Ff bijkomen van Grenzeloos Verliefd hoor…pffff… Tis nie goed voor je gestel zo’n program ![]()
Was je al niet onzeker, dan ben je het wel door dit programma… hahaha!
Maar goed… Nu eerst maar s een wat fatsoenlijker update van mijn Istanbul avontuur
:
*Vrijdag de 29e pas vanuit Eindhoven vertrokken rond 15.00 uur (was wat vertraging), dus je komt daar pas aan rond 19.00 uur… Dan nog in die ellenlange file vanuit Sabiha Gokcen naar hotel in het Europees deel
Jeetje… Wat is Istanbul een enorm drukke stad!
Maar goed… kwam dus pas tegen half 10 in hotel aan, dus deze dag viel al enorm in het water. Excursiereis was maar 4 dagen, nu -1 dag, dus nog maar 3 te gaan…
*Zaterdag de 30e een ietwat saaie excursiedag gehad… Bezochten enkel de Grand Bazaar en Hamam. Bazaar was prachtig mooi hoor en hamam heerlijk, maar kom op… om 14 uur was alles said and done
Toen met enkele anderen (van de ‘excursiereisgroep’) nog de Basilica Cisterne bezocht (ondergronds waterreservoir) om toch maar iets interessants van ons excursiedagje te maken
Uiteindelijk dagje toch afgelopen om uur of half vier en dus maar terug naar hotel om me op te frissen, want ondertussen van askim begrepen dat hij eerder zou vertrekken van zijn werk (hij werkt ook op zaterdag op kantoor :?) om zo snel mogelijk mijn kant op in te komen en dan elkaar eindelijk irl te zien ![]()
Dat zo snel mogelijk is in Istanbul relatief… hahaha! Daar ben ik inmiddels achter met al die drukte en files;) Askim woont in Pendik en hotel is in Sultanahmet (onderhand van het ene naar het andere uiterste v Istanbul). Maar toch… al met al was ie er toch redelijk vlot. (Begreep later dat ie met de ferry/pont gegaan was en das een stuk sneller dan over de weg) Nah ja… en toen was het zover… M was gearriveerd bij het hotel…
Kreeg appje en nerveus dat ik ineens werd joh!? Ikke naar beneden met knikkende knieën, maar toen ik hem eenmaal zag…pfffff… whahaha!
Het was ook irl meteen erg vertrouwd en klikte ook zo direct. Dusdanig direct dat de 2 ‘standaard’ zoenen overgingen in 1 langere
Wazig… Heel wazig, want kon hem immers enkel van sociale media (FB, W’App en Skype). En dat je voor iemand die je nog niet irl gezien hebt al gevoelens kunt hebben. Deze gevoelens werden nu werkelijkheid. Het ‘mystieke’ van sociale media verdween.
Daarna zijn we een stuk gaan lopen en in een parkje hebben we ff een tijd op een bankje zitten babbelen/‘bijkletsen’ en daarna hebben we een restaurant opgezocht, alwaar we heerlijk gegeten hebben. Toen weer op het gemakkie terug naar hotel en hij is die nacht ook in het hotel gebleven… Hoe saai deze dag begon, hoe heerlijk ie eindigde ![]()
*Zondag de 31w heerlijk samen aan het ontbijt gezeten :wub: Nog even nakeuveld en toen was het tijd voor mij om me weer te vervoegen met de excursiereisgroep… Toen vond ik het dus behoorlijk minder prettig dat ik een excursiereis geboekt had…
Afscheid genomen… Wetende dat het deze keer bij dit zou blijven
Laatste, volle dag hier. Drukke dag voor de boeg; Hippodroom, Sultanahmet, Hagia Sophia en Topkapi Paleis (tsja… blijf een toerist hè :foto: ) Al met al (waaronder ook bezoek aan de standaard juwelier) duurde deze dag tot een uur of 5/6. Was kapot na een hele dag sjokken, dus blij weer naar het hotel te kunnen en een heerlijke douche te kunnen nemen en te eten.
Askim had al gezegd dat ie waarschijnlijk deze avond niet zou komen… dus dat was best klote. Begreep m wel hoor, want de afstand was echt erg groot. Aangezien hij die maandag gewoon weer moest werken, en dus er heel vroeg uit moet, is het van de zotte dat ie een dik uur (enkele reis) moet reizen om voor een uurtje ff op en neer te komen. En ik wilde toch ook betijds gaan slapen, want de volgende ochtend werd ik al om half 9 opgehaald voor transfer terug naar airport. Maar goed… dat maakte het toch niet minder klote.
*Maandag de 1e was geen dag. Geen excursiedag, maar terug-reis-dag. 4 Dagen (uiteindelijk eigenlijk maar 2) zijn veel te snel voorbij gevlogen. Niet grappig. Werd om half 9 opgehaald, om vervolgens om 12:45 weer terug te vliegen naar NL. Dit was het… Dit was mijn ontmoeting met Istanbul en M. Veel te kort.
En tsja… Wat nu rest zijn enorm fijne herinneringen aan Istanbul en al helemaal aan askim. Maar toch ook ineens hele erge onzekerheid. Ben zo enorm bang dat ik dadelijk niks meer van hem hoor. Been there and done that… Ga er voort bijna altijd vanuit dat het met iemand anders precies zo gaat eindigen en dan speelt zo’n programma als Grenzeloos Verliefd al helemaal niet mee
Zeker als ik hem, zoals vandaag, amper gehoord heb. Heb meteen rampscenario klaar. Van enorme enthousiasme gister (zsm terug willen en dan dichterbij in het Aziatische deel verblijven), tot hoop onzekerheid vandaag/vanmiddag. Pffffff… Word af en toe moe van mezelf.
Ik hoop maar dat het bij gekke gedachten van mezelf blijven en dat het morgen weer als vertrouwd gaat lopen. Dat ik dan weer van hem hoor (meer dan vandaag iig) en dat we ff Skypen ofzo. En dat we het gaan hebben over hoe nu verder. Het zal heus goed zijn hoor… Hij was immers toen we aan t eten waren al best vooruit aan t denken ivm visa enzo. Hij hoopt volgend jaar examen te doen en leraar accountancy te worden (of zoiets) en dan krijgt ie het jaar erop een Yellow Visa en kan ie zonder moeilijk te doen naar NL komen
Toen grapte ik nog van "djeez… 2 years!!! Maar hij dacht echt serieus al vooruit… hahaha! Hij zag het probleem niet :biggrin: Dus tsja… we zien het wel ![]()
Voorlopig, totdat ik weer terugga/kan, blijf ik wel ff rustig, geduldig op m’n roze wolkje :wub:
Welterusten!!