Hey meiden,
Even een joepie momentje heb in 3 dagen 3 brieven gehad van de IND :o…schrok even. De ontvangstbebestiging de legesbrief dat ik mag betalen :). En een brief erachteraan dat in de eerdere brief een te hoog bedrag opgenomen was :). Nou dat laatste is natuurlijk een hele fijne meevaller ;)… Ben erg blij met de berichten en hoop dat ze voldoende hebben om ons dossier straks te gaan beoordelen…en geboekt! 24e vlieg ik naar Bodrum :))… al supersnel…heerlijk maar moet nog veel doenn aahhhh!!!
@Summie geeft niks hoor meis dat je me over het hoofd zag ;). Lief wel dat je nog een berichtje stuurde. Ik vind het zo knap hoe je met de situatie omgaat. Tuurlijk mogen de down momenten er zijn moet denk ik haast wel, maar je ziet ook de vele mooie momenten echt superknap meis. Vind je heel sterk hierin. En die drukte ook wel even lekker denk ik. Die afleiding is ook goed. De hele dag ermee bezig zijn helpt je ook niet verder. Toch een dikke knuffel meis voor de dip-momenten. Mijn askim heb ik ontmoet in marmaris en hij komt van oorsprong uit Oost-Turkije uit Siirt.
@Miloutjuh Lekker aangekomen op je stekkie, heerlijk meid zal aan de ene kant als thuiskomen voelen en aan de andere kant even wennen. Je zult zien dat je je snel weer helemaal op je plek voelt.
@Tam jou vind ik ook zo sterk. Knap hoe je ermee omgaat. Ah jammer dat die Italianen toch minder in de smaak vallen ;)…wie weet wordt je nog verrast :). Veel plezier in ieder geval. Italie staat bij mij ook hoog op het wensenlijstje…lijkt me zo mooi en lekker eten ook. Geniet ervan!
@Isafazli meid ik hoop zo dat daar alles goed gaat en dat je gauw iets laat horen…we denken aan je
@Yildiz wat heerlijk dat je zo genoten hebt met je ouders en leuk dat jullie een pup hebben. Leuk dan he om te zien hie je vriend daarim veranderd naar zo een beestje toe…
@Deniz kizi Ja superspannend die procedure toen vandaag de derde brief in de bus viel kneep ik m wel even gelukkig goed nieuws :). Ohh jij bent ook aan het aftellen jij gaat iets eerder dan ik…spannend hoor meis. Begrijp dat je de zenuwen hebt zeker als je niks weet van hoe en wat. Volgens mij een van de moeilijkste dingen de kunst van het loslaten ben er ook zo slecht in haha…ja soms je even diep ademhalen en denken let’s go with the flow…see where it takes you…weet nog dat ik dat helemaal in het begin tegen mezelf zei hahaha…
@Ladyside oh wat superfijn te horen dat je mannetje zo blij was je te zien en dat het goed voelt. Dat is zo belangrijk. Ga er lekker van genieten meis en laat ons af en toe meegenieten ;)…
@ LBDSS jeetje jij kwakkelt veel kan me voorstellen dat je daar met tijden heel chagrijnig van wordt! Balen meis hoop echt dat je snel opknapt. Laat je maar een beetje extra verwennen door je lieve aşkım.
@xlovato en @ marije jullie ook lekker aftellen op naar oktober. Tijd vliegt zo snel voor je t weet is het zover
@Littleone voor jou helemaal aftellen naar de grote dag. Heerlijk en bijzonder ook met jullie beebje in je buik :). Zal een onvergetelijke dag worden en heerlijk dat je moeder er toch bij is!
@Kardelen voor jullie gaat het ook opschieten. Fijn dat jullie goed contact hebben en super dat je weer naar zijn familie gaat.
Ik ben vast opnieuw namen vergeten sorry sorry…ohw ja weet ook niet meer wie er allemaal starten binnenkort maar ik ga de 22e starten met Turkse les aan de Volksuniversiteit :). Samen met de vrouw van askims neef dus wel gezellig. Mis wel al gelijk de 2e les maar na die zomercursus mag dat geen probleem zijn :).
Welterusten allemaal voor straks!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer