Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Civciv je hebt groot gelijk! Ik zie het hier ook gebeuren! Voor me ogen! Moet ik aardig doen tegen die vrouwen die heel hard misbruikt worden! Maar als ik me mond open trek krijg ik problemen (jaa blackmailen van vrienden om hun mond te houden doen ze ook!) En ze zijn absoluut niet allemaal zo! Mijn askim zegt ook ik heb vijf vingers en ze zijn niet het zelfde! Sommige lijken op elkaar en 1 totaal niet zo zijn mensen ook!

Ik ben ook voor n vreemdganger gevallen! Gewaarschuwd door iedereen! Niet geluisterd maar aan de andere kant wel in NL doorgekeken naar andere potentiele slachtoffers haha!

Was met mijn askim toen ook heel voorzichtig maar merkte al snel dat hij anders was! Serieuzer! En zo hebben veel meer meiden hier succesverhalen en goede askims!! Ze bestaan zeker haha!
Maar het blijft uitkijken naar die rotte appels die jou niet zien als persoon maar een wandelende checkbook! Of als toegang tot NL/BE/DUI etc etc!

Ik ben ook wel blij dat mensen zo open zijn hier! Als mensen hier verkeerde singalen oppikken word dat je echt wel verteld en hoe hard dat soms ook is we doen het om elkaar te beschermen!

Via Wereldwijzer app

5 likes

@isa, Ik durfde het niet zo duidelijk te zeggen als Civciv, maar ik ben het wel helemaal met haar eens. En heb dat gevoel al na de vorige keer, maar toen hebben we dat natuurlijk ook allemaal al over je heen gegooid. Vind het zo rot voor je! Maar denk echt dat je er beter aan doet hem links te laten liggen.

Via Wereldwijzer app

3 likes

Meiden ik wil niet hard of bot overkomen maar ik zeg wel altijd wat ik denk en dat mag echt wel want we zeggen het niet om te kwetsen maar om meiden voor erger te behoeden en dan is recht voor zijn raap naar mijn mening de beste aanpak.

@ Lbdss jouw ask heeft dat heel mooi gezegd ik had totaal geen vertrouwen in de Turkse man juist door wat ik allemaal gezien en meegemaakt had en ik heb dit in het begin ook tegen askim gezegd. Ik heb hem verteld wat ik gezien had en hoe veel Turkse jongens toeristes behandelen en dat ik daar geen zin in had en toen zei hij ik weet wat er gebeurt en ik vind het afschuwelijk. Ik begrijp je en ik zal je laten zien dat ik niet zo ben. Geef me een kans ik ben ik en iedereen is anders. Zie mij alsjeblieft niet hetzelfde als hun want ik ben … en daar moet je naar kijken. Naar hoe IK ben. En toen dacht ik jongen daar heb je helemaal gelijk in.
En zo open ben ik ook naar zijn familie geweest ik heb met zijn zus al mijn vooroordelen besproken en mijn angsten over Turken en toen vertelde ze mij dat zij net zoveel vooroordelen over de westerse mensen hebben en ze zag aan mij dat ook die vooroordelen niet waar hoeven te zijn. Zo zie je maar het komt toch ook van 2 kanten. Zij denken vaak dat wij makkelijke rijke meisjes zijn die met iedereen de koffer in duiken en die altijd maar vreemdgaan en die ze geen respect waard vinden en wij denken dat alle Turken bedriegers zijn en terroristen om het maar even heel grof te zeggen.
Het beste antwoord op deze dingen is met elkaar blijven praten en altijd goed je ogen open houden. Gooi ze maar alle vooroordelen in het gezicht als hij echt van je houdt dan is dat echt niet erg en zo creeer je wel een relatie waarin alles open en bespreekbaar is en zo leer je elkaar door en door kennen en wordt de liefdesband sterker dan diamant

3 likes

Tickets liggen klaar, maar Turkije avontuur is voor mij van de baan! Wijzer, maar onbeschrijvelijk gebroken :cry:

#heartbroken

Oh meiden wat een nare berichten allemaal :'(…

Lieve Isa er is al veel gezegd en helaas moet ik me hierbij aansluiten. Deze jongen is niet goed voor je. Jij bent daar voor hem en hij laat het op alle vlakken afweten. Meis je verdiend zoveel beter. Trek je eigen plan…22 september is nog ver weg.

Lieve Tamara082 een hele hele dikke knuffel voor jou meis :'(… Hartverscheurend om te lezen dat zijn familie deze strijd wint en jullie ware liefde het moet verliezen. Wat ontzettend moeilijk om dit te verkroppen voor jullie beiden. Ik wens je alle kracht sterkte en liefde toe voor nu en in de toekomst.
We gaan je missen hier en mocht je je bedenken de deur staat altijd open.

Durf het bijna niet te vragen Deniz kizi maar wil je erover praten meis? Klinkt niet goed wat je schrijft? Dikke knuffel voor jou. We zijn er meis als je steun kunt gebruiken

Jeetje…moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje de kriebels krijg van al deze verdrietige ontwikkelingen. ik hoop dat er zich ook genoeg goede uitzonderingen van aşkıms in ons midden begeven. Mijn aşkım is koerd en komt uit oost turkije :o (siirt). Hoop dat hij ook zo een uitzondering is tot nu toe lijkt dat wel zo…vandaag viel zijn eerste post op de mat ;)…de leges zijn betaald en de aanvraagprocedure wordt vervolgd…

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

2 likes

Oh ja en Summie wilde jou zeggen volg je gevoel. Voelt het goed en gaan jullie er als twee vrienden even samen tussen uit waarom niet? Niemand die je veroordeelt meis. Wie weet vloeit er ooit iets moois uit voort op een moment dat jij daaraan toe bent, maar dat is geen doel op zich. Een fijne tijd hebben met een goede vriend helpt je mogelijk even je gedachten op iets anders te kunnen richten. Geniet van de vriendschap en de steun en ga effe lekker vakantie vieren als je hoofd ernaar staat. Fijn in ieder geval dat hij er voor je is in een moeilijke tijd dat alleen is al goud waard! Succes met je beslissing!

2 likes

Sterkte voor alle meiden waarbij het over is.
Deniz kizi, kan je je tickets niet doorverkopen? Er moet bij jouw wel iets heftigs zijn gebeurt dat het zo plotseling voorbij is.sterkte

Via Wereldwijzer app

Idd een hoop treurige verhalen de laatste tijd.

Veel sterkte tamara.

Littleone…hele fijne bruilift gewenst!! Dat jullie heel gelukkig mogen worden met zn drietjes.

Trl…miss heelof topic. Maar bestaat ttt niet meer?

1 like

Sorry meiden, ik antwoord binnenkort weer persoonlijk op jullie. Moet zelf even dealen met met ex-askim.
Ja, ex ja :cry:

Om het kort te houden…
Ik was niet zijn enige askim. Daarnaast ben ik er ook achter gekomen dat hij volgens hemzelf geen vriendin heeft. Auw!
Ik weet nu dat hij wel aan het spelen was zoals ik al die tijd goed aangevoeld heb, maar negeerde omdat ik zooooo gek was op hem. Jullie weten zelf wat ik allemaal voor hem over had.
Hij weet zelf nog niet dat ik het weet. Ik heb nog niks laten merken simpelweg omdat ik nog vliegtickets heb liggen voor volgende week!
Ik probeer me sterk te houden, maar als ik heel eerlijk ben ligt mijn hart nu in duizenden stukken.
Ik weet niet meer wat ik moet doen nu. Kan alleen maar huilen.
Mijn zenuwachtigheid en twijfels klopten dus. Mijn god, wat doet dit pijn, ik ga helemaal kapot hier :cry:
Fijn dat ik dit even bij jullie kwijt kon.
En nogmaals sorry dat ik laatste tijd zo egoistisch schreef :frowning:

Ohh lieve Deniz kizi wat afschuwelijk om te horen :'(…hoe ben je erachter gekomen?? Ik kan me je verdriet en verslagenheid voorstellen en je boosheid zeker omdat je twijfels had die je niet altijd kon plaatsen. Bah…wat zijn er toch nare mensen op de wereld. Wie doet nou zoiets. Lieve meid wat ga je doen met je tickets. Wil je er nog heen gaan of ga je kijken of je ze kunt verkopen. Bah bah zit hier weer met kippevel. Meis heel heel veel sterkte en kracht want dit hakt er goed in en denk nu even maar alleen aan jezelf en je kleine meis. De rest doet er even niet toe dus beetje egoistisch zijn is goed. Hele dikke knuffel meis je verdiend zoveel beter :frowning:

Delali,er zijn meer rotte appels dan je denkt. Heb zelf ook zoiets meegemaakt jaren . deniz kiz,trap niet in zijn mooie verhalen als je het hem gaat vertellen.

Filiz, nee niet op dit forum.viel een beetje stil,maar kijk ff op je fb :wink:

Via Wereldwijzer app

Ik weet het turkije lover dat het gebeurt en zeker in toeristische gebieden. Had een tijd terug ook dat programma gezien over toy boys in turkije. Kan er alleen maar van walgen en wie beschermt ons nou tegen zulke monsters. Je zou er al bijna niet meer aan willen beginnen… sorry voor mijn sombere ondertoon maar kan er echt verdrietig van worden.

Dat programma ja heb ik ook gezien. Maar die dames waren er ook wel op uit die kwamen maar voor 1 ding heb ze meegemaakt op een terras.

Via Wereldwijzer app

@miloutjuhh Fijn dat je je alweer helemaal thuis voelt meid!

@summie hee meid met mij gaat het weer beter! Gisteren maar weer naar school geweest! Ben deze week niet naar stage geweest maar ze vonden zelf ook dat ik maar goed moest uitrusten en thuis mocht blijven! Ooh meid ik vind dat je gewoon lekker moet gaan! (Als je dit zelf ook wilt) je ziet vanzelf wel hoe en wat en hij is een goede vriend waar je veel mee gesproken hebt ook over Pipo toch? Dus hij weet van je situatie meid! Dikke knuffel voor jou meid!

@isafazli allereerst een dikke knuffel voor jou! Ook ik krijg de kriebels bij je verhaal meid… Er is al zo veel gezegd en daar sluit ik me ook bij aan.

@lisatjee wat leuk dat je geboekt hebt! Zou je eerst dan alleen gaan zonder je moeder of?

@tamara082 ah meid ik had zo gehoopt voor jou dat jullie toch weer samen zouden komen… Wat een rot situatie, ik hoop dat je dit uiteindeljk een plekje kunt gaan geven meid.

@denizkizi ooh meid allereerst een dikke knuffel voor jou! Hoe ben je daar achter gekomen meid? En dat een paar dagen van te voren… Ga je nog wel of ga je de tickets verkopen? Pff wat een lastige situatie meid denk nu eerst aan jezelf en je dochtertje!

Via Wereldwijzer app

Ooohhh meiden wat een verdrietige verhalen lees ik hier. Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven.

Deniz Kizi; Ooh meid ik wil jouw een hele dikke knuffel geven. Jeetje wat een klote streek. Wat zal dit ontzettend heftig voor je zijn. Ik had je deze narigheid heel graag bespaard. Het moet afschuwelijk voor je zijn. Tegelijkertijd misschien is het maar beter dat je er nu achter komt dan jaren later. Oooh ik wou zo graag dat ik wat voor je kon doen bv een arm om je heen kon slaan… please geen sorry voor je ego verhalen. Wij zijn er hier voor elkaar en willen graag er voor elkaar zijn en elkaar steunen. En dat telt nu nog steeds…meid als jij je hart wilt luchten, weet dat we er hier altijd voor je zullen zijn. :wink: Heel veel sterkte en kracht toegewenst!!!

Isa: Meid jij zegt altijd dat ik sterk ben. Maar jeetje jij bent pas sterk! Om vanuit zo’n moeilijke situatie hier nog zo liefdevol te reageren op anderen. Hoe gaat het met je? Hou je het daar nog wat vol? Ik kan indenken dat er heel veel gevoelens en emoties op je af komen. Blijf je daar of ga je je spullen pakken? Pas goed op jezelf meid en we zijn er voor je!!!

LadySide: Hoe is het met jou lieverd? Ik ben erg benieuwd naar je verhalen…ik hoop dat je lekker geniet…

Civic: De waarheid is soms hard om te horen of onder ogen te zien. Maar zolang jij iemand de waarheid probeert te vertellen vanuit het verlangen om iemand te beschermen is dat volgens mij alleen maar een teken van liefde voor een ander. Ook al is het natuurlijk voor de tegenpartij soms erg lastig om het onder ogen te zien.

Tam: Hahaha gekkie…thanks voor je lieve woorden… Jij kende natuurlijk het verhaal al maar thanks voor al je steun. En wat had je gelijk dat niemand mij hier zou veroordelen. Tsja misschien veroordeel ik mezelf nog wel het meest. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met jou gaat, verdwaald in het verkeerde land en of je nog contact hebt gehad met je gekke Turk.

Lbdss: Ja inderdaad walgelijk wat je vertelde maar helaas is het wel de waarheid. Tegelijkertijd in Nederland gebeuren ook rare dingwn.

Miloutjuhh: Ooh waafschuwelijk meid dat op dat gebied er nog steeds geen rust in de tent is. Ik hoop dat jij voor een goede afleiding kunt zorgen. Ongetwijfeld zullen de kids en hun moedere enorm blij zijn dat je weer bij hun bent. Want je bent enorm belangrijk voor hun. :wink: En hoe is het voor jouw om weer in Antalya te zijn?

Delali: Meid ik denk dat het logisch is dat deze verhalen je de kriebels geven. Ik denk dat wel meerdere meiden het raakt en een beetje angstig maakt en dat ze denken: ā€˜Help als mijn askim maar niet zo is.’ Maar meid ik vind dat als het goed voelt, dat je ook vertrouwen mag hebben in jezelf en elkaar. Maar ik denk dat het belangrijk is om je ogen goed open te houden. Maar wees eerlijk, hoevaak gebeuren er niet rare dingen binnen relaties in NL? Dus overal komt bedrog voor. Thanks voor je hele lieve woorden. Tis gewoon lastige situatie, of ik maak het mezelf lastig hihi. Mocht dit in Nederland zijn dan was ik gewoon gegaan maar dat stukje Turkije maakt het toch voor mijn gevoel wat anders en een grotere stap :wink:

Kardelen: Thanks voor je lieve woorden. Hij is inderdaad Turks. Dat is ook wel het stukje wat in mijn hoofd speelt. Gebruik ik hem niet om Pipo te vergeten. Aan de andere kant denk ik waarom zou ik het niet gezellig mogen en kunnen hebben met een andere man? Was het in Nederland was het misschien minder lastig geweest.

Turkijelover Thanks voor je lieve woorden. Ik begrijp dat het voor jouw inderdaad heel erg lastig was om terug te gaan. Tegelijkertijd is het misschien ook nog wel een manier om het daadwerkelijk af te sluiten.

Lisatjuh: Dus je moeder gaat mee? Zo te horen ben je daar niet blij mee. Waarom heb je dan besloten om toch samen met haar te gaan?

Litleone; Meid ik wil je een fijne tijd toewensen en ik wil je een hele mooie bijzondere trouwdag toewensen :wink:

X-lovato: Meid fijn om te lezen dat jij je weer beter voelt. Verstandig dat je even rust hebt genomen. Je had het ook zoooo druk. Ik ken hem al jaren, altijd leuk contact samen. Altijd was het vriendschappelijk, nooit is er sprake geweest van meer. In Turkije zei hij altijd jij bent mijn NL-zusje. Hij kent inderdaad mijn verhalen van pipo. toen het over was met pipo en ik me op bepaalde momenten heel alleen voelde en dat ik niks van pipo begreep. Probeerde hij altijd de situatie te vertalen voor mij, of een luisterend oor te zijn. Meid pas goed op jezelf.

Via Wereldwijzer app

3 likes

Oh wat een rot verhalen allemaal meiden!
@isafazli, hoe is het ondertussen? Blijf je nog wel zitten tot het eind en maak je er nog iets van of ben je er helemaal klaar mee en vertrek je eerder?

@Denizkizi, wow hoe kwam je daar opeens achter en weet je heel zeker dat het waar is dat je niet de enige bent?
En hoe ga je het doen met askim? Ga je gewoon niet op komen dagen of laat je hem wel weten dat jij er van weet?

@Littleone, ben je al vertrokken? Ik vergeet alles en iedereen om me heen bijna :wink: Ik wens je in ieder geval een hele mooie tijd toe en natuurlijk een prachtige trouwdag!

@Summie, weet niet of ik voor de gecrashte update al had gezegd dat ik het super cotor je vind of dat het in de gecrashte update stond. Maaar bij deze dus: deel 100 is jouw moment om naar Turkije te gaan!! Ik schop met Tam mee hoor! :wink: Ik gun het je zo ontzettend! En schijt aan wat anderen vinden. Het is jouw leven, jouw hart en dat is het enige waar je rekening mee moet houden. GA!!!
Je vroeg nog naar mijn verhalen… nou die zijn er niet echt haha!

Maar hier komt mijn boeiende update :wink:
Plus: Ik zit nog steeds in huis bij askim! Nog niet weggevlucht naar een hotel.
Verder verveel ik me werkelijk de Piiiiiieeep!
De combi van laat naar bed, dooordat askim laat vrij is en we eindelijk iets kunnen ondernemen, en de hitte slopen me. Het is echt net ff iets te warm voor mij. Ben niet iemand die de hele dag op een strandbedje kan liggen bakken, en aangezien askim aan het werk is moet ik mezelf zien te vermaken. Wat in een hotel toch stukken makkelijker ging vond ik. Stiekem voel ik me gewoon heel alleen! :frowning:
Vanacht nadat askim me een zeeeeer pijnlijke massage gaf sprongen de tranen, die toch al dgn eruit wilden, in mijn ogen. Was zo boos dat ie me zo’n pijn deed. Massage vind ik heerlijk hoor, maar mijn lijf vind dat niet en ik krijg dan ook vaak blauwe plekken. Maar meneer vond mijn rug re vastzitten en mijn schouders (goh stress??), dus moest doorgaan. Nou ik had bijna moordneigingen.
Maar ja, mijn 2 weken zijn in ieder geval heeel anders dan gedacht.
Wel schijnt ie ng eens overdag vrij te nemen hoorde ik hem tegen een oude dame zeggen. Zodat we nog even weg kunnen.
Ik moet het eerst nog zien.
Tot nu toe delen we alleen de nacht en het laatste stukje van de avond en een uurtje/anderhalf pauze…
Nog steeds is hij hetzelfde als in juni, alleen ik ben steeds meer aan het denken of ik dit wel kan Ć©n wil in de toekomst. Heb zoveel tijd nu om na te denken en als ik geen werk he , dan gaat mijn leven er dus zo uit zien… wil ik dat wel??
Gelukkig heb ik van de week een drankje met LBDSS gedaan bij haar askim :slight_smile:
Lange update, tig keer tekst gekopieerd en opgeslagen om vervolgens dr app te laten crashen :wink: maar nu eindelijk klaar! Ik lig nog ff bij mijn nieuwe vriend: mister Airco :wink:
Dag meiden!!

Via Wereldwijzer app

2 likes

Oooh en ben MisterSide tegen gekomen. Kon hem niet meer ontlopen…het was awkward! Hij weet dat ik bij askim ben, heeft ons niet samen gezien. Weet dat ik hem in April heb leren kennen via LBDSS :wink: leugentje om bestwil mag best wel haha!
Hij leek niet blij en gelijk leken we uitgepraat. Opgelost dus!!

Via Wereldwijzer app

Denuz kizi: he bahh meid, wat ongelooflijk k…
Hoe heb je het ontdekt?
Ook van mij een hele dikke knuffel.

Wordt tijd voor positieve verhalen!!!
En vooral wat geluk voor alle meiden hier.

Na 3 dagen heel slecht weer. Eindelijk zon :slight_smile: :slight_smile:
Nu even bij het zwembad en straks richting de kust voor 4 dagen. Joehoe.
Nee geen Side helaas…

En ik mis gewoon de spontaniteit en gastvrijheid van de Turkse mensen.
Weet nu weer dat Turkije en vooral Side echt mijn plekje is, met of zonder askim!!!

Delali: ik vermoed dat wij in dezelfde groep/ klas of hoe je het ook noemt zitten voor de turkse les :slight_smile: :slight_smile:

Later heb ik als het goed is gratis wifi en dan ga ik ook op de rest reageren

Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Haha ladyside weet ik dat ook weer dat je je askim via mij hebt ontmoet :') ooh en welkom in mijn leven van verveling ha thuiszitten haha! Hopelijk is dat voor mij volgend jaar anders maar je moet er idd wel goed over na denken is dit het waard!!
Deniz ooooohhhhhhh ik vind dit echt heel erg voor je! Geen sorry zeggen voor je berichten zonder reacties! Iedereen heeft dat wel eens!

Om even een vrolijke noot erin te gooien! Alle meubels uitgezocht geld is binnen om het te betalen en rust is terug gekeert! Ben nog wel elke dag als askim er is op pad om alles voor elkaar te krijgen! 1 oktober heeft askim vrij want we moeten in 1 dag over en alle meubels ook in elkaar zetten en uitpakken etc! Dat word stressen! Maar ben blij als ik in me nieuwe huisje zit!! Wat gaat dat lekker zijn!!

Askim is ziek (hij zegt dat die ziek aan het worden is maar hij is gewoon ziek!!) Maar werkt wel stug door de arme stakker! Het is zoooo druk in de bar! En dan lekker stressen heb medelij met hem! Sta hem nu dan ook elke avond op te wachten met een gezonde snack en dan masseer ik hem eventjes voor ontspanning! Brave huisvrouw ben ik toch he :stuck_out_tongue: (hij moet er niet aan wennen dit is alleen als die ziek is haha!!)

Via Wereldwijzer app

Dag meiden,

Grtjes allemaal,

Deniz kizi warme knuffel meid, spijtig dat het zo moet lopen… Kan je niet een vriendin ofzo meenemen of annuleren? Knuffel!!!

De rest allemaal een dikke merci voor de raad en lieve woordjes, doen heel veel deugd!!!
Hier alles goed, gisteren bij de ouders geslapen, weeral ruzie, was niemand thuis en we gingen naar een huwelijk gaan, had 3 x gevraagd samen? Jaja, nee dus…ik moest bij tante en oma blijven. Heb mijn zak genomen en ben vertrokken, hij is me komen halen, is dan 's avonds toch nog geweest, maar zijn zus en ouders waren thuis. Heb het daar dan maar bij gelaten. Zijn lendepijn komt en gaat, komt als we alleen zijn en gaat als hij bij familie is, dan kan hij opeens met van alles rondsleuren…
Ga mijn tijd hieruit doen en afstand nemen, de nicht is ter sprake gekomen met hem en de familie, ze is getrouwd en heeft 3 kinderen, wil het wel geloven, maar kan het niet! Ze hebben zitten lachen met mijn jaloersheid, heb meegelachen. Ga vanavond samen met hem naar nemrut gaan zien, dat wil ik zo graag. De regio is hier heel mooi, das een voordeel!!!
Ik mag nu ook niet zeggen dat hij voor mij niet zorgt maar die nicht…

Daarnaast negeert mijn vader me al de ganse week omdat ik hier ben. Leuk is anders!!
Blij dat ik jullie heb
Nogmaals mercikes!!!
Grtjes isa

Via Wereldwijzer app