Jeetje realiseer me met alle verdrietige verhalen dat ik helemaal vergeten ben Littleone een hele mooie bruiloft toe te wensen. Geniet ervan meis met jullie drietjes dat het maar een onvergetelijke dag mag worden!
@turkijelover ja je hebt gelijk hoor dat was over en weer misbruiken die vrouwen waren niet minder erg. Jeetje heb je dat aan moeten zien/horen?
Wel heel heftig voor jou ook dat je iets soortgelijks hebt meegemaakt. Kom je daar wel helemaal overheen. En dan bedoel ik niet zozeer de liefde die is dan wel snel over al zal je nog wel een tijd tussen gevoel en verstand zitten. Je hart gaat soms niet even vlug mee als je zou willen maar het opnieuw vertrouwen dat lijkt me nog het moeilijkste. Mag ik vragen of je inmiddels (weet niet hoe lang het is geleden) weer een nieuwe liefde mogen vinden? Hoop het voor je en anders dat hij zich snel aandient eentje die je kunt vertrouwen en 100% voor je gaat!
@Summie dankje meis voor je lieve woorden ja je hebt gelijk het ging ook wel even door mij heen wat alsā¦ik vind het vertrouwen soms ook best moeilijk temeer ik heb gezien hoe makkelijk sommige vrouwen zijn. Zo heb ik voor me zien gebeuren dat een meid zich zowat letterlijk voor de voeten van mijn askim gooide. (Had ik dit al verteld?). Anyway ze had niet door dat ik met hem was ik stond iets verderop te praten. Hij draaide zich naar mij om pakte mijn hand en trok me dicht tegen zich aan en zei tegen haar this is my girlfriend my heart my love en toen zoende hij me op een manier dat ik geen gevoel meer in mijn benen had hahaha zo een filmkus weet je wel zo lag ik ineens in zijn armenā¦point was madeā¦maarja het gebeurt zomaar. Vervolgens ging ze er met zijn collega vandoor van twee turven hoog en volgens mij nog 17 en maagd. Maakt ze allemaal niks uitā¦ja dat soort dingen word je niet blij van. Maar je hebt gelijk zolang het goed voelt moet ik daarop vertrouwen.
Ehmā¦ja je maakt het jezelf denk ik moeilijker dan nodig al kan ik het stukje turkije wel goed begrijpen. Zou hij niet naar een ander zonnig oord willen misschien? Ik vind sowieso dat je een lekkere vakantie hebt verdiend meid!
Hey tam198 wat leuk gaan we samen naar school hahaha⦠gezellig! dan is het wel handig dat we elkaar herkennen. Jij hebt ook om 18.45 uur les? Ik weet dat er drie groepen zijn. Weet niet meer wie het vroeg maar de neef van mijn askim is inderdaad met een nederlandse getrouwd en woont hier. Ze zijn 13 jaar samen. Zij gaat dus ook de turkse les volgen. Side blijft een plek naar je hart dus goed dat je de cursus turks doorzet!
@Isafazli meis ik vind het heel naar hoe hij met je omgaat en knap dat je het volhoud. Het blijft een raar verhaal met die nicht. Kan best zijn dat ze in sommige culturen wat sneller I love you zeggen tegen familieleden dan dat wij gewend zijn. Bedoel dan tegen neven en nichten enzo. Maar ik wil jeā¦??? Nee dat is echt raar hoorā¦Vind het bewonderenswaardig dat je er toch ondanks alles het beste van wilt maken geniet van de omgeving en pas goed op jezelf.
Allereerst heel erg bedankt voor jullie super lieve reacties! Laat me toch voelen dat ik alles niet alleen draag, dus ben heel dankbaar en blij met jullie!
Ik ben dagelijks de dag door veel en close-achtig aan het appen met 1 van de lieve meiden onder ons. Het is misschien niet netjes, maar door onze wantrouwen en na grapjes over testen en bespioneren in turkije hebben we besloten onze askims echt te testen door elkaars askim soort van te āversierenā en āuithorenā. Zo ben ik er achter gekomen.
Ik was te verlamd om te weten wat ik moest doen, maar hij praat weer lief tegen me, dus ik ga er maar gewoon heen en confronteer hem daar met het gesprek die hij had met mijn vriendin. Kijken hoe hij dan reageert
Deniz wow ik weet niet wat ik moet zeggen! Toch wel een goede test als je het niet allemaal vertrouwde en je kan er beter nu achter komen dan over een aantal jaar!
Ben benieuwd hoe hij reageert als je hem confronteert! Heb je wel een hotel gevonden om te verblijven? Dikke knuffels
Lieve deniz kiziā¦ik gun iedereen echt t beste. Maar als hij al zo makkelijk naar een appje haptā¦hoe zou hij dan naar andere dingen appen.
Als jouw dochter over 20 jaar naar jou zou komenmet n soort gelijk verhaal, wat voor n advies zou jij haar dan geven?
Euh Deniz kizi, ik volg het niet meer denk ik. Het ene moment ben je er helemaal klaar mee en is de reis van de baan en nu opeens ga je toch? Betekent dit dat hij geen ander heeft, maar dat die ander de persoon is waar je die test mee hebt gedaan? ( en dat is 1 van de forumdames als ik het allemaal nog begrijp?
Kijk in ieder geval uit, want als je daar bent is alles weer prima en gaat ie weer zo lief vooor je zijn dat je alles vergeet. Wil niet bot overkomen, maar jou alleen maar waarschuwen.
@ isafazli, ook bij jou volg ik het niet helemaal meer⦠( zal het dan toch aan mij liggen dat ik niets snap?)
Het gaat niet goed tussen jullie, maar afgelopen dag ging goed zeg je maar wel ruzie. Wat ging er dan wel goed?
En hoe rot het ook is dat je vader al de hele week iet tegen je praat, maar kan het ook zijn dat je vader door heeft dat het je askim om het geld te doen is, aangezien je al zoveel hebt betaald voor hem? Hoop voor je dat je vader snel weeer met je praat en dat je de juiste beslissing gaat maken. En hou die portemonnee dicht!
Nu ik de reacties lees van ladyside en filiz valt opeens het kwarte in me slaaphoofd
Deniz idd wat zij zeggen laat je niet inpalmen door zijn mooie woorden! Daar zijn ze goed in heel erg goed! Ik heb t hier ook gezien een jonge appte zijn vriendin dat hij op ze werk was maar mijn askim zou hem thuisbrengen toen appte ze mij van is je askim al thuis? Dus ik zeg ja die is al n uur thuis! (Niet wetende wat hij geappt had) zij werd boos maakte het uit meneer kwam met smoesjes en liefde woorden en nu gaan ze trouwen (ik weet nu wel dat hij op dat moment bij een andere dame zat!)
Als je gaat sowieso niet bij hem verblijven en val aub niet voor ze mooie smoesjes!
Even een reactie hierop, ja veel ruzie, en ja soms goeie momenten! Ja portemonnaie probeer ik dicht te houden, maar mens moet ook eten en drinken! Wat mijn vader betreft, die weet niet eens wat jullie weten, hij hoorde Turk en dat was einde gesprek.
Maar hoe gaat jullie toekomst zijn Isa? Samen of alleen? Heb je dat al op een rijtje gezet voor jezelf? Die portomonee voor eten en drinken hoeft toch niet voor de hele familie open? Maar goed, waar bemoei ik me ook mee⦠jouw geld natuurlijk Jammer dat je vader zo denkt
Ik ben iedere dag subtiel bezig mijn moeder aan het overtuigen dat ik toch eens alleen mag weggaan
En het heeft geholpen hehe!
Ik ga met mijn moeder nu op reis omdat mijn moeder het niet echt vertrouwde dat ik alleen ging gaan.
En ik ben ook nog altijd niet zeker wat de bedoelingen zijn van mijn askimā¦
We zullen wel zien hoe het allemaal daar zal verlopen
En ik weet niet of hij al een kadotje gekocht heeft voor mij haha
Delali, het is heel moeilijk geweest erover heen te komen,was/is namelijk ook een kind in het spel. Ben er eigenlijk pas een jaartje echt klaar mee,voor zover je er met een kind klaar mee kan zijn,sluimeren blijft het. En nee heb nog geen nieuwe liefde.
Isa,knap dat je daar je tijd uit zit,hoop alleen niet dat je nog hoop hebt en daardoor blijft.
Turkijelover kan me inbeelden dat je moeilijke tijden hebt gehad. Is een hoofdstuk dat ook altijd wel met kier zal blijven openstaan, mede door je kind!! Knap van je dat je al zover zijt gekomen!!
Als ik moet eerlijk zijn, ik weet het niet meer, vandaag hebben we samen nemrutt gedaan, super romantische dag, besef ook wel dat ik een keuze zal moeten maken. Zal deze week uitzitten, heb 14 dagen geboekt, kzie wel wat het nog brengt⦠Sommige momenten ben ik er zo klaar mee en dan deze morgenā¦
@summie ik zou gewoon lekker gaan meid! Zoals je zegt hij is altijd een goede vriend geweest en heeft ook ook naar je verhalen geluisterd over Pipo bovendien vind ik dat jij het echt hebt verdient om lekker een weekje te genieten en op vakantie te gaan! Vind het zo knap hoe jij ondanks wat er gebeurd is tussen jou en Pipo de meiden hier zo steunt en altijd wel wat liefs zegt!
@ladyside wat fijn dat het tussen jou en askim goed gaat, van dat vervelen ik weet er ook alles van meid⦠Toen ik 5 weken bij askim was hadden we ook alleen laat in de avond tijd samen en in zān pauze en dan verveel je je idd de hele dag⦠Maar ik was toen der tijd wel blij dat ik toch wat tijd samen had met askim! Hoop dat je askim een dagje vrij kan regelen ofzo zodat jullie samen wat kunnen doen!
@tam198 fijn dat je het leuk hebt op vakantie, het zal idd wel heel anders zijn dan Turkije, geniet van je vakantie meid!!
@LBDSS wat leuk dat je alle meubels hebt uitgezocht laat het maar snel 1 oktober zijn hihi! Maar dat zal wel een stress dagje worden als alles in 1 dag gedaan moet worden.
@isafazli ik hoop dat een keuze kan maken meid, het is veel om over na te denken⦠De ene keer denk je dit en de andere keer weer dat en echt rot voor je dat je vader je al de hele week negeert, ik vind je wel echt een hele sterke vrouw! Ondanks alles toch blijven en er het beste van maken.
@denizkizi dikke knuffel! ik vind het echt heel erg voor je meid! Ga je nu toch naar hem? Zoals de andere meiden ook zeggen doe voorzichtig meid! En laat je niet inpalmen door zijn lieve woorden.
Zo alles weer gelezen!
Ik hebt trouwens verlof van school voor die 2 dagen dat ik niet kan komen omdat ik dan bij askim ben, mijn mentor zei juist ooh ga lekker op vakantie meid je hebt het verdiend! Dus ik krijg gewoon verlof!!!, morgen weer naar stage! Heb nu wel geregeld dat ik na stage niet meer hoef te werken⦠Werd me toch te veel.
Jeetje Turkije lover ja begrijp dat het heel heftig moet zijn geweest zeker als er een kind bij betrokken is, dat is een dubbele verwerking in rouw⦠Mag ik vragen hoe lang geleden dit speelde? Heb je nog contact met je ex omwille van je kindje? Ja dat vertrouwen lijkt me zo verdomd moeilijk ook in een nieuwe relatie. Is je liefde voor turkije nog wel overeind gebleven? Hoop het wel en ook dat je snel nieuw liefdesgeluk mag vinden meis. (Als je hoofd ernaar staat natuurlijk :))
Isa goed te horen dat je een goede dag hebt gehad. Denk dat je na de vakantie even goed de balans moet opmaken voor jezelf. Zo een mooie omgeving doet veel goeds en doet je het andere vergeten maar hoop ook echt dat hij een stuk meer respect gaat tonen en aan jou gaat denken mocht je besluiten hiermee verder te gaan. Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat je nog een fijne tijd zult hebben daar.
Voel me super schuldig dat ik hier zo egoistisch doe, maar ik zit echt met mn hart onder mn ziel momenteel en zou heeeeel graag even advies willen als dat kan/mag?
Deniz kizi, je wil eerlijk advies dus dat zal ik ook geven⦠Je askim speelt in mijn ogen op dit moment met je gevoelens en jij bent compleet afhankelijk zoals ik lees van hoe zijn pet staat. Heb je daar zin in? Wil je veel geld, tijd, moeite etc. steken in een man die het ene uur zegt dat hij met je wil trouwen (wat ik knap vind, want jullie relatie is nog erg pril. Maar opzich niet gek voor een Turk om te zeggen) en het andere moment dat je hem moet vergeten. Ik zou daar gek van worden. En ik kan het weten hahaha, mijn askim is namelijk een tijd zo geweest, heel wankel⦠Maar toen waren wij al een hele tijd samen en daar zat druk van zijn dorp achter. Ik denk dat het belangrijk is dat jij sterker in je schoenen komt te staan. Hij kan niet zomaar jou zo aan het lijntje houden vlak voor jij naar hem toe komt. Als jij steeds ja en amen zegt, en doet wat hij wil, gaat er niets veranderen. Niet zo over je heen laten lopen meid! Een relatie moet van twee kanten komen, en als hij jou nu al steeds zo verdrietig en onzeker maakt⦠Tsja, dan moet er toch een hele hoop gaan veranderen in de toekomst of moet je je conclusies gaan trekken.
@ Deniz kizi ik ben het met Yildiz eens. Waarom zou hij je zoveel pijn doen als hij echt om je geeft? Ik zou eerst eens proberen te achterhalen of meneer wel echt gescheiden is en hoe openbaar hij straks met jou rondloopt. Als alles stiekem moet en zo dan weet je genoeg. Ik hoop heel erg dat hij gewoon even met zichzelf in de knoop zit maar let alsjeblieft goed op, probeer van je vakantie te genieten ondanks alles en maak dan je beslissing.
Deniz kizi: ik sluit me ook aan bij de meiden hierboven.
En vraag jezelf goed af of je het volhoudt met een man die zo wispelturig is!!! Geloof me, ik weet er alles van, die gekke turk van mij kan ook zo zijn. Maar die is bang voor liefde en weet niet wat het probleem bij jouw askim is!!! Probeer er met hem over te praten. En daar moet je sterk voor zijn, anders bereik je niks!!!
Bij mij is het zo dat ij daarom ook nog niet weet of ik die gekke turk nog een kans wil geven. En probeer dus voor jezelf uit te maken of je dit nog maanden zo vol kan houden!!!
Ow en turkse mannen hebben er ook een handje van om te vinden dat ze niet goed genoeg zijm voor je omdat ze vaak geen superinkomen hebbenā¦
Geef jezelf de tijd hiervoor!!!
Knuffel
Eerlijk Deniz Kizi? Ik zou heel hard wegrennen!! Nu het nog niet zo diepgeworteld zit en de trouwplannen nog niet zo definitief zijn, nu je dochter nog niet blootgesteld is aan hem. Het gaat pijn doen om hwt te eindigen, maar ik denk dat je meer pijn gaat krijgen als je hier mee aan bijft modderen.
Zei die man die dingen vertaalde al niet dat het geen goed idee was? Misschien heeft ie dat toch niet zomaar gezegd. Ik kan je alleen maar heel erg waarschuwen voor deze man. Hij speelt een spel met jou en met je gevoelens.
Heeel erg bedankt voor jullie allemaal antwoorden. Ik heb daar echt heel veel aan, ook al heb ik nog niet echt de juiste antwoorden voor het probleem. @Yildiz, je heb gelijk, ik moet zeker niet over me heenlopen, ook al ben ik gek op hem. Ik moet alleen proberen uit te vinden of dit een structureel iets is of dat hij nu gewoon een paniekaanval had. Ik wil voor al niet naĆÆef zijn, maar ook geen foute conclusies trekken snap je @civciv: Jij ook bedankt! Dat is een goeie vraagā¦Hij zou mij inderdaad geen pijn en verdriet moeten doen als hij echt om me geeft. Maar je kan ook onbewust iemand kwetsen omdat je zelf in de knoop zit? Hij liep vorige keer al zeer openbaarlijk overal met mij. Hij heeft geen minuut stiekem gedaan. En dank je wel voor het zeggen dat je hoop dat hij nu gewoon alleen maar even met zichzelf in de knoop zit. Dat hoop ik precies nou ook! Ik zal na mn vakantie een beslissing maken afhankelijk van hoe het ging. Ik ga er van uit dat ik gewoon alleen een week daar zit. @Tam: jij ook bedankt! Dat was ik vergeten te vertellen jaā¦Hij zei dat hij bang is voor het huwelijk en in de war. Maar hoezo was jouw aÅkım bang voor liefde dan? Dan kwam dus weer goed? Het is dus normaal bij ze dat ze vinden dat ze niet goed genoeg zijn vanwege inkomsten? Hmm dat is goed om te weten, dank je wel! @Ladieside: Jij ook dank je wel voor je antwoord. Je heb gelijk. Die man had me er al voor gewaarschuwd inderdaad. Maar als hij en ik samen zijn is het echt allemaal super en romantisch en lief en perfect en voelt het goed en daarom maakte ik er van dat die man niet wist hoe het is tussen ons is als we samen zijn en op die manier zette ik het weer recht voor mezelf snap je. Ik zal vanavond weer met hem praten.
Ik weet nog dat ik hier zat te klagen over mn zenuwen omdat ik met aÅkım een week in een huisje zit. Nu denk ik; was dat het maar! Nu is het veel erger. Nu zit ik in mn eentje op een plek die ik daar ter plekke moet gaan vinden, onzeker of aÅkım me een fantasie week gaat geven of een week rechtstreeks uit hell.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en meningen!! xXx
deniz kizi, tuurlijk is het romantisch en te gek als je er bent daniet wordt je hoofd op hol gebracht.maar kijk alsjeblieft uit want zulke mannen kunnen ook heel goed met gevoelens spelenā¦denk ook aan je dochtertje. En laat je hoofd ook niet op hol brengen door een huwelijksaanzoek,want ook daarin hoef je niet de enige te zijnā¦pas goed op jezelf.