Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

@egwene oh meid wat balen zeg!! Maar als je nu meer pijn hebt dan is het wel het beste maar leuk is anders… Doe het lekker rustig aan en hopen dat het toch snel hersteld!

@LBDSS ik hoorde het ook van de aardbeving askim vertelde me het! Zou k ook bang worden als je alleen thuis was… En wat vervelend dat je ondanks de pijnstillers nog veel pijn hebt beterschap ermee meid!

@littleone spannend allemaal hoor!
Het komt nu echt dichtbij voor jou!

@MarijeNdv leuk dat je ook een cursus gaar volgen! En je hebt geboekt!! Leuk meid nu lekker aftellen!

@delali jaa ik kan niet wachten om hem weer te zien na 2 jaar! Oeh spannend met het visum aanvraag hoop dat je snel die brief krijgt hihi! En lekker dat je nog van plan bent om in september naar je askim te gaan!

@summie jaa ik hebt het nu ook behoorlijk druk nu school is begonnen! Jij ook een drukke periode zo te lezen en wat fijn dat het goed met je gaat en je jezelf hier doorheen sleept! Natuurlijk zijn er wat mindere momenten af en toe… Knuffel voor jou meid!

@miloutjuhh goede reis meid! Het nieuwe avontuur gaat nu echt beginnen! En dit is al een stuk dichter bij je askim! Geniet meid! En hou ons op de hoogte!!

Zo ik heb vandaag een heerlijke vrije dag! Kan ik wel gebruiken na een drukke week… Gisteren weer gewerkt, k weet even niet meer wie het vroeg maar ik werk als bijbaantje in een supermarkt achter de kassa,
Askim zei gisteren ja ik ga uit met m’n vrienden, heb hem veel plezier gewenst maar soms kan ik dan toch wel ‘jaloers’ worden ik vertrouw hem echt hoor maar op die momenten betrap ik mezelf er soms wel even op haha, + daarbij weet ik precies wanneer die een aantal drankjes op heeft want dan doet die anders maar het viel deze keer gelukkig mee normaal doet die dan echt heel raar en nu appte die mij de hele tijd dat hij niet kon wachten tot ik der weer was. Ik ga vandaag lekker bijkletsen met een vriendin!

Fijne dag allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Sorry meiden, ik heb echt niets opgeslagen van wat er is geschreven de laatste tijd.
Ben ff met mezelf en mijn stomme gedachten bezig.
Nog steeds heb ik niet een heel goed gevoel over de hele reis en askim, ben zooooo nerveus en bang!
Transfer is geboekt, laat me bij zijn werk afzetten en dan is het afwachten hoe het zal gaan.
Ik zal jullie op de hoogte houden!

@Miloutjuhh, goede reis!! En geniet er maar volop van om terug te zijn!

@LBDSS, hmm aardbeving?! Dan ga ik dus van de ene plaats met aardbevingen naar de andere plaats :wink:

@Summie, Thnx voor je knuffel! Ik merk aan mezelf dat ik me voorbereid op het ergste, zodat het alleen maar kan meevallen en ik heb het muurtje om mijn hart weer opgebouwd tot een kasteelmuur… Meneer blijft afstandelijk en niet heel enthousiast, dus dan schiet ik in de zelfbeschermingsmodus.

@DenizKizi, Goed te lezen dat je in ieder geval geboekt hebt! Ga ervoor!!

En verder weet ik het niet meer… Ga straks maar eens heeeel hard aan de slag om die koffer ingepakt te krijgen!

Isa: veel plezier bij je askim en hoop dat alles goed gaat verlopen met zijn familie enzo!

Milou: goede reis meid!

Lbdss: las het van de aardbeving daar. Hier waren er pas geleden ook weer een boel, een hele week trilde het soms. Schijnt normaal te zijn in Bodrum en omgeving. Soms best hevige bevingen en soms kleine, maar je schrikt toch elke keer!

Voor alle meiden met problemen, koppige askims, lichamelijke problemen of andere ongein… Een dikke knuffel ik hoop dat jullie eruit komen en/of het gauw beter gaat.

Meiden sorry voor mijn afwezigheid. Ik heb drie hele fijne weken met mijn ouders gehad en ben nu ook erg druk. Heb namelijk een pup in huis van 4/5 maanden oud. Hij gaat bij mijn ouders wonen in Nederland, maar zolang de procedure loopt (kan nog 4 of zelfs 5 maanden duren) woont hij bij ons. Zo lief om askim met hem te zien lopen en knuffelen enzo hihi. Hij is echt enorm verandert qua houding tegenover dieren, omdat wij thuis ook altijd een hond hebben gehad. Gelukkig maar. :slight_smile: Maargoed, ik ben dus veel in de weer, maar het is wel heel leuk!

Vanavond ga ik op pad met Wanderlust dus dat word ook weer gezellig!

1 like

LadySide… meid ik begrijp heel erg je gevoel…ik vind het zo k*t voor je. En ooh ik zou willen dat ik wat voor je kon doen… ik kan alleen tegen je zeggen, wij weten allebei dat je een gigantisch sterke vrouw bent!!! Je hebt bewezen dat je geen afhankelijk typetje bent, indien nodig kan jij ondanks dat het je heel veel pijn zal doen, kan jij je eigen weg gaan!!! Dus ik zou je het advies willen geven (en het klinkt gemakkelijk hoor) wees niet al te bang!!! Je weet namelijk nooit hoe het gaat lopen :wink: En onthoud hier zijn er altijd meiden die je zullen steunen en er voor je willen zijn :wink: Heel veel succes met koffer inpakken…ik hoop dat je het met een glimlach kunt doen…meid je gaat op vakantie en nog effe en je bent weer in het mooie Side :wink: Kop op meid!!! Dikke knuffel voor jou!!!

Xlovato; Oooeeeh daar was dus een stukje jaloezie dat even om de hoek kwam kijken. Ach meid een beetje jaloezie is niet erg, zolang je elkaar maar de ruimte kunt geven. Ik had destijds meer het gevoel dat ik dacht…ooohhh ik wou dat ik bij hem was…Jij hebt het dan inderdaad druk zo te horen met je school, stage en je werk…pas wel op jezelf meid :wink:

Ik hang nog heerlijk rond in mijn pyjama rond…ik zal zo es effe onder de douche springen… Fijne dag meiden…

Via Wereldwijzer app

2 likes

07-09 Miloutjuhh :turkey: Antalya vandaag!
08-09 ladyside :turkey: Side 1 nachtje
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 6 nachtjes
22-09 Kardelen1 :turkey: Iskenderun 14 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 40 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 48 Nachtjes

******BACK AT

ladyside 22-09
Isafazli 22-09
Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

Via Wereldwijzer app

@miloutjuhhh hele fijne reis!

Via Wereldwijzer app

Ik zit in de auto naar Schiphol. Nu toch wel wat zenuwen.
Vanmorgen nog even bij mn broer en nichtje geweest. Ze ging enorm huilen bij het afscheid pfff dat is dus echt verschrikkelijk.
En dan krijg ik net een appje van een vriendin dat ze vanmorgen een zoontje heeft gekregen. Ze was pas 3 oktober uitgerekend. Had dus niet verwacht nog in het land te zijn maar was er dus toch nog. Kon hem alleen niet meer gaan bewonderen. Gelukkig heeft ze beloofd om heel veel foto’s te gaan sturen: )

Morgen of zo zal ik proberen te updaten

Bedankt voor alle berichtjes meiden,
Ladyside als ik hier niet meer kom. Een goede reis en een fijne tijd! Hoop dat het weer helemaal goed Voelt als je in zijn armen ligt.

Via Wereldwijzer app

1 like

Ladyside Miloutjuh en isa veel plezier in Turkey ben benieuwd naar de verhalen van jullie…
ik heb het voor de moment erg druk morgen naar de Turkse les na school dinsdag werken en trouwjurk halen ( ik hoop er nog in te passen) woensdag werken en nog wat dingen regelen donderdag werken en naar de gynaecoloog vrijdag werken en me klaar maken om zaterdag te vertrekke whii…

Via Wereldwijzer app

2 likes

@Milou: Heeel veel plezier en succes in Turkije!

@Ladyside: Jij ook heel veel plezier! Hoelaat vlieg je vandaag? En jammer dat je askim je niet op kan halen van het vliegveld. Maar als hij geen vrij kan krijgen is het niet anders… Gelukkig heb je voor een goede prijs een transfer kunnen regelen. En wat betreft dat hij elke avond moet werken… Ik denk dat veel meiden die in het seizoen naar hun askim gaan daar last van hebben. Een week vrij nemen gaat daar gewoon niet zo makkelijk, dan ben je meteen je baan kwijt! Maar snap wel dat je er van baalt, je wilt natuurlijk zoveel mogelijk tijd met hem doorbrengen.

@Isa: Meid jij bent ook al heen toch? Veel plezier! Ben heel erg benieuwd hoe je het gaat hebben!

@Littleone: Oh super dat je moeder toch heeft gekozen om mee te gaan! Wat vind je vader er van? En de bruiloft komt nu wel heel dichtbij! Ben benieuwd naar je trouwjurk! Iskenderun ligt trouwens in hatay. Zuidelijkste stukje van turkije, dichtbij syrie.

@Tam: ja askim heeft gelukkig hierna nog een weekje vrij voordat hij klaar is in het leger! Waarschijnlijk ergens in januari en dan is hij in maart klaar! Jij veel plezier in Italie. Lekker van genieten meis. En jij en je ex-askim lijken elkaar wel niet los te kunnen laten…

@mootjuh: Jammer dat je tripje van 4 dagen er uiteindelijk maar 2 bleken te zijn… Maar wel fijn dat het in het echt ook zo goed klikt met je askim!! Ook ik vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt door voor een excursie reis te kiezen. Stel dat het niet had geklikt, dan had je daar gezeten… En inderdaad de volgende keer wel gewoon lekker samen in hotelletje :smiley:

@Deniz kizi: Wauw 3 keer naar je askim in 2,5 maand! Lekker hoor! Kun je gewoon zoveel vrij krijgen van je werk?

@Summie: Meid die drukte is alleen maar goede afleiding! Ik ga inderdaad weer naar askim zijn woonplaats. Askim mist zijn ouders natuurlijk ook en we hadden vorige keer een superfijn hotel, dus daar gaan we nu weer heen. En askim en ik hebben bijna dagelijks contact, gelukkig!

@Lovato: Snap dat je jaloers wordt als je askim uitgaat met vrienden. Maar dat zal je askim waarschijnlijk ook hebben als jij uitgaat met vriendinnen.

@Yildiz: Super dat je het zo leuk gehad hebt met je ouders! En ahhh ik zag de foto’s van de pup al voorbij komen op Facebook. Ook dat jij en Wanderlust samen gezellig gingen eten! Ben je trouwens zo afgevallen meid? Je ziet er goed uit!

Hier het weekend nogal druk geweest met werken! Askim is ziek dus hoor hem iets minder de laatste dagen. Gelukkig zien we elkaar weer over twee weken!

1 like

@kardelen, thnx! Vlieg om 16h25.
Dat hij geen vrij kan krijgen snap ik, maar waar ik van baal is dat hij wel vrij kan nemen om naar zijn familie te gaan. Dat had ie nl gedaan als ik niet zou komen.
En ik hoef ook niet gelijk 24/7 bij hem te zijn, maar zou het leuk vinden als we toch eens samen konden eten savonds of iets leuks kunnen gaan doen. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in, en kan niet anders dan het accepteren. Gelukkig kan ik me goed in mijn eentje vermaken :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ladyside heel veel plezier en een goede reis. Hoop dat je toch erg kunt genieten van de momentjes samen met je askim en dat het goed voelt. Geniet ervan!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

@summie jaa geven elkaar ook de ruimte alleen af en toe komt de jaloezie er bij kijken hihi maar ik vertrouw askim en daar gaat het om! Jaa ik heb het behoorlijk druk nu maar nog 1,5 maand en dan heb ik geen baantje meer… Ben natuurlijk wel druk aan het solliciteren!

@ladyside een goede reis meid en veel plezier met je askim! Hoop dat deze reis je twijfels weg kunt nemen en dat alles Goed gaat!

@kardelen1 haha jaa dan word die soms ook wel jaloers maarja dat hoort er ook wel een stukje bij verder geven we elkaar gewoon de ruimte!
Over 2 weekjes lekker naar je askim nog even geduld meid! Hihi

Ik ga snel weer verder aan het werk op stage pauze is bijna voorbij…!

Fijne dag allemaal xx

Via Wereldwijzer app

Hey meiden.

Morgen gaat mn vriendin een excursie doen en ik een dag zwembad. Dan ga ik even bijlezen en updaten.

LadySide: goede reis en hoop echt dat het goedkomt!!!

Het is hier heerlijk hoor, voelt alleen alsof ik in het verkeerde land zit!!!

Fijne dag

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Na een goede vlucht hier gisteren goed aangekomen.
Heerlijk ontvangst op het vliegveld van de kids en hun mama :slight_smile:

Vandaag een rustig dagje en de komende dagen zullen zo nog even blijven waarschijnlijk.
Mama van de kids is nog niet aan het werk. Wel van alles aan het regelen o.a. voor de verhuizing.
We gaan naar een heel mooi appartementen complex met alles heerlijk in de buurt. o.a. de school van de kids zodat ik ze gewoon kan gaan brengen en halen en ze niet met de bus naar school moeten.

Ik duik nu zo lekker mn bedje in want ben erg moe.
Voelt helemaal als thuis maar toch weer ff wennen.

Fijne avond meiden.
x

Ok, de eerste stress is weg!
Hij is weer een blij ei, we zijn nog steeds op zijn werk dus nog niet veel gezegd. Maar telkens als ie langsloopt is ie weer net zo blij als toen. Toch wel een hele opluchting toen ik hem weer zag. Nu in die positive flow blijven en dan gaan die 2 weken weer goed komen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Tam: Uuh er gaan ook vliegtuigen van Italië naar Turkije :-p Nee geintje. Meid ik hoop dat jij je draai wat gaat vinden en dat je ondanks dat je in het verkeerde land bent dat he toch kunt genieten van je vakantie?

Miloutjuhhh: Fijn om te lezen dat het zo goed voelt. Enne dat wennen zal vast goed komen :wink: Ik kijk er nu alweer naar uit naar je verhalen van met water glijden over het balkon enzo…hihi…

LadySide: Fijn om te lezen dat het goed voelt. Meid dump al je zorgen en piekergedachten…en ga proberen te genieten want voor je het weet is het voorbij :wink: Have fun…je verdiend het.

Kardelen: Leuk om te lezen dat je dagelijks contact kan hebben met je askim. Hoe is het met hem? Heb je het idee dat hij er wat goed doorheen komt. En leuk dat jullie weer naar zijn geboorteplaats gaan. Zo leer jij rustig de familie ook steeds beter kennen. :wink:

Littleone: Hoe was je Turkse les? En pas je nog in je trouwjurk? Begin je al echt een buikje te krijgen?

Yildiz: Fijn om te lezen dat je een geweldige tijd hebt gehad met je ouders. Oohhh en wat leuk dat ze een hond dus gaan adopteren vanuit Turkije…bijzonder verhaal…succes ermee…

Xlovate: Ach ja een beetje jaloezie is niet erg. Zolang het maar niet TE word. En ja vertrouwen is heel erg belangrijk…Succes met alle drukte…

Via Wereldwijzer app

Ladyside leuk dat hij toch blij kijkt hoop dat alles mee valt…

Turkse les gaat goed we zijn nu met 7 dus hij gaat wss wel gewoon door… Kben vandaag 5 kg praline gaan kopen voor askim en zijn familie :slight_smile: en men trouwjurk weesten op halen ik kan er gelukkig nog in en heb nog wat plaats over

Via Wereldwijzer app

Hoi iedereen,

Ik ben hier nieuw :smiley:
Zijn er toevallig mensen die begin oktober richting izmir vliegen?

groetjes lisa

welkom hier Lisa, zover ik weet zijn er geen mensen die richting Izmir gaan. Maar ben wrl nieuwsgierig naar je verhaal :slight_smile:

LadySide: ben zoooo blij dat de start goed is. Nu genieten en dat praten komt echt goed :wink:

Littleone: gelukkig dat je jurk nog past!!! Ohhh spannend hoor de laatste daagjes. Al veel geleerd tijdens de turkse les?

Summie: whahahaha, ja ik vlieg even voor een paar daagjes op en neer naar Turkije :stuck_out_tongue:
Blijf toch maar hier. Turkije komt echt wel weer :wink:
Hoe is het met de drukbezette dame :wink:
Je weet dat ik trots op je ben he hoe je alles ern plekje geeft en met alles omgaag :slight_smile:

Isa: ben zooooool nieuwsgierig hoe het is daar en of hij je opgehaald heeft!!!

Ga zo verder moet eerst even bijlezen :wink:

Moet zeggem dat het heerlijk is vanaf mn ligbad aan het zwembad updaten :wink:

Via Wereldwijzer app

2 likes

Ligbed, geen ligbad!!

Via Wereldwijzer app