Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

@ Summie ik was vroeger Gülüm. Een tijd terug ben ik eens hier langsgefiets maar ik vond zoveel onzin berichten van mij terug dat ik dat account gesloten heb en nu kom ik af en toe nog eens langs als civciv:)

@Summie Dankjewel!! oh geen probleem hoor dat je mn verhaal nog niet hebt gelezen haha :wink: jaaa ga gelukkig weer terug! was het al maar zover haha. Jaaa ben er bij in gesprongen :wink: moet nog wel even wennen met alle verhalen enzo maar doe mn best :wink: aah gezellig toch dat je gewoon bent blijven plakken! :slight_smile: wat ik zo begrijp uit je berichtje ben je nog niet zo lang askimloos? Maar wat ik zo lees heb je wel goed gedaan om voor jezelf te kiezen! En gefeliciteerd met je nieuwe baan!! En met die vriend die je beschrijft in je verhaal hij weet je situatie dus zijn er vast ook geen verwachtingen toch? het is juist fijn dat je toch veel steun bij hem vind en wie weet wat de toekomst brengen gaat.

@miloutjuhh mag ik me ook toevoegen aan het lijstje? :wink: ik vlieg 17 Oktober naar Alanya met tussenstop op Istanbul en vlieg 3 november weer terug. Mijn verjaardag is 03-06. en samen met mn askim ( tja echt een duidelijke datum hebben we niet echt haha maar we houden beide de datum van onze ontmoeting aan hij zegt dat is ONZE datum ) dus dat is dan 09-06-2014 :smiley:

@xLovato jaaa toen ik hem zei van hoe zou je het vinden als ik 2 weken kom was hij echt heel erg blij zn eerste reactie was dit zijn geen leuke grapjes hahah en toen ik zei dat ik het meende en echt 2 weken kom was hij helemaal blij! Oh wel heel fijn dat je het zo hebt kunnen regelen met je stage dat je dan toch daarna 10 dagen kan gaan!!

Ik zag een beetje op tegen vandaag. mn askim vertelde me gisteravond dat de oplader van zn telefoon kapot was en vandaag zou hij gelijk een nieuwe gaan kopen maar ik ging er eigenlijk vanuit dat ik hem vandaag dus pas laat zou spreken nou heeft hij vannacht een oplader kunnen lenen en belde hij me vanmorgen heel lief wakker en begon “ons” liedje voor me te zingen haha. Vanavond als hij klaar is gaan we weer heerlijk skypen ( als het internet daar mee werkt! )
Heb gister nogal een behoorlijke discussie met mn broer gehad over mn relatie. hij is erg boos dat ik een ticket geboekt heb en weer terug ga naar turkije. Snap hem aan de ene kant ook wel om dat mijn vorige relaties ook fout gingen. Maar deze relatie is zo anders hiervan ben ik echt overtuigd dat het helemaal goed zat en met mn exen had ik altijd wel mn twijfels. Mja vind het wel erg jammer dat mn broer niet verder kijkt en niet wilt zien hoe gelukkig ik nu ben. Iedereen in mn omgeving zegt dat ze me zo anders en gelukkig vinden nou en dan blijft hij maar negatief doen pfff. mja hopelijk draait hij snel bij en tot die tijd probeer ik maar te denken van je zegt maar wat je wilt het is mijn leven en mijn keuzes dus wat jij er van vind is jou probleem…

Goedemiddag…

Jeetje dames, wat is er een hoop gebeurt hier!
Ik ben een tijdje niet online geweest en was nu een beetje aan het terug lezen…
@ littleone, wow zwanger! Gefeliciteerd meid!! Hoe voel je je? Eerste echo gehad las ik, bijzonder he?!
Ik wil jou heel veel geluk en liefde wensen, hopelijk heb je een goede zwangerschap. Hopelijk kunnen je ouders er snel mee leren omgaan en met je mee genieten.

@ summie, ik las dat je relatie even op een laag pitje staat, heftig! Heel veel sterkte. Mag ik vragen wat er is gebeurt? De laatste keer dat ik online was, had je plannen om bijna naar hem toe te gaan toch?dikke knuffel voor jou.

Dit is even het enige dat is blijven hangen, ik moet nog zoveel terug lezen.

Update van mij; de laatste keer dat ik online was, hadden askim en ik erge ruzie over vertrouwen etc en leek het er even op dat het over was.
Niks blijkt minder waar! Hij had gewoon extra bevestiging van mij nodig, voor hem is het belangrijk dat heel de wereld weet dat wij bij elkaar horen. Alles open en bloot en officieel.
Relatiestatus op fb veranderen en profielfoto van ons samen . Hij wilt graag de controle hebben en door deze dingen heeft hij toch het gevoel dat hij die heeft.Askim heeft erg veel moeite met de afstand. Ik ben in juli naar hem gegaan en hij heeft me ten huwelijk gevraagd!! Ik ben in de zevende hemel.

Ik ga straks nog even verder terug lezen.

Liefs Kikiek

dat hij die heeft.

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden…

Ik trek de me komende tijd even terug…ik zal wel wat mee lezen als het me lukt etc maar vind het op het moment even erg moeilijk al die nieuwe liefdes etc (wat ik iedereen ontzettend gun hoor!!!)
Het doet me gewoon veel denken aan mijn eigen relatie met Askim het leek en was allemaal zo mooi maar helaas :(( en moet nu even aan mezelf denken

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe :slight_smile:
En ontzettend bedankt voor alle lieve woorden etc
En ik kom zeker nog wel een x weer maar nu even niet
Liefs

Via Wereldwijzer app

Lieve Tamara ik wil je een hele dikke knuffel geven!!! Oohhh ik kan me zo voorstellen hoe jij je voelt!!! Die leegte, het verdriet, de vele vragen, de teleurstelling en de pijn. En natuurlijk gun jij iedereen het geluk, want zo’n bijzondere vrouw ben jij, maar tegelijkertijd doet het verschrikkelijk veel pijn omdat jij ook graag gelukkig met jouw askim had willen zijn. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen!!! Je hebt er niks aan maar mijn gedachten zijn bij je. Ik hoop dat het bezoek jouw duidelijkheid en antwoorden kan geven die jij verdiend!!! Pas goed op jezelf en weet je bent hier altijd welkom!!! Ik hoop dat voor jouw snel het zonnetje weer gaat schijnen!!! xxx

Via Wereldwijzer app

1 like

Ik weet Niet precies meer wie het vroeg maar ik begin 23 sep met me cursus turks :)!

Via Wereldwijzer app

Dag meiden allemaal:

Drukke bedoening hier;)))

Tam082: neem je tijd meisje en ik hoop echt uit de grond van mijn hart, dat jullie eruit geraken!! Veel succes ginder en veel goeie moed. Warme knuffel!!!

Littleone: wat leuk dat je moeder en nicht waarschijnlijk toch komen, zou zeggen boek maar vlug;) zal je deugd doen en wat een opluchting dat er toch iemand van de familie zal zijn!! jammer van je vader!!

Ladyside je laatste meisje, morgen rusten;)) en dan bijna zover!!!

Lbdss hoe is het met je, zag dat het al ietsje beter met je ging, en je askim die je zo steunt, wat lief!!

Summie: blij dat je tussen al dat huisje, tuintje, boompje en kindje gedoe, toch een vriend hebt waar je je hart kan bij luchten. En ja dat schept een band, je legt tenslotte ook je hart bloot, kan me inbeelden dat het verwarrend is voor je. Geniet gewoon van het plezier maken, en de positieve vibes die je krijgt, de rest zal de tijd wel uitwijzen. En doe waar jij je goed bij voelt!!
Fijn dat je je ook wat kan focussen op je nieuwe job!

Egwene hoe is dat nog met jou?

X lovato en canim: leuk dat jullie beiden geboekt hebben!!

Miloutjuuuh: geniet van je dagje amsterdam. Nog een weekje werken… Wat komt alles dichtbij!!!

Kikiek jou ken ik nog niet, leuk je te zien!! Blij te zien dat alles tussen jou en je askim terug ok is

Deniz: hoe is het nog daar op je roze wolk;))

Turkije lover alles ok?

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ga naar sambayat adiyaman, hij woont daar in een dorp. Ik vertrek volgende zaterdag voor een 14 tal dagen. Verder alles goed hier, niks nieuws te melden. Ben ook eens aan het rondkijken voor een cursus, maar nog niks vastgelegd. Leuk dat er zovele zijn die tegelijk gaan beginnen eraan, idd wel ideaal om elkaar te kunnen helpen;)) mss zelfhulpgroep turks oprichten ;):wink:
Grtjes allemaal en. Knuffel voor iedereen!

Via Wereldwijzer app

1 like

@Isafazli: Ik ben er een beetje afgedonderd

Sorry, ik reageer morgen even fatsoenlijk op iedereen hoor. Moet gewoon even nadenken of misschien juist helemaal niet meer nadenken :frowning:

@deniz kizi ohjee dat klinkt niet goed :frowning: dikke knuffel voor jou!!!

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden,

Ik kom ook weer even voorbij. Heb alleen nogal moeite met alles onthouden met al die nieuwe meiden erbij. Ken de verhalen en namen allemaal nog niet zo goed. Had mezelf eigenlijk voorgenomen om vanaf het nieuwe deel wat actiever te reageren, maar ik zie dat er alweer 5 pagina’s geschreven zijn.

Wil wel even op Littleone reageren: Meid ik vind het echt super fijn voor je dat je moeder toch besloten heeft om mee te gaan! Wat moet dat een opluchting zijn zeg voor jou!

Ik las ook dat Ladyside een beetje in een dipje zit; Och meid ik gun het geluk je zo! Hoop echt dat je gewoon net zo leuke tijd gaat hebben met je askim als de vorige keer. Probeer er niet te negatief in te staan, want dan ga je juist ook alleen maar de negatieve dingen zien!

En dan Tamara: Meid ik denk dat we hier allemaal snappen dat jij je even terugtrekt. Natuurlijk is het zwaar voor jouw om hier alle verhalen te lezen terwijl jouw droom in een klap weg is. Ik hoop dat jij en je askim er samen uit zullen komen als jij daar bent binnenkort. En zo niet dan hoop ik dat je de tijd en rust mag vinden om het los te laten en verder te gaan. Heel veel sterkte!

Met mij en askim gaat alles goed. Ben op het moment druk naar tickets aan het zoeken. Is echt een sport geworden om de goedkoopste tickets te vinden haha. Helaas vallen de vliegtijden dit keer een beetje tegen. Wel zal ik voor het eerst in 2 jaar met mijn verjaardag met askim samen zijn :smiley:

1 like

Tsja wat kan ik zeggen…

Het voelt alsof me ouders nooit geweest zijn zit nu al zo in me dagelijkse routine… maar dan voel ik me weer rot dat ik dat voel… pff leven in twee werelden is ingewikkeld! Askim hangt nu echt de clown uit! Doet er letterlijk alles aan om me op te vrolijken! Morgen een ziekenhuisbezoek gevolgt door een shopsessie! Ja dat kwam er ook weer bij het bekende ziekenhuis! Kost me een rib uit het lijf al mijn bezoeken :'(…

Nogsteeds belt askim opmerkelijk veel geweldig gewoon… “askimm how are you?” “Mehh okey” “oohh sweety i give you hug and kiss be careful okey now i go here full i love u soooo much” drie seconden gesprekken zoals deze dus haha maar doet me goed! Vandaag uren met de beesten in de weer geweest op mijn balkon! Heerlijk die beesten doen me goed! Alleen word het wel erg druk in me huis met twee konijnen drie cavias en drie vissen haha had pasgeleden tegen askim uitgesproken ooit een pug te willen (hond) en askim had al gelijk op internet gezocht en bijna een pup gekocht haha!

En toch heb ik erg behoefte in een goede praatsesie met me moeder ookal heb ik die drie weken gehad! Zit me ouders nu erg veel te hinten dat ze snel weer hierheen moeten komen en dan hopelijk met mijn zus! Voor het eerst in me leven dat ik me zus zoveel maanden niet heb gezien! En onze band is ontzettend sterk geworden door de afstand en ben ook heel benieuwd hoe zij en askim samen zijn in het echt! Via skype gaat het namelijk geweldig!

Via Wereldwijzer app

Goeieavond,

Deniz klinkt niet goe meid… Knuffel

Kardelen leuk dat je kijkt om te boeken en super dat je op je verjaardag samen kunt zijn met je askim!!! Wanneer is her jouw bday??
Succes met de ticketjacht;)

Lbdss o ziekenhuisbezoek, idd niet om voor te springen! Veel succes!
Hoop dat je ouders de hint snappen. Leuk dat je zus en je askim het kunnen vinden met elkaar! Hebben ze elkaar nog niet ontmoet anders?
En je halve dierentuin, dat is toch super, een mens krijgt veel liefde van dieren!! Knuffel

Via Wereldwijzer app

Pff askim is naar huis vertrokken en Kvoel me er heel dubbel bij het is goed voor askim dat hij naar huis kan en zijn familie is er heel bljj mee. askim kan dan ook nog de laatste dingen in orde malen voor het feest maar maak me ook wel zorgen askim die snachts onderweg is en dan nog het feit dat askim helemaal geen internet heeft en ik hem alleen maar kan bellen en we van s.avonds na het werk tot in de vroege uurtjes smorgens tege elkaar bezig waren op Skype enzo :frowning: pddd

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Isa nee die hebben elkaar nog niet in het echt ontmoet maar er is wel een klik via skype wat erg leuk is :slight_smile: en inderdaad ik krijg heel erg veel liefde van mijn beestjes :slight_smile:

Littleone knuffel!! Snap je gevoelens wanneer ga jij daarheen?

Via Wereldwijzer app

Littleone das idd balen, komt nu wel heel rap dichtbij!! Kop op meiske, nog 12 tal dagjes en je bent onderweg naar ginder, om te trouwen met je ventje en je nieuwe start te nemen!!! Knuffel meid!!

Via Wereldwijzer app

@tamara082 ik hoop echt voor je dat jullie hier uit komen meid! Neem de tijd die je nodig hebt, je hebt de laatste tijd zoveel meegemaakt en ik snap dat het allemaal heel dubbel is, een dikke knuffel voor jou!

@isafazli jij Ook aan het rond kijken voor een cursus, leuk!

@denizkizi ooh meid dat klinkt niet goed, voor jou ook een dikke knuffel

@kardelen1 ooh leuk dat je tickets aan het zoeken bent, haha ik herken het, het is idd een sport om de goedkoopste te vinden haha, echt super leuk dat je je verjaardag samen kan gaan vieren met je askim!

@LBDSS Pff een ziekenhuis bezoek is nooit leuk… Veel succes morgen! En heerlijk toch dat je door de beestjes afleiding hebt! En je askim die nog steeds zo bezorgd is! Hopen dat je ouders snel weer kunnen komen met je zus samen!

@littleone ik snap je gevoelens meid, knuffel! Wanneer ging je naar hem? Nog even wachten en je bent getrouwd meid!

Met mij en askim gaat het weer heel goed! Elke keer als die pauze heeft wil die even skypen haha en net ook nog de halve avond elkaar gezien op Skype! Morgen begint het ‘echte’ leven weer en zit mijn vakantie er echt op… Morgen ook mijn eerste stage dag bij mijn nieuwe stage dus spannend!! Heb der nu nog niet echt zoveel zin in en weet niet wat ik kan verwachten maar hoop dat het weer een leuke stage word net als mijn laatste stage! Dus nu snel gaan slapen hihi

Slaaplekker allemaal! X

Via Wereldwijzer app

1 like

Pfff meiden, ik ben er al weer helemaal uit!
Vandaag mijn laatste dag festival gehad, dus nu een weekje bijkomen en dan op naar Turkije!
Dus kan vanaf morgen weer es meeschrijven en reageren op jullie verhalen!

Zag een huwelijksaanzoek voorbij komen bij DenizKizi, maar ook een minder bericht erna?! Hoop dat ik je nog gewoon mag feliciteren met je huwelijksaanzoek, en gewoon niet meer denken is het beste blijkbaar :wink:

@tamara, ik begrijp je helemaal! Is soms best lastig lijkt me om al die mooie, nieuwe verhalen en liefdes te lezen. Binnenkort heb je antwoorden hoop ik, en we hopen je hier nog weer es te zien! Knuff!

@Littleone, wat super voor je dat je moeder toch mee gaat! Las dat er nog een tante/vriendin mee gaat? Leuk!!

@Summie, Thnx voor je lieve woorden!
Wat ik bedoelde met het ziekenhuis vroeg je. Hij is laatst bij de dokter geweest, en die schijnt te hebben gezegd dat ie binnenkort naar het ziekenhuis moet, en askim had het nog over een operatie enzo… Ik heb gewoon het gevoel dat hij dan nét toevallig die datum naar het zhuis zegt te moeten. Heb niet het idee dat ie alsnog naar familie gaat, maar het voelt alsof ie me daar niet wil.
Maar dan krijg ik afgelopen nacht opeens weer een bericht met 9 days to go schatje, en dan denk ik weer even positief… ik zie wel wat er allemaal gebeurd. Ik ga in ieder geval vakantie houden :smiley: Ik ga niet eerder naar huis, desnoods trek ik in een ranzig hotel :wink: Maar Ik overleef het wel, wat er ook gaat gebeuren. En MisterSide mag ter sprake gebracht worden hoor, geen trauma’s aan overgehouden. Het was niet mijn type man, maar het is wel een goede/lieve man.

@Kardelen, ik doe mijn best positief te blijven… maar is best lastig met een askim die niet heel veel enthousiasme toont over het feit dat ik kom. Maar het blijft afwachten, ik blijf voorzichtig met toekomstplannen te bedenken.

Aaaah ik weet het verder niet meer!

Snel ff slapen en dan morgen helemaaaaaal niets!

1 like

Even nog een hele snelle update vanuit Istanbul… Ik vertrek zo weer :confused: Het waren een paar fantastische dagen en die klik met hem was irl ook :relaxed: Helemaal hoteldebotel :blush:

Maar goed… Als ik thuis ben lees ik hier alles terug en doe ik wel grotere update :wink:

Heb een fijne dag jullie!! Ik blijf hier nog ff in mineur, wachtend op transfer…

Via Wereldwijzer app

Mootjuh75: superleuk voor je!!! Jammer dat je al terug moet, goeie terugreis!!!

Ladysıde hebt gelijk dat je sowieso gaat proberen te genieten van je reis!! Positief blijven denken, voor hetzelfde geld valt alles super mee!!

Tot later allemaal

Via Wereldwijzer app

Pff terug heel erg gelukkig geweest… mama Had al een ticket in zicht en een hotel zegt papa als Ze gaat dat ze ni maar naar huis moet komen :frowning:

Via Wereldwijzer app