Sorry meiden het is misschien wat laat…maar ik zie dat het ons gelukt is!!! We hebben de 100 bereikt
GEFELICITEERD MEIDEN MET DIT NIEUWE TOPIC!!
Destijds hadden we afgesproken dat ik in het 100ste deel naar mijn askim zou gaan. Uuuh dat gaat het dus niet meer worden maar ik hoop wel dat het opnieuw een heel mooi bijzonder deel gaat worden, met wederom hele mooie bijzondere verhalen, waarin we samen kunnen lachen, gieren, brullen, maar ook elkaar kunnen steunen in moeilijker momenten!
Ongetwijfeld gaat dit het deel worden waarin:
Littleone gaat trouwen en waarin wij symbolisch met haar mee zwangeren.
Dat onze vertegenwoordiging in Turkije naast Yildrim (zo heette je volgens mij) en LBDSS versterkt gaat worden met de komst van Miloutjuhhh…
Dat Tamara voor zichzelf hopelijk antwoorden gaat krijgen op haar antwoorden. En ja ik (en meerdere meiden hier) hopen gewoon gigantisch dat jullie toch weer bij elkaar komen en mocht het echt niet meer haalbaar zijn, dan wens ik je dat je in dit deel er een weg in gaat vinden om er mee om te gaan! We willen er voor je zijn!
Maar ook hoop ik dat in dit deel **Deniz, Tam **en ikzelf dingetjes op een rijtje gaan krijgen en helderheid krijgen welke wegen we willen gaan bewandelen. Wat misschien wel heel verrassend gaat werken!
Het topic waarin vele meiden hier beginnen met de uitdaging om de Turkse taal onder de knie te krijgen! Veel succes meiden!
Maar het is ook het deel van Egwene en Kardelen…die hun askims moeten missen, het misschien soms wel lastig hebben omdat hun mannen in het leger zitten, maar dat het toch elke dag een stukje dichterbij komt dat ze herenigd gaan worden met hun askims!
Maar ook het topic dat LadySide en **Isafazli **een volgens mij X-Lovato naar hun askims toe gaan. Voor deze meiden heb ik het gevoel dat het een heel groot en spannend avontuur gaat worden. Ik ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen en vanzelfsprekend hopen we hier met zijn allen dat het een heel groot succes verhaal gaat worden!
Het topic waarin we hopelijk Mutlu **It’s me Today, Turkije Lover, Dieselbiker, Mootjuhh Delaila **(was het volgens mij) en alle andere meiden die hier wel meeschrijven ook weer eens gezellig voorbij zien komen…
Tegelijkertijd hoop ik dat in dit deel ook weer nieuwe personen voorbij te zien komen. De eerste heeft zich inmiddels al aangemeld. Canim welkom meid!
En ja sorry meiden, ik ben er ongetwijfeld nog een aantal vergeten! Mijn excuses…
Kortom ik ben heel benieuwd wat er in dit topic met ons allen gaat gebeuren! Ik wens in elk geval een ieder heel veel positiviteit, zonneschijn, kracht, warmte en liefde toe! En meiden met zijn allen staan we sterk!!!