Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Isa,denk dat je het zelf wel weet,maar er (nog) niet aan wil toegeven. Ze profiteren van je. Makkelijk een europese die alles wel betaald. En een relatie tussen neef en nicht is helemaal niet gek daar.

Summie,volg je hart maar neem ook je verstand mee ;). Bedenk ook heel goed of je het aan kan om al terug te gaan naar Turkije. Bij mij was dat heel heftig,maar was ook wel blij dat ik het gedaan heb. Ga je naar dezelfde plaats als waar je met je ex was, dan zullen overal de herinneringen boven komen,wat misschien niet makkelijk is ligt er natuurlijk ook aan of je al helemaal over hem heen bent. Succes met je beslissing

Via Wereldwijzer app

3 likes

Effe vlug want ik heb niet veel tijd.

Issa: Allereerst wil ik je een dikke knuffel geven! Ik vind je een hele sterke vrouw, je komt ondanks dat het niet gaat zoals je zou willen, kom je ontzettend krachtig over! En zeer verstandig dat je geen geld hebt gegeven. Ik kan hier wel allemaal dingen neer ga schrijven, maar ik denk dat het er bij jouw niet ingewreven hoeft te worden. Ik denk dat het voldoende is dat jij jezelf zou afvragen, hoe zou jij omgaan met een gast die uit het buitenland bij je op visite komt? Heel veel sterkte meid! Pas goed op jezelf! Dikke knuff…

1 like

Hoi iedereen,

@Summie : ik kom er 25 :smiley:

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws …

Ik heb geboekt naar het hotel waar mijn askim werkt maar het slecht nieuws is dat mijn moeder meegaat :frowning:

Ik keek er zo naar uit maar nu zie ik het eigenlijk niet meer zitten…

Ik zal dus moeten proberen excuses te vinden om s’avonds weg te gaan alleen…

Hopelijk maakt ze daar ook vrienden en laat ze me wat vrij :slight_smile:

Isa ik wil ook even reageren. Heb een heel wrang gevoel bij je verhaal. Ik wil je ook helemaalde les niet lezen ofzo maar een huwelijk tussen neef en nicht is mogelijk in Turkije en deze berichten zijn absoluut niet meer gewoon vriendschappelijk. Ook bij het steeds geld geven voor familie uitstapjes stel ik me echt vragen. En idd ik vind ook dat hij weinig respectvol met je omgaat. En ok een kus op straat kan inderdaad niet in adyaman maar dat kan jij niet weten dus hij kan dat ook gewoon normaal uitleggen tegen jou. Hoe lang blijf je nog daar?

1 like

Lisatje,waarom gaat je moeder mee dan? Ben je nog te jong om alleen te gaan?

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden

Na een zware en hele moeilijke week ben ik weer in Nld
Het is definitief over tussen ins :frowning: :frowning: :frowning:
We hebben het erg fijn gehad samen en zo het goed en mooi kunnen afsluiten het is en blijft ontzettend moeilijk omdat we er beide niet voor kiezen maar de familie de keuze maakt in dit geval

Ik stop hier dan ook met schrijven…
Ik wens jullie allemaal heeeeeeel veel geluk liefde en goede gezondheid
En super bedankt voor alles, ik heb een fijne en leuke tijd gehad net jullie

Liefs

Via Wereldwijzer app

Isa, jeetje wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je je niet op je gemak voelt daar! Ik sluit me aan bij de andere meiden, hij behandelt je echt respectloos en dat met het geld… En inderdaad, helemaal in dat stuk van Turkije, komen relaties tussen neven en nichten vaak voor… Bij mij gaan heel wat bellen rinkelen. Sterkte en pas goed op jezelf!

1 like

Tamara oh meid wat vind ik dit klote voor je. Had zo gehoopt dat het anders uit zou pakken voor jullie. Zo oneerlijk dat de familie zo’n grote rol kan spelen, ik weet (wist) er helaas alles van. Soms kom je er sterker uit samen, maar soms is het gewoon tĆ© sterk. Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je het over een tijd een plekje kan geven. X

1 like

Littleone, ik wil jou alvast een hele goede reis wensen en een super dag! Dat jullie met zijn tweetjes en straks met zijn 3tjes heel gelukkig mogen zijn! Geniet ervan!

Haha oke dat waren 3 losse berichten. Updaten lukt niet echt, mijn laptop is kapot :frowning: kan er niet meer mee op internet dus dat is fijn, not.

Isa ik ken je niet zo goed maar ik schrik heel erg van je verhaal. Dit is echt niet goed en je bent al zoveeeel geld aan ze kwijt. Dat zijn familie jouw geld ook zo gemakkelijk aanneemt, heel vreemd hoor! Pas op jezelf hĆØ!

Via Wereldwijzer app

1 like

Net een heel verhaal geschreven, stopt de app er weer eens mee. Grrr.

Tamara: meid, wat lijkt me dit ontzettend zwaar, als je zoveel van iemand houdt en hij van jou en dan zo in de weg wordt gezeten door zn familie. Ik wens jou dan ook heel veel sterkte en kracht toe en neem alle tijd die je nodig hebt om hiermee om te kunnen gaan.
Hele dikke knuffel voor jou

Via Wereldwijzer app

1 like

Isa: heb al 2 keer een heel verhaal geschreven, maar 2x stopte de app ermee!!! Jij verdient beter dan dit!!! Ik ben ook erg geschrokken van je verhaal over hoe je askim en zijn familie verwachten dat jij maar alles voor hun betaald!!!
Dat hoort niet!!! En hij behandelt jou slecht.

Zelfs K , die ontzettend moeilijk was in februari en boos en chagrijnig etc nam het voor mij op toen zn oom vond dat ik wel een excursie van 70 euro kon betalen omdat K het geld niet had.
K zei ā€œof je het nou leuk vind of niet, we gaan dat niet doen. Punt!! Want mn oom zegt dat ik een vriendin heb met geld, dus die kan dat betalen.ā€
Maar daar was geen discussie over mogelijk. En dat heeft hij zijn oom ook gezegd.

En helaas komt het op mij over alsof je askim weet dat jij een goed hart heb en wat meer te besteden en dat wel erg makkelijk vindt.
En dan het verhaal met zn nicht…
Meid kies alsjeblieft voor jezelf en laat hem los…
Hele dikke knuf ook voor jou. En ik weet dat het moeilijk is

Via Wereldwijzer app

1 like

LBDSS: Wat super dat jullie naar een luxer appartement kunnen. Ben ook wel benieuwd of jullie nu je eigen spulletjes enzo hebben of gaan jullie weer gemeubileerd huren? Haha je askim wil een auto, hij had toch geen rijbewijs? :stuck_out_tongue: En ik ga tiramisu taart maken :smiley:

Milou: Weet ook even niet wat ik van je update moet denken en of het nou goed of slecht is dat er momenteel veel gebeurd daar. Wel balen van dat appartement dat het uiteindelijk 2+1 kamers blijkt te zijn. Zijn het huur appartementen? Dan moet de vorige eigenlijk het toch weer in de oude staat opleveren? Maar zal in turkije wel niet zo zijn haha. Succes met alles!

Summie: Meid je moet echt niet denken dat wij je hier zouden veroordelen. Ik denk dat we juist allemaal harstikke blij voor je zijn!! Als ik het goed begrijp is hij ook een Turk? Ik zou zeggen meid volg je hart, maar denk dat je wel goed moet nadenken of je echt over pipo heen bent en of je deze man echt leuk vind of dat het is om pipo te vergeten? Maar joh meid je verdient het om er lekker een weekje tussenuit te gaan!

Isa: Och meid wat een update. Ik krijg er ook een beetje de kriebels van. Vind het heel raar dat hij je zo vaak alleen laat met zijn familie en waarom jij niet even mee kunt als hij ergens heen gaat? Mijn askim liet me de eerste keer dat ik daar was nooit alleen met zijn familie. En wat betreft dat geld. Ik heb het vermoeden dat jouw askim zegt dat het voor de familie uitjes is, maar ondertussen steekt hij het in zijn eigen zak. Lijkt me heel vreemd dat jij als gast alles moet betalen! Ik weet het niet zo goed met deze jongen… Maar jijzelf kunt het beste aanvoelen wat je hier mee moet!

Tamara: Oh meid wat vind ik het jammer dit te horen. Fijn dat jullie het zo toch goed hebben kunnen afsluiten. Heel veel sterkte gewenst meid. De tijd zal het helen en mogen er nog veel mooie dingen voorbij komen in je leven!

2 likes

Dag meiden allemaal

Tam082 het spijt me zo voor je, had je het echt anders gegund. Warme knuffel!!! Xxx

De familie vraagt me geen geld, het is eigenlijk altijd hem, in een bericht van hem naar zijne nicht stond er iets van150 tl, maar heb de rest niet begrepen. Heb vannacht zijne gsm eens genomen en je ik ben betrapt maar twas geen drama, maar ja gsm blijft niet meer liggen nu, hij zit er nu op de wc mee te Wappen. Hij zei wel direct dat ik hem niet vertrouw en hem niet graag zie… Hij wil trouwen in november en gaat me ook overal zo gaan voorstellen! Ik zit hier nog tot de 22ste. Mijn vader negeert me ook al de ganse week omdat ik hier zit met hem…

Tot later meiden, dank je voor de raad en de steun!!

Via Wereldwijzer app

1 like

@ Tamara: ik wens je alle goeds en heel veel succes in je verdere leven!! Wat erg om te horen dit… Maar jij komt er wel! Je bent zo sterk en hebt erg veel doorzettingsvermogen! Heel veel sterkte met het verwerken en heel veel succes in jouw leven meid!

1 like

Meiden met mij gaat het goed hoor! Zoals de meiden die hier al langer komen wel weten hebben we in het verleden hier ook al gedoe gehad met de scheiding van de papa en de mama van de kids. Dit is nu weer erg heftig bezig. Ik probeer er zoveel als mogelijk voor de kids te zijn en het voor hun zo normaal mogelijk te laten zijn in hun laatste week van de vakantie.

@Isa meid je hebt heel veel adviezen gekregen van de meiden hier en ik sluit me er eigenlijk wel bij aan. Krijg de kriebels bij jou verhaal. Sterkte meid

@Tamara een heel dikke knuffel voor jou meid. Zo vervelend dat de familie het voor jullie verpest. Heel veel sterkte.

Via Wereldwijzer app

2 likes

Isa, de familie vraagt het niet maar zullen er vast wel van weten.als hij echt niets te verbergen zou hebben zou hij zijn tekenen nu ook gewoon laten liggen. Neem de juiste beslissing en vertrek,dit klinkt allemaal niet goed.

Via Wereldwijzer app

2 likes

Effe vlug…ooh lieve Tamara ik vind dit zoooo verdrietig voor je om te lezen dat het nu definitief voorbij is tussen jouw en je askim. En echt afschuwelijk dat zijn familie daar de reden van is. :frowning: Tis gewoon zo niet fair dat ze hun eigen zoon of broer niet het liefdesgeluk toewensen. :frowning: :frowning:

Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit alles een plekje te geven. Erg jammer dat je ons gaat verlaten… maar ik begrijp het wel… Meid vergeet niet dat je een hele bijzondere vrouw bent. Ik ben dankbaar dat ik je hier heb leren ā€˜kennen’. Pas goed op jezelf!!! En achter die wolken, die nu heel donker is, schijnt de zon…ik wens je toe dat het zonnetje snel weer voor jouw mag gaan schijnen en het je leven mag verwarmen!!!

Via Wereldwijzer app

1 like

Even snel reageren op Isa
Je hebt t al veel gehoort maar ook ik krijg kriebels bij je verhaal! Ik weet zelf mijn askim maakte al bezwaar toen ik de huur wou betalen van ONS appartement de eerste maand! En ik pak vaak de telefoon van askim neem ook op nooit een probleem, hij doet wel er stiekem bij jou en van wat je gelezen hebt ik vind dat erg verdacht en idd neven en nichten relaties zijn heel normaal hier! Ik zou uitkijken as goed op jezelf en hou je portomonee dicht!

Via Wereldwijzer app

1 like

@ Isa even een knuffel voor jou. Wegrennen en heel hard!!! Dit is zo’n typisch verhaal die je heel vaak tegenkomt internet is er vol van. Ik vind het super erg voor je maar deze jongen gebruikt je. Die hele familie die van je profiteert dat is absoluut niet normaal jij bent de gast en zij weten dondersgoed dat ze in hun cultuur en geloof zo NIET met gasten om mogen gaan. Meid er zijn zoveel verhalen over families vooral in het oosten die leven op het geld wat hun jongen van de toeristen aftroggelt. Toeristen zijn een belangrijke bron van inkomen en dan bedoel ik niet door de vakanties maar door het geld waar ze om vragen en wat ze meestal ook krijgen. En daarom is dit forum ook zo belangrijk nieuwe meiden lezen hier alle verhalen en ik wil iedereen op het hart drukken houd je ogen open en geloof niet in alle mooie praatjes. En om geld vragen is al een enorm alarm en vooral als de relatie nog pril is. En in de toeristische gebieden komt dit heeeeeeellll erg vaak voor. Niet iedere jongen is zo zeker niet maar het grootste gedeelte en vooral het gedeelte uit het strenge oosten is zo want de meesten zullen nooit met een westerse trouwen. En de strenge families zullen dat ook nooit accepteren. Nogmaals niet IEDERE jongen is zo maar pas allemaal alsjeblieft goed op.

Knuffel voor iedereen

5 likes