Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Ff bijkomen van Grenzeloos Verliefd hoor…pffff… Tis nie goed voor je gestel zo’n program :wink:
Was je al niet onzeker, dan ben je het wel door dit programma… hahaha!

Maar goed… Nu eerst maar s een wat fatsoenlijker update van mijn Istanbul avontuur :wink: :

*Vrijdag de 29e pas vanuit Eindhoven vertrokken rond 15.00 uur (was wat vertraging), dus je komt daar pas aan rond 19.00 uur… Dan nog in die ellenlange file vanuit Sabiha Gokcen naar hotel in het Europees deel :confused: Jeetje… Wat is Istanbul een enorm drukke stad! :wink: Maar goed… kwam dus pas tegen half 10 in hotel aan, dus deze dag viel al enorm in het water. Excursiereis was maar 4 dagen, nu -1 dag, dus nog maar 3 te gaan…

*Zaterdag de 30e een ietwat saaie excursiedag gehad… Bezochten enkel de Grand Bazaar en Hamam. Bazaar was prachtig mooi hoor en hamam heerlijk, maar kom op… om 14 uur was alles said and done :confused: Toen met enkele anderen (van de ‘excursiereisgroep’) nog de Basilica Cisterne bezocht (ondergronds waterreservoir) om toch maar iets interessants van ons excursiedagje te maken :wink: Uiteindelijk dagje toch afgelopen om uur of half vier en dus maar terug naar hotel om me op te frissen, want ondertussen van askim begrepen dat hij eerder zou vertrekken van zijn werk (hij werkt ook op zaterdag op kantoor :?) om zo snel mogelijk mijn kant op in te komen en dan elkaar eindelijk irl te zien :slight_smile:
Dat zo snel mogelijk is in Istanbul relatief… hahaha! Daar ben ik inmiddels achter met al die drukte en files;) Askim woont in Pendik en hotel is in Sultanahmet (onderhand van het ene naar het andere uiterste v Istanbul). Maar toch… al met al was ie er toch redelijk vlot. (Begreep later dat ie met de ferry/pont gegaan was en das een stuk sneller dan over de weg) Nah ja… en toen was het zover… M was gearriveerd bij het hotel…
Kreeg appje en nerveus dat ik ineens werd joh!? Ikke naar beneden met knikkende knieën, maar toen ik hem eenmaal zag…pfffff… whahaha! :smiley: Het was ook irl meteen erg vertrouwd en klikte ook zo direct. Dusdanig direct dat de 2 ‘standaard’ zoenen overgingen in 1 langere :wink: :stuck_out_tongue: Wazig… Heel wazig, want kon hem immers enkel van sociale media (FB, W’App en Skype). En dat je voor iemand die je nog niet irl gezien hebt al gevoelens kunt hebben. Deze gevoelens werden nu werkelijkheid. Het ‘mystieke’ van sociale media verdween.
Daarna zijn we een stuk gaan lopen en in een parkje hebben we ff een tijd op een bankje zitten babbelen/‘bijkletsen’ en daarna hebben we een restaurant opgezocht, alwaar we heerlijk gegeten hebben. Toen weer op het gemakkie terug naar hotel en hij is die nacht ook in het hotel gebleven… Hoe saai deze dag begon, hoe heerlijk ie eindigde :wink:

*Zondag de 31w heerlijk samen aan het ontbijt gezeten :wub: Nog even nakeuveld en toen was het tijd voor mij om me weer te vervoegen met de excursiereisgroep… Toen vond ik het dus behoorlijk minder prettig dat ik een excursiereis geboekt had… :confused: Afscheid genomen… Wetende dat het deze keer bij dit zou blijven :confused: Laatste, volle dag hier. Drukke dag voor de boeg; Hippodroom, Sultanahmet, Hagia Sophia en Topkapi Paleis (tsja… blijf een toerist hè :foto: ) Al met al (waaronder ook bezoek aan de standaard juwelier) duurde deze dag tot een uur of 5/6. Was kapot na een hele dag sjokken, dus blij weer naar het hotel te kunnen en een heerlijke douche te kunnen nemen en te eten.
Askim had al gezegd dat ie waarschijnlijk deze avond niet zou komen… dus dat was best klote. Begreep m wel hoor, want de afstand was echt erg groot. Aangezien hij die maandag gewoon weer moest werken, en dus er heel vroeg uit moet, is het van de zotte dat ie een dik uur (enkele reis) moet reizen om voor een uurtje ff op en neer te komen. En ik wilde toch ook betijds gaan slapen, want de volgende ochtend werd ik al om half 9 opgehaald voor transfer terug naar airport. Maar goed… dat maakte het toch niet minder klote.

*Maandag de 1e was geen dag. Geen excursiedag, maar terug-reis-dag. 4 Dagen (uiteindelijk eigenlijk maar 2) zijn veel te snel voorbij gevlogen. Niet grappig. Werd om half 9 opgehaald, om vervolgens om 12:45 weer terug te vliegen naar NL. Dit was het… Dit was mijn ontmoeting met Istanbul en M. Veel te kort.

En tsja… Wat nu rest zijn enorm fijne herinneringen aan Istanbul en al helemaal aan askim. Maar toch ook ineens hele erge onzekerheid. Ben zo enorm bang dat ik dadelijk niks meer van hem hoor. Been there and done that… Ga er voort bijna altijd vanuit dat het met iemand anders precies zo gaat eindigen en dan speelt zo’n programma als Grenzeloos Verliefd al helemaal niet mee :confused: Zeker als ik hem, zoals vandaag, amper gehoord heb. Heb meteen rampscenario klaar. Van enorme enthousiasme gister (zsm terug willen en dan dichterbij in het Aziatische deel verblijven), tot hoop onzekerheid vandaag/vanmiddag. Pffffff… Word af en toe moe van mezelf.

Ik hoop maar dat het bij gekke gedachten van mezelf blijven en dat het morgen weer als vertrouwd gaat lopen. Dat ik dan weer van hem hoor (meer dan vandaag iig) en dat we ff Skypen ofzo. En dat we het gaan hebben over hoe nu verder. Het zal heus goed zijn hoor… Hij was immers toen we aan t eten waren al best vooruit aan t denken ivm visa enzo. Hij hoopt volgend jaar examen te doen en leraar accountancy te worden (of zoiets) en dan krijgt ie het jaar erop een Yellow Visa en kan ie zonder moeilijk te doen naar NL komen :wink: Toen grapte ik nog van "djeez… 2 years!!! Maar hij dacht echt serieus al vooruit… hahaha! Hij zag het probleem niet :biggrin: Dus tsja… we zien het wel :wink:

Voorlopig, totdat ik weer terugga/kan, blijf ik wel ff rustig, geduldig op m’n roze wolkje :wub:

Welterusten!!

@ Tam198 Gelijk heb je hoor! En het is goed dat je hem de waarheid zegt. Ik ken het heb het ook met askim meegemaakt maar we zijn 4 jaar verder en ik kan alleen maar zeggen blijf praten en zeggen wat je niet bevalt. Dat doen askim en ik ook we zijn allebei heethoofden maar we kennen elkaar wel door en door juist doordat soms de vulkaan uitbarstte. En nu we alles hebben overleefd is onze band ijzersterk en zitten we op dezelfde golflengte. Ik kan me geen lievere jongen voorstellen en ik wil hem ook nooit meer kwijt!
Ik zie askim elke dag een paar keer via de webcam en ik ga meestal 2x in het jaar naar hem toe soms voor 2 weken soms voor 3 en hij komt ook naar mij. Maar hij blijft dan 3 maanden. De planning is dat ik in oktober weer ga dan trouwt mijn schoonzus en dan moet ik mijn nieuwe nichtje knuffelen want ik ben vorige maand yenge (tante) geworden. En daarna is het de bedoeling dat hij weer 3 maanden hierheen komt maar das altijd afwachten of het visum er komt aangezien de ambassade altijd wat te zeiken heeft.

Welterusten voor iedereen en ik hoop dat alles uiteindelijk voor iedereen goed komt

@ladyside je hebt helemaal gelijk meid je ziet wel hoe het gaat, misschien maak je je druk om niks, nog even en je gaat naar je askim! En wat vervelend van het lange niet skypen en alleen maar emoticons gesprekken hoop dat het allemaal mee valt!

@mootjuhh75 wat leuk om te lezen dat je een leuke tijd gehad hebt, de dagen zouden idd wel veel te snel gegaan zijn maar hebt hem gezien en het voelde goed toch! Wauw hij dacht al ver vooruit dus hihi maar wel leuk! Ben benieuwd hoe dit avontuur verder gaat meid! Geniet lekker op je roze wolkje hihih!

@egwene Pff balen meid dat je herstel niet zo snel gaat, wel super lief hoe je askim nou doet, misschien dat die door de dienstplicht wel is gaan beseffen wat jij voor hem betekend! Hoop dat je toch snel hersteld meid!

@miloutjuhh ooh je gaat zaterdag al! Super leuk!! Ook fijn dat de Kids dan nog een weekje vakantie hebben, dankjewel voor het lijstje en fijn dat je een leuke dag hebt gehad in Amsterdam! Ik doe nu de opleiding voor helpende! Stage was opzich wel leuk!

@isafazli mijn eerste stage dag is goed verlopen zou hieronder even een update plaatsen!
Pff wat een gedoe met het ophalen meid, hij weet toch al langer dat je komt! Maar hij komt nu toch wel las ik?

@birgül jaa ik ga binnekort naar askim! Ik ken askim nu iets meer dan 4 jaar we hebben 2 jaar een relatie gehad het is een tijdje uit geweest (1,5 jaar) maar hij bleef toch contact zoeken en nu is onze relatie beter dan ooit! Dus die 1,5 jaar heeft ons goed gedaan! Spannend van je askim hoop dat die een contract krijgt!

@kardelen1 je hebt geboekt! Leuk meid, ik doe de opleiding helpende ( loop nu stage op een dagopvang voor ouderen) dat Skype met askim zou nu wel wat minder worden, niet meer overdag hihi.

@littleone Pff wat vervelend meid eerst denken dat je moeder komt en nu mag ze niet van je vader… Hoop dat ze alsnog komt en ik snap je stress maar probeer het rustig aan te doen… Dikke knuffel voor jou meid!

@tam198 jaa ik kan niet wachten om askim zelf weer te zien… Nog even geduld hihi. Ooh geniet ervan meid lekker 2 weekjes Italië! En van jou en die jongen ja je ziet idd wel of die nog wil afspreken, ben benieuwd of je ex askim kan veranderen maar lijkt me ook moeilijk dat die dit weer zegt ( had ik wel in het begin toen ik en askim uit elkaar waren) neem nu lekker de tijd voor jezelf meid en geniet van je vakantie!

Zo even een update van mij,
Het echte leven is weer begonnen, maandag m’n eerste stage dag gehad was wel leuk en viel reuze mee, ik loop nu stage op een dagopvang voor ouderen dus voor activiteiten enzo, het is wel leuk en de mensen zijn Aardig Allemaal maar merk wel dat dit niet mijn doelgroep is, maar nog 7 maanden en dan ben ik klaar! Verder heb ik het de afgelopen 2 dagen druk gehad wel alles meegelezen maar geen tijd om te reageren, 2 dagen stage gehad van half 9 tot half 5 daarna meteen door naar m’n werk om vervolgens te werken tot half 9… Was wel even wennen hihi. Askim moet er ook even aan wennen dat ik wat later reageer dan normaal haha maar hij begrijpt het wel! Nu u gaan slapen morgen weer een dagje stage…
Slaaplekker allemaal xx

Via Wereldwijzer app

Mootjuh,waarom heb je een excursiereis geboekt?en niet alleen ticket en hotel? En de 2de excursiedag had je toch niet mee hoeve gaan had je die dag lekker met je askim door kunnen brengen…

Via Wereldwijzer app

Ja dat klopt @Turkije lover, helemaal gelijk, maar ik had hem hiervoor nog niet irl ontmoet. Kon hem enkel via Skype enzo.
Om mezelf in te dekken (hij moest zowiezo de vrijdag en zaterdag werken) heb ik toen besloten om een excursiereis te boeken, aangezien ik alleen was en ik dan toch overdags de highlights van Istanbul kon zien. Achteraf gezien had ik dat idd beter niet kunnen doen… maar dat besef is altijd achteraf…

Tis een hele goede les voor de volgende keer :wink: En de volgende keer doe ik idd los een ticket en hotel boeken en dichter bij hem in de buurt… Hoop dat dat heel snel gaat zijn :wink:

@ Mootjuh75 ik vind het juist een hele verstandige zet van jou omdat dit de eerste ontmoeting was. Stel hij was niet op komen dagen? Dan had je daar gezeten… Naar mijn mening heb je het heel goed gedaan en nu je hebt gezien dat het goed zit kun je de volgende keer net als turkije lover zegt alleen een ticket en eventueel een hotel reserveren. Je hebt heel verstandig gehandeld hoor!!

1 like

@ Mootjuh: wat fijn dat hij in het echt ook zo blijkt te zijn!!!
Inmiddels weer van hem gehoord?
Die gevoelens van onzekerheid zijn normaal, heeft iedereen wel last van in het begin (en soms blijft het haha)
Weet je al wanneer je wat langer naar hem toe zou willen gaan?
Hoelang hebben jullie nou ook alweer met elkaar gepraat van te voren? Zal je vast verteld hebben, maar ben nieuwsgierig, hahaha.

@civciv: moest wel lachen toen je vertelde dat jullie allebei heethoofden zijn en dat het helemaal goed is gekomen hahaha.
Ik geloof dat wij ook nogal een pittige combi zijn en beide wispelturig en heel resoluut, dus ja, dat maakt het er niet makkelijker op hahaha.
Maar er is dus hoop schijnbaar als ik nog zou willen hahaha :stuck_out_tongue:

Ahhh leuk dat je een nieuw nichtje hebt :slight_smile: is het van de zus van je askim? En jr schoonzus die gaat trouwen is neem ik aan sowieso zijn zus.
Wel leuk hoor :slight_smile:
Jullie zijn nog niet getrouwd?
Die langere periodes samen zijn lijkt me echt heel fijn, want dan ben je aan elkaar overgeleverd en moet je wel met elkaar om leren gaan, hahaha.
Hebben jullie ondanks gezeik van dr ambassade wel steeds toestemming gehad? Weet van ex askim dat het bij hem afgelopen jaar is afgewezen toe hij naar zn broer in duitsland zou gaan. Al weet ik niet waarom (was in een tijd dat we ook even klaar waren met elkaar, haha en ik was boos dus heb nooit de reden gevraagd)

Hebben jullie nooit problemen gehad met jullie families?
Ben nieuwsgierig hoor haha. en hoe oud zij jullie?

Ga zo verder

Via Wereldwijzer app

Xlovato: wel handig dat je het zo druk hebt, is de tijd zo voorbij en ben je snel bij je askim :slight_smile:
Alleen jammer dat het niet je doelgroep is. Weet je wat je wel leuk vindt? Je gaat toch een tijdje naar Turkije na je studie als ik me niet vergis? Dan vallen die 7 maanden erg mee, zeker als je hem nog ziet tussendoor :wink:

Ik vind het ook lastig hoor met ex askim. Ik had hem gedeblokkeerd om te vragen of hij mij wilde blokkeren, omdat ik hem ondanks dat ik hem verwijderd en geblokkeerd had, hem bleef zien op wa en dat stoorde me omdat ik hem zo nooit uit mn hoofd kan zetten.
Stuurt die terug “miss you” “i unblocked you”

Ja en toen was al mn gevoel weer terug…
Niet dat ik hem terugwilde, maar besefte toen heel goed dat hij mn hart gewoon nig steeds heeft!!!

Vandaar dat ik met hem wilde praten voordat ik op vakantie ga. Heb alles gezegd wat ik wilde zeggen.
En nu gewoon onthouden voor mezelf dat ik mag genieten op vakantie en nu niks hoef te beslissen!!

Moet weer naar mn werk.
Geniet allemaal van het mooie weer

Via Wereldwijzer app

Sorry ik ben er niet bij met me hoofd, CVS begint op te spelen gecombineert met nog een tal andere klachten en onverwachte problemen waaraan ik dit jaar nog geopereerd ga worden als het goed is.

Ik zie eruit als een zombie, lijkbleek, donker paarse wallen en rood doorlopen oogjes. Voel me slecht en ondanks dat kan askim nogsteeds tegen me zeggen dat ik de mooiste vrouw op de wereld ben en ik geloof zijn woorden niet… puur mijn onzekerheid want ik zie dat hij het meent hoe hij naar me kijkt enzo ik kan soms niet beseffen dat er een man is die al deze elende met mij doormaakt en nogsteeds bij mijn zijde is en nogsteeds zoveel van me houd.

Ik moet me lichaam goed laten rusten slaap erg veel want me lichaam is aant vechten tegen vanalles wat er mis is! Zal meelezen en soms proberen iets te schrijven.

En voor iedereen neem niks voor lief, geniet van alle mooie momenten, geniet van de kleine dingetjes die je gelukkig maken! Het leven is te mooi om depri te zijn!

Ik ga nu in winterslaap (in de zomer)

Via Wereldwijzer app

@ LBDSS heel veel sterkte ze moeten je ook wel hebben he. Zorg goed voor jezelf

@ Tam198 het kindje is van het broertje van askim echt een poppetje ik heb me al een breuk gehaakt aan babykleertjes! En inderdaad zijn zus gaat trouwen. Wij zijn nog niet getrouwd maar we maken wel steeds plannen en dan doen we het nog niet. Hopelijk komt het er echt van in 2015 maar we zien het wel. We hebben nog nooit een visum zonder gedoe gekregen altijd heb ik wel protest moeten indienen en dan kregen we alsnog zijn visa. Het lijkt wel een spelletje maar de aanhouder wint! Ik ben 28 en askim 30. Mijn familie vond het eerst maar niks ik met een Turk maar ze steunen me wel altijd en hij is ook welkom ze kennen hem nu goed genoeg. Askims familie heeft me meteen vanaf de eerste seconde geaccepteerd. Hij heeft me ook heel snel mee naar huis gesleept om zijn familie te leren kennen en nu ben ik gewoon een van hun. Voor mama ben ik gewoon nog een dochter voor opa gewoon een kleinkind etc dus ik ben helemaal ingeburgerd :slight_smile: Ik besef dat ik heel veel geluk heb met zo’n lieve schoonfamilie omdat ik maar al te goed weet dat het ook anders kan en dat lees ik hier ook.

Ik geloof in het lot en dat alles gaat zoals het moet. Soms met een omweg. Maar als 2 mensen voor elkaar bestemd zijn komt het goed. Net zoals xLovato geloof ik die na al die tijd weer bij haar ask is en Birgül die ook de nodige bergen heeft moeten beklimmen. En ikzelf natuurlijk ook. En er is een berg geduld nodig om alles aan te kunnen want ja we lopen allemaal tegen de cultuurverschillen aan. Hoe klein of groot dan ook er zal van 2 kanten water bij de wijn gedaan moeten worden en dat heeft tijd nodig. Maar het KAN goed komen zeker weten! Ik hoop dat jouw pipo dat ook inziet nu want jij houdt nog steeds van hem en hij blijkbaar ook van jou. Het heeft gewoon allemaal tijd nodig want een buitenlandse liefde is niet makkelijk.

3 likes

Goeiemiddag allemaal

Civciv wat heb je dat mooi gezegd!! En wat leuk dat je in oktober teruggaat en je nieuw nichtje eindelijk zal kunnen knuffelen. En super dat het met je schoonfamilie zo goed gaat.

Lbdss meiske toch, hospitaal bezoek niet goed meegvallen? Rust maar goed uit, en verzorg jezelf en neem je tijd die je nodig hebt!!

Xlovato: blij dat je stage goed meevalt, en dat het je doelgroep niet is, het is sowieso ervaring en die hebben we ook nodig! Hoelang loop je stage per plaats? En je werkt nog na je stage ook? Drukke periode dus…

Mootjuuh wat fijn dat je je aşkım hebt gezien en dat het klikt zoals in" space":wink: en ja is wat kort maar de kop is eraf. Wel jammer dat je citytripp eigenlijk maar 2 dagen duurde, istanbul is wel groot om in 2 dagen te doen. Had het zelf eigenlijk ook niet anders gedaan, met een excursie had je wel je bezigheid. En kon je hem toch zien ondanks dat hij moest werken. En die onzekerheid is echt wel normaal, die afstand en het wachten, denk dat dat de grootste moeilijkheid is van zo een relatie! Heb je hem ondertussen nog gehoord? En heb je al verdere plannen?

Tam198 wat leuk italie!!! Hebt groot gelijk, zal je deugd doen even een andere omgeving!! En italie wat een mooi land! Waar ga je juist in italie, of zie je waar de auto naartoe rijdt?
En ja, askıms, een woord een blik en dan je hart die dat sprongetje weer maakt en dat je doet beseffen dat je hem nog altijd graag ziet… Meid ik hoop dat je eruit geraakt, maar dat je hem hebt gezegd wat je wilt en wat je verwachtingen zijn, dat is zeker al heel goed!! En vrienden dat kan natuurlij nooit geen kwaad, maar doen waar jij je goed bij voelt! Geniet nu eerst maar van die reis!!

Littleone dag meiske hoe is het met jou? Dank je voor de uitnodiging, als het daar tegenvalt wie weet, maar zoals het nu zit heb ik veel meer de neiging om te annuleren. Waar ga jij juist naartoe?

Kardelen leuk dat je ook geboekt hebt!! Ga je dan terug bij zijn familie? Geniet ervan meid!!

Ladyside: mens heeft toch niet genoeg met een paar smilietjes, begrijp je frustratie. Skypen hebben wij nog niet gedaan, maar mis dat ook niet, maar whatsapp, telefoontjes en nu en dan eens een spraakberichtje heb ik echt wel nodig, ben dat nu ook gewoon. Begrijp je!! Ik hoop dat hij je daar maandag zeker staat op te wachten en dat alles losloopt voor je. Hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt!!

Deniz alles goed met jou meid? Het is al een tijdje geleden, maak me wat ongerust?!

Hier alles goed, gisteren een heftige discussie gehad aan de telefoon, wilt me komen afhalen, maar kan niet, geen geld, heb hem gezegd dat hij desnoods maar te voet moest komen, maar dat hij er moet zijn. Dat verstond hij dan niet… Lekker makkelijk natuurlijk… Ben dan in mijn westvlaams geschoten, ja dan verstond hij er helemaal niks meer van, maar foert
Midden in de nacht, alleen, plaats die ik niet ken, taal die ik niet spreek, busstation dat ik nog moet zoeken, dan nog drie uur op die bus, neen dat zie ik echt niet zitten!! Ik reis al 4000 km om hem te zien, kan hij op zijn minst maken dat hij er is!
Weet het nu al lang genoeg, nu komt hij me halen zegt hij, maar eerlijk gezegd ga ik door met een heel klein hart. Heb bij momenten erg veel zin om te annuleren…

Grtjes meiden en tot later
Isabel

Via Wereldwijzer app

Ik ga naar aksaray van 13 tot 27 september :slight_smile: heb je al een oplossing isa?

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Littleone hij heeft me beloofd dat hij er zal zijn! Hij zei iets van een vriend en auto.
Aksaray zal ik even moeten googelen;)

Via Wereldwijzer app

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 3 nachtjes
07-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya 4 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 5 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 10 nachtjes
22-09 Kardelen1 :turkey: Iskenderun 18 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 44 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 52 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Sorry dames nog even geen update wel weer het lijstje.
Druk met werk en nog regelen wat er geregeld moet worden voor ik kan gaan vertrekken.
Wel een dagje later geworden vlieg zondag, geeft me wel een beetje rust. Anders was het toch wel een beetje stressen geworden denk ik.

even een knuffel voor LBDSS hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.

En las iets over grenzeloos verliefd. Ik heb ook gekeken en vond het een vervelende knul. Zijn houding tegenover haar vond ik heel irritant. Ik vond wel dat ze het eigenlijk ook wel snel opgaf maar ja zou niet weten wat ik in die situatie zou doen. Mijn eerste gevoel was dat hij een ander had maar dat is nooit duidelijk geworden.

Ik duik nu lekker mn bedje in. Nog maar 2 dagen werken :):):):):):):):):):slight_smile:

Hey dames,

Even snel een vraagje… Is er iemand al eens met de shuttle/transfer service van Rain transfers gegaan??
Voor een shuttle Antalya- Side betaal je 13,75 en op zich ziet de website er goed uit.
Als iemand een nog goedkoper adres weet, let me know!!! Geen Transfer2Side die alleen op FB zit ( Ruzie gehad met persoon die daar werkt of eigenaar is)

En ja, jullie lezen het goed… Ik heb een transfer nodig, askim schijnt momenteel de enige ober te zijn en kan dus waarschijnlijk niet weg rond etenstijd. Ik kom om 21h15 aan, en dan zit hij dus midden in de drukte als ie weg moet.
Hij gaat nog dingen proberen te regelen, vrienden die misschien iemand moeten halen of zelf vervanging vinden voor werk. En als dat niet lukt zal ik dus met een taxi moeten en hij zegt te betalen.
Gister weer ruzie gehad en geeindigd met een ouderwets huil je zelf in slaap moment.
Heb wel duidelijk gezegd wat ik wil en dat ik helemaal niet veel verwacht, behalve af en toe hem zien op Skype en iets van hem horen.
Vanavond eindelijk geskyped, en daar kreeg ik dus te horen dat ie me niet kan ophalen :frowning: En na nog wat heen en weer “gepraat” heb ik hem meegedeeld dat ik het absoluut niet leuk vind. En dat het dus ook betekent dat hij elke avond moet werken, en we wéér geen avond samen hebben. Behalve pas na 23h00 of zo… Joy! :frowning: Maar ook dat ik er niets aan kan veranderen, dat het ff rauw op mijn dak komt, en dat ik ook absoluut vind dat ik hierover mag balen. En toen viel de verbinding weeeeer weg… GRRR!!!

Maar goed, ik begin een deze dagen maar met het inpakken van mijn koffer, print de treintickets uit en blijf gewoon 2 week vakantie vieren! :smiley:
Oooooh ik voel me zo’n zeikwijf!! Wil helemaal niet meer klagen hier, wil eigenlijk alleen maar leuke dingen vertellen net als de rest!
Ik wil mijn roze wolk terug! :wub:

Eerst maar weer eens slapen, en dan morgen reageer ik op de anderen! Sorrrrrry!!

Ladyside, je zou kunnen kijken bij Holiday Taxi’s / united blue maar denk niet dat je goedkoper komt. Dit is een heel normale prijs. Holiday taxi’s berekent hetzelfde voor Dalaman / Marmaris en dat is 80 km.

Successss

1 like

@ladyside
Ik heb wel eens geboekt met rain transfer, was toen prima hoorw! Had op de heen weg alleen de pech dat ik 1,5 uur vertraging had, en toen ging ik met een soort busje dus die was toen al weg dus moest toen wachten tot de volgende lading mensen aan kwam haha ( had toen een ander meisje met Turkse vriend in marmaris ontmoet dus mocht mee rijden :slight_smile: ) en op de terug weg had ik gewoon een privé auto ( dus dat was super geregeld ! )

Succes ermee!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 2 nachtjes
07-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya 3 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 4 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 9 nachtjes
22-09 Kardelen1 :turkey: Iskenderun 17 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 43 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 51 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

Airport transfer side com…ladyside kijk hier eens op…brengen je van 12.50 van antalya naar side

1 like