Canim, ik schreef toevallig vanmorgen nog dat het nog 2 jaar zou duren voordat ik hier uberhaupt over kon dromen! En uit het niets gewoon komt dit?! Verzint hij dit ter plekke ofzo?! Hij appte weer niks, maar ik ben altijddd die doos die dan iets moet appen, dus ik schreef ik mis je. Hij zei: ik jou ook. Ik zei; kunnen we daar iets aan doen? Ik doelde op mijn terugkomst eind september en dat hij een plek voor me moet zoeken. Hij schreef: ja. Ik zeg: wat dan? Toen schreef hij: trouwen. Ik dacht hij maakt een grapje, maar hij schreef: askim, ik vraag het je! Bizarrr dit! Mn hart gaat nog tekeer! Ik heb echt zoooān gelukkig gevoel nu woaahhh!
Sorry iedereen voor mijn gekke uitspatting nu! ![]()
Aaahhh maar das toch juist super!!! Snap je blijdschap wel hoor haha en juist van genieten!! Weet niet of ik t al t gevraagd of gelezen had ( mocht dat wel zo zijn SORRY haha ) ik moet nog even alle namen leren. Maar waar woont jou vriend dan? Waar je dus in september heen gaat ![]()
Wel echt super leuk dit! Geniet ervan!!! ![]()
Via Wereldwijzer app
Wowww Deniz Kizii wat is dit ineeenss? ![]()
Jaa Flooortjee, vraag ik me ook af! Ik heb zelf ook geen idee hahaha!!
Wel echt een teken dat hij sooowieesooo aaan je denkt haha!!
Waaaaaa echt he!! Ik had dit echt totaaaaaaaaaal niet verwacht!! Dat weten jullie!! Raaar toch!! Wauw!
Hahah ik vind je reacties zo leuk deniz kizi! Zo vrolijk en blij haha
Ooohhh ik heb zojuist geboekt!!!
Via Wereldwijzer app
Haha lief canim! Ik ben nu gewoon zoooo blij!
Maare geboekt!! Leuk!!! Wanneer ga je? Waar heb jij geboekt eigenlijk als ik vragen mag?
Hahah jaaa dat snap ik!!! Maar dat maakt t juist zo leuk om te lezen!
Jaaaaa geboekt!!!
ik ga van 17 oktober tot 2 november! Heb geboekt bij flypgs
Via Wereldwijzer app
Deniz wat leuk voor je!! Toch stiekem even vragen hoor vind je t niet n beetje jammer als die je verast had in het echt? Maar dan nog super leuk!!
Canim heb jou verhaal niet kunnen vinden teveel terugklikken enzo haha maar waar komt je askim vandaan? En hoelang zijn jullie samen? Leuk dat je hem snel weer ziet ![]()
Askim heeft in de zes uur dat hij weg is al tien keer gebelt om te vragen hoe het met me is (de bar zit helemaal vol maar hij neemt steeds een minuutje hihi)
Voel me mehh af en toe een spontane huilbui en vooral als me moeder me een whatsappje stuurt dan pas realiseer ik me echt weer dat ze weg zijn⦠pff hele avond knuffelen met me beestjes toch fijn dat er nog vijf vrolijke schattige kopjes in het huis zijn toch wat leven om me heen!
En me huis is een rotzooi heb een berg was niet normaal maar geen energieā¦
komt wel!
Via Wereldwijzer app
@Canim: jeeey leuk zeg!! Heb je verhaal gelezen hoor en hoe romantisch hele nacht samen op het strand doorgebrachtā¦zwijmel :-). Anderhalve maand, dan ben je alweer bij je askim, zooo leuk!!
Ow ik kende flypgs niet, maar ik heb net naar die site zitten kijken aangezien ik ook op het punt sta op vliegtickets te boeken hihi. Maar ik zoek echt de goedkoopste aangezien ik in anderhalve maand tijd nu voor de 3e keer naar hem toe vlieg en ik nu de kleine meeneem, moet ik op de centjes letten en zo goedkoop mogelijk vinden. Maar goed, ik vind het super leuk voor je dat jij al geboekt heb. Heb je dagelijks contact met je askim?
@LBDSS: Ohhh meis, dikke knuffel! Ik kan me zo goed voorstellen dat lege gevoel ineens en het verdriet. Ik begrijp het helemaal. Geef het tijd mop, dan voel je je gauw weer happy en de was komt nog wel. Jij mag nu gewoon even rustig voelen wat je voelt en daar mee dealen is al wat. Maar het komt wel weer goed, denk daar maar aan. Gelukkig heb je je lieve beestjes bij je en hoe liefffff is dat dat hij je iedere keer belt om te vragen hoe het met je gaat! Mijn askim en ik hebben nog geen 1x gebeld of geskyped. Alles gaat via app. TaalbarriĆØre he. Maar geniet van de mooie momenten met je askim en concentreer je daar lekker op. En intussen mag je hier je verdrietige ei kwijt natuurlijk! We voelen met je mee! Knuffff
Goeieavond allemaal,
Birgül fijn om je verhaal te mogen lezen, wat hebben jullie een weg afgelegd. En getrouwd!!! Proficiat!!
Kan me inbeelden dat het voor beiden een aanpassing was!!!
Lbdss: wat jammer dat die drie weken alweer om zijn!! Maar ben blij dat je een prachtige tijd hebt gehad!! Afscheid nemen is nooit leuk, fijn dat je aÅkım zo met je meeleeft!! En die berg werk die loopt niet weg, maar zal je wel helpen je gedachten wat te verzetten!!! Knuffel meid!! Ja en het is volkomen normaal dat je Nederland mist, je had daar ook al een leven voor je naar Turkije vertrok!!
Maar probeer je te focussen op november, je bezoekje aan Nederland!!! Paar maandjes? En gaat je vriend mee?
Proficiat met de cavia;))!!!
Ladyside: nog een duwtje en je festival is klaar, en is het september;)) kan je uitrusten!!
Ik snap dat je dubbele gevoelens en twijfels hebt, is niet gemakkelijk met weinig contact. Hoop dat je na september meer duidelijkheid hebt!!
En ja zijn rug, kan natuurlijk waar zijn ook⦠Hoop voor jou dat alles ok komt!!
Canim blij dat je geboekt hebt!!!
Deniz: ben heel blij voor jou;)) zal wel een last van je schouders vallen nu!! Geniet ervan!!!
Littleone alles ok met je?
Floortjeee blij je nog eens te zien;))
Xlovato alles goed?
Hier anders alles goed, heb vandaag zelf een hotelletje geboekt, maar rechtstreeks via de hotelsite zelf. Hoop dat alles goed komt, want het was Turks-engelse versie, maar twas niet gelijk verdeeld ;)))
Fijne nacht allemaal
Grtjes isa
Via Wereldwijzer app
Deniz kizi,arke fly en transavia al bekeken? Gaat hij je kleine nu voor het eerst zien?
Birgul, dat weet ik nog wel dat jij schreef dat je man naar Belgiƫ zou komen. Fijn dat het zo goed gaat.
Via Wereldwijzer app
@LBDSS ik had al gereageerd ook op je in mijn voorstel bericht ![]()
hopelijk voel je je vandaag āietsā beter!!
@Deniz kizi hahah ja het was echt heel romantisch! we hebben samen naar de sterren gekeken en toen de zon net begon op te komen kwam er nog een vioolspeler bij ons staan haha. Jaaaaaa nog maar 48 dagen!!! kan niet wachten hahaha
![]()
Jaa wij hebben wel dagelijks contact gelukkig. Mijn vriend werkt wel elke dag maar probeert zovaak mogelijk tijdens zn werk wat te sturen de ene keer is dat iets meer dan de andere keer. maar als hij klaar is met werken spreken we elkaar sowieso dan bellen we of via skype tenzij hij echt heel erg moe is dan chatten we gewoon even en dan gaat hij slapen ( soms valt hij ook wel eens tijdens het chatten in slaap
) heb van de week toevallig 1x gehad dat we aan het bellen waren en hij zei al dat hij echt heel moe was dus ik had gezegd ga maar gewoon slapen dan hoor dan spreken we elkaar morgen weer maar hij wou perse met me blijven bellen dat hij uiteindelijk tijdens het bellen in slaap was gevallen haha hij voelde zich de volgende dag zo schuldig erover
mja vind het ook wel begrijpelijk hij werkt echt zoveel dus kan er ook niet boos om worden vond het juist wel schattig ![]()
Op welke siteās heb je allemaal al gekeken? ik heb namelijk ook op veel vliegsites gekeken. Naar welk vliegveld moet je vliegen?
wel heerlijk dat je weer voor de 3e keer naar hem toe gaat in zon korte tijd!! is het de eerste keer dat hij je kleine gaat zien?
@Isafazli ohh en hotel geboekt wat leuk! wanneer ga jij weer vliegen? en waarheen?
Hier gaat het wel, heel veel stress⦠Thuis is de bom ontploft zeg maar
Mijn papa ziet alles super negatief en schaamt zich zelfs voor mij zegt hij dus ja
Ik ben me gaan inschrijven ik start maandag met avondschool Turks ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Woow littleone wat heftig! Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is. Maar kan me voorstellen dat als je vader zoiets zegt jou dat ontzettend veel pijn doet!!
Ga je beginnen met een beginners cursus Turks? Ik heb me ook aangemeld voor cursus Turks mijne start 24 september
Via Wereldwijzer app
Günaydın meiden!
@LBDSS: Was vergeten te reageren op je vraag. Ja het had romantischer geweest als hij dat persoonlijk had gedaan, maar aangezien ik twijfelde of askim en ik überhaupt zou kunnen slagen, had ik dit neverrrr noooit niet verwacht! Ik zei toevallig gisteren nog dat ALS wij bij elkaar zouden kunnen blijven en zijn dienstplicht zouden overleven we dan al 2 jaar verder zijn en hij er dan heel misschien daar mee zou kunnen komen, maar daar durfde ik natuurlijk nog lang niet van te dromen! Realistisch zou ik nooit zo snel hier over hebben met een hollandse man en een leven hier in nl, maar op een of andere manier door de afstand lijk ik er wel behoefte aan te hebben. Ik moet wel blijven beseffen dat ik in een enorme verliefdheidsfase nog zit, daardoor onzeker word en een leven met askim heel anders zou kunnen zijn en askim al eerder getrouwd is. Misschien is dat toen fout gegaan omdat hij te snel trouwde? Maar ik geniet gewoon nog ff lekker van het gevoel hihi
@Birgül: Wauw wat een mooi verhaal! En zoooān mooi voorbeeld van hoe we zouden willen dat het gaat in de toekomst! Geniet er van! ![]()
@Isafazli: Jaa ben opgelucht dat de onzekerheid nu iets minder is. Blijft toch moeilijk die afstand he.
@turkijelover: Ja die sites heb ik ook bekeken, maar ben dan rond de 450 euro kwijt voor retourtje vliegen voor mij en mn dochter. Dat moet goedkoper kunnen. Askim heeft mn kleine al gezien toen ik hem voor het eerst ontmoete tijdens de eerste boottour. Hij hielp haar zelfs het water uit en liet haar de boot besturen enzo. Zooo lief! Soms stuur ik fotoās van haar via app en reageert hij er heel lief op hoe schattig ze is enzo en vraagt soms of ze bij me is en dan moet ik haar een knuffel geven van hem. Zooo lief!!!
@canim: Ik geniet helemaal van jouw romantische verhalen!! Echt zooooo leuk he!! Echt fijn dan jullie dagelijks contact hebben en ik herken het helemaal dat het de ene dag wat meer is dan de andere dag vanwege zn werkdrukte. Ik moest zooo lachen tijdens het lezen van je verhaal over dat hij in slaap viel tijdens jullie telefoontje! Ik vond dat zooooo schattig!!! Ik herken het ook wel. Toen ik sānachts met mijn askim was op het strand of ergens dan lag ik in zn armen of ik in de zijne en dan voelde ik dat hij in slaap viel en dan ging hij vechten tegen zn slaap en als ik dan zei; je bent doodmoe, ga maar slapen, tis oke dan zei hij neeee en hield hij me weer stevig vast om vervolgens weer in slaap te vallen! Hahaha zoo schattig vond ik dat! Dus ik weet heeelemaal wat je bedoeld, maar dat is alleen maar lief van ze!! De volgende ochtend moest mijn askim gewoon weer werken op de boot en ik lag dan daar op de boot te slapen omdat ik moe was van onze nacht en dan kwam hij tijdens zn werk iedere keer bij mij kijken en me een kus te geven. Ohh wat lief!
Had jij mijn verhaal trouwens al meegelezen eerder of?
Maar goed, zoals ik bij turkijelover al had geantwoord zal dit niet de eerste keer worden dat hij de kleine ziet.
Ik heb al zoooveel sites bekeken dat ik er duizelig van werd. Hoop nog steeds dat iemand me het voordeligst vertellen kan, want wie gaat er nou eigenlijk 3x naar turkije in 7 weken tijd haha. Hierna kan ik dat niet meer op korte termijn financieel gezien helaas.
Maar nog 48 dagen he!! Dat is al gauw joh! Suuuper leuk! En ik kijk er met je mee naar uit! (Geen goede nederlandse zin geloof ik, maar je weet wat ik bedoel hihi ;-)) Knuff
@littleone: Ohh nee, wat rot meis! Ik kan me ook inderdaad heel gied voorstellen dat dit pijnlijk voor je miet zijn :-(.
Onthou dat dit jouw leven is en alleen jij jouw eigen hart en gevoel kunt en moet volgen, maar ik snap natuurlijk dat het ontzettend moeilijk voor je is dat je vader zulke dingen zegt. Kijk jij weet hoe het echt zit en voelt en aangezien een ander niet in jouw schoenen staat of weten waar je het over heb en hoe het is zoals wij, kan een ander er niet goed over oordelen, snap je. Daarom kan alleen jij bepaalde keuze maken in je leven voor jouzelf en het is heel jammer dat andere mensen die keuzes niet kunnen of willen begrijpen. Zolang jij er achter staat wat jij doet, kun je niet verkeerd doen, want jouw gevoel is nou eenmaal zo. En vooroordelen blijf he altijd houden van mensen, al vind ik het wel heftig dat dit van je vader komt en snap jouw pijn hierom ook totaal! Ontzettend leuk dat je cursus turks gaat volgen! De mijne begint op 1 oktober. Probeer je daar op te concentreren als afleiding van alle negatieve gevoelens en focus je op het geluk die je met je askim deelt. Knuffel mop! xXx
@littleone jaa ik weet dat het visum zelf niet zo makkelijk is om te krijgen! Maar toen ik me er in begon te verdiepen snapte ik der helemaal niks van haha, een vriendin van mij heeft al eerder een visum aangevraagd voor haar ex askim en die heeft mij alles uitgelegd! Dat bedoelde ik ermee hihi!
Leuk dat je je gaat inschrijven voor een cursus turks! Pff klinkt niet leuk dat de Bom is ontploft⦠En dat je vader dat zegt⦠Hoop dat het allemaal wat rustiger word voor je meid! Al die stress kan je niet gebruiken nu! Dikke knuffel voor jou!!
@mootjuhh75 inmiddels ben je er al heel veel plezier en Geniet ervan! Spannend allemaal hoor maar komt vast allemaal goed! Ben benieuwd hoe het is gegaan!
@ladyside Jaa ik heb eindelijk een datum om naar uit te kijken!
Morgen nog 1 dagje en je bent klaar op het festival! Lijkt me leuk om te doen maar zeker ook vermoeiend
Wat een gedoe tussen jou en askim zeg! Hoop dat het allemaal meevalt maar wel goed van je dat je vast aan het kijken bent voor als het niet goed zou gaan⦠Dan heb je tenminste iets om op terug te vallen, maar ik hoop natuurlijk dat je dit niet nodig zal hebben!
@birgül wat een mooi verhaal! Jullie hebben zo te lezen veel meegemaakt maar zijn toch weer bij elkaar! En wat leuk dat jullie nu samen zijn in België!
@LBDSS zo te lezen heb je een geweldige tijd gehad met je ouders! En de tijd vliegt dan voorbij⦠Maar je hebt 3 heerlijke weken met ze gehad! En wat is jouw askim toch zorgzaam en lief!
@denizkizi waauw wat een verandering in een keer! Eerst nog onduidelijkheid en nu vraagt hij je hihi! Geniet ervan meid!! Wanneer ben je Ook al weer van plan om te gaan?
@canim24 je hebt ook geboekt! Leuk!! Nu kan het aftellen beginnen!
@isafazli hier gaat het goed hoor!
Goed dat je het hotelletje zelf hebt geboekt heb je tenminste duidelijkheid!
Nou hier gaat alles goed! Askim is de dagen aan het aftellen hihi! Gisteren wel even een minder dagje gehad, ik en askim hadden onderhand de hele dag discussies over de meest onzinnige dingen haha dan was het weer klaar ging het weer ergens anders over⦠Het is gelukkig weer helemaal goed en als ik het zo terug lees kan ik der eigenlijk wel om lachen haha
Fijne dag allemaal xx
Via Wereldwijzer app
Ja beginners cursus ik start maandag al
kan 2 keer gaan en dan mis ik al 2 keer maar kan daar ook wel wat leren
Via Wereldwijzer app