Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Hallo allemaal!

Ik heb me hier tijdje terug aangemeld! Had ook een topic geopend om me daar even voor te stellen en m’n verhaal te delen! Het was voor mij even puzzelen hoe de site precies werkte haha :wink: maar zag dit topic en lijkt me erg leuk hier te praten en ervaringen te delen :slight_smile:

Liefs!

Gefeliciteerd met het nieuwe deel :slight_smile:

Proficiat met het nieuwe deel al is het wel erg rustig

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Welkom @canim24!

@isafazli snap ik meid dat je er niet van kan slapen… Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En je hebt idd gelijk als ik na askim ga zijn der alweer 2 maanden voorbij!

Nou ik heb m’n eerste schooldag weer overleefd haha ging opzich wel snel en was wel weer leuk om een paar klasgenoten te zien!

Dank je wel!!!

Via Wereldwijzer app

@canim24 ik heb even je verhaal gelezen! Wat een mooi verhaal!! Ik snap je angsten die je eerst had, maar zoals ik het nu lees zit het goed tussen jullie! Wanneer ga je in oktober?

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden

Eind volgende week ga ik naar Istanbul… ppff het zal moeilijk worden
Maar dit is het beste… die kant op en mekaar zien praten etc
Hoop dat dr nog wat te redden valt na onze mooie jaren :frowning: soms weet ik het zelf ook niet meer…

Fijne avond

Via Wereldwijzer app

@xlovato dank je wel! Ja onze eerste afspraakje kan zo uit een film gehaald zijn :stuck_out_tongue: de hele nacht samen op het strand gepraat en toen de zon begon op te komen kwam er iemand bij ons viool spelen hahah. Ja het gaat nu echt super goed tussen ons!!! Het gaat steeds beter en beter!
Het is nu net 30 min definitief bekent dat ik 11 oktober ga vliegen! Tot de 25e! Zouden eerst maar een weekje samen hebben dus ben helemaal gelukkig nou! Haha ik kan niet wachten om het hem straks te vertellen :slight_smile:

@tamara ik weet niet precies wat jullie situatie is. Maar ik hoop dat je als je daar bent er samen uitkomt!

Sorry meiden het is misschien wat laat…maar ik zie dat het ons gelukt is!!! We hebben de 100 bereikt

GEFELICITEERD MEIDEN MET DIT NIEUWE TOPIC!!

Destijds hadden we afgesproken dat ik in het 100ste deel naar mijn askim zou gaan. Uuuh dat gaat het dus niet meer worden maar ik hoop wel dat het opnieuw een heel mooi bijzonder deel gaat worden, met wederom hele mooie bijzondere verhalen, waarin we samen kunnen lachen, gieren, brullen, maar ook elkaar kunnen steunen in moeilijker momenten!

Ongetwijfeld gaat dit het deel worden waarin:

Littleone gaat trouwen en waarin wij symbolisch met haar mee zwangeren.

Dat onze vertegenwoordiging in Turkije naast Yildrim (zo heette je volgens mij) en LBDSS versterkt gaat worden met de komst van Miloutjuhhh

Dat Tamara voor zichzelf hopelijk antwoorden gaat krijgen op haar antwoorden. En ja ik (en meerdere meiden hier) hopen gewoon gigantisch dat jullie toch weer bij elkaar komen en mocht het echt niet meer haalbaar zijn, dan wens ik je dat je in dit deel er een weg in gaat vinden om er mee om te gaan! We willen er voor je zijn!

Maar ook hoop ik dat in dit deel **Deniz, Tam **en ikzelf dingetjes op een rijtje gaan krijgen en helderheid krijgen welke wegen we willen gaan bewandelen. Wat misschien wel heel verrassend gaat werken!

Het topic waarin vele meiden hier beginnen met de uitdaging om de Turkse taal onder de knie te krijgen! Veel succes meiden!

Maar het is ook het deel van Egwene en Kardelen…die hun askims moeten missen, het misschien soms wel lastig hebben omdat hun mannen in het leger zitten, maar dat het toch elke dag een stukje dichterbij komt dat ze herenigd gaan worden met hun askims!

Maar ook het topic dat LadySide en **Isafazli **een volgens mij X-Lovato naar hun askims toe gaan. Voor deze meiden heb ik het gevoel dat het een heel groot en spannend avontuur gaat worden. Ik ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen en vanzelfsprekend hopen we hier met zijn allen dat het een heel groot succes verhaal gaat worden!

Het topic waarin we hopelijk Mutlu **It’s me Today, Turkije Lover, Dieselbiker, Mootjuhh Delaila **(was het volgens mij) en alle andere meiden die hier wel meeschrijven ook weer eens gezellig voorbij zien komen…

Tegelijkertijd hoop ik dat in dit deel ook weer nieuwe personen voorbij te zien komen. De eerste heeft zich inmiddels al aangemeld. Canim welkom meid!

En ja sorry meiden, ik ben er ongetwijfeld nog een aantal vergeten! Mijn excuses…

Kortom ik ben heel benieuwd wat er in dit topic met ons allen gaat gebeuren! Ik wens in elk geval een ieder heel veel positiviteit, zonneschijn, kracht, warmte en liefde toe! En meiden met zijn allen staan we sterk!!!

7 likes

Oohhh Summie wat heb je dit mooi geschreven♡
Bedankt voor je lieve mooie woorden!!
Ik hoop het ook maar ik weet het soms ook niet meer…
Dikke knuffel

Via Wereldwijzer app

Dank je wel summie!!

Helaas weet ik nog niet wat de verhalen zijn van de andere meiden! Maar ik ga er vanuit dat ik dat wel ga mee krijgen nou!

Vind het in ieder geval een fijn idee dat je hier verhalen en dingen kan delen met meiden in het zelfde schuitje die je dus ook kunnen begrijpen!
Helaas is het voor mensen die geen liefde in het buitenland hebben of nooit hebben meegemaakt vaak toch niet echt te begrijpen hoe het is…

Via Wereldwijzer app

@Canim24 fijn dat het nu goed zit tussen jullie en steeds beter gaat!
Ooh nog even geduld en jullie zijn weer heerlijk samen! Ik ga de 25ste!
Je leert de verhalen enzo zelf kennen meid!ik schrijf hier ook nog niet zo heel lang mee maar ik voel me hier al helemaal ‘thuis’ haha En het is idd fijn dat je hier je verhaal kan doen, bij mensen die in het zelfde schuitje zitten! Vaak begrijpen mensen het idd niet en hebben ze vooroordelen…

@tam082 gelukkig heb je nu meer duidelijkheid wanneer je naar hem toe gaat! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en goed kunnen praten met elkaar!

@summie wat mooi beschreven meid! Ik hoop ook dat je in dit topic kan uitpluizen welke weg je in gaat!

Via Wereldwijzer app

@xLovato dank je wel! Ja ik voel me echt alsof ik de gelukkigste vrouw ben haha dat gevoel kennen meerdere vast wel :wink: ja het is gelukkig niet meer zo heel lang voor ik kan gaan! Ben nu ook sinds deze week begonnen met een nieuwe opleiding dus gelukkig gaat mijn tijd nu ook wat sneller voorbij!!

Jaaa ik leer de verhalen vast snel ( ga er goed m’n best voor doen iig ) hahah

Mag ik vragen wat jou verhaal is? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@canim24

In 2010 ging ik met mijn zussen naar Turkije en daar heb ik S ontmoet hij deed verschillende versier pogingen waar ik toen eerlijk gezegd niet echt op stond te wachten haha, mijn zus zei elke keer ach doe niet zo flauw en ga nou gewoon naar hem toe, dit deed ik en daarna spraken we nog een paar keer af ook buiten het hotel, ik begon hem stiekem ook wel leuk te vinden maar ik dacht ach als ik straks in NL ben hoor ik niks meer van hem… Maar niets was minder waar! We spraken elkaar bijna elke dag en ik wou weer terug naar hem, naar een paar maanden weer terug geweest naar hetzelfde hotel en hij was vrij dus hebben we 2 weken lang elke dag samen wat leuks gedaan ook nam hij mij en m’n zussen mee en liet ons van alles zien, naar die 2 weken wist k het zeker dit zat wel goed, eenmaal terug in NL wou ik weer terug maar mijn vader wou niet dat ik in m’n 1tje ging… Toch heb ik het voor elkaar gekregen om in februari toch een weekje alleen te gaan, wat was ik zenuwachtig! Maar t was ook zo fijn om weer bij hem te zijn toen hadden we afgesproken dat ik in de zomer voor 5 weken naar Turkije zou komen, dit had ik daarna ook gedaan, de 5 weken vlogen om… We hebben een geweldige tijd gehad samen, hij was zo lief voor mij en zijn vrienden ook! ook heb ik toen zijn hele familie ontmoet, wat was ik zenuwachtig maar het zijn gelukkig hele lieve mensen! Eenmaal terug in Nederland werd mijn contract van mijn bijbaantje niet verlengd en had ik geen werk meer dit betekende dus ook dat ik niet meer zo snel naar Turkije kon, hierdoor waren we allebei geïrriteerd en later ging het gewoon niet meer ( te veel ruzie/meningsverschillen) + geen vooruitzicht wanneer we elkaar ooit weer gingen zien dus toen ging het uit…

Ik had het hier super moeilijk mee, af en toe praatte die nog in het begin maar dit heb ik afgekapt omdat ik daardoor hem niet uit m’n hoofd kon zetten… Een jaar daarna ongeveer kreeg ik een nieuwe relatie met een Nederlandse jongen, S begon ook weer Af en toe te praten en probeerde het weer goed te maken, hier had ik geen behoefte aan dacht ik toen… Maar niets is minder waar door mijn relatie met die jongen uit nl miste ik juist wat ik altijd had gehad met s… Het klink misschien hard maar het is wel zo, ik heb deze relatie toen ook verbroken en ben even later weer met S gaan praten,
en het is nu weer goed, we zijn weer bij elkaar en praten Ook al over wat serieuze dingen… Hij is echt veranderd op een positieve manier en ik merk dat hij er nu echt 100% voor gaat! We kennen elkaar nu al bijna 4 jaar waarvan 1,5jaar we uit elkaar zijn geweest maar beide konden we elkaar niet uit onze hoofd Zetten. in die 2 jaar heeft S steeds geprobeerd toenadering te zoeken dus dat zegt ook al wat denk ik dan weer! Ik kan niet wachten om hem eindelijk weer te zien! Lekker lang verhaal haha sorry daarvoor

Via Wereldwijzer app

Ahh wat leuk jullie verhaal te lezen!!! En wat fijn dat je uiteindelijk toch weer samen bent gekomen!!! En indd wat je zegt dat hij in die tijd dat jullie uit elkaar waren toch telkens toenadering zocht zegt ook wel heel veel! En misschien was het voor beide ook wel nodig om te beseffen hoeveel je toch echt van elkaar houd en echt samen verder te willen toch?
Ga je momenteel vaak op en neer? En zou hij eventueel voor vakantie ook naar NL willen komen?

Waar heb je je vriend eigenlijk leren kennen? En komt hij daar dan ook vandaan of uit een andere plaats?

Via Wereldwijzer app

@canim24 jaa het is denk ik juist ook goed dat het zo is gegaan…! Ben nu gelukkiger met askim! Ik ga in oktober naar hem toe en hij wil idd van de winter naar Nederland komen voor een maand maar eerst maar eens alles uitpluizen met het visum en hopen dat het lukt… Ik heb hem leren kennen in een hotel dichtbij manavgat! Hij woont zelf ook in manavgat

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Summie meid wat een onwijs mooie woorden weer van jou! Wat kan het allemaal anders lopen dan je verwacht. Ik hoop dat je alles op een rijtje krijgt meid en voor jezelf met een fijn gevoel kan terug denken aan de mooie dingen die jullie hebben meegemaakt!

@Tamara Wat moet dat een vreemd gevoel zijn. Nog steeds hoop ik net als summie dat het totaal anders gaat lopen dan dat het nu lijkt voor jullie.
Knuffel.

@Canim welkom meid. En een ticket geboekt dus je kan weer gaan aftellen :slight_smile:
Ik zal ff kort mijn verhaal doen dan leer je ons wat sneller kennen :slight_smile:
In de zomer van 2012 heb ik M leren kennen. Ik verhuisde toen 2 weken na mijn vakantie naar Antalya om daar een jaar als au pair te gaan werken.
Best veel contact gehad met hem in die Periode maar ik zag een relatie niet zitten. Had al eens een Turkse vriend gehad en we woonde ver bij elkaar vandaan.
Bijna een jaar later (juli 2013) kon ik er toch echt niet meer omheen wat ik voor hem voelde en nu zijn we dus ruim een jaar samen.
Afgelopen winter 6 weken samen geweest in Kusadasi. En nu ben ik net terug van 2 heerlijke weken waarin we verloofd zijn :slight_smile: Binnenkort vertrek ik weer naar het gezin in Antalya om weer bij hun aan de slag te gaan als au par. Woon dan ver bij mijn askim vandaan maar we kunnen elkaar hopelijk vaker zien dan afgelopen jaar (er heeft 8 maanden tussen gezeten)

Sinds vanmiddag dus weer veilig thuis in Nederland. Voel me nog niet helemaal lekker hier. En mis askim nu al heel erg.
We hebben weer heerlijke dagen gehad samen en de tijd gaat echt veel te snel.
Ik heb alles gelezen maar het lukt me niet echt om een update te maken sorry.
Morgen ga ik eens opzoek naar het lijstje in het vorige deel.

Fijne avond en slaap lekker
xx

Gefeli met dit 100 ste deel alweer!! Ik sluit me volledig bij Summie aan en ik hoop dat dit deel een deel van liefde en geluk wordt voor iedereen op welke manier dan ook

:turkey:

@lovato Oohhh dus we kunnen samen gaan aftellen :wink: ik ben momenteel met m’n vriend aan het praten over de 11e maar hij gaat begin oktober naar z’n familie ( dat wist ik al ) en is pas de 15e terug in alanya. Dus ga nou proberen van 17 oktober tot 1 november te doen :wink:

Oh jaa dat visum uitzoeken ken ik! Maar het valt op zich wel reuze mee. Iig mijn ervaring was dat het meer lijkt dan het eigenlijk is. Ik heb me d’r ook al helemaal in verdiept ( zou het eerst met m’n ex proberen naar nl voor vakantie ) dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Maar m’n vriend wilt ook wel graag vd winter deze kant op om mijn familie te ontmoeten en m’n leven hier te zien.

@milou dank je! En wat leuk dat je gelijk ook vast je verhaal vertelt! Wat ontzettend gaaf dat je in Antalya hebt gewerkt zeg!!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie verloving!!!

Ohh je bent echt net pas terug!! Moeilijk is dat dan he als je net weer thuis bent :frowning: sterke met het “wennen”

Als je samen bent vliegt de tijd altijd zoooo voorbij!!! En als je wacht om te gaan lijkt het zo lang te duren haha

Via Wereldwijzer app

Goeieavond allemaal

Summie blij je te horen, met weer hele lieve woorden alhoewel dit waarschijnlijk heel dubbel voor jou moet zijn. Wat ben jij toch een speciale meid!!! Ik wens jou in dit deel veel geluk toe in alles!!!

Miloutjuuh blij dat je een leuke tijd hebt gehad, proficiat met de verloving!!! En ja je dipje, kop op, Turkije lonkt, stuk dichter bij je askim, en je nieuwe leven!!!

Xlovato: de eerste dag school zit erop!! Kop is eraf!!!

Tam082: blij dat je een datum hebt, hoop van harte dat jullie eruit geraken!!!

Canim welkom hier, blij dat je de weg gevonden hebt en kan idd zo uit een film komen;)) blij dat je ongeveer een datum hebt!!

Mootjuuuh: goeie reis, jij vertrekt morgen als ik me niet vergis!!? Veel plezier!!! En succes!!!
Voor iedereen knuffels en tot later!!!
Grtjes isa

Via Wereldwijzer app