Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

@Deniz kizi aaah dank je wel dat je zo van mn verhalen geniet hahah. ja ik ben ook echt wel super blij met het dagelijkse contact maar bij elk berichtje dat ik binnen krijg van hem heb ik ook gelijk een bigsmile ( wij praten en chatten via viber ) dus als dat geluidje gaat weet ik gelijk YESSSS hij is het haha. Hahaha ja zo lief he dat ze zo hun best doen om wakker te blijven en dan toch zo moe zijn en dan in slaap vallen hahah vooral hoe de stem dan klinkt op zon moment oh ik smelt daar echt van hahah. maar wel super lief dat als jij dan lag te slapen jou askim elke keer bij je kwam kijken en je kusjes kwam brengen :wub: nee ik ken je hele verhaal nog niet geloof kan het niet vinden :frowning: zou je het nog een keer willen vertellen? aah en wat lief om te lezen hoe je askim met je kleine omgaat!! lijkt me dat jij daar ook helemaaaaal van smelt!! ik zelf ben echt gek op kinderen! en als ik dan wel eens bij mijn askim op zn werk was en ik zag hoe hij deed met de kindjes daar oh echt je kan me dan opvegen haha vind dat zo heerlijk en lief om te zien ik kan daar dan echt uren naar kijken hahah. aah dank je we dat je samen met me er naar uit gaat kijkenl!! :wink: jaa hopelijk gaan de dagen snel voorbij :wink:
ik zal je zo even een pb bericht sturen ik weet nog wel een aantal goedkope sites misschien zit daar iets voor je bij!

@xLovato jaa eindelijk een definitieve datum!! aah lief toch dat je askim zo aan het aftellen is!!! en soms een discussie hoort er ook wel bij :wink: al lijkt me dat op het moment zelf wel wat minder maar als het dan uiteindelijk goed is en je er juist om kan lachen is t alleen maar goed toch :wink:

@littleone ben erg benieuwd hoe je de cursus gaat vinden! alvast heel veel succes!

Wel leuk om te lezen dat er meerdere ook een cursus gaan volgen :wink: kunnen we altijd elkaar om hulp vragen mochten we ergens mee zitten ofzo haha.

Mijn vriend heeft net de ice bucket challange moeten doen op zn werk! hij heeft me net een video ervan gestuurd hahaha kwam echt niet meer bij! en hij zit maar te zeggen; Nooo canim dont laugh at me it was sooo cold. hahah ja sorry schat maar t is gewoon grappig om te zien :stuck_out_tongue:

@canim24 jaa haha kan er nu gelukkig om lachen en askim ook! Haha leuk dat hij je dat flimpje heeft gestuurd ik zou ook moeten lachen als m’n askim dat naar mij stuurde haha

Net met askim geskyped en met m’n hondje haha, hij was een beetje jaloers ofzo want hij kwam de heletijd met z’n koppie voor m’n beeld staan, zette ik hem weer weg dan kwam die er gelijk weer aan! Gelukkig kon askim hier ook hard om lachen!

Via Wereldwijzer app

@xlotato hahah ja ik vond t gewoon echt lachwekkend! :stuck_out_tongue: heb t filmpje al wel 10x bekeken ofzo haha. Ah alleen maar fijn toch dat je er nou samen om kan lachen!
Oh wat heerlijk dat je samen geskyped hebt! Hahah en wat leuk je hond! Wat voor een hond heb je?

Via Wereldwijzer app

@canim24 haha ik kijk ook altijd 10x achter elkaar als askim een filmpje heeft gestuurd of een spraakbericht haha, ik heb en chihuahua, heb ik nou 4 maandjes ofzo, askim dacht dat k hem wou meenemen in oktober maar laat hem lekker thuis bij m’n zus!

Via Wereldwijzer app

@xlovato hahah ja heerlijk is dat he om terug te blijven kijken! t is soms zo gek dat die kleine dingetjes als een filmpje of spraakberichtje ofzo je zo blij kunnen maken he hahah. Aaaahhh wat leuk een chihuahua!! en nog echt jong dus! leuk joh!! haha ja snap dat je hem gewoon thuis laat! :stuck_out_tongue: weet niet of ik het al gevraagd had maar hoeveel oktober ga jij vliegen?

Littleone ik vind het erg rot voor je hoe je ouders tegen je doen maar gelukkig ben jij zelf sterk genoeg om te zeggen ik hou van deze man en ik blijf bij hem! Hele dikke knuffels!

Deniz is je askim wel engels of duits aan het leren? :slight_smile: mijn askims engels is met sprongen vooruit gegaan sinds we samen zijn dat heeft tijd nodig :slight_smile:
En ja gelukkig is askim heel lief voor me! Gisteravond heeft die me heel lang vastgehouden en heb ik weer even kunnen huilen! In april had ik dit ook toen me ouders weg gingen toen begreep askim me stukken minder en kregen we zelfs ruzie hij gaf mij toen niet de steun die ik nodig had en hij wist niet wat die moest doen dat die geirriteerd met zichzelf raakte wat toen verkeerd geuit werd! Nu snapt die alles wat beter en weet die ook dat die niks hoeft te zeggen maar me gewoon vast moet houden!
En over je askim en het trouwen soms is er gewoon geen andere manier en het is wel super fijn voor je dat je zo toch bevestiging heb gekregen van zijn gevoelens enzo! Wanneer moet hij het leger in? En ik zelf heb ook gemerkt dat een afstandsrelatie soms iets meer vaart mee brengt misschien ook omdat je elkaar beter leert kennen omdat je alleen maar praat? Ik weet het niet haha!

Canim voel me wel iets beter vandaag ja er komt zo een vriendin van me langs dus lekker kletsen en hollandse tostis maken :smiley:

Heb mijn eerste wasje gedraait en te drogen gehangen morgen deel twee haha! Huisje al een beetje opgeruimt en me beestjes verzorgt! Zo gezellig bezoek van een vriendin lekker tostis maken en kletsen :slight_smile:

Askim maakt zich nog wel zorgen om me hij ziet dat ik het zwaar heb en geeft me alle tijd om weer in me dagelijks leven te vallen hij heeft zelfs wat huishoudelijke taken overgenomen zodat ik niet de druk voel om me huis schoon te maken maar alle tijd kan nemen! Ook heeft die gister een hele grote pizza voor me bestelt en Beyti mijn lievelingsgerecht van een restaurantje hier! Lekker ongezond eten had het nodig! Vanochtend wakker gemaakt met een ontbijtje waar ook nog een grote reep chocola bij lag! Wat hou ik toch van die man!

Via Wereldwijzer app

Oo Lbdss wat lief dat je askim zo goed voor je zorgt en super lief is voor je :slight_smile:

Ja ik hou me sterk
Maar het komt allemaal wel goed hoor… Kben aan het kijken geweest voor mama die komt mss wel met mijn nicht en een vriendin :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

@LBDSS gelukkig voel je je al iets beter! En wat gezellig dat er een vriendin langs komt!!
Ah wat fijn dat je askim zo lief voor je is!! Dat heb je juist ook nodig dan! Hij is je iig wel even lekker in de watten aan het leggen! Moet je ook lekker van genieten! En even tijd nemen voor jezelf om weer in je dagelijkse dingen te vallen! Afscheid nemen is altijd zo zwaar! :frowning:

Via Wereldwijzer app

Whii heel even super blij heb ticket gevonden voor mama 284 Euro van.18 september tot 21 september en mijn nicht heeft net laten weten dat ze mee gaat en een van de beste vriendinnen van mama gaat wss ook mee :slight_smile: spannend ik hoop snel te kunnen boeken Kzou het zo fijn vinden

Via Wereldwijzer app

Meiden, jullie gaan snel!!! Ik moet zelfs nog een deel van 99 bijlezen!!!
Maar Littleone: ohhhh wat ben ik blij om te horen dat je moeder, haar vriendin en je nicht meegaan :slight_smile: :slight_smile: zou zoooooo ontzettend fijn en goed zijn voor jou!! Ik gun het je heel erg!!!

De rest moet ik dus nog lezen…

Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Ow en canim, welkom. Geloof dat jou verhalen te lezen is in een ander topic? Ga ik daar eerst even lezen

Via Wereldwijzer app

@littleone oh wat fijn dat je tickets gevonden hebt!!

@tam dank je wel!! Ja klopt ik had een topic geopend op me voor te stellen :slight_smile: daar staat m’n verhaal :wink:

Via Wereldwijzer app

@canim24 ik vlieg 25 oktober en ik 3 november vlieg ik weer terug, ga net na mijn school vakantie maar ga met Stage regelen dat ik in de vakantie een paar dagen extra kom zodat ik m’n uren niet mis! Jaa van die kleine dingen geniet je en word je blij van!
Jaa askim vind m’n hondje ook lief haha vroeg Ook al waar ik m’n hondje dan naartoe bracht!

@LBDSS echt super lief van je askim dat die je zo goed steunt deze keer en zo veel vraagt hoe het met je gaat! Zal wel weer even wennen zijn voor je zonder je ouders maar je askim steunt je zo goed! Gezellig dat je vriendin kwam!

@littleone ooh ik ben zo blij voor je meid dat je moeder enzo komen!!

Fijne avond allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Canim: net je verhaal gelezen, wat ontzettend leuk :slight_smile: :slight_smile:
Ja soms voelt het gewoon ineens goed en moet je er gewoon voor gaan :wink:

Zal me trouwens even kort voorstellen.
Ik ben 33 en vanaf oktober afgelopen jaar t/m 3 weken geleden ben ik samen geweest met ex askim.
Nu dus askim loos, maar blijf gezellig meeschrijven :slight_smile:
En ik dacht ook “pfff, turken zijn me veel te moeilijk” loop ik tegen een turk aan die bij mij om de hoek woont, hahaha.
Maar we hebben niks met elkaar hoor. Zou me iets te snel zijn.

Via Wereldwijzer app

@xLovato Ooh lekker joh! Ook niet zo heel lang meer! Ja ik ga ook in de school vakantie maar toch vd week maar besloten een weekje langer weg te blijven :stuck_out_tongue: eerst was bij ons de bedoeling alleen een weekje dus toen k vd week zei tegen m’n vriend ik kan ook 2 weken komen als je wilt waren we natuurlijk beide helemaal gelukkig :wink: maar voor jou ook lekker aftellen dus! Maar voor je stage is het dus geen probleem? Zou je dan niet eventueel ook al in de school vakantie kunnen gaan?

Aah leuk toch dat hij je hondje zo leuk vind! :smiley:

Via Wereldwijzer app

@tam dank je wel!!
Wat jammer dat het voorbij is tussen jou en hem! Sta/stond je er wel zelf achter?

Haha ja ik denk echt als je zegt het niet meer te willen het toch weer gebeurt ofzo :stuck_out_tongue:

Maar een Turk om de hoek :wink: das wel handig :wink: maar snap dat je zegt dat het te snel is! Maar gewoon je tijd nemen toch?! Wie weet wat er uit voort komt :wink:

Via Wereldwijzer app

Oh jeetje dit gaat een gigantische uitdaging worden om hier te reageren…maar ik ga mijn best doen…

Canim: Welkom op het forum meid! Ik zie dat jij net als ik destijds er heerlijk gezellig in gesprongen bent en al gezellig mee kletst. Leuk! Helaas heb ik je verhaal nog niet gelezen. Ga ik binnenkort effe doen. Maar ik heb wel gelezen dat je binnenkort alweer terug gaat een heerlijk vooruitzicht meid! Ik zal me effe kort voorstellen ik ben Summie 28 jaar en ook askim-loos, maar ik ben hier ook gezellig blijven plakken.

Tam: Mijn echte steun en toeverlaat en lotgenoot :wink: Meid leuk om weer effe gezellig hier wat van je te lezen. Inderdaad heel bijzonder hoe je voor je het weet opeens weer een andere interessante man in je leven kan komen en de boel op stelten kan zetten.

XLovato: Wat super meid dat jij inmiddels een ticket hebt geboekt! Wat leuk en spannend. En chihuahua’s zijn echt zulke schattige beestjes!

LBDSS: Ach meid effe een knuffel voor jouw, ik kan begrijpen dat het lastig voor je is nu jij weer afscheid hebt moeten nemen van je ouders! Ik hoop dat je snel je draai weer wat gaat vinden! Tegelijkertijd wel fijn om te lezen dat het tussen jouw en je askim nog steeds erg goed gaat en dat hij ook echt zijn best doet om er voor je te zijn en om je te steunen!

Deniz: Jij schrijft altijd dat ik zo lief ben, maar jij bent ook echt lief hier voor andere meiden met je lieve teksten! :wink: Ik begrijp heel erg je tweestrijd die je soms voelt of je moet doorgaan met dit avontuur of er mee moet stoppen nu het nog kan. En ik denk dat wel meerdere meiden dit (hebben) ervaren. En vervolgens het via de app je ten huwelijk vragen, het blijven bijzondere gevallen die Turkse mannen hahah.

LadySide: Meid voor jouw een hele dikke knuffel! Jakkes wat een k*t situatie met jouw en je askim. Ook ik ga echt heel veel schietgebedjes voor je doen dat het goed gaat komen tussen jullie want het is iets wat ik je heel erg gun! Ik hoop heel erg dat je voorgevoel niet uit gaat komen en dat het goed is als jullie elkaar weer zien. En wat bedoel je met dat als jij komt dat hij in het ziekenhuis ligt, vermoed jij dat hij juist die dagen naar zijn familie gaat en jouw verteld dat hij in het ziekenhuis ligt? Oh 1 ding meid ik hoop gewoon zo dat het allemaal positief gaat verlopen! Maar tegelijkertijd, meid de vorige keer met MisterSide (sorry dat ik hem er bij haal) heb jij jezelf er ook doorheen geslingerd. Je weet dat je niet afhankelijk bent en dat jij in staat bent om op jezelf te bouwen en jezelf te redden! Tsja het zijn maar wat pep woordjes, terwijl je er misschien wel niets aan hebt en ik gewoon heel erg hoop dat jij ze niet nodig hebt!

BirgĂźl: Dit is de eerste keer dat ik je verhaal lees. Wat een mooi indrukwekkend verhaal. Zo zie je maar, de weg van de liefde is soms ontzettend moeilijk, maar als je er samen in blijft geloven vind je altijd een weg!

Isa: Verstandig dat je zelf een hotel hebt geboekt. Ik vind jouw situatie wel een heel avontuur en ik hoop echt dat het goed zal gaan! Naar welk gebied/plaats ga jij?

Litleone: Ach meid het blijft bij jouw dus nog steeds onrustig, wat ontzettend jammer en wat balen! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je moeder en je nichtje hoogstwaarschijnlijk dus toch aanwezig zullen zijn bij je bruiloft! Ik ga keihard voor je duimen dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren! Hoe is het verder met je? Kan jij alle spanningen en stress wat aan nu je ook nog es zwanger bent?

Miloutjuhh: Lieve meid allereerst nog gefeliciteerd met je verloving. Hebben jullie een leuk feestje gehad? En ik wil je een dikke knuffel geven, want ik vermoed dat je die ook wel gebruiken kan. Hoe is het om weer in Nederland te zijn, kan jij je draai wat vinden of ben je al echt bezig met de voorbereidingen om naar je ‘familie’ te gaan. Wanneer vertrek je en hoelang is het eigenlijk de bedoeling dat je blijft? Veel succes met alles.

Civciv: Uuuh volgens mij ken ik jouw niet…indien jij hier ook nieuw bent…meid ook jij van harte welkom op het forum.

Mootjuhhh: Ik ben echt heeeeeeeeel nieuwsgierig hoe het met jouw gaat? Ik hoop dan ook echt een update van je te lezen en dat je gewoon een geweldige tijd in Turkije hebt!!!

Update van mij:
Hier is het momenteel heel erg gaotisch en verwarrend, ik probeer mezelf te begrijpen maar eigenlijk kan ik mezelf totaal niet volgen, laat staan begrijpen. Er komt gewoon heel vele op mij af. Het contact met pipo is (tijdelijk) verbroken. Ik mis hem, en ik vind het lastig, maar ik weet wel dat het beter zo is, die irritaties onderling en bij elk berichtje hoop hebben dat het goed komt, maakte mij niet gelukkig. Verder ben ik begonnen met een nieuwe job, wat mij veel afleiding geeft maar ook heel veel nieuwe indrukken, maar ik blijf positief het is een mooie nieuwe uitdaging voor me, maar tis momenteel wel pittig. En verder heb ik de afgelopen tijd gemerkt dat mijn eigen omgeving gewoon heel erg bezig is met huisje, boompje, beestje, carrière, de ene naar de andere is zwanger, iedereen is druk en weinig tijd voor mij en dan zijn er soms toch wel lonely momentjes. Het verrassende is dat ik juist heel veel steun en heel veel gezelligheid vind uit een verrassende hoek, bij een vriend van me, wat voor mij persoonlijk vervolgens weer heel erg verwarrend is, omdat we toch wel close beginnen te worden en dat deze vriendschap opeens misschien wel een hele andere wending begint te krijgen. Hij kent mijn situatie, hij weet dat ik niet toe ben aan wat nieuws, en we hebben dan ook gewoon lol en plezier, en misschien maak ik nu van een mug ook wel een olifant, maar tis wel vreemd en verwarrend.

5 likes

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 6 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 8 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 13 nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goede morgen dames,

het lijstje even gezocht in het vorige deel. Alleen geen idee of het nog klopt of dat er nog veranderingen zijn?
Er zijn zeker nieuwe reisjes geboekt. Als je even de data en de plaats waar je heen gaat laat weten dan zet ik je er in :slight_smile:

@Canim bedankt :slight_smile: ja als je daar bent vliegen de dagen en uren voorbij maar hier lijkt het soms of de tijd kruipt.

@Mootjuh zo benieuwd hoe het met je is in Turkije. Vooral ook hoe jullie eerste ontmoeting was :slight_smile:

@Deniz kizi, Denk niet dat ik jou al op fb heb? Daar staan foto’s van onze verloving.
En dan vlak nadat je schreef dat je nog 2 jaar moet wachten krijg je ineens een berichtje of je wilt trouwen leuk hoor!
Mijn askim heeft me ook alleen nog maar via whats app gevraagd hoor hahahah. Hij heeft beloofd ooit nog eens op zijn knieen te gaan.
Het duurt voor ons denk ik ook nog wel 2 jaar voor we gaan trouwen. Askim moet zijn studie nog afmaken en dan in dienst.

@Ladyside bah meid wat vervelend dat het zo gaat tussen jullie :frowning: Ik hoop dat alles helemaal goed komt als jullie elkaar weer zien.
Laatste dagje op het festival vandaag geniet ervan :slight_smile:

@birgul, leuk je weer even voorbij te zien komen :slight_smile: Super om te lezen dat het goed gaat met jullie.

@LBDSS even een knuffel voor jou. Gelukkig heb je 3 heerlijke weken gehad met je ouders. Nu even rustig weer in het ritme van je normale leventje daar komen :slight_smile:

@Littleone succes morgen met je eerste les Turks.
En wat enorm fijn om te lezen dat er waarschijnlijk wat mensen uit je omgeving gaan komen voor jullie huwelijk.

@Xlovato askim en ik hebben soms ook van die dagen om alles discussie gaat eigenlijk helemaal nergens over. Heeft bij ons vaak ook te maken met dat je geen emoties kan zien als de ander je iets stuurt.
Gelukkig is het weer allemaal opgelost en zijn jullie de dagen lekker aan het aftellen :slight_smile:

@Summie, bedankt :slight_smile: We hebben een heerlijke avond gehad met onze families :slight_smile: Iedereen had het leuk en gezellig dus helemaal top :slight_smile:
Lastig wennen weer in Nederland zou het liefst op het eerste de beste vliegtuig terug willen stappen.
Wanneer ik precies ga weet ik nog niet. Ik moet komende week nog werken daarna zo snel mogelijk. Afhankelijk van tickets enzo.
Hoe lang heb ik eigenlijk ook nog geen idee van.
Ook een knuffel voor jou. Ik snap je verwarring. Misschien is het wel goed om even geen contact te hebben. Als het dan wat verder achter je ligt is het misschien wat makkelijker om als vrienden met elkaar contact te hebben.
Spannend hoe het met jou en die vriend zal gaan lopen, gelukkig weet hij wat er gebeurd is en accepteert hij dat je er nu nog niet aan toe bent. Wie weet wat de toekomst brengt :slight_smile:

Nou dat was weer redelijk veel om te lezen.
Geprobeerd op iedereen te reageren, dat is vast niet gelukt.
Ga het proberen weer wat beter bij te houden.
Gisteren een gezellige avond gehad. House warming van de dirigent van het orkest. Veel gasten en met het orkest als verrassing wat gespeeld erg leuk :slight_smile:
Vandaag misschien naar Amsterdam even kijken bij de uitmarkt.

@canim24 super leuk dat je toch 2 weken gaat zou je askim idd wel leuk vinden! Voor mij is dit niet mogelijk aangezien ik na m’n vakantie ga, ik ga juist in de vakantie na stage om die uren op te vangen, dus ga ik 10 daagjes!

@summie jaa eindelijk geboekt! Het aftellen kan beginnen hihi,
Allereerst een dikke knuffel voor jou meid, ik snap dat je Pipo soms nog mist, maar ik vind het zo knap van je dat je wel weet dat het voor jou nu zo even beter is! Fijn dat je door je nieuwe job wat meer afleiding hebt!
En dat je zoveel steun hebt aan die jongen, hij kent je situatie, wie weet wat dit gaat brengen in de toekomst!

@miloutjuhh jaa ik denk dat het daar ook mee te maken heeft dat je vaak geen emoties ziet als je een berichtje stuurt, wel vervelend maar het komt altijd wel weer goed en dan denk ik achteraf dat het echt een onzin discussie was haha!
Ik ga van 25 oktober tot 3 november naar manavgat! Dus ik kan in het lijstje hihi. Wat fijn dat je gister een leuke avond hebt gehad! Veel plezier vandaag in Amsterdam (als je gaat) en een fijne dag!

Fijne dag allemaal! X

Via Wereldwijzer app