Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Wanderlust, leuk weer wat van je te horen hier en dat het goed met je gaat. Gezellig dat je veel contact hebt met miss1993.

Via Wereldwijzer app

@LBDSS jaa ik denk dat het idd door alle drukte komt dus nu lekker uitrusten! Ik snap je frustraties helemaal meid! Je bent niet voor niets in Turkije gaan wonen en natuurlijk wil je ook gewoon tijd hebben om samen wat te kunnen doen en elkaar zien! Dat is begrijpelijk… Als jullie niet konden rondkomen met het geld was het anders maar lees dat jullie dat wel gewoon kunnen en hij volgend jaar ook nog salaris verhoging krijgt en jij weer wilt gaan werken dus het gaat alleen maar vooruit toch? Dan heeft hij toch helemaal geen 2 banen nodig! Hoop dat je askim dit ook gaat begrijpen…

Via Wereldwijzer app

Lovato rust lekker uit laat je lichaam even lekker bijkomen je zal je snel weer tiptop voelen als je nu voldoende rust pakt :slight_smile: (doe het aub ik neem nooit de rust die ik nodig heb en eindig altijd int ziekenhuis haha)
Jaa idd als we echt heel diep onszelf in de schulden aan het werken waren had ik geen bezwaar gemaakt maar voor de turkse normen verdient askim er dik boven! Hij verdient het dubbele van wat hij bij zijn oude baan kreeg in een vijf sterren hotel! Zijn baas nu is ook nog eens een duitser! Dus die is ook veel eerlijker en komt zijn beloftes na veel beter dan een turkse baas haha! Ik heb besloten dat ik het niet met m ga bespreken misschien vergeet die t wel! En heel eerlijk mijn askim kan 12-14 uur slapen of langer zelfs! Ik denk niet dat meneer het zou volhouden met 4-5 uur slaap op een dag, nu die zo gesetteld is met mij begint zijn jonge stoere knul kant weg te gaan haha zijn buikje begint ook al in te komen haha hij beweert nu dikker te zijn dan ooit! (En vraag maar aan Ladyside mijn askim is n mager ventje haha!!)

Via Wereldwijzer app

Dag meiden allemaal,

Heb alles gelezen maar heb niet echt de tijd om op iedereen te reageren

Welkom lisatje
Fijn om de anderen te horen en de bezorgdheid die jullie uiten!!
Beterschap aan de zieken en gekwetsten!!

Hier de eerste dag zonder ruzie, maar twijfel nadat ik rare wa heb gezien naar zijn nicht. Familie echt super, ouders geen probleem. Hij zou liever thuis slapen… Zitten me een paar dingen niet lekker, oa door die rare wa.

Fijne avond meiden en bedankt voor de bezorgdheid!!

Via Wereldwijzer app

Wat is het hier stil…
Ik word steeds gekker van mijn onzekerheid. Ik hoor minder van askim en ik vraag me af hoe verstandig het was om alleen te gaan. Ik voel me afhankelijk en daardoor onzeker. Straks gaat het mis en dan?! Als er wat is ken ik het nog geen eens aan askim vertellen, hij verstaat me toch niet en ik hem niet! Is toch stom?! Het leek me zo’n romantisch en avontuurlijke plan. Maar nu denk ik continue; ā€˜Waar ben je nou mee bezig eigenlijk?!’ Nog 9 dagen te gaan om hier een antwoord op te vinden :frowning:

Even snel iets laten horen uit het heule warme Side.
Eigenlijk gaat het super tussen ons, maar toch blijft er iets knagen bij me.
En dat is vooral dat hij het zo ontzettend druk heeft dat we dus alleen maar tijd samen hebben als hij snachts vrij is om 0h00. Om die reden is er ook nog niet een serieus goed gesprek geweest over hoe en wat.
Ik begrijp nog steeds goed dat hij moet werken, maar vind het nog steeds niet leuk.
Maar goed, hij gedraagt zich als een engeltje op de roze wolk en laat vele gasten weten dat ik zijn askim ben, dus dat zit wel goed dacht ik. :wink:
Alleen mijn dubbele gevoelens van: gaat het straks weer zo beroerd als ik thuis ben.

Dat gesprek moet er dus absoluut van komen, maar ondertussen werk ik verder aan mijn kleurtje en lees meer dan ooit om de tijd te doden.
Snel posten, anders loopt ie vast!

Via Wereldwijzer app

Hii Ladys snel even een berichtje van mij. Trouwkleed past nog koffer is klaar met men dropje gaat alles goed hij/ zij is al 7 cm.groot :slight_smile: nog een dagje werken en dan ga ik naar askim zal dan niks van me kunnen laten horen geen internet

Via Wereldwijzer app

Deniz kizi heb op mijne gsm de app google translate staan in geval van nood, heeft wel internet nodig. Kan je anders niet veel raad geven, buiten vertrouw op jezelf. Mensen zijn hier echt supervriendelijk!! Succes meid xxx

Littleone goeie reis en geniet!!! En proficiat op voorhand!

Ladyside geniet ervan!!!

Grtjes isa x

Via Wereldwijzer app

Deniz het leven is risicos nemen als je dit niet doet zal je je altijd afvragen ā€œwat als ik t wel had gedaanā€ ik snap dat je onzeker bent vooral als je minder van je askim hoort en de communicatie lastig is! Mijn askim sprak eerst ook veel minder goed engels dan hij nu doet! Zoiets ontwikkelt zich wel zolang hij de basis maar heeft! Kan je niet extra geld ergens vandaan halen een ā€œnoodpotjeā€ mocht je opeens een hotel in willen (raad je booking.com dan aan!) Dan kan je daar heen? Ik had de eerste keer 600 euro noodgeld mee genomen voor 12 dagen dat ik er was. En waar je mee bezigt bent? Ik zal t je zeggen! Je volgt je hart! En dat kan goed aflopen en slecht aflopen maar dat weet je nooit als je geen risico neemt! Kijk naar mij ik heb me hart gevolgt en ben naar turkije verhuist! Kijk naar Isa die nu ergens in een dorpje zit! Kijk naar Ladyside die weer terug is bij haar askim en kijk hoe erge twijfels zij had van te voren! Niemand kan je vertellen hoe het zal gaan als je daar bent maar als je het niet doet kan je voor eeuwig spijt krijgen! En het IS een avontuurlijk plan!! Maar dat maakt het leven leuk :slight_smile: succes :slight_smile:
Ladyside tis bloedheet en benauwd hier haha! Lastig dat hij zo druk is, kan hij nog vrij krijgen denk je? En hij laat je wel met trots zien aan iedereen haha zo schattig! En ja je moet dat communicatie gesprek echt gaan hebben! Kans op ruzie? Zeker! Maar zonder ruzie geen relatie denk ik maar zo het hoort erbij en soms moet je ruzie krijgen of een discussie voordat dingen beter worden ik moet soms heel boos worden op askim en schreeuwen voordat iets tot m doordringt haha!

En littleone wat schattig klinkt dat 7cm! Kleine spruit hihi!! Ben heel benieuwd als je terug bent naar je verhalen!!!

Goed nieuws! IK GA VERHUIZEN! Complex met zwembad oohhh ik ben zo blij! Luxecomplex met veel westerse mensen en de cityhall manager (burgemeester?) Van Side haha!
1 oktober moet ik in 1 dag van A naar B! Dus dat word voorbereiden op n hectische dag! Maar heb er zin in! Ik wil me koffer in pakken en gaan! Kan niet wachten ben verliefd op me nieuwe huisje!

Minder nieuws me konijnen moeten weg :ā€˜( ben er best verdrietig over! Maar ze worden te druk slopen alles en we kunnen ze zometeen niet meer de vrijheid geven die ze nu wel hebben! (Dit balkon is niet helemaal een dichte muur zoals we nu hebben!) De cavias mag ik gelukkig houden! Maar ga me kleine konijntjes wel missen :’(

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden,

Ben ik vrij heb ik nog geen tijd om te updaten, erg eigenlijk want ik doe eigenlijk helemaal niet zo veel. Vanochtend even wezen zwemmen, naar de winkels geweest om een taart te bakken voor mijn moeder dr verjaardag en voor de rest lekker in het zonnetje gezeten.

@Ladyside: Gelukkig was hij dus blij je te zien! En het is jammer dat jullie elkaar weinig kunnen zien, maar er zal vast een tijd komen waarin jullie altijd samen kunnen zijn! En super toch dat hij iedereen laat weten dat jij zijn askim bent en zo lief is! En ja snap dat je bang bent dat het weer anders wordt als je thuis ben. Maar ik denk dat sommige mensen gewoon niet zo goed zijn in een lange afstandsrelatie en dat hij er daar een van is.

@Milou: fijn dat je goed bent aangekomen en nog even een paar daagjes vrij hebt. Naar wijk in Antalya gaan jullie verhuizen?

@Summie: Met askim gaat het goed. Hij is nu alleen heel moe en de laatste dagen wat ziek. Het is natuurlijk ook allemaal best zwaar, dus begrijp het dat je lichaam op een gegeven moment gaat protesteren. Ja het is jammer dat ik de taal nog niet goed spreek, want kom nu niet echt tot een gesprek ofzo met zijn ouders. En hoe gaat het met jou meis? Kun je het langzaam aan beetje een plekje geven? Heb je nog contact gehad met pipo of helemaal niet?

@Lisaatje: Welkom hier! Leuk dat je binnenkort weer naar je askim gaat en met je verjaardag! Heeft je askim al een kadootje voor je gekocht? :wink: haha

@Deniz kizi: Askim is ondertussen alweer opgeknapt. Meid ik denk dat je jezelf niet al te druk moet maken. Natuurlijk is het handig om een back up te hebben, maar volgens mij ga je nu al voor de derde keer naar je askim. Dan zal het toch wel goed zitten? En wat betreft het appartementje. Ja het is vervelend dat je niet precies weet waar je terecht komt, maar opzich wat maakt het uit? Dat je samen kunt zijn met je askim is toch het belangrijkste!

@Isa: Gelukkig is je askim je dus toch opkomen halen! Fijn dat je het met de familie ook goed kunt vinden. Kan je een beetje met ze communiceren? En bijzonder dat je mannen en vrouwen in een aparte kamer moesten slapen. Sliepen zijn ouders dan ook apart? Wat bedoel je met een rare wa naar zijn nicht?

@Delali: Spannend die brieven! Ben heel benieuwd of het jullie gaat lukken! Wel een hele klus denk. Maar eerst even lekker genieten in Bodrum. En woont askim zijn neef ook in Nederland? Grappig dat je samen met zijn vrouw de turkse cursus gaat doen!

@Lavato: Beterschap meid! Voel je je alweer wat beter? Moet haast wel na zo’n berichtje van je askim :wink:

@Wanderlust: Leuk weer eens wat van je te lezen! Super dat het werk in Bodrum zo goed bevalt.

@LBDS: ik vind het ook een beetje raar dat je askim twee banen wil. Ze werken daar al zo veel uur, waarom wil die nog meer uren maken? Dat lijkt me niet echt haalbaar qua gezondheid en slaap. En dat je tijd wil doorbrengen met je askim snap ik ook, maar voor turkse begrippen is het best normaal om veel uren te werken. Ik denk dat het voor jou extra frustrerend voelt omdat jij heel de dag thuis zit, misschien kun je iets onder handen gaan nemen. Misschien een cursus Turks volgen? Dan zul je je askim ook minder missen!

@Littleone: Alvast heel veel plezier bij je askim!! En natuurlijk ook een hele mooie bruiloft toegewenst samen met je askim, zijn familie en natuurlijk je moeder!

Askim was dus ziek en bij de doktor geweest en er was iets met zijn bloedserum ofzo. Begreep het niet zo goed, want heb niet zoveel medische kennis. Maar hij had tekort serum ofzo en nu werd dat door de dokter aangevuld ofzo. Denk dat het misschien iets met bloedarmoede te maken heeft? Misschien dat askim daarom ook altijd zo moe is en zoveel slaapt, of zal dat typisch turks zijn? Haha.
Ohja en de meiden die de Turkse cursus doen. Jullie doen toch allemaal Turks 1? Wat voor onderwerpen behandelen jullie allemaal? Want ik wil misschien ook zo’n cursus gaan doen, maar heb al ongeveer een woordenschat van ongeveer 500 woorden, ken de naamvallen, tegenwoordige- toekomende- en verleden tijd en wil niet geld betalen en dat ik er dan uiteindelijk niet echt op vooruit ga qua kennis.

Kardelen mijn askim werk zo’n acht uur op n dag max 10 dus valt heel erg mee hij begint ook pas om vijf uur dus heb de hele dag met m! Hoe t nu gaat vind ik t perfect! We leven ruim en kunnen zelfs upgraden van ons 1 slaapkamer appartement naar een 2 slaapkamer met zwembad appartement! Hij werkt wel 7 dagen in de week maar dat vind ik prima ik ken de turkse norm hier en ben al blij dat hij zoveel minder uren werkt voor het dubbele salaris!!

Ben wel druk met n turkse cursus alleen is meer als de helft daarvan nog in NL hahaha! Ben wel druk met smoothies maken en me beesten verzorgen en dan lekker vroeg slapen :slight_smile:

Hij wilt meer uren maken voor nog meer geld hij wilt n auto! Haha! Maar heb hem er niet meer over gehoort nu! Het grootste probleem denk ik ook is dat askim een ramp is met financieen hij weet niet hoeveel wij over houden per maand! (Jaa we sparen zelfs nog!! Ruim 500 lira per maand!) Ik heb boekhouding enzo gehad op school en diplomas in gehaalt dus ik beheer al het geld en vandaar dat het ook goed gaat, ik probeer hem in mijn plannen te betrekken maar hij snapt het niet en haakt af! Geen gedult om te wachten tot we gespaart hebben etc etc haha!

Lekker toch dat je zo’n relax dag gehad heb ik de zon! Klinkt heeeeerlijk! En yummm wat voor taart heb je gemaakt?

Via Wereldwijzer app

@LBDSS ik heb je advies opgevolgd haha en ik voel me al een stuk beter!
Wat fijn dat die nu een Duitse baas heeft die zijn afspraken wel na komt en meer verdient dan in een 5 sterren hotel! En wat leuk dat je gaat verhuizen! Heerlijk meid! Alleen jammer dat je konijntjes niet mee kunnen…

@denizkizi meid probeer je niet al te druk te maken! Natuurlijk is het allemaal spannend maar je volgt je hart! Natuurlijk is het fijner als je weet waar je terecht komt maar dat maakt toch niet zo heel veel uit als jullie maar samen kunnen zijn toch? Snap dat je onzeker word als het contact minder is maar zoals LBDSS zegt volg je hart meid! Nu heb je de kans! In het begin toen ik terug ging naar askim dacht ik ook vaak waar ben ik eigenlijk mee bezig? Maar dan dacht ik later ook weer ik ga er gewoon voor…! Ik wil niet denken wat als?? Follow your heart And see where it takes you!

@ladyside fijn dat het zo goed gaat tussen jou en askim! Natuurlijk zou je meer tijd met hem samen hebben maar helaas moet hij gewoon werken, het gesprek moet er idd komen meid want anders blijft je gevoel knagen. Geniet van de tijd samen met je askim meid!

@isafazli wat super om te lezen dat zijn familie geen probleem is! Hoe is het nu met jou en askim?

@littleone wat leuk om te lezen dat het met jullie dropje alles goed gaat!
Nog even meid en je gaat naar je askim om te trouwen!! Geniet van de tijd meid!

@kardelen1 dankje meid ik voel me al weer wat beter! Haha ja na dat berichtje van askim was ik vooral verbaasd hihi. wat vervelend voor je askim het kan daar wel mee te maken hebben het vele slapen maar dit kan ook iets turks zijn haha mijn askim slaapt ook liefst de hele dag door haha

Nou ik voel me weer wat beter veel gerust en dat heeft wel geholpen!
Verder gaat alles goed ook tussen mij en askim!

Fijns avond allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Er gebeurd hier momenteel nogal veel (waar ik zo online niks over kwijt kan) daarom lukt het niet echt om mee te lezen en een update te maken.
Voel me hier al weer helemaal thuis hoor, dat gaat prima.
Als ons leventje hier helemaal op de rit is kom ik hier vast weer vaker.

Ik las dat iemand vroeg waar we gaan wonen. We gaan naar sarisu. Wonen nu in kepez. Het is alleen allemaal weer een beetje onzeker. We dachten dat het een 3+1 appartement was. Hoorden nu dat het 2+1 is. En twee slaapkamers is een beetje weinig. Ze hebben van kamer 3 in dat huis een inloopkast gemaakt.

Lees dat het in Side erg heet is? Valt me hier goed mee. Wel warm maar met een lekker briesje.

Fijne avond meiden.

Via Wereldwijzer app

Lbdss wat leuk dat je gaat verhuizen en daar een zwembad hebt kan je je lekker ontspannen daar ik denk dat je het kan gebruiken… waarom mogen je konijnen niet mee?

Via Wereldwijzer app

Littleone ze mogen wel mee maar we kunnen ze een beter thuis geven dan bij ons! In n hele grote tuin met lieve baasjes waar ze alle vrijheid hebben! Bij ons zitten ze vaak in een hokje en daardoor gaan ze alles slopen dus het is voor hun beter om in die tuin te gaan dan bij ons! Ik kan ze gelukkig nog wel altijd bezoeken :slight_smile:

Net een drankje gedaan met LadySide was heerlijk!! Alleen heel erg koud op de scooter terug haha!

Via Wereldwijzer app

Kardelen: Grappig dat je nu je even een rustig moment hebt, dat je het toch dan nog druk kan hebben met allerlei leuke dingen te doen. Geniet er lekker van :wink: Ik kan het natuurlijk niet vanaf hier beoordelen. Maar ik vermoed dat je askim bloedarmoede heeft en misschien krijgt hij daar nu wel ijzertabletjes voor. En mocht hij daadwerkelijk bloedarmoede hebben kan dat natuurlijk zijn enorm vermoeidheid wel verklaren. Zeg maar tegen hem dat hij goed en gezond moet eten :-p In Nederland had ik gezegd eet effe elke dag 2 boterhammen met appelstroop, maar ik geloof niet dat ze dat in Turkije kennen :-p Pipo en ik hebben geen contact meer. Ja heel soms nog es effe, heb vorige week nog een gesprekje met hem gehad. Maar zolang hij zijn kaken op elkaar houd, heb ik geen behoefte aan contact en dat weet hij.

LadySide: Stuur alsjeblieft effe de zon naar Nederland. Tis hier op zich wel redelijk weer hoor, maar bleh ik vind er niks aan dat het kouder begint te worden. Maar meid wat ontzettend fijn om te lezen dat het goed met je gaat. En ja ik denk inderdaad dat je met je askim in gesprek moet gaan. Het zal lastig zijn, maar ik denk dat het de enige oplossing is. Maar vergeet bovendien niet te genieten. En weet je geen zorgen over de dag van morgen. Dus maak je alsjeblieft nog niet te druk over hoe het straks in Nederland gaat. Je bent nu bij hem, probeer er dan nu ook voor jezelf alles uit te halen wat je er uithalen wilt. GO FOR IT! Je verdiend het namelijk :wink:

Littleone: Oooohhh wat lief jouw kleine spruit. Weet je wat het gaat worden? Fijn dat je nog in je jurk past hihi. Het zal voor je askim ook wel heel bijzonder zijn om jouw weer te zien! Hoe reageert hij op je zwangerschap? Ook overbezorgd enzo? Oooh meid het komt steeds dichterbij. Ik krijg de kriebels namens jouw. Ik hoop dat je vanaf nu een mooie tijd tegemoet gaat, zonder al die ellende die steeds op je afkomt.

Miloutjuhh: Hmmzz weet niet zo goed wat ik van je update moet denken. Ik begrijp natuurlijk dat je hier niet van alles wilt schrijven. Ik hoop dat met jouw en je Turkse familie het goed gaat. Pas goed op jezelf meid!!!

Tam: Aah meid thanks voor je hele lieve woorden. Ik ben ook trots op jouw! Ach ja we slingeren er allebei op een bijzondere manier er doorheen… Dus niet stiekem effe het vliegtuig alsnog naar ItaliĆ« genomen. Ik vond het eerlijk gezegd wel een leuk origineel idee :-p Vlieg je ook es vanaf een ander vliegveld :-p

Egwene: Meid effe een knuffel voor jouw. Wat ontzettend jammer dat het met je gezondheid niet zo lekker gaat. Ik hoop dat je wat resultaat hebt met de medicijnen en dat het gewoon heel snel wat beter met je gaat. Pas goed op jezelf en probeer je rust te nemen!!!

Deniz: Ik begrijp dat je het heel spannend vind dat je naar hem toe gaat. Vooral omdat je niet weet waar je terecht komt en omdat je niet weet hoe het zal gaan, volgens mij ben je stiekem een controlfreak :wink: En ja dan is het lastig (ik zelf ook een controlfreak) En ik begrijp ook helemaal dat je denkt waar ben ik in hemelsnaam mee bezig. Maar de andere meiden hebben hier ook hele mooie en goede adviezen je gegeven. Mijn advies zou ook zijn, neem een reservepotje mee, een potje in geval van nood. Tegelijkertijd weet ook dat de Turkse mensen heel erg vriendelijk en behulpzaam zijn. En natuurlijk schijt je in je broek. Maar jij bent voor deze man gevallen en je bent zo dapper dat je gaat uitzoeken of er een mogelijkheid is! En meid weet ook dat wij er hier altijd voor je zullen zijn! En je mag met ons al je twijfels delen, misschien juist wel goed, kan je adviezen en tips krijgen en steun misschien ontvangen! Oh ja en nog een tip van mij: In de boekhandel heb je voor 5 euro al leuke Turkse woordenboekjes erg ideaal :wink:

LBDSS: Leuk hĆØ die app? Pfff stom ding! Maar jeetje meid jullie gaan verhuizen en zo te horen dus luxe wonen. Is dit soms ook de reden dat je askim extra wil gaan werken? Luxe moet natuurlijk wel betaald worden he :wink: En als hij geen inzicht heeft in zijn uitgaven en in wat hij spaart, tsja dan zou dit zijn reactie misschien kunnen verklaren. Maar is dit een huis wat je zelf kunt gaan inrichten? En meid pas goed op jezelf, ik hoop dat het snel met je beter mag gaan!

Lisaatje: Welkom op dit forum meid! Wat leuk dat je mee komt schrijven! Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Delali: Jouw askim komt dus uit Oost-Turkije is hij dan toevallig ook een Koerd? Niet dat het voor mij iets uitmaakt hoor, maar gewoon interesse :wink: Oooh en wat mooi dat jij post hebt gehad! Ik kan me zo indenken dat het zulke zenuslopende momenten zijn waarop je eigenlijk de brief niet durft te openen. Maar fijn dat het tot nu toe voorspoedig gaat en ik blijf echt voor jullie duimen! En wat heerlijk dat je de 24ste weer naar je askim gaat! Ooh en wat lees ik, de neef van je askim woont ook in Nederland (of kwam je uit Belgiƫ)? En jullie kennen elkaar ook nog es? Zo ja wat ontzettend leuk en wat leuk dat jullie samen op Turkse cursus gaan!

X-lovato: HĆ© meid hoe gaat het met je? Voel jij je weer wat beter? Je hebt het ook zo druk, niet verwonderlijk eigenlijk dat je weerstand dan toch wat verlaagt maar ik hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat. Ben je wel gewoon op stage gegaan? En oooh jee je askim trouwplannen…ben benieuwd…

Wanderlust: Wat leuk om jouw hier weer te lezen en wat goed om te lezen dat het goed met je gaat! En dus nog steeds samen met je askim, fijn dat jullie elkaar zo te horen toch echt elkaar weer hebben gevonden. Een beetje tijd voor jezelf is tot op een bepaald punt toch ook niet erg? Zolang je askim er niet grote problemen van maakt, zou ik me er niet te druk over maken :wink: Wat voor werk doe je momenteel en hoelang blijf je nog in Turkije?

Isafazli: Uit de berichten hier te lezen heb jij een hele update gegeven, maar ik vind hem nergens terug. Wat ik heb opgevangen is dat het goed met je gaat en dat je familie vriendelijk met je omgaat. Ontzettend fijn om te lezen! Maar ik was erg benieuwd hoe het met jouw en je askim gaat? Hoe is de plaats waar hij woont? Meid geniet van je tijd met je askim! En ik hoop snel weer wat van je te lezen!

Update van mij:
Het gaat best wel goed hier. Ik merk dat ik er lichamelijk heel slecht tegen kan dat het weer kouder begint te worden, maar ik heb niks te klagen, ik voel me fit. Ik had een echte valse start op mijn werk, het was een rommelig begin, totaal niet leuk, maar inmiddels begin ik ook daar mijn draai te vinden en is het leuk en een enorme uitdaging.
En meiden ga nu maar effe zitten, ik ga jullie nu iets opbiechten: Een vriend die ik al jaren ken, waar ik de laatste tijd heel veel contact mee heb, heeft mij uitgenodigd om nog effe gezellig een weekje naar Turkije te komen, om samen gezellige dingen te doen en om even bij te tanken. Uuuh ja jullie mond zal ongetwijfeld opvallen en dat deed het bij mij ook, het voelt als een verwarrende situatie. Ik ken hem al 3 jaar en eigenlijk heb ik bij hem uitgehuild wat betreft Pipo. We hebben de laatste weken veel contact en ik merk dat we closer worden, maar dan komen ook de twijfels. Hij heeft gevoelens voor mij, maar gaat er erg subtiel mee om en geeft bij alles aan dat hij rekening met mij wil houden. Maar oh jee doe ik er dan wel goed aan om naar hem toe te komen? Hoe confronterend gaat het worden om binnen zo’n korte periode weer naar Turkije te gaan? Straks krijg ik gevoelens… Straks word het liefde en dan? Ben ik daar al aan toe? Voor mijn gevoel is de gebeurtenissen met Pipo nog niet eens verwerkt. Kortom jullie hebben al door dat het heel verrassend en overrompelend is wat hier gebeurt en ik weet ook totaal niet of ik er goed aan doe. Ik durfde het eerder niet met jullie te delen, vanuit de angst dat jullie mij misschien verkeerd zouden begrijpen / veroordelen. Want ja ik voel me net zo’n wanhopig geval, die jarenlang single is geweest en nu van de ene naar de andere man hopt, alsof het niets is…je zou bijna gaan denken dat ik rammelende eierstokken heb, maar die heb ik toch echt goed vastgeplakt met ducktape… zucht

1 like

Hey meiden,

Heb hier last van erg onstabiel internet. Dus hoop morgen te kunnen updaten.
Maar Littleone one wil je een ontzettend mooie bruiloft wensen!!! Ben nu al nieuwsgierig naar je verhalen :slight_smile: en bijzonder lijkt me om je dropje te zien. Super dat het goed gaat!!!

En even met jullie roddelen over Summie :stuck_out_tongue:
Ik ben namelijk van mening dat deze vrouw die altijd zo ontzettend meeleeft met iedereen en voor iedereen een mooi woord heeft alleen het allerbeste verdient!!! En we hebben belooft dat ze in deel 100 naar Turkije mag, dus we gaan haar er met zn allen heen schoppen :stuck_out_tongue:
Naar de man die haar aan het lachen maakt en haar troost en vind zelfs dat ze weer een askim mag hebben, eentje die 200% voor haar gaat!!!
Dus nu moeten wij haar ervan overtuigen dat ze het best een kans mag geven!!!

Slasp lekker allemaal

Via Wereldwijzer app

1 like

Goeieavond meiden

Allereerst moet ık tAm198 gelijk geven, we schoppen allemaal het vliegtuıg in!!! Summie waarom ga je er niet gewoon voor, ga gewoon even je zinnen verzetten en genieten met een vriend die je doet lachen. Als er meer inzit, dan is dat zo, zolang jij je maar goed voelt!!! Je hebt altijd voor iedereen een lief woord en goeie raad klaar, je verdient wat geluk, vriendschap en wie weet meer. Geen mens hier zal je veroordelen!!!
Groetjes in italie tam, toscane is een mooie streek, geniet ervan!!

Xlovato blij dat het wat beter met je gaat, trouwplannen? Proficiat!!

Miloutjuhhh blij dat je goed aangekomen zijt!!! Zal die plaatsen eens moeten googelen;) hier 36 graden, nu nog 26, heel warm!!!

Lbdss proficiat met de verhuis en ja jammer van de konijntjes maar als ze daar beter zitten, dan moet je je daar niet slecht over voelen!!!

Kardelen; kan idd ijzertekort zijn, zijt daar moe van, alhoewel dat precies ook een turks probleem is;)
Geniet nog van je vrije dag of dagen!!!

Wanderlust: blij dat je daar je draai vindt, en je collega’s zo leuk zijn. Is normaal dat je ook een eigen vriendenkring en leventje wilt opbouwen;)) leuk dat je miss1993 regelmatig ziet!!!

Delali fijn te horen van je papieren en die meevaller is mooi meegenomen!!!

Yildiz leuk een puppy, fijn dat je een leuke tijd hebt gehad met je ouders!!!

Een update van mij: toegekomen zaterdagnacht, zondagmiddag bij zijn ouders toegekomen, met open armen ontvangen geweest, hij woonde al terug thuis en was me dit vergeten te vertellen!! Half uur na ontvangst kreeg hij telefoon, hij moest een oom gaan helpen, accident auto, vond ik geen probleem maar ook niet leuk, twas de eerste keer daar!!!
Hij is dan thuisgekomen rond 23u30. Had die midda gevraagd of hij problemen had met een foto van ons op zijne fb en hij neen, i love you,you are my girlfriend. Direct foto genomen en gepost(hijzelf). Hij komt thuis ik kijk naar zijne fb, foto weg??? Dat voelde erg vies aan, zet er dan geen op e. Ja woorden daarvoor, heeft hem dan teruggeplaatst, maar dat moest voor mij ook niet weer. Slapen mama, zus en ik samen;)) mannen samen;) geen kusjes, geen geknuffel!! Die nacht is hem opgebleven tot ver na vier uur, ik geen oog dicht gedaan!!!
De maandag vroeg uit bed: ja kwas de eerste, papa zat beneden, die riep mij direct naar beneden voor thee, ben natuurlijk direct gegaan. Zijn dan samen aşkım en ik naar besni gegaan, leuke middag tot in hem moest plagen e, vroeg een kus langs de straat, maar da was niet juist, hij heeft me daar uitgekafferd, kwas er niet goed van, liep nochtans niemand daar rond. Nu twas familieavond, allemaal samen wandeling maken en dan eten, birthday broer van hem. Zegt hij, ik ga eentje roken, ga mee met hen, ik kom achter… Ok, 20 min later belt hij, ik kom niet, ik ga met een vriend gaan pokeren… Dat vond ik er echt over, heb van mijn lat gemaakt en gezegd dat hij moest komen, ik kookte gewoon, en ja als ik kwaad ben dan stromen er tranen. Die broer en zus ongerust, direct hem bellen, van hun neus maken, hij is dan gekomen, maar ja de fun is toch weer weg, hij nog onder zijn voeten gekregen van zijn ouders. Opeens na het etenzegt hij ik ga nog chocolaatjes halen enzo voor mijn broer zijne bd, ja ok, groot uur en half weggezeten ma soit. Ondertussen zaten we op het balkon, 11turkssprekenden, waarvan 2 gebrekkig engels en bibi e. Heb ik daar geen letter van verstaan e, de broer en zus doen wel heel veel moeite, maar het blijft moeilijk!! Hij komt thuis en begint daar te vertellen, iedereen lachen, maar geen moeite doen om me in het gesprek te betrekken, tot ik het uiteindelijk zelf vroeg. Haalde toen zijn gsm uit met google translate, de ertaling was, baby ik heb geld nodig??? Had de zondag 700 tl gegeven voor zijn vervoer naar gaziantep, en voor eten en drinken in de week die kwam, vroeg er alweer!! Gezegd dat ik er geen had!! Savonds weer apart slapen
De dinsdag nonkel en tantes gezien en oma, allemaal even vriendelijk, 's avonds naar hotel, weer ruzie gehad, de familie wilde uitstap doen naar besni park maar er was geen geld, ruzie omdat ik papa en mama te lang liet wachten met mijn antwoord?
Woensdag 300tl gegeven, met ganse familie op stap, iedereen gaat dus mee e! Hij was grillmeester en ik moest bij de vrouwen blijven, maar heb dat opgegeven, kverstond er geen woord van, ben meegeweest met de jonge gasten, die verstonden me nog een beetje, en deden ook moeite. Liep wel altijd ene mee om te zeggen wat me wel en niet mochten doen, erg vervelend, o en ik ben dan nog gevallen voor de ganse bende;)) en paar keer uitgegleden, twas een onelegante dag!!! Maar best wel leuk! Savonds in het hotel, hij WA heel veel met een nicht, stond er tussen van zei naar hem: ik hou van je, van hem naar haar: ik hou heel veel van je dan van haar ik wil sterven dan ik wil je en dan hij naar haar ik wil je ook… Dat zijn de di gen die ik kon onthouden aja en askim
Ja heb hem ermee geconfronteerd en hij lachte ermee, tis een nicht enzo maar kom? Zeg nu zelf??? Maar geen ruzie
En nu vandaag: de familie wilt naar urfa gezamelijk: maar dat kost 200 euro, hoor je hem al komen, heb nee gezegd! Ben ook het hotel gaan betalen, hij had al gevraagd om de rest van de dagen te annuleren aan de receptie, heb gezegd van nee, hotel is betaald. Tijdens onze dag, ganse tijd bezig met die gsm, naar die nicht, fb, krijg het gewoon, zitten paar woorden tussen die je niet verwacht te zien in nicht neef communicatie, hij gaat ook naar toilet om tekst berichten intespreken en de berichten worden heel rap verwijderd. Vertrouw het niet. Zagen op een balkon thee te drinken was de ganse avond daarmee bezig leuk is anders. Heb juist mijn gal gespogen maar tis weer van dat!

Hij wilt liever bij zijn ouders logeren alhoewel we elkaar daar heel weinig zien
Lichamelijk contact is heel weinig, heeft pijn aan zijn lenden zegt hij, kussen mag als het niet te lang duurt, ja voel me wat afgewezen. Als je je vriendin zolang niet ziet,dan vind ik dt maar raar! Mijn lenden zou me niet tegenhouden! Maar springen op bed en dansen dat gaat wel…,
Met de familie klikt het super, ben wel blij dat ik het hotel heb, familie elke dag zou me teveel zijn, in heb mijne
Me time nodig alsook tijd met hem alleen. Vanaf we even
Samen zijn, staan ze hem te roepen of komen ze er gewoon bijzitten, dat gaat me niet…

Via Wereldwijzer app

1 like

Weet het niet meer…
Grtjes allemaal xx

Via Wereldwijzer app

Goede morgen allemaal

Isa sorry dat ik me er mee kom moeien. Maar als ik jou was zou ik deze jongen opgeven
Hij gaat echt respectloos met je om. En zal wel zijn dat de fan jou leuk vind. Je neemt ze voor meer dan 1000tl dagjes mee uit.
Meid jij verdient echt veel beter.

1 like