Ooohhh meiden wat een verdrietige verhalen lees ik hier. Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven.
Deniz Kizi; Ooh meid ik wil jouw een hele dikke knuffel geven. Jeetje wat een klote streek. Wat zal dit ontzettend heftig voor je zijn. Ik had je deze narigheid heel graag bespaard. Het moet afschuwelijk voor je zijn. Tegelijkertijd misschien is het maar beter dat je er nu achter komt dan jaren later. Oooh ik wou zo graag dat ik wat voor je kon doen bv een arm om je heen kon slaan⦠please geen sorry voor je ego verhalen. Wij zijn er hier voor elkaar en willen graag er voor elkaar zijn en elkaar steunen. En dat telt nu nog steedsā¦meid als jij je hart wilt luchten, weet dat we er hier altijd voor je zullen zijn.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst!!!
Isa: Meid jij zegt altijd dat ik sterk ben. Maar jeetje jij bent pas sterk! Om vanuit zoān moeilijke situatie hier nog zo liefdevol te reageren op anderen. Hoe gaat het met je? Hou je het daar nog wat vol? Ik kan indenken dat er heel veel gevoelens en emoties op je af komen. Blijf je daar of ga je je spullen pakken? Pas goed op jezelf meid en we zijn er voor je!!!
LadySide: Hoe is het met jou lieverd? Ik ben erg benieuwd naar je verhalenā¦ik hoop dat je lekker genietā¦
Civic: De waarheid is soms hard om te horen of onder ogen te zien. Maar zolang jij iemand de waarheid probeert te vertellen vanuit het verlangen om iemand te beschermen is dat volgens mij alleen maar een teken van liefde voor een ander. Ook al is het natuurlijk voor de tegenpartij soms erg lastig om het onder ogen te zien.
Tam: Hahaha gekkieā¦thanks voor je lieve woorden⦠Jij kende natuurlijk het verhaal al maar thanks voor al je steun. En wat had je gelijk dat niemand mij hier zou veroordelen. Tsja misschien veroordeel ik mezelf nog wel het meest. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met jou gaat, verdwaald in het verkeerde land en of je nog contact hebt gehad met je gekke Turk.
Lbdss: Ja inderdaad walgelijk wat je vertelde maar helaas is het wel de waarheid. Tegelijkertijd in Nederland gebeuren ook rare dingwn.
Miloutjuhh: Ooh waafschuwelijk meid dat op dat gebied er nog steeds geen rust in de tent is. Ik hoop dat jij voor een goede afleiding kunt zorgen. Ongetwijfeld zullen de kids en hun moedere enorm blij zijn dat je weer bij hun bent. Want je bent enorm belangrijk voor hun.
En hoe is het voor jouw om weer in Antalya te zijn?
Delali: Meid ik denk dat het logisch is dat deze verhalen je de kriebels geven. Ik denk dat wel meerdere meiden het raakt en een beetje angstig maakt en dat ze denken: āHelp als mijn askim maar niet zo is.ā Maar meid ik vind dat als het goed voelt, dat je ook vertrouwen mag hebben in jezelf en elkaar. Maar ik denk dat het belangrijk is om je ogen goed open te houden. Maar wees eerlijk, hoevaak gebeuren er niet rare dingen binnen relaties in NL? Dus overal komt bedrog voor. Thanks voor je hele lieve woorden. Tis gewoon lastige situatie, of ik maak het mezelf lastig hihi. Mocht dit in Nederland zijn dan was ik gewoon gegaan maar dat stukje Turkije maakt het toch voor mijn gevoel wat anders en een grotere stap 
Kardelen: Thanks voor je lieve woorden. Hij is inderdaad Turks. Dat is ook wel het stukje wat in mijn hoofd speelt. Gebruik ik hem niet om Pipo te vergeten. Aan de andere kant denk ik waarom zou ik het niet gezellig mogen en kunnen hebben met een andere man? Was het in Nederland was het misschien minder lastig geweest.
Turkijelover Thanks voor je lieve woorden. Ik begrijp dat het voor jouw inderdaad heel erg lastig was om terug te gaan. Tegelijkertijd is het misschien ook nog wel een manier om het daadwerkelijk af te sluiten.
Lisatjuh: Dus je moeder gaat mee? Zo te horen ben je daar niet blij mee. Waarom heb je dan besloten om toch samen met haar te gaan?
Litleone; Meid ik wil je een fijne tijd toewensen en ik wil je een hele mooie bijzondere trouwdag toewensen 
X-lovato: Meid fijn om te lezen dat jij je weer beter voelt. Verstandig dat je even rust hebt genomen. Je had het ook zoooo druk. Ik ken hem al jaren, altijd leuk contact samen. Altijd was het vriendschappelijk, nooit is er sprake geweest van meer. In Turkije zei hij altijd jij bent mijn NL-zusje. Hij kent inderdaad mijn verhalen van pipo. toen het over was met pipo en ik me op bepaalde momenten heel alleen voelde en dat ik niks van pipo begreep. Probeerde hij altijd de situatie te vertalen voor mij, of een luisterend oor te zijn. Meid pas goed op jezelf.
Via Wereldwijzer app