Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

06-09 Isafazli :turkey: Sambayat Vandaaf! Veel plezier!
07-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya 1 nachtje
08-09 ladyside :turkey: Side 2 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 7 nachtjes
22-09 Kardelen1 :turkey: Iskenderun 15 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 41 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 49 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal

Dank je miloutjuh jij een hele goeie reis morgen!!!
Hier verloopt tot nu toe alles heel vlot!!!

Grtjes

Via Wereldwijzer app

@Isafazli: hele fijne vakantie!! Heb veel plezier en geniet er van met je askim :wink: :slight_smile: Dat jullie maar een fijne tijd hebben!

Via Wereldwijzer app

1 like

Hallo allemaal.

Alweer een aantal weken geleden dat ik hier heb meegeschreven en heb een hoop gemist zie ik. Topic deel 100 en weer een aantal nieuwe verhalen. Super leuk!

Ik heb mij ook ingeschreven voor een cursus turks die eind september begint. Heb hier erg veel zin in!

En… heb tickets geboekt. Ik ga 14 oktober t/m 26 oktober naar kusadasi. Kan nu eindelijk weer gaan aftellen! @miloutjuhhh mag ik ook op het lijstje? Mijn verjaardag is 5 januari trouwens en ben samen met mijn vriend sinds 16-10-2013.

Ik zal proberen weer wat regelmatiger mee te schrijven en te lezen:)

Via Wereldwijzer app

Marijnvd oktober wat leuk voor je en fijn dat je weer langskomt!!! En Turkse cursus!!! Waar ga je dan juist? Met de cursussen ben ik geplaagd dat ik maar om de twee weken kan gaan, dus mis ik best veel, maar als ik terug ben mocht ik eens langsgaan en kijken.

Via Wereldwijzer app

@isafazli die cursus wordt gewoon in mijn woonplaats gegeven 1x in de week. En als het vakantie is ga ik dan naar turkije. Ben jij nu in turkije?

Via Wereldwijzer app

Ik land middernacht in Turkije;)))

Via Wereldwijzer app

@marije ik ga je morgen in het lijstje zetten! Wie weet ben ik tegen die tijd ook een weekend je in kusadasi. Waar heb jij je vriend leren kennen in kusadasi?

Via Wereldwijzer app

Hoi hoi, ik heb ook alweer een hele tijd niet meegeschreven…probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen maar niet alles blijft hangen…
Isafazli ik wil jou even een hele fijne reis toewensen doe voorzichtig! Ik hoop zo dat hij er staat voor je en anders direct een taxi bellen. Hoop dat je zijn vader kunt ontmoeten en zoniet dat hij een keus maakt in zijn vervolgplannen. Veel plezier en hopelijk een mooie tijd met je aşkım!

Ladyside voor jou is het ook aftellen he?
Ik hoop ook zo dat jij een mooie tijd gaat hebben en de onzekerheden wegvallen.

Deniz kizi goed dat je hebt geboekt, spannend ook. Denk voor jullie ook even beter dat je dochter dit keer niet mee is. Ja hoop ook dat hij ziet hoe gek je op hem bent en dat hij ervoor gaat.

Littleone heerlijk dat je moeder mee gaat zo fijn voor je!

Summie hoe is het met jou?

LBDSS jeetje een aardbeving dat is schrikken. Fijn te horen dat je aşkım zo lief voor je is en je een mooie tijd hebt gehad met je ouders.

Xvlato je hebt geboekt! Top meid n u aftellen na al die jaren zal heel bijzonder zijn.

Miloutjuh top dat je zo een mooie verloving hebt gehad en je nu alweer lekker die kant op kunt. Fijne reis ook.

Egwene vind het bijzonder hoe sterk jij bent naar je aşkım toe. Nog een paar maandjes en dan heb je de zware tijd in het leger gehad en kun je hopelijk samen genieten. Beterschap voor nu.

Tamara082 hoe is het met jou meis. Heel goed dat je naar je aşkım gaat. Lijkt alsof hij even helemaal de weg kwijt is en hoop zo dat jullie eruit komen. Jullie zijn gek op elkaar dus te mooi om los te laten. Duim voor je meis en dikke knuffel.

Tam jeetje jij hebt ook een heftige tijd achter de rug en nu een Turkse man in NL. Spannend hoe dat afloopt. Ook aks het niets wordt dan verzet het even je zinnen. Heb je nog contact met ex aşkım?

Mootjuh wat fijn dat je hem in real life hebt ontmoet. Oke het was kort maar de klik was er helemaal dus super. Gauw weer boeken :).

Ik ben er vast nog een hoop vergeten jullie gaan ook zo snel ;).

korte update van mij: ik heb op 22 augustus mijn visumaanvraag ingeleverd vond het super spannend en heb al gebeld het is ontvangen en ik kan begin volgende week een brief verwachten. Verder ga ik ws. vandaag boeken voor rond 24 september nog even naar mijn aşkım :).

Iedereen lieve groetjes en hoop snel weer mee te schrijven. Fijn weekend!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

Ik heb het gigantisch druk, maar ik wil toch even een vlugge korte snelle reacties hier geven:

LadySide: Ay meid effe een dikke knuffel voor jouw! Oooh ik heb het zo met je te doen! Ik baal er stiekem van dat het zo moeizaam gaat met jouw en je askim. Hoe sta je er zelf onder? Ik hoop heel erg voor je dat als je hem weer ziet dat het goed gaat tussen jullie en dat je de tijd van je leven gaat hebben, want dat heb jij verdiend!!! En meid als jij je hart wilt luchten, weet dat we er hier allemaal voor je zijn!

Birgül: Wat leuk om jouw weer effe voorbij te zien komen! Ja het is nogal turbulent geweest en nog steeds eerlijk gezegd, ik verlang naar rust, maar dat lijk ik maar niet te vinden, want er gebeurt hier echt van alles. Ooooh wat ga ik voor jouw en je askim duimen dat hij een baan gaat krijgen in de bouw! Op zichzelf een mooie constructie om hem eerst een werkervaringsplaats te geven in de hoop dat als hij goed voldoet een baan kan krijgen. Ik duim voor jullie! En ja net als wat jij schrijft…ook ik mis Mutlu hier op het forum :wink:

Kikiek: Leuk om jouw weer te lezen. Fijn dat jullie samen jullie dip hebben overwonnen en wat leuk dat hij je ten huwelijk heeft gevraagd, hebben jullie dan nu ook daadwerkelijk serieuze trouwplannen? In de laatste keer dat je mee schreef is er inderdaad bij mij veel veranderd. Heel kort samengevat het ging niet meer. De druk van zijn familie, de cultuurverschillen, de geloofsverschillen zijn ons uiteindelijk fataal geworden. Hij kon/wilde niet samen vechten voor een gezamenlijke toekomst kiezen. Doormodderen heeft niet veel zin als er gezwegen wordt en er wederzijds steeds meer irritaties ontstaan. Het is heftig, maar ik geloof wel dat het uiteindelijk zo beter is, een relatie heb je namelijk samen en niet alleen en ik heb wel veel van deze periode geleerd.

Kardelen: Meid ik las dat je weer plannen hebt om naar Iskenderun te gaan een lekker vooruitzicht dat jij je askim weer gaat zien :wink: Hebben jullie nog regelmatig contact?

Egwene: Knuffel voor jouw meid! Wat ontzettend jammer dat het zo gaat en dat je het juist zo leuk vond in Slagharen. Veel beterschap en pas goed op jezelf! Maar fijn om te lezen dat het met jouw en je askim wel goed gaat. Heb je het idee dat het serieuzer word tussen jullie? En denk je dat het ooit echt wat kan worden? Ik blijf het bijzonder vinden hoe jij hem bent blijven steunen!

Isa: Oooh meid jij komt vannacht aan in Turkije! Pffff ik heb de zenuwen namens jouw, ik vind het ontzettend spannend voor je! Ik ga keihard duimen dat dit allemaal goed gaat komen daaro in Turkije. Onthoud 1 ding, ten alle tijden wat er ook gebeurt verdien jij het om respectvol behandeld te worden! Hou ons alsjeblieft op de hoogte :wink: Oh ja en ik hoop dat je onwijs geniet en ik onterecht een beetje bezorgd over je ben :wink:

Miloutjuhh: Jij bent bezig om je levendje in Nederland los te laten, voor hoe lang je naar Turkije gaat is een verrassing. Maar jij vertrekt als ik het goed heb morgen naar Antalya. Ik wens je alvast een hele goede reis! En sterkte met het afscheid nemen van je familie! En ik ben heel erg benieuwd hoe iedereen in Turkije op je terugkomst gaat reageren. Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden :wink:

Lbdss: Ook een knuffel voor jouw. Jammer om te lezen dat het niet zo lekker met je gaat. Meid heel veel beterschap en pas goed op jezelf!

Littleone: Ooooh spannend nu komt de grote dag steeds dichterbij. Wel superfijn dat je moeder en je nichtje alsnog hebben besloten om met je mee te gaan. En natuurlijk is er die kleine spetter die in je groeit…dus ook al ben je helaas nu niet bij je askim…het bewijs van jullie liefde groeit in je :wink:

Civic: Bij jouw naam moet ik meteen aan een Honda Civic denken hahaha. Heb je de naam daarom ook uitgezocht? Wat een bijzonder verhaal van jouw en je askim. Zo zie je maar weer door veel te praten kan je samen heel veel overwinnen! Ik hoop dat jullie snel een gezamelijk leven kunnen opbouwen! En mooi om te lezen hoe jij bent geaccepteerd door je schoonfamilie.

Mootjuhh: Oooh jij zit op de roze wolk…uit ervaring weet ik hoe fijn dat kan zijn :wink: Geniet er maar lekker van :wink: Wat had je hier een mooi verhaal neergeschreven en wat ontzettend leuk om te lezen dat het goed is gegaan met jouw en je askim! En ik begrijp dat het inderdaad wel heel erg kort was. Maar ik vroeg mij af waarom zou je niet kunnen slapen bij hem en zijn zus?

X-lovato: Jij hebt het zo te horen ook aardig druk! Veel succes met alles en fijn dat het zo goed gaat met jouw en je askim.

Marije: Leuk dat jij ook weer plannen hebt om terug te gaan!

Tam: Ooooh meid fijn om te lezen dat er nog hoop voor ons is :wink: Ik hoop dat jij heerlijk geniet in Italië en dat je lekker tot rust kunt komen en voor jezelf dingetjes op een rijtje kunt zetten ook met betrekking tot die gekke Turk van jouw…Oh ja en wees maar voorzichtig met al die Italianen en anders weet je het hè…is er nog altijd een klooster :wink:

Deniz: Fijn dat je over je dipje heen bent! En dus wederom ga je terug, een dure nieuwe hobby heb je uitgezocht :-p . Lekker vooruitzicht meid! Dus je gaat ditmaal zonder je dochter? (of had je geen dochter)??? In welke plaats heb jij je askim eigenlijk leren kennen?

Tamara: Ik kon het niet over mijn hart krijgen om je niet te benoemen…Ik weet niet of je nog mee leest…maar ik wil je toch laten weten dat ik aan je denk :wink: Heel veel sterkte meid!

Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben…anders sorry!

Effe een kleine update van mij: Het is hier momenteel best wel turbulent…druk met van alles en nog wat en er gebeurt hier echt van alles, soms voelt het net een soap…op zich voel ik me ondanks alles boven verwachting best wel goed, ik slinger er toch redelijk doorheen…maar natuurlijk zijn er ook zwakke momenten maar dat hoort er bij en dat mag…

2 likes

OOOh ISafazli, ben je al weg??? WIl je even een hele goede reis wensen, en heel veel plezier bij je askim! Ik hoop voor je dat alles goed gaat met zijn familie. En dat hij er vanacht natuurlijk gewoon met open armen staat!

Later meer!!

1 like

@ Summie wat lief dank je! Hahahaha nee daarom heb ik die naam niet gekozen. Civciv betekent kuikentje en zo noemde ik mijn pasgeboren nichtje toen ze nog in de buik zat. Nu noem ik haar vaker kuzum ( mijn lammetje ) Turkse koosnaampjes zijn heeeel schattig :slight_smile:

Delali: Oh meid ik had jouw bericht over het hoofd gezien. Lief dat je vraagt hoe het met me gaat…zoals ik al had geschreven gaat het hier best wel goed…onkruid vergaat gelukkig niet…:wink: Oooh wat ontzettend spannend met die visumaanvraag, hij is toch bestemd voor je askim of ga jij richting Turkije? Ik kan me dat nog heel erg herinneren van Mutlu hoe zenuwslopend dat was. Weet dat je het altijd met ons delen mag :wink: Wij zijn er voor je! En wel lekker dat je straks nog effe naar hem toe gaat. Uit welke plaats komt jouw askim ook alweer?

Civic: oooohhh wat lief! haha ik dacht echt jij rijdt in een Honda Civic hahaha. Inderdaad zijn er in het Turks een aantal hele mooi koosnaampjes zo vind ik gülüm altijd zo’n lief woord…

Hallo meiden,

@Delali Bedankt! Spannend visum aanvraag gedaan. Duim voor jullie meid!
En al geboekt om eind september naar je askim te gaan?

@Summie, ik zal jullie zeker op de hoogte houden hoor. Hoop hier weer wat meer te komen als ik daar ben :slight_smile:
Succes met alles waar je nu druk mee bent meid.
Je leventje net een soap klinkt spannend :wink:

@Civciv turkse koosnaampjes kunnen inderdaad heel lief zijn.
Jij was het toch ook die had gehaakt voor een baby’tje?
Ik ben zelf ook druk met haken :slight_smile:
Gelukkig is het gelukt om redelijk veel in mn bagage te krijgen voor mee naar Turkije :slight_smile:

Mn koffers zijn zo goed als klaar. Heb 20 kg extra en dat gaf een heleboel rust hahaha.
Wel wat vacuum zakken gebruikt maar alles wat ik mee wil zit er in :slight_smile:
Nu net terug van een verjaardag bij mn oom en tante en dus meteen afscheid kunnen nemen van het grootste deel van de familie.
Blijft lastig :frowning: Maar ben er helemaal klaar voor om te gaan.

Fijne avond meiden

@isafazli zie nu pas dat je onderweg bent, maar heel veel plezier bij je askim! Geniet ervan,ik hoop dat alles goed gaat hou ons op de hoogte!

Straks reageer ik even op iedereen, Pff heb het druk de laatste tijd

Xx

Via Wereldwijzer app

1 like

Isa: ik hoop zoooo dat hij er zo is!!! Laat je het ons weten!!!

Milou: eindelijk weer iets doen wat jou gelukkig maakt :smiley: hele goede reis en ben echt blij dat je de keuze gemaakt hebt!!!

Rest komt nog hoor.
Rijden nu in Italië. Nog ruim een uur en dan in toscane. Waar we tot donderdag blijven. Daarna weten we nog niet.
Ben versleten. Zijn al vanaf 8uur vanochtend aam het rijden. Fijne avond nog allemaal!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

@ Summie ja gülüm is ook mooi dat was mijn naam bij mijn vorige account;)
@Isafazli ik hoop dat alles goed komt en je lekker kan genieten met je ask. We denken aan je!
@Miloutjuhh ja ik was de haakmiep ik ben alweer met een nieuwe lading bezig;) ik heb jouw poncho een keer voorbij zien komen :slight_smile: Ik wens je een fijne reis en weer een geweldige tijd bij je ‘familie’ en natuurlijk met je ask een stuk dichterbij!
@ Tam198 blijf van die italianen af he al is dat wel makkelijker die hebben geen visum nodig;)

ik ben het verder alweer kwijt sorry ik ben zo slecht hierin. Welterusten alvast!

1 like

@miloutjuhhh oh dat zou super leuk zijn! Mijn vriend werkt daar in de jeepsafari en daar heb ik hem ook ontmoet:)

@isafazli hele fijne tijd gewenst meid! Houd ons een beetje op de hoogte;)

Via Wereldwijzer app

1 like

Miloutjuhh goede reis.

Via Wereldwijzer app

1 like

Gisteren heb ik tot 3x toe hele teksten voor iedereen geschreven en bij versturen knalt heel de pagina eruit, weg tekst. Toen had ik er ff geen zin meer in. Zal het vanmiddag nogmaals proberen.
Wilde wel ff weten hoe het met Isafazli gaat en of ze opgehaald werd? Had ze nou gezegt dat ze gewoon internet had daar of niet? Hoe dan ook wenst ik haar een heeeele fijne gelukkige tijd met haar askim en ben benieuwd naar de update :slight_smile:

• Updated - - -

@Miloutjuhh: Jeeeh! Een hele fijne reis mop!!! Heeel erg veel plezier en hou ons op de hoogte! :slight_smile: xXx

1 like