Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Marije: sorry, ik ben even jouw verhaal kwijt…

Delali: ohhh hoop dat jullie niet te lang in spanning hoeven te zitten over het visum!!! Dat hij maar snel hier bij jou mag zijn :slight_smile:
En heerlijk om eerst nog even naar hem toe te gaan om te genieten!!
Ja mijn laatste jaren kennen wel wat tegenslagen, maar gelukkig ook ontzettend veel positiviteit!!! Voel me sterker dan ooit tevoren.
En heb ontzettend veel geleerd de laatste tijd en ben daardoor ook enorm gegroeid.
Dus het gaat wel goedkomen met mij :wink:

Ik heb ex askim nog wel gesproken en het eigenlijk nu bij hem gelegd.
Ik ben niet diegene die nu gaat beslissen of ik hem terug wil, hij mag nadenken over wat hij mij kan bieden :wink: :wink: en ik krijg de indruk dat mn boodschap is binnengekomen.
Nu geef ik hem de tijd om beslissingen te nemen…

Egwene: bah wat vervelend van je voet. Heb je nog nieuws van de dokter?

Kardelene: heerlijk dat je snel weer naar je askim kan gaan hoor en in Januari nog een keer :slight_smile: :slight_smile: dan is het half jaar zo om :wink:

Deniz kizi: wacht vol spanning op je update :wink:

Milou: fijn dat je weer zo’n warm welkom hebt gehad :slight_smile:
Wat ga je allemaal doen als de kids naar school zijn?

Via Wereldwijzer app

Xlovato: ach, denk dat we allemaal weleens last hebben van jaloezie. En als je eem vriend hebt die ver weg woont, is het ook wel logisch dat dat zo is. Want jij wilt bij hem zijn en niet dat er andere meiden zijn. Ook al doet hij niks, is gewoon even moeilijk af en toe

LBDS: hoe is het nu met jou meid? Hoop dat je al wat minder pijn hebt en het gemis al minder erg is. En je krijgt nu gezelschap van LadySide :slight_smile:

Yildiz: echt ontzettend leuk zeg van die hond :slight_smile: en voor jou ook heerlijk om ermee bezig te zijn. Je zal hem nog gaan missen :wink:
En fijn dat je zo’n heerlijke tijd met je ouders hebt gehad.
Leuke avond gehad met wanderlust?

Civciv: leuk al die turkse koosnaampjes :slight_smile: :slight_smile:
En jij net als Milou dus ook va het haken. De kleine zal goed verwend worden door tante :wink:
En ik moet zeggen dat ik veel heb gehad aan de dingen die jij vertelde.
Het geeft me rust en ik besef daardoor dat ex askim en ik misschien toch nog een kans hebben :wink: dus dankjewel daarvoor!!!

Begin het nu toch naar mn zin te krijgen in Italië gelukkig :slight_smile: :slight_smile: heerlijk aan het genieten van de zon. Gisteren naar Florence geweest, was erg mooi en morgenmiddag paardrijden op een ranch!! Dus het gaat hier toch wel goedkomen :slight_smile: :slight_smile:

Tot nu toe vind ik de Italiaanse mannen toch nog minder interessant dan de Turkse :wink: hahaha.

Fijne avond allemaal

Via Wereldwijzer app

1 like

Ik reageer even snel op jou Tam. De dokter heeft er inderdaad naar gekeken. Hij heeft gezegd dat mijn enkelgewricht ontstoken is en de banden die daarom heen zitten ook… niet zo’n fijn nieuws dus. Hij zei ook dat het eigenlijk in 4 weken wel al over had moeten zijn. Ik heb nu ontstekingsremmers. Vrijdag moet ik bellen of het wat doet. Anders zet hij de spuit erin… kortom, het wil niet zo. Dat is ook de reden dat ik hier niet veel schrijf. Voel me niet lekker on mijn vel nu ik zo lang thuis moet zitten. Gelukkig gaat het tussen askim en mij wel heel goed. Nog 142 dagen te gaan! Hij verheugt zich enorm om met mij samen te leven. Zo schattig. Ik zelf ben ietsje terughoudener, maar ik waardeer het wel van hem

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden!

Sorryyyyy, ik werd er gek van na een paar keer voor niks een lap tekst te typen die bij het plaatsen me eruit knalde. Maar goed, nog een poging.

@Isafazli, Miloutjuhh en Ladieside: Hoe gaat het daar? Ben benieuwd!!

@Summie: awh meid, jij zo druk joh? En die zwakke momenten mag je zeker hebben! Ik vind het al super knap hoe je er mee om gaat. Dat toont hoe sterk jij bent!
Om even nog antwoord te geven op je vragen…Ik ga dit keer toch maar zonder mn dochter ja, want ik weet niet precies waar ik terecht kom (askim had een huisje gezien om te huren) plus ik vond het nog te vroeg om askim aan mijn dochter te laten zien aangezien het nog vers is. Ik heb askim in Ozdere (Izmir) ontmoet.
Knuffel mop!

@xLovato: Ik snap de ‘jaloerse’ gevoelens als je askim verteld dat hij uit gaat. Daar betrapte ik mezelf ook een beetje op toen mijn askim me dat vertelde, maar andersom hetzelfde en dat mag ook een beetje. Zolang het vertrouwen goed zit, is een beetje jaloezie alleen maar gezond. En vooral op afstand vind ik het aardig knap van ons meiden!

@Yildiz: Ah wat leuk een pup! Leuk om te zie he hoe lief jouw askim er mee omgaat hihi. Veel plezier ermee meid!

@littleone: Hoe gaat het met je buikje meis? Heb je die al? Hihi!
Ben benieuwd hoe jouw jurk eruit ziet joh. Vast prachtig! Paste je er nog in? :wink:

@Kardelen: Hoe gaat het met je askim? Al beter? Gelukkig zie je hem bijna he? :slight_smile:

@tam198: Fijn dat je het er heerlijk heb! Geniet ervan mop!

@Lisatjee: Welkom! Ik vlieg de 20ste naar Izmir. Mijn askim zit in Ozdere

Word gek van de app updaten lukt niet crashed steeds!

Zit al weer goed in me dagelijkse ritme… maar me pijn word er niet minder op ondanks de pijnstillers heb ik nogsteeds hele erge pijn! Hoofdpijn al een paar dagen die maar blijft zeuren! Bhleee en aanval van me vermoeidheid woohoo… sorry dat ik niet zo vrolijk ben ik word gewoon zo gek van al me medische klachten :frowning:

Via Wereldwijzer app

@tam oh kan gebeuren. En staan hier ook zoveel verhalen. Ik heb sinds oktober vorig jaar een vriend in kusadasi. Ik heb hem ontmoet op de jeepsafari en daarna heb ik hem nog een week lang elke avond gezien. Ik ben in februari 2 weken en in juni 2.5 week teruggeweest en vlieg nu 14 oktober weer daar naartoe voor 1.5 week:)

Via Wereldwijzer app

Ik had alvast wat geplaatst voordat het weeer niet lukte haha, dus vandaar dat ik niet iedereen geniemd had, maar ik ga verder (voor zover ik onthouden heb)…

@Egwene: Wat vervelend van je enkelgewricht meid! Jeetje, zeker geen fijn nieuws nee! Ik hoop dat de ontstekingsremmers goed zullen helpen en dat het maar gauw beter mag worden. Sterkte mop!
Gelukkig gaat het goed tussen jouw en je askim. Schattig ja hoe hij zich er op verheugd, geniet daar lekker van en voor je het weet is die 142 dagen voorbij :slight_smile:

@Canim: Hoe gaat het mop? Ik lees je niet meer of heb ik je gemist? Anyways, ik mis je schrijven! Hihi xXx

@Delali: Spannend zeg die brief! Hopelijk zal alles voorspoedig gaan! Heb je al geboekt voor de 24ste? Waar precies zit jouw askim ook alweer?

Sorry als ik iemand niet heb genoemd, derest ben ik ff kwijt :frowning:

Mijn update: Ik was daaagen geobsedeerd aan het zoeken geweest naar een huisje/appartement, omdat ik bewust niet voor een hotel wilde kiezen, omdat ik een keer wou zien hoe dat is en ondat ik begrepen heb dat dat gewoon anders is met je askim als je een beetje op elkaar aangewezen ben en het dan een andere vakantie is en ik het zo een beetje kan ‘checken’ hoe dat zou gaan met askim. Maar ik vond het niet makkelijk om te vinden, omdat de sites in het turks was, ik niet wist of het nou ver of dichtbij bij askim zou zijn en als ik er heen belde sprak geen mens geen woord engels, dus dat schoot niet op en ik had 80x aan askim gevraagd om met me mee te kijken aangezien hij de buurt natuurlijk goed kent, maar zoals jullie weten kreeg ik iedere keer geen antwoord of hij zei dat hij morgen ging kijjen maar ik er dan weeer om moest zeuren en hij dan weer morgen zei. Nou uiteindelijk na bijna 2 wejen zeuren zei hij een soort vakantiehuisje te hebben gevonden. Ik zei maar gauw is goed, want ik was het zoeken zooo zat en was zo blij dat hij dus toch voor me aan het kijken was. Ik weet nu dus niet precies waar ik terecht kom, brr. Heb vragen aan askim gesteld, maar uiteraard kreeg ik daar niet echt antwoord op, wat verrassend! :frowning:
Ik vertelde hem eerlijk wat ik voelde, dat ik het best eng vond om in mijn eentje naa turkije te vliegen en in mn eentje in een onbekend huisje te zitten. Hij zei: ‘wees niet bang askim, ik ben bij je’. Ohh smelt! Je had me op kunnen vegen toen ik dat las. Van zoiets kleins, kun je nagaan haha!
Maar goed, ik ben dus dood zenuwachtig en heb geen idee hoe het zal gaan. Vooral omdat ik iemand ben die alles in de puntjes regeld en voorbereid en pland en een back-up heb om mezelf in te dekken if op terug te vallen en zich altijd groot en sterk en onafhankelijk opstelt, maar van binnen word ik gek!
Anyways ik bid maar dat het natuurlijk en vanzelf goed zal gaan, maar vergeet niet, we spreken geen woord van elkaars taal en askim moet elke dag werken en ik moet dus elke dag mezelf zien te vermaken en ik weet nog niet hoe in mn eentje haha en boodschappen! Oh god, hoe dan?! Haha! Nou dat zijn dus zo’n beetje de dingen die me nu bezig en wakker houd. Maaaar ik mis hem en ben gek op hem, dus ik kan niet wachten om bij hem te zijn. Gelukkig gaat het vua de app nog goed. Ook al kan er niet veel mis gaan door die paar woordjes per dag via de app als ik nog geluk heb dan, want meestal blijft het bij een ‘Goedemorgen aşkım’. Soms word ik daar onzeker van, maar heb mezelf de laatste week na mijn dip zeg maar aangeleerd om het een beetje los te laten en het op zn beloop te laten en dat gaat gelukkig beter gevoelsmatig, want ik maakte mezelf helemaal gek! Taalbarrière + afstand = NIET makkelijk. Maar daar weten jullie alles van!
Nog 11 dagen! Hopen dat het goed zal gaan daar in mn eentje en net askim, want zoals ik al zei, ik heb geen back-up plan en geen geld over na mijn 3e keer reisje naar hem!
Zoo, sorry voor mijn lange verhaal!! Was niet mijn bedoeling, maar goed.

Goeieavond allemaal

Aan degene die vertrokken zijn en die nog moeten vertrekken goeie reis!!! Ik ben helemaal niet mee met lezen, wou gewoon laten weten dat ik goed aangekomen ben en werd afgehaald! De familie valt echt mee, superlieve mensen, er is er maar 1 aan wie ik me erger en dat is aan hem. Al paar maal serieus woorden gehad!! Ben 2 dagen blijven slapen bij zijn ouders, vrouwen samen en mannen samen, geen gekus of geflikflooi!! Hij woonde dus ook alweer thuis maar vond niet nodig me dat al te melden! Rest vertel ik later wel… Ben serieus aan het twijfelen…

Fijne avond allemaal
Vele grtjes

Via Wereldwijzer app

Veel beterschap!!!

Vvv

Via Wereldwijzer app

Hoi iedereen,

Zoals iedereen waarschijnlijk al weet ben ik hier nieuw :smiley:
Ik heb sedert juli ook een vriendje in Turkije :smiley:
Heb hem leren kennen vorig jaar tijdens mijn eerste reis naar Turkije en dit jaar ben ik terug gegaan en de vonk was direct weer overgeslagen :blush:
Het eerste jaar hebben we veel tijd samen doorgebracht en elkaar leren kennen en sindsdien zijn we onafscheidelijk …
Ik wist niet dat er zo’n forums bestond tot ik iemand leerde kennen die hetzelfde meemaakt zoals ik :smiley:
Ik ben heel blij dat dit bestaat want jullie weten namelijk hoe ik me voel …
Ik zou heel graag van 10 oktober tot 14 oktober naar Ozdere teruggaan want 11 oktober is het mijn verjaardag :smiley:
Hij wil dit heel graag samen vieren :blush:
We horen elkaar iedere dag , niet superveel omdat hij ook veel moet werken.
Dus ik verlang al om hem terug te zien :smiley:

Hey meiden,

Even een joepie momentje heb in 3 dagen 3 brieven gehad van de IND :o…schrok even. De ontvangstbebestiging de legesbrief dat ik mag betalen :). En een brief erachteraan dat in de eerdere brief een te hoog bedrag opgenomen was :). Nou dat laatste is natuurlijk een hele fijne meevaller ;)… Ben erg blij met de berichten en hoop dat ze voldoende hebben om ons dossier straks te gaan beoordelen…en geboekt! 24e vlieg ik naar Bodrum :))… al supersnel…heerlijk maar moet nog veel doenn aahhhh!!!

@Summie geeft niks hoor meis dat je me over het hoofd zag ;). Lief wel dat je nog een berichtje stuurde. Ik vind het zo knap hoe je met de situatie omgaat. Tuurlijk mogen de down momenten er zijn moet denk ik haast wel, maar je ziet ook de vele mooie momenten echt superknap meis. Vind je heel sterk hierin. En die drukte ook wel even lekker denk ik. Die afleiding is ook goed. De hele dag ermee bezig zijn helpt je ook niet verder. Toch een dikke knuffel meis voor de dip-momenten. Mijn askim heb ik ontmoet in marmaris en hij komt van oorsprong uit Oost-Turkije uit Siirt.

@Miloutjuh Lekker aangekomen op je stekkie, heerlijk meid zal aan de ene kant als thuiskomen voelen en aan de andere kant even wennen. Je zult zien dat je je snel weer helemaal op je plek voelt.

@Tam jou vind ik ook zo sterk. Knap hoe je ermee omgaat. Ah jammer dat die Italianen toch minder in de smaak vallen ;)…wie weet wordt je nog verrast :). Veel plezier in ieder geval. Italie staat bij mij ook hoog op het wensenlijstje…lijkt me zo mooi en lekker eten ook. Geniet ervan!

@Isafazli meid ik hoop zo dat daar alles goed gaat en dat je gauw iets laat horen…we denken aan je

@Yildiz wat heerlijk dat je zo genoten hebt met je ouders en leuk dat jullie een pup hebben. Leuk dan he om te zien hie je vriend daarim veranderd naar zo een beestje toe…

@Deniz kizi Ja superspannend die procedure toen vandaag de derde brief in de bus viel kneep ik m wel even gelukkig goed nieuws :). Ohh jij bent ook aan het aftellen jij gaat iets eerder dan ik…spannend hoor meis. Begrijp dat je de zenuwen hebt zeker als je niks weet van hoe en wat. Volgens mij een van de moeilijkste dingen de kunst van het loslaten ben er ook zo slecht in haha…ja soms je even diep ademhalen en denken let’s go with the flow…see where it takes you…weet nog dat ik dat helemaal in het begin tegen mezelf zei hahaha…

@Ladyside oh wat superfijn te horen dat je mannetje zo blij was je te zien en dat het goed voelt. Dat is zo belangrijk. Ga er lekker van genieten meis en laat ons af en toe meegenieten ;)…

@ LBDSS jeetje jij kwakkelt veel kan me voorstellen dat je daar met tijden heel chagrijnig van wordt! Balen meis hoop echt dat je snel opknapt. Laat je maar een beetje extra verwennen door je lieve aşkım.

@xlovato en @ marije jullie ook lekker aftellen op naar oktober. Tijd vliegt zo snel voor je t weet is het zover

@Littleone voor jou helemaal aftellen naar de grote dag. Heerlijk en bijzonder ook met jullie beebje in je buik :). Zal een onvergetelijke dag worden en heerlijk dat je moeder er toch bij is!

@Kardelen voor jullie gaat het ook opschieten. Fijn dat jullie goed contact hebben en super dat je weer naar zijn familie gaat.

Ik ben vast opnieuw namen vergeten sorry sorry…ohw ja weet ook niet meer wie er allemaal starten binnenkort maar ik ga de 22e starten met Turkse les aan de Volksuniversiteit :). Samen met de vrouw van askims neef dus wel gezellig. Mis wel al gelijk de 2e les maar na die zomercursus mag dat geen probleem zijn :).

Welterusten allemaal voor straks!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

2 likes

@LBDSS: Jeetje, wat rot meis! Knuffel! Vervelend ook dat je ondanks de pijnstillers nog steeds zo’n pijn heb! Kun je niet aan wat sterkers komen? Ik hoop echt voor je dat het snel weer beter word! Beterschap!

@Isafazli: Oh nee, ik hoop geen serieuze woordeb met je askim? Enig idee hoe dat komt? Apart ook dat hij je niet eerder verteld heb dat hij bij zn moeder woont en dit dus een verrassing voor je was. Je wist ook niet dat je daar zou slapen of begrijp ik het verkeerd? Heb je naar de reden gevraagd? En ja, van dat apart slapen en geen geflikflooi heb ik vaker gehoord ja. Wat vond je askim daar zelf van? Ben wel blij te lezen dat je opgehaald was en dat derest van de familie lief voor je is. Ik hoop heel erg dat het tussen jou en askim ook beter word. Probeer er van te genieten meid!

@Lisatje: Leuk verhaal meid! En nog leuker dat jouw askim op dezelfde plek als mijn askim zit! Hihi! :slight_smile:

@Delali: Wat super leuk om te horen dat je goed nieuws heb van de brieven! Jeej!
En jij gaat ook over 2 weken al :slight_smile:
Super die turkse cursus! Naar welke volksuniversiteit ga jij ook alweer? Ik begin 1 oktober in Rotterdam. Zin in! Maar eeerst naar askim :smiley:

@ Isafazli jeetje aan de ene kant ben ik blij voor je dat je bent opgehaald en dat zijn familie zo aardig is. Maar je askim…klinkt niet lekker meis… ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten. Was zijn vader inmiddels ook iets positiever? Wel super dat je daar hebt geslapen 2 nachten en het apart slapen is ook logisch maar ik vind op zich wel dat dat al veel zegt vanuit zijn familie dat je daar hebt overnacht…nu je askim nog. Sterkte meid ik hoop dat jullie eruit komen en nog een fijne tijd hebben samen.

@Deniz kizi ok ga ook naar de volksuniversiteit in Rotterdam. Ik ga alleen op de maandag. Start dus de 22e eerste les en dan op naar askim ;). Wel jammer dat we dan niet bij elkaar zitten. Volgens mij starten er drie groepen turks 1. Misschien heb je mijn huidige docent dan wel van mijn zomercursus die zit straks ook op de donderdag…

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

@miloutjuhh fijn dat je goed bent aangekomen meid! Nog even een paar rustige daagjes kan je weer rustig wennen! Ben benieuwd naar al je verhalen meid! Geniet ervan!!

@ladyside wat fijn om te lezen dat de eerste stress weg is meid! Geniet van de tijd samen met je askim!

@summie een beetje jaloezie is idd niet erg! Heb jij het ook nog steeds zo druk meid?! Hoe gaat het met je?

@tam198 als ik het zo lees gaat het idd helemaal goed komen met jou en wat fijn dat je door de laatste tijd zo gegroeid bent! Ooh en wat knap van je dat je de keuze bij je ex askim laat en hem laat zeggen wat hij jou kan bieden! Dit bewijst alweer dat je een sterke onafhankelijke vrouw bent!
Jaa het is idd moeilijk af en toe, natuurlijk vertrouw ik askim maar op sommige momenten is het gewoon wat moeilijker natuurlijk wil ik bij hem zijn! Wat fijn dat je het nu toch naar je zin hebt in Italië!

@egwene ooh meid wat k*t voor je… Hoop dat de ontstekingsremmers snel beginnen te werken! En wat fijn dat het tussen jou en askim zo goed gaat!

@denizkizi jaa zolang je elkaar vertrouwd is een beetje jaloezie niet erg, wil ik ook helemaal niet zijn maar betrap mezelf er soms wel op hihi! Over een paar dagen ga je alweer meid! Ik snap dat je je dochtertje nog niet mee neemt en al helemaal niet als je niet weet waar je terecht komt! Maar ik denk dat dit wel gaat goed komen hoor meid, natuurlijk denk je over van alles en nog wat na… Maar probeer dat niet te veel te doen anders word je alleen maar zenuwachtiger!

@LBDSS ik hoop dat je je snel beter voelt meid! Dikke knuffel voor jou!

@isafazli fijn dat je goed bent aangekomen en je bent opgehaald!
Gelukkig dat z’n familie aardig is meid! Serieuze woorden met je askim meid, hoop dat het niets ergs is… En wat raar dat die niet heeft verteld dat die weer thuis woonde
Dikke knuffel voor jou!

@lisatjee welkom meid!
Wat een mooi verhaal en wat leuk dat je me jou verjaardag naar je askim wilt gaan!

@delali wat super om te lezen van je brieven meid! Is idd een joepi momentje! En wat leuk dat je al snel die kant op gaat! Jaa ik ben ook lekker aan het aftellen!

Nou even een update van mij,
Ik voelde me zondag niet zo lekker en nu ben ik ziek :frowning: weet niet hoe het komt, kan goed door alle drukte komen maar heb nu ook echt totaal geen energie… Maandag appte askim me dat hij naar het ziekenhuis moest omdat die was gevallen (iets met zijn voet) gelukkig niks ergs! Askim is nu extra lief hihi in elke pauze appt die en vraag hoe het nu met me gaat!
En wat die vandaag appte omg hij zei askim oktober thinking, ik zo what askim? Toen zei die to get engaged!! Ik wist niet wat ik zag haha!! Ben benieuwd hihi
Ik ga zo maar eens proberen te slapen heb ik de halve dag al gedaan dus lukt nu niet echt…

Slaaplekker allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

1 like

Hoi ,

Bedankt iedereen voor jullie reacties!!
Het is allemaal nieuw voor mij :smiley:
De eerste keer dat ik naar daar ga alleen ^^
Maar normaal ga ik samen Deniz kizi reis naar Izmir!
Spannend!

Hee meiden! Wat veel nieuwe hier zeg! Heb na een hele lange tijd en onderhand alw eer een nieuwe mobiel toch maar besloten de ww app te downloaden en eens te kijken. Hier in Bodrum is t geweldig. Het werk is leuk mij collega’s zijn leuk en voel me weer helemaal thuis. Aşkım werkt hier ook en wil me constant zien terwijl ik de laatste tijd juist wat meer afstand nodig lijk te hebben en juist wat tijd met mijn collega’s door wil brengen. En heb natuurlijk miss1993 ontmoet en we zien elkaar regelmatig. Super gezellig!!

Via Wereldwijzer app

Aarghh ben ontzettend gefrustreerd! Was appartementen aant kijken met askim tot meneer opeens een bom op me dropt!

Hij wilt weer twee banen nemen! Heeft die jaren gedaan en dat wilt die weer want dan hebben we geen geldzorgen! Zegt die “yeaah i want so much this but you get angry because we dont have time togetherr” hij begrijpt niet hoe belangrijk het voor mij is om tijd samen te hebben! Zegt die “all the kitchen personel at work now have 2 jobs and they are married and have kids!” JAA JEETJE ZEG DAS HUN LEVEN! Zo wil ik niet leven! Maar hij begrijpt me niet… hij wilt dat 1/2 jaar doen nou dan kan ik beter maar weer in NL gaan wonen als meneer 4/5 uur per dag thuis is en dan slaapt! Ik ben zo boos dit is de tweede keer dat die met zoiets stoms komt!

Wou weten denk ik nu raar…? Of begrijpen jullie mij? Dat ik tijd wil doorbrengen met askim…

Volgende post reageer ik op iedereen post dit snel voordat t crashed!

Via Wereldwijzer app

Delali oohh wat een leuk nieuws!! En je gaat al snel naar turkije spannend :smiley:
En ja ik laat me tussen de ruzies door wel verwennen haha :wink:

Deniz ik heb schijnbaar al de sterkste zegt me dokter nja wat me lichaam aan kan! Een nog sterkere heeft veel bijwerkingen en ze zijn bang dat mijn lichaam die allemaal krijgt!

Isa wat fijn dat je opgehaalt bent maar wat is er met je askim? Hoop dat die bij draait

Lovato ochh jij ook beterschap!! Kan komen dat je zo druk bent geweest en je lichaam je nu dwingt om rust te nemen! Fijn dat je askim niks ernstigs heeft en dat die zo lief voor je is :smiley:

Lisatje welkom!! :smiley: en spannend eerste keer alleen maar komt vast goed !

Wdl fijn te horen dat t zo bevalt! En dat je t ook leuk hebt met miss! Hihi :slight_smile: hoe is t met jou en je askim?

Via Wereldwijzer app

LBDSS zoals je al eens gelezen moet hebben reageer ik hier soms… Heb mijn verhaal nog niet gedeeld maar dat komt omdat het geen vrolijk verhaal is en niet in dit topic thuis hoort. Meis, in Nederland is het gebruikelijk dat beide partners werken, in Turkije vindt de man dat hij voor beide moet zorgen en alles aanpakt wat naar een beter (?) leven leidt.
Dat jouw ask 2 banen wil nemen om jullie beiden een beter financieel leven te geven, daar jij niet werkt, mag je trots op zijn. Dat er veel Turken zijn die getrouwd zijn en kinderen hebben heel weinig thuis zijn omdat ze hun familie een goed financieel leven willen geven is bewonderingswaardig. Hoeveel zijn er niet die 6 maanden naar de toeristische oorden vertrekken ( en daar hun gezellige leven leiden) om na die 6 maanden weer naar hun dorp terug te keren met het zuur verdiende beetje geld. De vrouwen zijn dan 6 maanden zonder echtgenoot, kunnen geen kant op want de kinderen kun je niet alleen laten. Dat jouw ask dit voor jullie over heeft… Oftewel voor jou… Zou trots op hem zijn en niet direct denken… Dan ga ik mijn gezellige leventje in Nederland maar weer eens oppakken. Stand by your man zou ik zegge

Zonnetje ik begrijp wat je zegt en je hebt ook gelijk tis ook goed bedoeld, maar wij komen nu heel goed rond van zijn salaris, hij krijgt volgend jaar sarisverhoging en daarbij ga ik ook werken we gaan er financieel op vooruit en dan vind ik dat hij ook rekening moet houden met het feit dat ik een westerse vrouw ben en geen turkse en dat voor mij tijd samen heel belangrijk is het is geven en nemen in een mix relatie en ik heb al een hoop opgegeven om naar turkije te gaan om bij hem te zijn als ik hem dan vier uur mag bewonderen terwijl hij slaapt dan ga ik hem missen en ik ben makkelijk depri te krijgen aangezien ik er net uit ben! En juist omdat we beiden gaan werken volgend jaar en hij meer geld krijgt zie ik t nut niet in dat hij twee banen neemt en daarbij mij niet meer ziet! Wat doe ik dan hier snap je wat ik bedoel? Dan kan ik beter in NL zitten en weer op vakantie gaan

Via Wereldwijzer app