Deniz kan t niet zijn dat meneer zag op fb dat jij vrienden bent met je vriendin en daardoor zo op haar reageerde?
En probeer anders een te bedenken als jou dochter thuis komt met dit verhaal over een paar jaar wat zou jij haar vertellen?
Voor de rest sluit ik me aan op de andere vaak weten ze precies het juiste te zeggen op t goede moment kijk daar mee uit!
Mijn askim vroeg mij ook al in de eerste week van officieel daten ten huwelijk, wij kende elkaar echter al vijf jaar, en soms hebben we hele erge ruzie en dan gooien we alles de kamer door en schreeuwt askim dat ik naar huis moet en dat t voorbij is. Dit is echter een reactie op de ruzie en stress maar het brak mijn hart! Ik heb hem gezegt dat hij dit nooit meer mag zeggen en dat als die t nog een keer zegt ik echt weg ben! Hij dacht die bluft! Volgende ruzie weer het zelfde liedje dus ik pak me koffers en begin me spullen in te pakken! Nu zegt die t nooit meer en heeft die spijt dat die me hart zo brak hij heeft het nooit gemeent maar als hij boos is weet die niet wat die met zichzelf aan moet en kiest voor de makkelijkste weg! Toch is het erg rot om met iemand te zijn die wel eens zegt “ga weg tis voorbij!!” En dan vervolgens ben je weer de liefde van ze leven! Mocht je door gaan moet je dit streng aanpakken ik heb t nu drie of vier keer gehoort van askim en heb ruzie gemaakt over t feit dat hij dat zei! Het is onacceptabel om iemand zoiets naar t hoofd te gooien! (Gelukkig is dat nu helemaal voorbij en lopen we alleen van elkaar weg als we ruzie hebben en zeggen we uren even niks haha!)
Isa: Ik kan wel begrijpen dat je niet eerder weggaat, omdat dat ook weer extra geld kost. Maar ik zal wel gaan nadenken of je echt serieus een toekomst met deze jongen wil. Voorderest denk ik dat Yildiz haar reactie op deniz kizi ook op jou van toepassing is, wees niet te afhankelijk van hem!
Deniz kizi: Weet even niet zo goed wat ik op jou verhaal moet zeggen. Het is namelijk nogal een wisselvallig verhaal… Eigenlijk waren de twijfels die je al die tijd al had, en nog steeds hebt, niet voor niets. Denk dat dat genoeg zegt. Bedenk voor jezelf heel goed of je heen gaat. Stel dat die week wel fantastisch wordt? Je wilt het toch niet alleen leuk met hem hebben als jullie daar samen zijn en dat het daarna weer hetzelfde is als nu? En ik denk dat als het verschrikkelijk wordt, je alleen maar dieper gekwetst wordt door hem.
Ladyside: meid hoe gaat het nu met jou? Snap dat je aan de toekomst begint te denken en of dit wel is wat je je hele leven wilt. En een toekomst met askim in Nederland?
LBDSS: Meid ben benieuwd naar je huisje! Wel foto’s op facebook zetten he als jullie er in zitten en alles klaar is haha. Is dit huisje in dezelfde wijk/buurt als waar jullie nu zitten?
Wowww LBDSS, zou mijn askim echt niet tegen me moeten zeggen van ga weg haha. Zou precies hetzelfde als jou doen, spullen pakken om te laten schrikken hihi. Ik ben soms best een hittepetit als wij een discussie hebben en waar mijn askim me dan écht gek mee kan maken is zeggen van als je 3 of 4 jaar ouder bent snap je alles, je bent nu nog zo jong dus ik neem het je niet kwalijk (schelen 8 jaar). Grrrrr, alsof hij de oude wijze man is. En dan loop ik verstandig weg whahaha. Deed ik drie jaar geleden overigens nog niet dus er is vooruitgang. :')
Even @deniz kizi nog. Begrijp goed dat je gek op hem bent hoor, daar twijfel ik ook niet aan denk dat niemand van ons dat doet. Maar pas op dat je jezelf niet verliest in je relatie. Je hebt zelf ook eigenwaarde en wensen, je bent geen speelpop van je askim! Ik hoop dat je week positief mag uitpakken, maar hou wel je ogen en oren open. En bedenk je daarnaast dat mochten jullie echt een toekomst samen tegemoet willen gaan, die roze wolk nooit voor eeuwig is. Nu is alles natuurlijk heel romantisch met lekker weer, zon, zee, strand etc. Maar zonder die factoren moet het ook goed zitten.
Kardelen: late reactie maar nog bedankt voor je compliment hihi. Ik ben inderdaad best veel afgevallen!
Mijn laptop doet het op wonderbaarlijke wijze weer! Helemaal blij, zag het al weer voor me dat hij wéér gerepareerd zou moeten worden.
Haha Yildiz ik ben ook een duiveltje soms met dingen hoor! Pak askim hard aan! Heb die man vrouw rolverdeling (zoals die opgegroeit is dus kon t m niet kwalijk nemen) er ook echt uit geslagen bij hem!! (Kleding niet in de wasmachine pech! Heb je geen kleding enzovoort haha!!) Askim zegt gelukkig niet tegen mij wat jou askim zegt dan zou ik flippen! Overgens als ik en askim ruzie hebben ben ik altijd de wijze vrouw en ga in de slaapkamer zitten met de deur dicht tot meneer op een normale toon kan praten of ik sluit hem op op t balkon! (Ja duiveltje in mij haha!)
Kardelen ik kan wegens omstandigheden niet publiekelijk mijn huisje op fb zetten kan wel via een priveberichtje op fb me huisje laten zien als je me helpt herineren haha en ja het is tien minuten van ons huisje nu dus das makkelijk ken de buurt al haha!!
@denizkizi pas goed op meid! Ik ben het met de andere meiden eens, laat hem niet spelen met je gevoelens! En natuurlijk zal het wel romantische zijn als jullie samen zijn maar zoals kardelen ook zegt je wilt toch niet dat het daarna weer net zo als nu gaat? Het is een lastige keuze meid en je bent gek op je askim maar denk ook zeker na of je dit wel wil/kan al die onzekerheid want zoals ik het nu lees weet hij zelf nog niet wat hij wil…
@LBDSS ik herken het, askim heeft ook wel eens gezegd tijdens een ruzie dat het voorbij is, had me 5 minuten op app geblokkeerd en daarna begon die weer te praten, ik zei nee het is over nu en had hem ook geblokkeerd ( ik dacht wat hij kan dat kan ik natuurlijk ook!) na 1 dag hem pas weer deblokkeren en hij dacht echt dat het over was en ik niks meer met hem te maken wou hebben, sinds die tijd zegt hij het ook nooooit meer haha!
Zo ik heb vandaag stage gehad en ik ben morgen lekker een dagje vrij! Nu lekker slapen en morgen wat uitslapen en kijken wat ik nog ga doen!
Deniz kizi hij weet niet dat die meid die hem appte een vriendin van jou was of is. Kan het dan ook wel begrijpen dat hij het dan je niet vertelt. Begrijp die testjes wel, maar ze doen niet altijd goed aan je eigen gevoelens. Als je zelf een app zou krijgen van iemand dan zou ik er ook in meegaan eigenlijk gewoon om te weten wie het is, niet om er meer mee te beginnen ofzo. Relatie op afstand is niet gemakkelijk en al zeker niet als de communicatie zo niet ideaal is… Denk dat je je in de eerste plaats moet afvragen of dit echt wel hetgeen is dat je wilt…zolang je regelmatig kan gaan en hem kn zien is het super en leuk, maar wat als het zien zo vaak niet meer gaat. In legerdienst lijkt dat precies niet zo makkelijk!! Aangezien je toch gaat, probeer er het beste van te maken, maar hou ook je ogen open! Je hebt een leventje met een dochter, je bent die aan het helpen opgroeien en je zorgt voor haar, een weekje in Turkije kan jij ook wel aan!!;)) tis makkelijk gezegd he!! En je mag hier altijd je hart komen luchten!!!
Ladyside ben heel blij dat alles daar super meevalt!
Hier weer superdagje gehad, geen ergernissen, buiten mijne jaloersheid dan op de nicht. Weet nu even weer waarom ik hier ben! Heb hem gisteren een lange brief geschreven met hoe ik me voel enzo en die begreep hij toch.
Heb ook wel even gekeken voor een vliegtuigticket, ticket kost me meer dan mijn hotel voor die periode… Rest zie ik nog wel
Fijne dag nog meiden
Dank je voor de reacties en de bezorgdheid
Grtjes allemaal en knuffel!
Zo ben ik ook weer eventjes.
Druk bezig met verhuizen, bijna alle spullen zijn in het nieuwe huis, nu nog opruimen enzo.
@Deniz kizi er is al heel veel naar je geschreven en sluit me daar eigenlijk wel bij aan. Wil je een dikke knuffel geven. Probeer er goed over na te denken of iemand zoals hij is wat je zoekt. Naar mijn mening verdien je beter.
@Isa voor jou ook een knuffel, wat blijft dat een lastige situatie. Vooral die nicht vind ik nog steeds een erg vreemd verhaal, zulke berichtjes stuur je toch niet zomaar naar iemand.
Ik hoop dat je ondanks alles toch nog wel een fijne tijd hebt daar.
Verder weet ik het Ff niet meer sorry meiden. Snel zal het hier allemaal wat rustiger zijn en ga ik weer meelezen en reageren.
Ook weer even een teken van leven van deze kant.
Het gaat hier nog rustig z’n gangetje. Zaterdag eindelijk een poging gedaan om te praten na zijn werk, dat eindigde in een ruzie en als er niet net een vriendin van hem aan kwam was het er waarschijnlijk op uitgelopen dat ik een hotel was gaan zoeken. Was er zooooo klaar mee. Ik ben dus degene die problemen ziet en hij vind dat het allemaal prima is. En dan met name dat ik vind dat ie totaal geen tijd heeft voor mij.
Want ik heb zijn scooter en kan gaan en staan waar ik wil. En zijn ex ( en ik quote) she was never just sitting on her ass here and wait for me… dusssss!
Maar goed, echt uitgepraat hebben we het niet omdat de dame erbij was. Daarna was het wel weer ok. Nog vrij lang last van loszittende tranen gehad. Maar sinds gister gaat het wel weer ok eigenlijk. We hebben echt ontzettend veel lol gehad in het zwembad en na zijn werk even iemand heel duidelijk gemaakt dat wij bij elkaar horen. (De dame die mij de vorige keer dat ik er was een fb bericht had gestuurd) Heerlijk gelachen dus gisteren.
En dan ook nog staande gehouden, samen met LBDSS, door de jandarma. Wat een dag!!
We zouden vandaag een dagje samen weg, maar als alles goed gaat doen we dat nu morgen.
Ik ben benieuwd, ben van het eerst zien dan geloven…
Nu ff hapje eten bij askim zijn werk en daarna misschien nog of wandelingetje maken zodat ik niet op my ass sitting and waiting
Ook heb ik besloten als budget het nog toelaat zelf een tripje te boeken naar de watervallen. En bezoek aan Antalya. Nog ff dagje eruit!
Nou meiden, een heel verhaal weer! Hoop dat het met Denizkizi en Isa nog goed gaat. Littleone is ondertussen al weg en getrouwd?? Of moet je nog???
De rest hopelijk nog op de roze wolk en Summie aan het boeken?!?!
Haha Ladyside met de jandarma was echt hilarisch! Vijf keer aan mij gevraagt wat voor scooter ik heb en dan was t hmm okey tamam! En dan al die agenten om jou heen proberen engels te spreken!
Het mooiste was wij stonden daar en wisten niet dat we weg mochten (dat zeiden ze niet) en opeens stuurt een agent ons weg zo van ga nouuu!!
Ik heb n relaxdagje vandaag heel rustig aan gedaan en was heeeerlijk aan het slapen tot er een enorme onweersbui uitbrak! Hele harde klappen! En ik ben doodsbang voor onweer dus met tranen in me ogen en een cavia op schoot zonder stroom het uitgezeten! Brrrr!
Verder heb ik een heel naar hoestje te pakken! Hoest zoveel dat ik er hoofdpijn van heb en me stem word soms opeens heel schor en dan opeens midden in een zin praat ik weer normaal… euhhh juist! Ook askim heeft er last van mja wat verwacht je haha! Hij doet alleen stoer alsof die niks heeft maar ik weet wel beter (tenzij t m uitkomt dan is die zielig!)
Zijn nu zo druk met alles regelen voor de verhuisdag! T is een beetje chaotisch in huis haha! Maar we moeten in 1 dag alles over hebben en de meubels zelf in elkaar zetten! Dus euhh ja bereid me voor op een hoop stress! Ik ben nu alles al aan het organiseren zodat we zo snel mogelijk uit het oude huis zijn en alles kunnen regelen in het nieuwe huis! Ookal gaat het stressen worden heb er erg veel zin in!! Hoop wel dat zowel ik maar vooral askim (die zal het meeste werk moeten doen aangezien ik fysiek geen zware dingen mag tillen!) Beter zullen zijn en ons goed fit voelen!! Krijgen hulp van een vriend van askim maar die heeft een hernia dus askim zal in ze uppie moeten tillen! (Succes!)
Zoooo ik blijf me verbazen over werknemers en hun bazen! Ze gaan nog net niet met ze mee naar de wc om hun kont af te vegen! Pfff asskissing tot en met, alles om mister boss tevreden te houden. Askim is chef, en de enige die de baas mag bedienen. Askim was klaar met werken maar Boss zit nog in zijn eigen club naast het restaurant en askim moet dus nog blijven tot boss weggaat. Had ik net ff goede hoop dat we om 23h00 al klaar waren, maar helaas!!
Edit Newsflash: maaaaaar hoor net dat de vervanger er morgen is!!! Dus woehoeeee we kunnen er morgen heerlijk op uit. Misschien dat we de bus pakken naar Antalya en dan naar de watervallen gaan
En anders gaan we weer rondtoeren op zijn motor. Heb er zin in, komt die roze wolk toch nog???
Wat leuk om jullie verhalen te lezen.
Afgelopen zomer naar Turkije (Side) geweest en daar is hetgeen mij overkomen wat ik nooit had verwacht. Daar verliefd geworden. Hij is ober in het hotel waar ik verbleef. Paar leuke avonden beleefd en vond het verschrikkelijk om naar huis te gaan.
Nu maar kijken hoe het allemaal gaat lopen.
Ik wil natuurlijk dolgraag weer terug, maar ben ook wel bang voor het onzekere. Maar gezien jullie verhalen ben ik niet de enige.
Hallo bianca, wat leuk om jouw verhaal te lezen. Ikzelf heb sinds oktober vorig jaar een vriend in kusadasi. Ook nooit verwacht dat mij dit zou overkomen, maar gevoelens houd je niet tegen;)
Ik heb van de week misschien slecht nieuws gehad. Ik heb zoals al eerder gezegd mijn tickets geboekt voor 14 oktober, maar nu kreeg mijn vriend van de week een oproep voor het leger. Hij is er vandaag naartoe om te praten en probeert iets te regelen. Ik ben zo gespannen nu. Ik hoop dat het allemaal goedkomt.
Wat spannend voor jou zeg. Hopelijk valt er nog wat te regelen voor hem zodat jullie alsnog samen kunnen zijn. Ik zal voor je duimen.
Inderdaad, gevoelens kun je niet onderdrukken. De afstand maakt het wel lastig vind ik en daardoor ga je twijfelen. Is het wel echt waar dat hij je echt mist, doet hij dit niet bij meerdere vrouwen enz…
Ik ga wel zien hoe het allemaal gaat lopen. Hij wil heel graag dat ik kom, maar ja ik zit ook met mijn werk…
Miloutjuhh fijn te lezen dat de verhuis in orde geraakt en alles op zijn pootjes komt. Hoop dat je daar ook al goed je draai hebt teruggevonden
Ladyside geniet van jullie vrije dag, en als jij wilt ass sitting waarom niet, is toch normaal dat je bij hem wilt zijn!!! Leuk dat lbdss en jij een leuke dag hebben gehad!! Khad een vlieg willen zijn!
Bianca: welkom hier, dat verliefd zijn is idd iets dat je niet in de hand hebt, wens je veel succes. Hebben jullie veel contact?
Marijendv ik hoop dat je vriend iets kan regelen, dat jullie toch nog samen kunnen zijn!!
Hier alles goed, gisteren dagje urfa gedaan, was leuk, maar hij liep ganse tijd op facebook te tokkelen, en op whatsapp. Mag alles wel zien maar de tweede en derde keer wordt hem chagrijniger. Is nu juist uit zijn bed, tot 5 u bezig geweest met tv en fb, zit nu op het toilet op zijne fb. Zegt dan ik mis je?
Bianca welkom!! Leuk dat je mee komt kletsen! En yaayy nog een Side ganger!! Hoe oud zijn jij en je askim als ik vragen mag heb je al wel plannen om terug te gaan?
Marije ooh nee wat erg! Ik hoop ook echt voor je dat je askim iets kan regelen sowieso dat je hem nog even kan zien ook voordat hij 15 maanden het leger in gaat! Succes!
Ladyside fijne dag samen! Hopelijk heeft het niet geregent bij jullie en hebben jullie lekker kunnen genieten!
Isa fijn dat je nog een leuk dagje hebt gehad maar volgens mij heeft je askim meer aandacht voor ze telefoon dan voor jou of zie ik dat verkeerd?
Ik heb behoorlijk wat uurtjes slaap ingehaalt vandaag! Vanochtend vroeg op pad en daarna weer ons bed in! Ga zo alle winterschoenen en overige spullen die we voorlopig niet meer gebruiken alvast de koffer in gooien! De verhuizing komt steeds dichterbij en begin het erg spannend te vinden allemaal!!
@lbdss gelukkig hoeft hij geen 15 maanden. Hij heeft gestudeerd en dus kan hij kiezen 6 maanden onbetaald of 1 jaar betaald. Maar blijft niet leuk. Heb nog steeds niets gehoord. Heb er een slecht gevoel over
Voor alle meiden die niet zeker zijn van hun askim en best zielig een test moeten doen om te kijken of die wel te ‘vertrouwen’ is… Kap er gewoon mee, zulke mannen veranderen nooit en dan kan die het bij die ene meid er niet op in zijn gegaan bij andere kan die dat wel doen vooral degene die die in het hotel ofzo ontmoet en via internet zijn ze dan toch voorzichtiger want het kan een vriendin van je zijn… Ik heb zelf ook een relatie met een Turk gehad en altijd gedacht dat hij me trouw was enz nooit een twijfel gehad. Uiteindelijk kon ik het niet meer aan en heb ik er zelf een einde aan gemaakt en kwam er daarna achter dat die me keihard aan het bedriegen was. Tuurlijk het kan ook goed zijn maar als je vanaf het begin al zulke dingen hebt zal dat niet veranderen.
Aapje je hebt gelijk zulke mannen veranderen niet, vooral als ze geheim doen op social media is best n gevaarlijk punt… mijn askim was gelijk fotos erop relatie erop alles terwijl ik zelf toen juist t eventjes rustiger wou doen en niet gelijk alles op fb wou ha ha!
Jammer dat het voor jou zo afliep en dat die je zo bedrogen heeft!
Marije ooh dat is wel fijn dat hij korter kan! Gaat die dat ooj doen?
Ik wil eventjes iets zeggen er is nu zoveel focus op de slechtere jongens die niet te vertrouwen zijn! En dat is goed dat we elkaar waarschuwen enzo maar wil toch eventjes de goede askims ook eventjes in het licht zetten! Er zijn overal slechte en goede mensen en ik wil toch even zeggen laten we niet vergeten dat er hier op t forum ook hele mooie en goede relaties zijn! Mutlu, littleone, miloutjuh euhmm en nog een hoop andere!! (Weet er nog wel meer maar ben de forumnamen daarvan kwijt en wil de echte namen natuurlijk niet posten!)
Sorry ik moest toch eventjes zeggen dat er ook goede jongens zijn en ik weet dat er niemand hier is die zegt dat ze allemaal slecht zijn maar vond t toch even belangrijk door alles wat er gaande is om dat ook even weer duidelijk te maken!
Ik wil daar toch tegenin gaan aapje1. Natuurlijk is het niet goed om wantrouwen te hebben en de behoefte te voelen je vriend te ‘moeten’ testen. Maar dat mannen nooit veranderen is niet waar. Ik maak dat nu mee. Er is soms een dienstplicht nodig om die verandering te krijgen, maar verandering in karakter is zeker wel mogelijk. Wat eerst een rotjoch was, ongeduldig en niet luisterend, verandert nu in iemand die uit zichzelf vraagt hoe het met mijn voetjes gaat, die elke dag zegt hoe graag hij met me wil samen leven in zijn huisje. En ik geloof het. Dit was er eerst niet. Ja, wel lieve woorden die je altijd hoort… maar niet met een serieuze toon erin. Kortom, het kan.
Ook maar meteen even updaten. Ik zit nog altijd thuis. Eindelijk is er verbetering merkbaar (na zo’n 6 weken). Het is nog steeds een flinke zeurderige pijn, maar dat kan nog lang aan blijven houden. De geneestijd kan wel 6 maanden duren. Maar, de 2e week van oktober ga ik weer aan het werk. Ik weet nog niet precies waar, maar wel in een warm land voor 2 à 3 weken voor de herfstvakantie. Tenslotte: het gaat goed tussen askim en mij. Duidelijke sfeerverandering in vergelijking met januari. Nog 134 dagen te gaan en dan is hij klaar.
Ik vind het op zich niet zielig om de test te doen. Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat je wilt weten of je askim je trouw is of niet.
En tuurlijk als ze eenmaal zo zijn kun je dat moeilijk veranderen.
Als deze dames een man in NL/Belgie hadden gehad en ze dan gingen testen, is het dan alsnog zielig?
Mijn ex woonde op 5 minuten fietsen en heeft 2 jaar lang een spel gespeeld. Ook ik ben met elke man weer bang, en nu met zo’n afstand helemaal.
Ik denk dat twijfels heel normaal zijn, en dat niet alle mannen over 1 kam te scheren zijn en misschien dat het bij sommige mannen iets langer duurt voor ze doorhebben dat ze een lot uit de loterij hebben en serieus gaan worden.
Verder ben ik het heeeelemaal eens met LBDSS; er zijn idd nog steeds heeeeeel veel positieve verhalen met de mannen hier. En dat blijft mij ook hoop geven.
Want ja, ik heb ook zo’n moeilijke Turk en weet nog steeds niet wat ie allemaal uitspookt… maar ja, de tijd zal het leren en eventueel alle wonden helen.