@egwene oh meid wat balen zeg!! Maar als je nu meer pijn hebt dan is het wel het beste maar leuk is anders… Doe het lekker rustig aan en hopen dat het toch snel hersteld!
@LBDSS ik hoorde het ook van de aardbeving askim vertelde me het! Zou k ook bang worden als je alleen thuis was… En wat vervelend dat je ondanks de pijnstillers nog veel pijn hebt beterschap ermee meid!
@littleone spannend allemaal hoor!
Het komt nu echt dichtbij voor jou!
@MarijeNdv leuk dat je ook een cursus gaar volgen! En je hebt geboekt!! Leuk meid nu lekker aftellen!
@delali jaa ik kan niet wachten om hem weer te zien na 2 jaar! Oeh spannend met het visum aanvraag hoop dat je snel die brief krijgt hihi! En lekker dat je nog van plan bent om in september naar je askim te gaan!
@summie jaa ik hebt het nu ook behoorlijk druk nu school is begonnen! Jij ook een drukke periode zo te lezen en wat fijn dat het goed met je gaat en je jezelf hier doorheen sleept! Natuurlijk zijn er wat mindere momenten af en toe… Knuffel voor jou meid!
@miloutjuhh goede reis meid! Het nieuwe avontuur gaat nu echt beginnen! En dit is al een stuk dichter bij je askim! Geniet meid! En hou ons op de hoogte!!
Zo ik heb vandaag een heerlijke vrije dag! Kan ik wel gebruiken na een drukke week… Gisteren weer gewerkt, k weet even niet meer wie het vroeg maar ik werk als bijbaantje in een supermarkt achter de kassa,
Askim zei gisteren ja ik ga uit met m’n vrienden, heb hem veel plezier gewenst maar soms kan ik dan toch wel ‘jaloers’ worden ik vertrouw hem echt hoor maar op die momenten betrap ik mezelf er soms wel even op haha, + daarbij weet ik precies wanneer die een aantal drankjes op heeft want dan doet die anders maar het viel deze keer gelukkig mee normaal doet die dan echt heel raar en nu appte die mij de hele tijd dat hij niet kon wachten tot ik der weer was. Ik ga vandaag lekker bijkletsen met een vriendin!
Fijne dag allemaal! Xx
Via Wereldwijzer app