Zo achter de laptop, en ff een update plaatsen.
@Tamara, las ik nou dat je volgende week eindelijk die kant op kunt? Ik vind het zo ontzettend rot voor je dat het allemaal zo lang duurt voor je antwoorden hebt!
Hier gaat het moeizamer, de lange dagen staan breken me vreselijk op. Maar nu eerst 2 dagen lekker vrij en dan alleen zondag nog ff een dagje en dan eindelijk klaar!
Gelukkig zit het weer erg goed mee de laatste dagen 
@DenizKizi, Wanneer ga je ook alweer heen?? Maar volgens mij is het wel iets typisch turks hoor dat ze allemaal zo makkelijk denken van: komt wel goed! Frustrerend voor de mensen uit landen waar alles direct geregeld wordt en we ietsje punctueler zijn. 
Ik hoop dat hij snel met iets komt. Je kunt natuurlijk ook tegen hem zeggen dat als hij niets voor een bepaalde datum heeft gevonden, jij zelf iets gaat boeken.
Maar op de bonnefooi heen gaan zou ik niet aandurven. Maar ik wil dan ook altijd graag weten waar ik terecht kom.
@Isafzali, wow! Is er ondertussen al iets geboekt? Wat raar dat je moest annuleren, en dat hij nu geen geld heeft om te boeken.
Ik zou gewoon iets gaan boeken hoor, je zit daar al in the middle of nowhere dan wil je toch wel ff van tevoren weten waar je terecht komt. Zoveel hotels zullen er niet zijn denk ik.
Hoe wil hij boeken zonder geld??
@Lovato, jeeeej je hebt geboekt! Leuk zeg dat je nu eindelijk een datum hebt dat jullie elkaar weer kunnen gaan zien! 
@Canim, aaah en jij gaat ook al bijna! Fijn dat je 2 week kunt gaan!
Drama update hier:
Contact is nog steeds minimaal… Heb een heeeeeel slecht voorgevoel de laatste dagen. Hij zegt nadat ie ziek was laatst door zijn rug te zijn gegaan, en naar de dokter was geweest. Ik vroeg hem hoe het was bij de dokter, zegt ie dat ie waarschijnlijk binnenkort naar het ziekenhuis moet en moet blijven. Hij weet niet wanneer en hij weet ook niet wat er dan gaat gebeuren.
Dan moet je net mij hebben, ik vraag dan door: je gaat naar de dokter, die zegt dat je naar het zhuis moet en zegt neit waarom? Heeeeel vaag!
Daar reageert hij dan niet op, behalve maak je geen zorgen, ik ben ok. Euh, ik maak me geen zorgen ik toon interesse…
Dan afgelopen nacht weeeeer een hele discussie gehad, ik push hem teveel. Tja ik wil af en toe merken dat ik een relatie heb, dus wil contact.
En als hij geweten had dat ik hem zo zou pushen, dan had ie gezegd dat ik niet moest komen en dat ik niet mijn geld moest spenderen. Pffff alles bij elkaar begint het voor mij erop te lijken dat hij terug begint te krabbelen. Ik heb gezegd dat ie maar es goed moet nadenken of hij nog steeds wil dat ik kom, aangezien hij dit al eerder zo heeft gezegd. Wat ik dan ging doen als hij nee zou zeggen, want mijn ticket was toch al betaald? Tja, dan is het weg ticket of ik zoek een goedkoop hotel.
Het voelt voor mij alsof hij me laat komen omdat we dat afgesproken hebben. Ik zou er dan ook helemaaal niet raar van opkijken als ik een paar dgn van tevoren hoor dat ie “in het ziekenhuis ligt” Het klinkt allemaal zooooo als een smoes!
Ondertussen bekijk ik een aantal goedkope hotelletjes op Booking.com zodat ik in ieder geval overal op voorbereid ben.
Ik heb er zooooo geen zin meer in! Als ik had geweten dat hij zoooo moeilijk zou zijn, en zo stug dan was ik er noooit aan begonnen. Ik geef het een kans als ik daar ben, maar als hij niet weer dezelfde is als hij was in Mei/Juni, dan vertrek ik naar een hotel óf ik vlieg terug naar huis.
Zo, dat moest er ff uit! Sorry!!!
Ik ga nu eerst lekker genieten van mijn 2 vrije dagen van het festival. Vanavond nog even gezellig met mijn ouders over het terrein, en daarna naar een optreden samen met een collega’tje die ook vrij is
Morgen nog ff een voorstelling bekijken en dan nog 1 dagje en dan zit het er eindelijk weer op. Lijf is opperdepop 
Geniet van de dag dames!!