Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Whii mama komt toch samen met mijn nicht ticket is geboekt dus ze kan niet meer terug hèhè

Via Wereldwijzer app

@Littleone wat een super goed nieuws!

Littleone: superblij dit te horen!! Dat ze toch voor jou kiest :smiley: :D:D

Via Wereldwijzer app

Thnx voor de tips. Ik ga voor de airporttransferside voor 12,50 :slight_smile:

@Littleone, whaaaaaaa wat goed nieuws dat je moeder haar ticket is geboekt!

Littleone ooooooo zo super voor je!!! Ben zo blij voor je!!

Ladyside balen dat hij je niet kan komen halen!! Leuk dat je een oplossing hebt gevonden. Hoop dat je je roze wolk terugvindt, veel succes en geniet ervan!!!

Miloutjuuuh je bent er bijna, hebt gelijk dat je een extra dagje pakt, mens komt altijd tijd tekort;)) veel succes morgen op je laatste dagje werken!!

Grtjes verder
Via Wereldwijzer app

Nou… 3x is scheepsrecht… pffff… Vanmiddag in m’n pauze een update zitten typen en vervolgens word ik eruit geknald (fijn!) en begin van de avond weer! Dussss…

Ik ben nu dus ook compleet kwijt hoe en wat, dus ik houd het nu ff heel kort… sorry meiden! Van het weekend ga ik wel uitgebreider reageren :wink:

Allereerst @littleone wat een enorm goed nieuws dat je moeder een ticket geboekt heeft!! Jeuj!!

@tam198 Wanneer ik weer naar hem toe ga… ik heb nog geen idee… Eerst maar s weer bijsparen :wink: Ik hoop iig dit jaar nog en anders wordt het helaas begin volgend jaar :confused: Tickets zijn in principe zo gekocht en dat is op zich ook het duurste niet. Tis eerder het verblijf e.d. En als ik nu bij hem thuis zou kunnen verblijven, maar helaas dat gaat niet… Hij woont samen met zijn zus, dus dat is ook zo knullig als ik daar dan verblijf… Ben dus echt genoodzaakt om een hotel te nemen. En dat kost ff tijd voor ik dat weer bij elkaar gespaard heb :wink:
Ben al met hem aan de babbel sinds begin juni. Eigenlijk net nadat ik teruggekomen ben van mijn vakantie in Marmaris. Via FB zit ik bij div Turkije groepen, alwaar ik reageerde op mijn vakantie… Hij zat daar blijkbaar ook in de groep en toen is zo het balletje gaan rollen :wink:

@Isafazli Ja ik heb hem ondertussen gehoord hoor :wink: Dat ik niks hoorde (en dus onzeker raakte) was omdat meneer ‘very tired’ was van z’n werk. Hij excuseerde zich dat ie niks had laten horen… en dat ik niet zo vreemd moest denken :wink: Nu is alles weer als vanouds iig :slight_smile: En tsja… die verdere plannen zijn even afhankelijk van mijn financiën… Hoop dat die plannen nog voor het eind van dit jaar uitkomen, anders word het begin volgend jaar. We willen zowiezo meerdere dagen samen doorbrengen en naar Kadiköy gaan. Hoop dan dus ook dat hij dan ook een week vrij kan pakken ofzo. Maar dit moeten we nog fatsoenlijk bespreken via Skype. Komt helemaal goed :wink:

Ja sorry… ik weet dus echt ff niet meer hoe, wat en wie… door dat geneuzel dat ik er steeds uitgegooid ben. Moet dus weer eventjes teruglezen en reageer morgen of van het weekend wel uitgebreider. Voor nu hoop ik dat deze update zonder problemen doorkomt en wens ik jullie nog een fijne avond en dito nacht!!

Dag mootjuh fijn je te horen. Die app is idd wel storend, maar ik post die en bewerk die dan, of ik kopieer geregeld, tot nu toe gaat dat;))
Fijn dat je hem al hebt gehoord ondertussen, en ik hoop dat jullie iets geregeld krijgen;)))
Grtjes

Via Wereldwijzer app

Hallo lieve meiden,

Sorry dat ik effe niks meer van me liet horen, maar ik zat even in een dip met veel gepieker, dus moest gewoon even een stapje terug doen om even alles op een rijtje te zetten.
Ik heb wel grotendeels mee zitten lezen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het zoveel was, dat ik op dit moment even niet genoeg onthouden heb om op iedereen te reageren, wat ik wel graag wil doen, dus ik zal morgen nog even nog een keer teruglezen en fatsoenlijk op iedereen reageren.

Ik heb een huis gehuurd in Özdere (tegenover het huis van aşkım) en heb vandaag mn vliegtickets geboekt. Ik ga van 20 september tot 27 september naar Aşkım in mijn eentje! Hij zal nog elke dag moeten werken, dus ben dan overgeleverd aan mezelf van het boodschappen doen tot het mezelf vermaken aan toe. Vind het nog steeds bizar als ik het hier weer zo opschrijf, maar na dagen en nachten lange gepieker heb ik maar besloten om mn ogen dicht te doen en in het diepe te springen puur en alleen maar omdat ik askim mis. 3e keer dat ik ga in 2,5 maand tijd. Als hij dit keer nog niet door heeft wat hij voor mij betekend, dan geef ik op!

@tam198 jaa het is wel handig dat ik het nu druk heb maar iets minder druk zou ook wel fijn zijn haha!
Vorig jaar heb ik Stage gelopen bij mensen met een verstandelijke beperking en dat vond ik echt super leuk! Maarja ik heb aardige collega’s en de mensen zijn aardig dus het komt goed, ik wil idd na m’n studie een tijdje naar Turkije maar dit willen askim en ik bespreken waarschijnlijk in oktober! Het is ook lastig dat je ex askim weer begint te praten en dat je gevoel weer terug kwam is zeker begrijpelijk, natuurlijk hou je nog van hem, je hebt toch lief en leed met elkaar gedeeld, geniet lekker van je vakantie meid! Daarna zie je wel weer verder!

@LBDSS een hele dikke knuffel en sterkte meid, klinkt niet goed, neem de tijd en rust voor jezelf en je askim die steunt je wel goed zo te lezen!

@civciv ik sluit me helemaal bij je aan hihi als 2 mensen bij elkaar horen komt dit ondanks alles toch weer goed! Super leuk dat je in oktober gaat en je nichtje kan zien!

@isafazli jaa het is idd een ervaring erbij maar zoals ik al zei de collega’s enzo zijn aardig dus dit gaat vast wel goed komen! Ik loop nu gewoon de laatste 7 maanden bij dezelfde stage. Ik werk er ook nog bij dus heb het idd druk, iets te druk eigenlijk… Pff en wat een gedoe voor jou of je askim je komt ophalen maar hij komt zegt die! Snap dat je af en toe je momenten hebt dat je aan annuleren hebt gedacht, ze blijven toch ‘rare’ wezens he die mannen haha

@miloutjuhh nog de laatste paar dingetjes regelen en je nieuw avontuur kan beginnen meid! Stiekem ook nog wel lekker een dagje extra hier

@ladyside wat vervelend dat je alsnog zelf naar je askim moet vanuit antalya, nog even wachten en je bent bij je askim, ik hoop voor je dat je snel je roze wolk terug vind meid

@littleone ik ben echt blij voor je meid dat je moeder toch komt!!

@mootjuhh75 wat leuk dat je plannen hebt om te gaan, hopen dat je dit jaar nog kan gaan meid!

@denizkizi daar ben je weer, begon me toch wel zorgen te maken! Goed van je dat je even goed hebt kunnen nadenken en wat leuk dat je weer maar je askim gaat! Als die nu niet weet dat je er echt voor wilt gaan dan weet ik het ook niet meer!!

Nou ik heb het weer druk gehad met stage en school daarom geen tijd gehad om even te reageren op iedereen… Nog 1 dagje en dan lekker weekend! Verder gaat alles goed ook tussen mij en askim! Dat het maar snel oktober is en ik hem eindelijk weer kan zien hihi

Slaaplekker allemaal! Xxx

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen allemaal

Deniz kizi blij je te zien en wat leuk dat je al zo snel teruggaat;), en een huisje gehuurd. De ideale manier om hem te leren kennen en omgekeerd. Geniet ervan meid!!!

Xlovato: zolang op een stageplaats werken, dat schept wel een band. En met oudere mensen werken kan idd heel fijn zijn, je wordt een stuk van hun familie, en die levensverhalen!!!
Wat doe ja dan 's avonds nog van werk als ik zo vrij mag zijn?
Weet je, het is niet zozeer het niet achter me komen dat me niet gaat, het is gewoon alles wat hij belooft te doen en niet doet, dat me niet gaat. Kan er niet echt op rekenen, en dat gaat me niet.
Alles wat ik voorstel of plan moet ik niet doen, gaat hij doen, en als het dan erop aankomt, had ik het beter toch gedaan… Die laksheid en die no probl, grrr, ik heb graag alles geregeld.
Nu hij komt, heeft hij nogmaals gezegd, zal wel zien!

Verder niks nieuws te melden, heb hem gevraagd of ik toch zijn vader kan zien en we eens kunnen praten ermee en hij zei ok, ben benieuwd;)
Grenzeloos verliefd, op welke zender speelt dat?

Grtjes verder x

Via Wereldwijzer app

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat 1 nachtje
07-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya 2 nachtjes
08-09 ladyside :turkey: Side 3 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 8 nachtjes
22-09 Kardelen1 :turkey: Iskenderun 16 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 42 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 50 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

@Isafazli Grenzeloos Verliefd komt op Net5 :wink:

Via Wereldwijzer app

Sommigen hebben het op FB al gelezen. Ik ben weer thuis. Het ging nog niet. De pijn is nu 3x erger dan het al was, wat totaal niet mijn bedoeling was. Ik baal ontzettend. Ik lag goed in de groep, de dansen gingen me goed af, dus ik zou me er wel vermaakt hebben. Maar het mocht niet zo zijn. Askim deed uiteindelijk een Turkse poging me te troosten, maar hij was meer bezorgd of ik nu wel voldoende geld had om naar turkije te gaan in 2015. Ja, dat lukt wel.
Dus tja, stom vervelend even. Hopelijk vandaag langs de dokter.

Via Wereldwijzer app

Egwene das minder, ga idd maar naar de dokter, ik hoop dat alles in orde komt!!!

Via Wereldwijzer app

Gister mijn eerste aardbeving meegemaakt! 5,1 hoorde ik! (Bij mijn huis) askims zus woont in Fehtiye en het was met vijf minuten bij ons in Side! Huis begon te schudden dingen schoven langzaam van de tafel en de deur was hard aant kletteren! Ik was helemaal alleen dus doodsbang! Askim opgebelt en hup op de scooter naar de kroeg haha!

Ondertussen lichamelijk nog erg veel pijn ondanks mijn pijnstillers! Pff :frowning:

Via Wereldwijzer app

Woww LBDSS, een aardbeving?! Wat heftig! Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang was! Wat ongelukkig dat je op dat moment alleen was. Nog schade geweest er van?
Rot van je lichamelijke pijn en dat pijnstillers niey helpen.
Sterkte en beterschap meis!

Lbdss ja had er iets van gehoord van die aardbeving, zal wel schrikken geweest zijn. Beterschap meid!!

Via Wereldwijzer app

Waaauw aanstbeving lijkt me heftig… zal idd wel schrikken zijn… lukt het maar niet met je gezondheid?

Isa komt hij je nu al ophalen?

Egwene mss heb ik het gemist en heb je het wel gemeld waar heb je last van?

Hier gaat alles goed hoor de zenuwen beginnen echt al te komen het word zo spannend… de proefdruk van de uitnodiging ging helemaal de mist in in gewoon mijn naam verkeerd geschreven… ik heb vandaag met askim gebeld en ik kreeg de vrouw van zijn broer aan de telefoon en zijn mama ze moesten allemaal lachen als ik Turks praatje Whoops

Via Wereldwijzer app

Littleone kan geloven dat je op van de zenuwen zijt, het komt zo dichtbij;) en ja dat turks prate is zo evident nie, maar je doet de moeite;)
Ja hij komt me halen, alhoewel hij me er nu wel mee plaagt;), als het dat maar is. Maar ja zenuwen zijn ook weer van de partij;)

@LBDSS Heftig hoor die aardbeving. Hoorde van een vriendin dat hij in Antalya ook heftig te voelen was. Ik kan me niet herinneren dat ik er vorige keer eentje meegemaakt heb.
Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Beterschap meid.

@Isa Alvast een goede reis morgen! Weet je al iets of hij je komt ophalen?

@Littleone, Spannend hoor meid! hopelijk komt het met de uitnodigingen nu helemaal goed.
Ik denk dat ze alleen maar lachen omdat ze het leuk vinden klinken hoor!

@Egwene wat enorm k*t voor je meid!
Hoop dat het met de nodige rust snel beter gaat met je voet!

Verder is er echt te weinig blijven hangen om op iedereen te reageren. Ik ga vanaf nu weer beter mn best proberen te doen.

Laatste dag werken gehad vandaag :slight_smile:
Gisteren al een mooie bos bloemen gekregen en een mandje met allemaal lekkere dingen :slight_smile:
Morgen maar eens gaan pakken net 20kg extra bagage gekocht dus dan moet het toch gaan lukken denk ik zo :slight_smile: