Hey lieve meiden,
Ben eindelijk bezig met mijn update maar komt steeds iets tussen, dus hij is toch wat minder uitgebreid dan mijn bedoeling was!!!
Kardelene: Jeahhh, je gaat ook bijna naar je askim ï ï Wat fijn!!
Heeft hij hierna nou nog een week vrij voordat hij klaar is in het leger?
Egwene: Leuk om al je mooie verhalen te horen, over je avonturen in Italie, je askim en al je plannen.
Wat ontzettend balen van je voet!!! Is het wel verstandig om zo snel weer aan het werk te gaan? Want het is niet echt werk waarbij je rustig kan gaan zittenâŠ.
En super om te lezen dat je askim zo serieus bezig is met jullie!!!
Wil je zelf ook echt in Turkije gaan werken na zijn diensttijd?
Summie: Mijn lieve summie, ook jij bent mijn steun en toeverlaat 
Samen komt het wel goed met al die gekke mannen, hahaha 
Milou: Super meis, dat je deze week al naar Turkije vertrekt!! Ik denk dat jij je dan heel wat beter gaat voelen!!!
Isa: Dan ga ik heel hard duimen dat hij er gewoon staat!!! Zaterdag ga je toch?
LadySide: Nog een paar daagjes meis, dan ben je er eindelijk weer!!! En ga je hopelijk eindelijk je antwoorden krijgen en ik hoop dat het positief is!!!
Vind het wel heel dubbel dat je nu alleen vertrekt, zonder mij ï Had zo fijn geweest om er samen te zijn en om je frustaties bij mij te kunnen uittenâŠ
Lbds: Ahhh, lijkt me zeker moeilijk om je ouders weer te moeten missen na zoân fijne tijd samen ï
Weet je al wanneer ze weer komen, of wanneer jij (met askim) naar nl komt?
Gelukkig heb je al die lieve beestjes en kun je samen met LadySide de stad onveilig gaan maken vanaf volgende week (ik wil ookâŠ)
Littleone: Ach meid, ik hoop zoooooo dat je moeder alsnog meegaat!!! En dus voor jou kiest!!!
Canim: Wat vervelend dat je broer zo negatief is. Snap het wel omdat je ook minder goede ervaringen hebt gehad en mensen blijven altijd sceptisch als je vriend hebt in Turkije helaasâŠ.
Deniz: Ben toch benieuwd wat er nu aan de hand is, eerst was je zooo gelukkig, maar je laatste bericht was niet heel positief⊠hoop dat het goed gaat!!!
Tamara: Meid, ik begrijp je helemaal hoor. Neem de tijd die je nodig hebt!!! Laat je ons wel even weten hoe het in Istanbul is geweest?
Floortje: Hoe is het met jou meid?
Birgul: Ook leuk om jou verhaal een keer te lezen. Wat super dat jullie samen gelukkig zijn in Belgie ï En zo zie je maar dat het bij echte liefde altijd goedkomt 
xLovato: Wat superlief van je askim dat hij wat heeft meegegeven aan je zus!! En wat zul jij blij zijn als je hem eindelijk zelf weer in je armen kan sluiten!!!
Dieselbiker: Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het weerzien met jouw verloofde is geweest en hoe het staat met jullie trouwplannen?
Mootjuh: Super dat de klik er in het echt ook is ï Ben ook erg benieuwd naar je verhaal!!
Civciv: Leuk om je verhaal te lezen en ook leuk dat je weer komt meeschrijven ï
En vind het juist erg leuk dat je je askim via fb hebt leren kennen!!
En al 4 jaar op en neer reizen. Pfff meid, daar heb ik echt respect voor!!! Ik zou dat echt niet kunnen. Misschien heb je het wel verteld hoor, maar hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk?
Nu hopen dat het in 2015 lukt om hem hier te krijgen zodat jullie lekker bij elkaar kunnen blijven.
Kikiek: Gefeliciteerd meid. Hoe gaat het nu verder tussen jou en je askim?
Sorry, dat ik vrij kort gereageerd heb en niet op iedereen, maar lukt me nu echt even niet.
Update van mij:
Ik ga Vrijdag met een vriendin naar Italie voor 2 weken ï ï Van ons alle 2 ging de vakantie niet door, dus besloten om lekker samen met de auto naar Italie te gaan. Even heerlijk helemaal niks moeten en eindelijk tot rust komen!!! Ben ik wel erg aantoe.
En met die Turken âvan mijâ weet ik het niet hoor. Meneer die dichtbij woont laat niks meer van zich horen, maar als ik hem zie, zie ik alleen maar een stralende man die zich nogal onhandig gedraagt als ik er ben, hahaha.
Maar ja, als hij nog wilt afspreken, dan hoor ik het vanzelf wel.
En ex askim en ik hebben elkaar bijna 3 weken niet gesproken, hij had mij overal geblokkeerd en nadat hij me weer deblokkeerde heb ik hem geblokkeerd op whatsapp. Was het zoooo zat!!!
Ondertussen toch weer contact gehad en meneer wilt me terug!!! Hij mist me en wilt me heeeel graag zien.
Vandaag een goed gesprek gehad en ik heb hem verteld dat ik tijd en ruimte nodig heb. Ik ga hem niet weeer een kans geven en dan wachten hoelang hij nu ânormaalâ kan doen.
Heb ook alles gezegd wat me niet bevalt en wat ik nodig heb en verwacht van een man en hem gezegd dat hij maar eens na moet gaan denken over al die dingen en over in hoeverre hij bereid is om te veranderen voor mij!!!
En hij hoopt sowieso dat als ik hem niet terug wil, dat we vrienden kunnen blijvenâŠ
En ik ga nu lekker op vakantie, uitrusten, genieten en daarna zie ik het wel allemaal!!!
Fijne avond allemaal