Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Ook ik zal even snel updaten. Mijn herstel gaat heel langzaam. Het lijkt ook maar niet minder te worden en daar baal ik enorm van. Nog steeds een zeurende voet en de restanten van kinkhoest maken me ook flink moe. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik hoop maar dat het werken goed zal gaan. Woensdag om 12.00 uur moet ik er zijn en dan werk ik meteen tot 13 september. Dus tijd voor updaten zal ik niet zo veel meer hebben. Als alles goed gaat. Mocht ik teveel pijn hebben, dan ben ik snel weer thuis.
Verder, askim had gisteren zijn vrije dag van het leger. Ik heb 10 minuten kunnen skypen met hem. Speciaal voor mij was hij gekomen. Ik had hem al een hele tijd niet meer gezien en ik zie hem nu echt veranderen. Het is geen jongetje meer. Hij wordt langzaam volwassen. Hij lijkt zich ook meer te willen gaan binden. Hij bleef maar doorgaan dat ik nu naar banen moest zoeken en hotels moest bellen. Hij wil zo graag met mij samen zijn. Ik ben veel te ver weg voor hem nu. Geen idee wat hij opeens heeft, want hij is ook een tijd heeeel nonchalant geweest met mij. En dan nu opeens keiveel lieve woorden, dat hij écht zijn leven met mij wil delen. Dat doet me goed tijdens mijn sombere buien door mijn twijfels over mijn gezondheid.

Via Wereldwijzer app

@ Mootjuh75 Whoehoeeeee!!! Nu begint het Istanbul avontuur voor jou ook. Heeft de stad je ook zo gegrepen? Het is zo ontzettend mooi daar!

@ Ladyside het is een nare situatie maar die gasten kunnen omslaan als een blad aan een boom. Probeer niet te veel na te denken en laat het over je heenkomen. Je kunt goed voor jezelf zorgen en dat kun je met hem maar ook zonder hem en dat vind ik heel knap van je.

@ Deniz kizi super dat hij je een aanzoek heeft gedaan maar blijf wel je ogen open houden. Turkse mannen zijn hier heel snel mee. En het is niet altijd alleen maar met romantische bedoelingen. Vooral als ze het geloof belangrijk vinden want dan mogen ze voor het huwelijk helemaal niet met meiden omgaan en zeker niet intiem worden dus is de oplossing snel trouwen. En met dat trouwen kan ook vanalles mis gaan. is het een echt huwelijk of een nephuwelijk waarbij ze alleen toestemming krijgen om met je te slapen? Ik wil je niet bang maken maar wel realistisch laten blijven. Het gaat 1000 keer goed en 1 keer fout en ik wil zeker niet dat jij net die 1e bent snap je.

@ Miloutjuh nog proficiat met je verloving heeeeeellll gaaf!

@ de rest ik ben het een beetje kwijt maar ik wens iedereen veel geluk en liefde

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 5 nachtjes
06-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya 5 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 7 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 12 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 46 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 54 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Hallo meiden,

Zoals in het lijstje te zien is gaat het hier lekker snel. Waarschijnlijk vlieg ik a.s. zaterdag al naar Antalya :slight_smile: Leuk want dan zijn de kids nog lekker een weekje thuis voor ze weer naar school moeten, maar ook wel heel erg snel ineens hahahahah.

@xLovato je staat in het lijstje :slight_smile: Bedankt was top in Amsterdam.
Voor jou het echte leven ook weer begonnen. Beviel het op je nieuwe stage? Wat voor opleiding doe je?

@Canim heb jou ook toegevoegd aan het lijstje :slight_smile:
Askim en ik hebben eigenlijk ook geen idee sinds wanneer we echt samen zijn, we houden maar de datum aan dat we het op fb hebben gezet hahahaha.
Wat fijn dat hij een goede oplossing had gevonden voor zijn telefoon.
Wat balen dat je broer er niet helemaal achterstaat :frowning: Natuurlijk wil hij het beste voor je en ik hoop dat hij snel gaat zien dat je askim goed voor je is :slight_smile:

@Kikiek meid gefeliciteerd! Ook al concrete plannen voor een huwelijk?

@Tamara dikke knuffel voor jou. Wil je wel even alvast succes en sterkte wensen voor je reisje naar Istanbul.

@Isa ja het komt snel dichterbij. Spannend!
Voor jou gaat het ook snel nu!

@Deniz kizi weet niet wat er is maar klinkt niet goed, knuffel meid.

@Kardelen Ga je nu al bijna naar je askim of pas over een tijdje?

@LBDSS Wat lief dat je askim zich zo’n zorgen maakt en je iedere keer belt.
Hebben je ouders de hints al begrepen? Zou leuk zijn als je zusje dan ook mee zou kunnen komen :slight_smile:

@Ladyside al een beetje aan het bijkomen?

@mootjuh super om te lezen meid! Balen als je dan weer terug naar Nederland moet maar je weet nu dat de klik er in het echt ook is. Geniet van de vlinders :wink:

@Littleone meid wat k*t om het zo maar even te zeggen :frowning: Een hele dikke knuffel voor jou.

@Egwene he meid wat balen dat het niet opschiet met je voet!
Ik hoop dat het met je nieuwe werk allemaal gaat lukken.
Gelukkig je askim ook weer even kunnen zien.
Het leger doet vaak echt iets met de jongens he.
Fijn dat hij zo lief voor je is :slight_smile:

@civciv bedankt meid :slight_smile:

Eerste werkdag weer overleefd. Pfff ff weer wennen hoor, maar nog maar 4 te gaan!!!
Beetje balen, askim heeft nu 3 dagen vrij :frowning: Had zo leuk geweest als hij die had gekregen toen ik er was. Of anders volgende week of over 2 weken ofzo dan kon hij langs komen in Antalya maar nee het was nu en kon niet anders.
Komende 3 dagen lekker 10.15 beginnen :slight_smile:

Fijne avond nog meiden.

Goeiemorgen maskes

Littleone ooo ik hoop dat je moeder sterk genoeg is om zich te verzetten tegen je vader. Kan me niet voorstellen wat je moet ondergaan en voelen nu! Knuffel meid!!!

Miloutjuuh wat leuk dat je zaterdag al naar ginder kan, die laatste 4 werkdagen zullen zo voorbijvliegen!!!

Egwene: jammer dat je voet nog niet beter is, duurt idd lang. Hoop dat alles lukt op je nieuwe job!
Wel fijn dat je askım zoveel moeite doet en serieuzer is! Zal wel een oppepper zijn!!

Xlovato hoe is je eerste stagedag verlopen?

Aßkım gehoord vandaag, heeft ruzie gehad met zijn vader over ons, en hij is nu ingetrokken bij een vriend. Wil of mag niet meer naar huis
 Zal wel blij zijn als ik hem zie, maar zie er ook wat meer tegen op!

Grtjes allemaal!

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 4 nachtjes
06-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya 4 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 6 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 11 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 45 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 53 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

Hoi dames,

Ik ga nog eens proberen of ik nog een update gemaakt krijg na al die jaren :slight_smile:

@Tamara: eerst en vooral wil ik je heel veel sterkte wensen!! Ik hoop dat je de kans krijgt om duidelijke antwoorden op je vragen te krijgen en stilletjes hoop ik ook dat het nog allemaal goed komt tussen jullie!

@LBDSS: fijn dat je zo een leuke tijd gehad hebt met je ouders. Nu zal het inderdaad weer even wennen zijn maar zo te lezen zorgt je askim goed voor je. En leuk zeg die huisdiertjes! Dat is inderdaad wel de perfecte oplossing om de eenzaamheid tegen te gaan.

@canim24: ja was heel spannend voor mijn askim om meteen in Belgie te blijven. De eerste weken was alles natuurlijk nieuw en spannend en na 1 week is hij ook al naar de Nederlandse les gegaan. Daar ging hij van maandag tot vrijdag elke voormiddag naartoe en dat 6 maanden lang. We spraken thuis ook altijd Nederlands en eigenlijk nu na 2 jaar spreekt en begrijpt hij alles. Zelfs als hij met zijn familie in Turkije telefoneert gooit hij er af en toe een Nederlands woord tussen J Maar natuurlijk heeft hij ook moeilijke momenten gehad en dagen gehad dat hij terug wou naar Turkije. Ik heb jouw verhaal een beetje gemist. Ken jij je askim nog maar pas?

@Miloutje: leuke foto’s van je verloving op fb! En wauw terug de stap gezet om weer naar Turkije te verhuizen!! Hoeveel uurtjes zit je daar dan van je askim vandaan?

@Turkijelover: jij was inderdaad ook al actief in de tijd dat ik veel meeschreef. Dank je wel! Met jou ook alles goed?

@xLovato: jouw verhaal heb ik ook gemist meid. Maar ik heb begrepen dat je binnenkort naar je askim gaat? Kennen jullie elkaar al lang?

@Isafazli: ik wil niet oordelen ofzo maar is de familie van je askim praktiserend islamitisch? Ik zie dat hij afkomstig is/woonachtig is in Adiyaman. Is hij misschien ook Koerd? In Adiyaman wonen namelijk hoofdzakelijk Koerden en uit ervaring weet ik dat zij meestal wel streng gelovig zijn. Wat ik nu ga zeggen weet je waarschijnlijk allemaal wel maar in zo families wordt nogal snel schande gesproken als zoon of dochter iets doet wat niet in hun plaatje past en de wil van de ouders is meestal ook wet. Het zal lastig worden als je askim voor de keuze gesteld wordt tussen jou en zijn familie.

@Summie: ach meid jij hebt toch ook een turbulente periode achter de rug! Ik hoop dat je snel wat rust kan vinden en ik hoop dat je niet te veel eenzame momentjes moet meemaken.

@Egwene: veel beterschap met je voet en sterkte nog de komende maanden met je askim in het leger maar hopelijk kunnen jullie fijne plannen maken voor erna.

@Littleone: pff wat een rotsituatie. Ik moet zeggen dat mijn ouders in het begin ook niet echt blij (zacht uitgedrukt) waren dat ik met een Turk was
 Maar uiteindelijk is dat wel allemaal goed gekomen. Hoe dat precies gegaan is weet ik niet meer
 eerder geleidelijk aan toen ze hem leerden kennen denk ik. Nu schieten ze eigenlijk goed op. Ik weet niet goed welk advies ik je moet geven. Misschien eens een gesprek onder 4 ogen met je vader want ik denk dat je moeder er wel vrede mee kan vinden uiteindelijk als zij ook naar jullie huwelijk wilt komen. Waarom is je vader zo afkerig tegen jullie relatie? Ik hoop dat jullie eruit geraken!

En dan vergeet ik nog een aantal mensen, dat weet ik, maar ik weet het even niet meer :slight_smile: Jullie zijn plots met zo veel, haha! Ik mis wel onze Mutlu hier de laatste tijd!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben weer terug helemaal in routine op het werk na de vakantie. Askim heeft het laatste jaar een praktijkopleiding (iets in de bouw) gedaan. Voor de vakantie had hij al ergens stage gedaan maar dat bedrijf bleek dan toch niet genoeg werk te hebben om hem aan te nemen. Nu komende dagen gaat hij waarschijnlijk opnieuw ergens beginnen met 1 maand stage en dan zou hij eventueel een contract kunnen krijgen. Spannend maar ik hoop dat het lukt!!

1 like

Iemand een idee hoeveel liter wiskey je mag mee nemen naar turkije?

Via Wereldwijzer app

@Littleone: 1 liter (maar)

Goeimiddag allemaal,

BirgĂŒl:wat fijn te lezen dat je askim zijn draai al goed vindt hier, het lijkt me idd niet evident die ganse aanpassing, allereerst al de taal en dan nog je ganse omgeving die anders is. Ook het werkgebeuren lijkt me wel een hele aanpassing.
Kan me inbeelden dat het niet altijd gemakkelijk is geweest! Ik wens hem (jullie) veel succes met zijn contract!!
Mijn askim is geen koerd, maar ik denk idd wel dat zijn ouders erg gelovig zijn. Hij lost er niet zo heel veel over, behalve dat het papa tegen belgie en dus ons is, wat er juist is gebeurd dat weet ik niet. Ik had gehoopt dat ik hen ging zien ginder maar denk dat dat er niet meer inzit. Askim vat ook alles wel heel licht op, denkt dat alles heel makkelijk zal gaan
 Denkt dat hij in no time in belgie zal zijn, bij mij.
Daarjuist vertelde hij me dat hij me niet kan komen afhalen aan de luchthaven omdat hij geen geld heeft, heb hem gezegd als hij niet komt, ik ook niet kom. Om 's nachts op mijn eentje te reizen van gaziantep naar sambayat, dat zie ik echt niet zitten. En hij weet het nu toch al van eind mei dat ik kom! Loop nu wat op de toppen van mijn tenen

Littleone: 1 liter per persoon, sommige sites zeggen zelfs 2 flessen van 70 cl.
Hoe is het met je meisje?

Fijne middag en avond nog allemaal
Tot later

Via Wereldwijzer app

Isafazli: he bah, wat ontzettend vervelend voor je!!! En nu? Enig idee? Ik hoop echt dat hey goed gaat komen en dat hij je gewoon komt halen!!! Want hij verwacht dat jij alles maar oplost en je verdient een man die zelf dingen oplost om bij jou te kunnen zijn!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Tam198 dank je tam, vind dat eigenlijk ook wel, heb hem gezegd dat hij als hij me niet komt halen, ik gewoon niet ga. Heb het echt wel even gehad

Via Wereldwijzer app

@Mootjuh, Jij ondertussen weer terug in NL
 Krijgen we nog een leuke update?? Ben heel benieuwd hoe het allemaal ging. Te lezen aan het kleine stukje hebben we er weer een reizigster bij :wink:

@Miloutjuhh, Hier rustig aan het bijkomen, gaat niet zo snel. Denk dat morgen pas de vermoeidheidsklap komt. stiekem hoop ik dat die niet komt, en ik gewoon door kan gaan.
Fijn dat je een datum hebt, dat je naar Turkije gaat!

@Littleone, Aaah je moeder toch niet sterk genoeg voor je vader? Jammer! Ik hoop echt dat ze toch nog de moed vind om tegen je vader in te gaan, en dat ze toch nog kan komen.

@Egwene, aaaah rot dat het herstel zo langzaam gaat zeg! Hoop dat je wel gewoon je werk in Slagharen kunt gaan doen!
En super te lezen dat je askim zo serieus is opeens! Het leger heeft hem goed gedaan dus :wink: Hij is verstandig geworden!

@Isafazli, hmm je askim ruzie gehad met zijn vader
 Weet je ondertussen al waar je gaat verblijven? Heeft hij al iets geboekt? Of heb je het zelf gedaan?
Heel raar trouwens dat hij nu opeens zegt niet te kunnen komen naar het vliegveld, hij kan je toch niet zomaar daar laten staan en jou op eigen houtje naar hem laten komen? Het is niet echt een heel toeristisch gebied, dus zullen de bussen ook niet in overvloed rijden

Ik hoop dat hij alsnog gaat komen!

Hier verder geen nieuws! Nog steeds niet heel erg bezig met komende maandag
 alleen langzaamaan wat dingetjes gekocht.
Ondertussen 2 week niet geskyped, wat ik echt té lang vind. Maar ja, moet het maar accepteren :frowning: En dan zien we maandag wel hoe het is.

Vanavond nieuwe afleveringen van Grenzeloos Verliefd! :slight_smile: Ik ga zeker kijken!!

Heeft hij daar al op gereageerd? Ik ga voor je duimen dat hij beseft dat hij door zn onnadenkheid een lieve bujzondere vrouw kan verliezen en dus gewoon zorgt dat hij er is!!! En dat jullie dan alsnog een hele mooie tijd kunnen hebben samen!!

Via Wereldwijzer app

1 like

1 liter als je Europa uit gaat. Maar als je land in turkije kan je nog een fles kopen. Niemand die daar dan nog op let

Tam198 hij heeft gezegd dat hij gaat komen, het blijft natuurlijk bang afwachten

Ladyside: hoor je hem anders buiten het skypen? Ja het begint nu echt wel in te korten voor je!!

@Isafazli, ik hoor hem af en toe op VIber. We hebben een Winkrelatie hahaha! Want krijg niet veel tekst, maar meestal de plaatjes
 Maar al die hartjes, love you, miss you dingen heb ik ook al een week of 2 niet meer gehad.
Gister nog gevraagd of ie me komt halen, en daar kreeg ik een duim omhoog op. Dus neem aan dat ie er staat

Hoi meiden,

Ik heb geboekt! Van 22 september tot 29 september ga ik naar askim zijn woonplaats (Iskenderun). Ik kan dus ook weer in het lijstje!

@littleone: Het houdt ook niet op bij jou he! Dan denk je dat alles goed komt en je moeder mee gaat naar de bruiloft en dan nu dit weer
 Ik denk dat birgĂŒl wel gelijk heeft dat jou vader de ‘boeman’ is en dat je moeder misschien eigenlijk wel helemaal geen problemen heeft met jou en je askim, maar dat je vader haar onder druk zet
 Misschien inderdaad een goed idee om eens om de tafel te gaan zitten met je vader. Maar misschien ook wel eens alleen met je moeder. Succes meis!

@Xlovato: Jij weer begonnen met je stage. Wat voor soort stage doe je? En welke opleiding volg je? Fijn dat je zoveel met je askim kunt skypen!

@Mootjuh: Wat fijn dat het in real life ook zo goed klikte tussen jullie. Heb je hem in die 4 dagen veel kunnen zien?

@Ewgene: Als ik je niet meer spreek: Veel succes in Slagharen! Hopelijk gaat alles goed met je voet en kun je daar gewoon lekker je ding doen!

@Millou: Jij aanstaande zaterdag al naar Antalya! Kon je een goedkoop vliegticket vinden? Weet je al hoelang je gaat blijven? Succes nog met werken de laatste daagjes en natuurlijk met je koffer inpakken en afscheid nemen van je familie.

@Isa: Wel raar dat je askim in eerste instantie geen geld had om je op te halen en dus niet wou/kon komen! Mijn askim zal mij nooit alleen met de bus laten gaan buiten de toeristische gebieden. Ze spreken daar geen Engels en de busstations zijn ook een beetje guur ofzo ik weet niet. Vind het in ieder geval niet prettig om daar te lopen. Zels als ik met askim ben word ik al van alle kanten bekeken. Laat staan als je daar alleen loopt.

@BirgĂŒl: Wat goed dat je askim nu vloeiend Nederlands praat en grappig dat hij zelfs als hij met Turkse familie praat Nederlandse woorden tussendoor gooit. Jammer dat ze bij zijn stage hem geen baan aan konden bieden. Hopelijk kan hij bij dit stageadres wel aan de slag! Hoe oud zijn jij en je askim?

@Ladyside: Jaaa ik zag ook dat grenzeloos verliefd weer is begonnen. En liefs uit van de week ook al! Hoop ook dat ze binnenkort weer beginnen met nieuwe afleveringen van hello goodbye. Dat vind ik ook altijd zo leuk programma!

1 like

Isa jeetje meid big hug wanneer ging je naar je askim? en waar was het precies als het ni mee valt kan je mss mij opzoeken :wink:

Kardelen wat leuk dat je dan naar je qskim gaat waar ligt iskenderun?

Pff ik doe men best maar heb het erg moeilijk heb veel stress en veel last van men darmen en buik :frowning: ik hoop dat mama komt maar denk het niet ik vind het echt jammer Had er al mijn hoop op gezegd Pfff

Via Wereldwijzer app

1 like

Hey lieve meiden,

Ben eindelijk bezig met mijn update maar komt steeds iets tussen, dus hij is toch wat minder uitgebreid dan mijn bedoeling was!!!

Kardelene: Jeahhh, je gaat ook bijna naar je askim   Wat fijn!!
Heeft hij hierna nou nog een week vrij voordat hij klaar is in het leger?

Egwene: Leuk om al je mooie verhalen te horen, over je avonturen in Italie, je askim en al je plannen.
Wat ontzettend balen van je voet!!! Is het wel verstandig om zo snel weer aan het werk te gaan? Want het is niet echt werk waarbij je rustig kan gaan zitten
.
En super om te lezen dat je askim zo serieus bezig is met jullie!!!
Wil je zelf ook echt in Turkije gaan werken na zijn diensttijd?

Summie: Mijn lieve summie, ook jij bent mijn steun en toeverlaat :wink:
Samen komt het wel goed met al die gekke mannen, hahaha :stuck_out_tongue:

Milou: Super meis, dat je deze week al naar Turkije vertrekt!! Ik denk dat jij je dan heel wat beter gaat voelen!!!

Isa: Dan ga ik heel hard duimen dat hij er gewoon staat!!! Zaterdag ga je toch?

LadySide: Nog een paar daagjes meis, dan ben je er eindelijk weer!!! En ga je hopelijk eindelijk je antwoorden krijgen en ik hoop dat het positief is!!!
Vind het wel heel dubbel dat je nu alleen vertrekt, zonder mij  Had zo fijn geweest om er samen te zijn en om je frustaties bij mij te kunnen uitten

Lbds: Ahhh, lijkt me zeker moeilijk om je ouders weer te moeten missen na zo’n fijne tijd samen 
Weet je al wanneer ze weer komen, of wanneer jij (met askim) naar nl komt?
Gelukkig heb je al die lieve beestjes en kun je samen met LadySide de stad onveilig gaan maken vanaf volgende week (ik wil ook
)

Littleone: Ach meid, ik hoop zoooooo dat je moeder alsnog meegaat!!! En dus voor jou kiest!!!

Canim: Wat vervelend dat je broer zo negatief is. Snap het wel omdat je ook minder goede ervaringen hebt gehad en mensen blijven altijd sceptisch als je vriend hebt in Turkije helaas
.

Deniz: Ben toch benieuwd wat er nu aan de hand is, eerst was je zooo gelukkig, maar je laatste bericht was niet heel positief
 hoop dat het goed gaat!!!

Tamara: Meid, ik begrijp je helemaal hoor. Neem de tijd die je nodig hebt!!! Laat je ons wel even weten hoe het in Istanbul is geweest?

Floortje: Hoe is het met jou meid?

Birgul: Ook leuk om jou verhaal een keer te lezen. Wat super dat jullie samen gelukkig zijn in Belgie  En zo zie je maar dat het bij echte liefde altijd goedkomt :wink:

xLovato: Wat superlief van je askim dat hij wat heeft meegegeven aan je zus!! En wat zul jij blij zijn als je hem eindelijk zelf weer in je armen kan sluiten!!!

Dieselbiker: Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het weerzien met jouw verloofde is geweest en hoe het staat met jullie trouwplannen?

Mootjuh: Super dat de klik er in het echt ook is  Ben ook erg benieuwd naar je verhaal!!

Civciv: Leuk om je verhaal te lezen en ook leuk dat je weer komt meeschrijven 
En vind het juist erg leuk dat je je askim via fb hebt leren kennen!!
En al 4 jaar op en neer reizen. Pfff meid, daar heb ik echt respect voor!!! Ik zou dat echt niet kunnen. Misschien heb je het wel verteld hoor, maar hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk?
Nu hopen dat het in 2015 lukt om hem hier te krijgen zodat jullie lekker bij elkaar kunnen blijven.

Kikiek: Gefeliciteerd meid. Hoe gaat het nu verder tussen jou en je askim?

Sorry, dat ik vrij kort gereageerd heb en niet op iedereen, maar lukt me nu echt even niet.

Update van mij:
Ik ga Vrijdag met een vriendin naar Italie voor 2 weken   Van ons alle 2 ging de vakantie niet door, dus besloten om lekker samen met de auto naar Italie te gaan. Even heerlijk helemaal niks moeten en eindelijk tot rust komen!!! Ben ik wel erg aantoe.

En met die Turken “van mij” weet ik het niet hoor. Meneer die dichtbij woont laat niks meer van zich horen, maar als ik hem zie, zie ik alleen maar een stralende man die zich nogal onhandig gedraagt als ik er ben, hahaha.
Maar ja, als hij nog wilt afspreken, dan hoor ik het vanzelf wel.

En ex askim en ik hebben elkaar bijna 3 weken niet gesproken, hij had mij overal geblokkeerd en nadat hij me weer deblokkeerde heb ik hem geblokkeerd op whatsapp. Was het zoooo zat!!!
Ondertussen toch weer contact gehad en meneer wilt me terug!!! Hij mist me en wilt me heeeel graag zien.
Vandaag een goed gesprek gehad en ik heb hem verteld dat ik tijd en ruimte nodig heb. Ik ga hem niet weeer een kans geven en dan wachten hoelang hij nu “normaal” kan doen.
Heb ook alles gezegd wat me niet bevalt en wat ik nodig heb en verwacht van een man en hem gezegd dat hij maar eens na moet gaan denken over al die dingen en over in hoeverre hij bereid is om te veranderen voor mij!!!
En hij hoopt sowieso dat als ik hem niet terug wil, dat we vrienden kunnen blijven

En ik ga nu lekker op vakantie, uitrusten, genieten en daarna zie ik het wel allemaal!!!

Fijne avond allemaal

1 like