Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Vervelend voor diegene die negatieve ervaringen gehad hebben met hun aşkims. Ik hoop alleen niet dat ze daardoor oppervlakkig en verbitterd zullen zijn en blijven geloven in liefde. Het is duidelijk dat het algemeen bekend is hier dat een relatie op afstand alles behalve makkelijk is. Vooral in het begin! Wantrouwen en onzekerheden horen daar nou eenmaal bij. Dat is niet zielig, dat zijn gevoelens die parten met je spelen. De ene keer zijn die gevoelens terecht en ligt het aan de relatie maar soms ligt het aan de persoon die nou eenmaal wantrouwend en onzeker van zichzelf is terwijl er niks mis is met de relatie. Sowieso zijn niet alle relaties en aşkims hetzelfde, laten we dat voorop stellen. De tijd zal het leren of je er goed aan gedaan heb of niet. Maar ik heb van de dames hier geleerd dat je beter spijt kan krijgen van de dingen die je gedaan heb, dan van de dingen die je niet gedaan heb. Wat ik fijn vind van de meeste lieve meiden hier is dat ze altijd een gesprekje met je hebben zonder vooroordelen, verwijten en negatieve vibe. Zoals de buitenwereld deze misschien zouden hebben. Wantrouwen, onzekerheden, de afstand, leeftijdsverschillen, cultuurverschillen, taalbarrière, onvoldoende het kennen van elkaar, het zijn allemaal moeilijke dingen en zouden allemaal redenen kunnen zijn om er mee te kappen!!! Maar dat vind ik zonde. Van het rijtje heb ik ze allemaal en dus genoeg redenen om er mee te kappen. Ik ben blij en dankbaar met alle praatjes en meningen van de meiden hier. Maar uiteindelijk zit je zelf in een relatie en is je hart volgen het beste!

xXx

3 likes

Toch wil ik even zeggen dat ik wil dat er niet zoveel focus ligt op alleen maar de slechte turkse mannen! Ik kan je ook zat voorbeelden geven van slechte belgen en nederlanders!! Ik ben ontzetten geplayed door nederlanders en pijn gedaan door een jonge van een andere afkomst wat ik hier niet ga benoemen! Overal zijn viespeuken, slechte mensen enzo! Ik kan je ook ZAT voorbeelden geven van geweldige relaties hier in turkije waar ik nu woon! Mannen die door het vuur gaan voor de liefde van hun leven die hun alles geven en zo trouw zijn!!

Het is jammer vooral voor nieuwe meiden of meiden die nog anoniem mee lezen dat de focus nu zo weer ligt op het “turkse mannen zijn slecht” niveau! Dat zijn ze niet allemaal! En dat wil ik duidelijk maken aan iedereen die nieuw is of nog mee leest en niet gepost heeft er zijn hele goede turkse mannen!

Ik zelf bijvoorbeeld heb mijn askim NIKS te bieden! Niks!! Geen geld en geen paspoort! Alleen mijn onvoorwaardelijke liefde, eerlijkheid en trouw! En dat is voor hem genoeg! Als hij mij played en naar andere meiden zou gaan waarom zou ik dan hier zijn?! Waarom zou askim zich kapot werken om mij een dak en eten te geven?! Waarom zou hij naast mijn bed staan elke keer als ik weer in het ziekenhuis lig?!!

Voor alle meiden het KAN ze zijn er!! Er zijn geweldige mannen!

En FYI ook Nederlandse en Belgische mannen gaan vreemd gebruiken vrouwen voor geld etc! En andersom zijn er ook vrouwen die dat doen! Niet alleen de turkse mannen doen dat en ze doen het zeker niet allemaal!!

Via Wereldwijzer app

2 likes

Ik ben t wel eens met lbds.
En natuurlijk is t zo dat je beter spijt kunt krijgen van dingen die je gedaan hebt dan spijt van dingen die je niet gedaan hebt deniz kizi. Maar soms ligt het er wel heel erg bovenop he. Waarom zou n man uberhaupt ingaan op n appje van n andere vrouw?
Ook de smoes om geen tijd te hebben om ff te appe smse of bellen vind ik zware onzin. Als je toch van iemand houd wil je toch graag contact?
Maar goed…ook ik ken heel veel koppels waaebij t wel goed gaat. T blijft geven en nemen

1 like

@lbdss helemaal met je eens! Al denk ik dat een hoop mensen negatief denken in het begin, totdat ze zelf anders meemaken of zien bij mensen dicht om hun heen.

Mijn vriend heeft zijn dienstplicht gelukkig uit kunnen stellen, dus ik kan gerust naar turkije toe in oktober. En dan kijken we wel wanneer hij wel wil gaan

Via Wereldwijzer app

1 like

Zo dan, het lijkt hier wel facebook met al dat ge-like van de reacties hahaha.

Ik ben het met iedereen een beetje eens.

Zo ben ik het eens dat niet elke Turkse man een rotte appel is maar dat was ook niet wat aapje suggereerde. Ik denk wel dat het nogal kort door de bocht is om bij iedere twijfel een relatie te gaan verbreken. Denk dat iedereen wel voor zichzelf kan uitmaken of hij of zij goed bezig is, en uiteindelijk moet je toch echt zelf beslissingen nemen. Voel dan ook niet de behoefte mijn eigen huwelijk/relatie te gaan verdedigen. Aapje, jij hebt helaas de andere kant van de roze wolk gezien en ik hoop oprecht dat je er sterker uit bent gekomen of zal komen en het geluk mag hervinden met een man die jou wel waard is!

Laten we daarnaast niet vergeten dat dit een openbaar forum is waarop iedereen kan meelezen en dus ook reageren. Ik sluit me wat Deniz Kizi betreft dan ook aan op Filiz. Maar iedereen moet haar eigen keuzes maken wat ze met het advies doet. Het is ook gewoon moeilijk en dubbel, want ook ik ben het eens dat je beter spijt kan krijgen van de dingen die je gedaan hebt…

Volgens mij lezen er ook meer mensen mee dan wij denken (hoi!) Niks mis mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde, maar het is inderdaad jammer dat er soms door ‘meelezers’ alleen op negatieve dingen gereageerd wordt.

Bianca: Welkom hier!

Marije: Dat zal vast wel schrikken geweest zijn, gelukkig kan je nog wel gewoon naar je askim toe.

1 like

We lezen nu jammer genoeg even veel berichtjes dat het niet goed gaat.
maar inderdaad er zijn heel veel goede verhalen te vertellen.
Ik ben bedrogen door mijn ex askim.
Daarna best wel wat moeite gehad om weer iemand te vertrouwen waardoor ik ook pas een jaar na onze ontmoeting een relatie met askim wilde.

Slechte mannen zijn er overal net als goede. Hoe je weet of die van jou goed of slecht is is natuurlijk lastig. Maar ik ken ook genoeg verhalen van relaties zonder afstand die verkeerd liepen omdat een van de twee al lang de ander bedroog. Ken zelfs verhalen van mensen die 2 gezinnen hadden waarvan dus de partners niet van elkaars bestaan wisten. Die woonden op nog geen 15 min van elkaar.

Soms lees ik hier ook wel dingen waarvan ik denk hoe kan het dat je in zijn mooie woorden trapt, dat zal ik alleen niet zo snel op deze manier aangeven. Ik zal mijn twijfels uitspreken maar verder is het aan de persoon zelf om daar al dan niet iets mee te doen. Ik vind namelijk ook dat wij niet het recht hebben te oordelen over een ander zijn vriend. Wij kennen hem immers niet. En we vinden het allemaal enorm vervelend als er mensen in onze omgeving oordelen over onze vriend omdat hij dan toevallig een turk is.

Zo dat wilde ik er ff over kwijt en dan hoop ik dat voor iedereen bij wie er nu donkere wolken zijn snel de zon weer te voorschijn komt!
Knuffel als je die kan gebruiken.

@Marije dat was even schrikken maar gelukkig kan hij het uitstellen.
6 maanden na school? mijn askim is in het laatste jaar van zijn studie en had het over 5 maanden daarna?

@Bianca welkom hier! Ik denk dat er veel meiden zijn hier die niet verwacht hadden om verliefd te worden tijdens een vakantie.
Maare we zijn erg nieuwsgierig hier dus benieuwd hoe oud zijn jullie? En hoe was jullie eerste ontmoeting ?

@Isa de plek waar we nu wonen vind ik nu al fijner dan de oude :slight_smile: het is wat minder afgelegen. We wonen nu niet meer bij alle familie in de straat en worden dus niet meer heel de dag op de vingers gekeken. Best gezellig af en toe thee drinken met alle tantes maar ik wil ook graag wat prive. Als ik daar op de bus stond te wachten kwam er altijd wel iemand vragen waar ik heen ging.
Nu hebben we de school naast de deur, 2 zwembaden bij het appartementen complex en een veel betere bus verbinding :slight_smile:
Wat blijft dat toch lastig bij jou :frowning: Weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik denk dat je heel goed voor jezelf over alles na moet denken, niet makkelijk want je gevoel zal misschien iets anders zeggen dan je verstand maar ik hoop dat je een keuze kunt maken die jou nu of op de langere termijn gelukkig maakt.

Verder weet ik het ff niet meer.
Ik heb iedere dag aardig wat wandelingen naar school, oudste twee gaan van 8.30 tot 12 en van 13 tot 14.30 naar school.
De kleinste gaat naar de kleuterklas en die is van 13 tot 17.30. Dus ik mag aardig wat keren heen en weer hahaha.
Gelukkig hebben we een lift want we zitten op 8 hoog.
Stiekem aan het denken om dit weekend al naar askim te gaan.
Vind het alleen lastig om te vragen :S kids gaan naar hun papa maar mama van de kids en haar tweelingzus waren plannen aan het maken voor dit weekend. Daar is de au pair vandaag gekomen dus kunnen we met vier op pad gaan.
Weet alleen zeker dat askim het niet leuk gaat vinden als hij hoort dat kids weg zijn en ik niet kom.
Ik nu relaxen zat op het balkon maar is heel snel frisjes geworden na deze dag met best wel wat regen en bewolking.

Fijne avond xx

Yildiz: haha mijn askim heeft daar ook een handje van om te doen alsof/zeggen dat hij meer weet en wijzer is dan mij en dan is mijn askim niet eens ouder dan mij haha. Knap hoor meid dat je zoveel bent afgevallen!

Ladyside: Och meid bij jou dus ook een beetje wisselende omstandigheden. Maar vandaag een leuke dag gehad zag ik voorbij komen op facebook? Is de roze wolk weer terug? En pfff wat een opmerking van je askim! Wat wilt hij dan? Dat je er in je eentje op uit gaat? Mijn askim zal veel te bang zijn dat ik andere Turkse jongens tegen het lijf loop haha. Die zal juist zeggen: blijf hier maar zitten en wachten. (al is dat af en toe ook niet fijn moet ik zeggen en wil ik ook wel eens mijn eigen ding doen zeg maar)

Bianca: welkom hier! Weer iemand met een askim in Side! In welk hotel heb je hem ontmoet?

Marije: Oh meid wat vervelend dat je askim nu een oproep krijgt terwijl jij daar heen zou gaan in oktober. Wanneer moet die precies heen? Snap dat je gespannen bent, dat had ik ook toen ik hoorde dat askim het leger in moest. Maar het valt allemaal best mee. Hopelijk kunnen jullie elkaar voor die tijd nog even zien. Oh lees nu dat hij het heeft kunnen uitstellen. Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?

Nog even over de ‘discussie’ die hier gaande is. Ik denk dat iemand voor zichzelf voelt of de relatie waarin ze zitten goed is of niet. De een is misschien wat onzekerder dan de ander en heeft misschien een test nodig om te kijken of ze haar askim kan vertrouwen. Daarnaast maakt liefde vaak blind en naïef en kunnen wij er hier nog zoveel over zeggen, maar je moet het zelf ondervinden.
Ik ben het eens met Egwene dat mensen wel kunnen veranderen. (uitzondering daar gelaten voor de extreme gevallen die niet willen veranderen!) Ik heb het zelf ook meegemaakt met mijn askim. Na dat het uit was tussen ons en we opnieuw een relatie kregen merkte ik veel verandering in zijn gedrag en ook nu hij in het leger zit is hij heel erg veranderd in positieve zin. Dusja mensen kunnen wel degelijk veranderen, als ze het maar willen. Ik denk dat de veel van de ‘slechte’ jongens het alleen maar leuk en makkelijk vinden dat elke avond een ander meisje zich voor hun voeten werpt en die aandacht die ze krijgen maar wat leuk vinden en daarom elk meisje aan het lijntje houden. Maar goed die jongens heb je in Nederland en andere landen ook. Van de week nog zo’n verhaal in het nieuws van een jongen uit Engeland met drie vriendinnetjes.

1 like

@miloutjuhh geen idee. Hij zei tegen mij een half jaar onbetaald of een jaar betaald. Zal het er nog eens met hem over hebben als ik daar ben:) ja, leuk! Ga je askim verrassen:)

Via Wereldwijzer app

Ik denk ga schoenen in een koffer doen met de strandhandoeken heb ik 1 groter koffer waar niet eens alle schoenen in passen haaahahahahha! Denk dat ik en askim (vooral ik haha!) Teveel schoenen hebben!

Nog twee weken!!! Heb zoveel zin om te verhuizen!!

Via Wereldwijzer app

Om even nog in te haken op de “discussie” over “goede” en “slechte” mannen.
Niemand is alleen maar goed of alleen maar slecht!!! En ja, er zitten “rotte appels” tussen, maar ook dat wil niet zeggen dat ze door en door slecht zijn. Is alleen niet echt handig als relatiemateriaal… En een jongen met een goed hart en goede intenties kan je ook tot waanzin drijven!!!
En daarnaast, mensen kunnen wel degelijk veranderen. Als de grootste player ineens echt echt echt verliefd wordt, kan hij volledig voor haar gaan en trouw zijn. En de liefste man kan ook ineens uit het niets verliefd worden op een ander.
Ik wil alleen maar zeggen “het leven en zeker mensen zijn niet zwart wit”!!!

En als je je hart en verstand leert koppelen ga je uiteindelijk wel de juiste keuze maken.

En begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Als de alarmbellen gaan rinkelen, is wegrennen nog steeds het verstandigste. Met of zonder goed hart :wink:

Via Wereldwijzer app

5 likes

Tam dat heb je heel mooi gezegt :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hi bianca, welkom hier!! Leuk dat jij ook een man in Side hebt gevonden! :slight_smile: Zoals je vast hebt gelezen zit ik momenteel in side. Net als LBDSS ben ik ook benieuwd hoe oud jullie zijn.
Ik snap je heel goed hoor dat je terug wilt en tegelijkertijd onzeker bent. Als de financiën het toelaten zeg ik: Ga! Dan weet je tenminste of het gevoel nog hetzelfde is als toen.

@marije, aah balen zeg van dat nieuws! Hoop dat het allemaal te regelen is en jij alsnog 14 okt naar hem kan. Oooh ik lees net dat het uitgesteld is. Super! !

@egwene, goed te horen dat er langzaam verbetering is met je voet! En dat alles tussen jou en askim nog goed is. Ben benieuwd in welk land je terecht gaat komen.

@miloutjuhh, je hebt het maar druk zeg met naar school op en neer lopen. Alles nog naar je zin? Aah gewoon ff een weekend naar je askim kunnen. Hoe fijn is dat zeg! Kun je dan bij hem terecht of woont hij bij hotel? Hoop dat je snel daar heen kunt.
Ik heb het tijdens watervalbezoek gelukkig droog kunnen houden. Maar wat een dreigende lucht zeg! In de bus begon het pas te regenen :slight_smile:

@Kardelen, het wisselt idd nogal hier… maar sinds de ruzie en de rotopmerking gaat het goed. :slight_smile:
De roze wolk is de laatste dagen eindelijk een beetje terug.
Mijn askim kent geen jaloezie volgens mij. Behalve als ik openlijk naar mannen kijk waar hij bij is. Maar hij weet ook dat ik van me afsla als het nodig is. En hij heeft meegemaakt dat ik niet zo makkelijk ben, als het om uitnodigingen gaat. Hij heeft me aantal keer moeten vragen om iets te drinken met hem :wink:
Maar een beetje meer bezorgdheid of jaloezie mag af en toe best wel eens.

@LBDSS hahahaha! Teveel schoenen :wink: zoveel stonden er toch niet? Of heb je de rest verstopt?

Hier gaat alles nog steeds goed :slight_smile: We zijn vandaag net voor de regen aan op de bus naar Antalya gestapt en toen we er bijna waren werd het droog en zonnig. Heerlijk naar de Düden waterval geweest. Wow erg mooi! Maar dan hou ik ook erg van watervallen. Vond het zo lief dat askim me meenam, hij wist dat ik er zo graag heen wilde. Eindelijk weer foto’s gemaakt van ons samen, en die op mijn FB kunnen zetten. Mensen gingen bijna denken dat ik een imaginary boyfriend had haha! Maar nu weer “bewijs”
Nog 4 dagen en dan zit het er alweer op! :frowning: Ik ga nog ff volop genieten!

Via Wereldwijzer app

@Kardelen Mensen kunnen zeker veranderen. Ik ben enorm veranderd tijdens een jaar Antalya. En ik denk inderdaad dat de dienst periode best wel eens een belangrijke periode voor verandering kan zijn.
Ik heb dat verhaal ook gelezen van die Engelse jongen en deze week ook verhaal gelezen van een dakloze Amerikaan die iedere nacht bij een ander meisje sliep. Om zo dus iedere nacht een dak boven zijn hoofd te hebben.

@marije oke weet het ook niet zeker hoor, askim kan het best eens mis hebben. Hij heeft wel gedacht om die 12 maanden betaald te doen om zo goed te kunnen sparen maar ik heb liever dat hij die korte periode gaat hoor.
Verrassen zal het zeker niet worden want als ik ga moet hij me zaterdag ochtend om 6 uur bij het busstation ophalen.

@LBDSS hahaha dat soort dingen vielen hier ook tegen met inpakken. en dan niet van mij want ik had alles nog inpakt.

@Tam mooie woorden!

@Ladyside ja heb het hier zeker nog prima naar mn zin.
het klinkt nog zo gek. even een weekendje naar askim hahahaha.
hij slaapt soms wel bij het hotel maar denk dat hij dan thuis komt slapen. anders zie ik hem helemaal niet, hij werkt nu van 3 s middags tot 3 s nachts dus niet echt fijne tijden om veel tijd met elkaar door te brengen.
Dan hebben jullie geluk gehad met het weer want wij hadden de eerste bui al om 8.30. woon nu dan ook wel redelijk ver van de watervallen vandaan. Oude huis is er best dichtbij, ben er ook best vaak geweest altijd leuk uitje als we bezoek hadden.
Heb de foto’s gezien erg leuk!
Geniet van de laatste dagen samen.

Zo ik ga slapen. zie jullie morgen wel weer
Liefs

Goeieavond meiden

Egwene: blij dat het eigenlijk wat betert met je voet, hoop dat het lukt om te werken! Beterschap meid!!!

Ladyside: blij dat je terug kan genieten van je roze wolk!! En dat je zo een leuke dag hebt gehad!!

Marijenvd blij te horen dat je vriend uitstel heeft gekregen!! Benieuwd hoe het verder gaat aflopen!

Miloutjuuh: blij te horen dat je daar goed zit. Ja privacy die kennen dat daar precies niet!! Hoop dat je het weekend naar je aşkım kan!

Lbdss: verhuizen is het ideale moment om grote kuis te houden, veel meer dan inpakken zal je ook niet kunnen doen!

Discussie??!!

Aapje vind het heel sneu voor je dat jouw relatie zo is moeten lopen.
Zelf heb ik een relatie van 16 jaar, achter de rug, met een Belgische man. Eerste jaren super, erna minder… Heb geen spijt van hoe het gelopen is, heb gemerkt dat je na een tegenslag wel weer kan rechtkrabbelen! En dat je er soms sterker uitkomt!! Liefde kan je niet voorspellen, soms loop je keihard met je kop tegen de muur, en ja dat doet pijn, je vertrouwen krijgt een deuk, en het neemt tijd!! Maar na een tijdje merk je dat je hart zich weer kan openstellen voor iemand anders. En dan op momenten dat je het niet verwacht of nodig hebt! Liefde is een sprong die je moet wagen!
Ik weet niet hoe het met aşkım gaat aflopen, of het een toekomst heeft of niet, maar ik heb het op zijn minst geprobeerd!
Ik probeer te genieten van elk goei moment dat we meemaken, ja ze zijn niet allemaal slecht! Uiteindelijk is het door hier te zijn dat ik hem beter leer kennen, en hij mij, en denk eerlijk gezegd dat hij ook wel hoorndol wordt van mij;)
De liefde kan je niet opgeven! Het doet wel goed en zeer veel deugd dat je hier je hart kan uitstorten, en dat je hier een luisterend oor kan vinden.
En ja ik ga akkoord met diegene onder ons die vinden dat sommige mensen kunnen veranderen, het leven vormt de mensen!

De rest van de meiden ook vele grtjes en warme knuffel aan iedereen!!

Via Wereldwijzer app

@isafazli fijn dat je toch nog leuke dagen achter de rug hebt, maar blijf het wel een rare en lastige situatie voor je vinden meid, dat hij de heletijd op Facebook en app zit, hoop dat je een keuze kunt maken meid, hele dikke knuffel voor jou!!

@miloutjuhh fijn dat de verhuizing er bijna op zit! Zo te lezen loop je heel wat af hihi, ga lekker een weekendje naar je askim! Ik wou dat ik dat kon haha!

@ladyside wat jammer meid dat jullie het niet hebben kunnen uitpraten, maar wel leuk dat jullie samen zoveel lol hebben gemaakt! En een leuke dag gehad vandaag! Geniet van je laatste daagjes meid!

@LBDSS hoop dat het vervelende hoestje snel over gaat! Het verhuizen komt steeds dichterbij meid! Nog even wachten en jullie zitten in jullie nieuw huisje!

@bianca1984 welkom! Wat leuk dat jij ook iemand hebt leren kennen! Haha ja het gebeurt onverwachts he! Ik had dit ook nooit verwacht maar denk dat vele van ons dat ook hadden! Als je de mogelijkheid hebt om terug te gaan zou ik dit zeker doen! Zo kan je kijken wat het nu is!

@MarijeNdv wat fijn dat je in oktober toch naar je askim kan gaan!

@egwene wat fijn dat er nu wat verbetering in zit meid! En wat leuk dat je weer in het buitenland aan het werk gaat!

Mensen kunnen wel echt veranderen hoor! Mijn askim is ook heel erg veranderd! We zijn een tijdje uit elkaar geweest en nu we weer samen zijn merk ik echt dat hij veranderd is! Natuurlijk is vertrouwen in een relatie belangrijk maar ik snap ook wel dat sommige mensen het gaan testen, maar ik ben het met LBDSS eens we praten nu veel over ‘rotte appels’ Haha maar der zijn ook veel succes verhalen!

Zo ik heb er 2 best wel leuke stage dagen op zitten en morgen weer school… Bah! Haha askim zei al op Skype tomorrow you have school! Hij weet dat ik school niet zo leuk vind als stage maar hij blijft herhalen dat school goed is, nooit verwacht dat ik de motivatie voor school van askim krijg haha!

Slaaplekker xx

Via Wereldwijzer app

Hoi allemaal,

Dank voor het welkom heten :slight_smile:

Wij zijn allebei 30 jaar.
De eerste ontmoeting vond dus plaats in het hotel waar hij werkt. Iemand wilde de naam van het hotel weten, maar weet niet of dit is toegestaan. Vandaar dat ik dit even achterwege laat.
De eerste keer dat ik hem zag, was ik echt meteen verkocht. We hadden heel veel oogcontact en hij lachte iedere keer naar me. Hij zorgde dat hij altijd vlak langs mij heen kon lopen als hij een tafel ging bedienen.
Tijdens het eten ging hij mijn tafel “versieren”, roosjes, kaarsjes e.d. Zorgde dat ik altijd genoeg drinken had en op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer. Die heb ik dus gegeven en van het 1 is het ander gekomen.
Nu ik weer terug ben in NL mis ik hem wel. We hebben regelmatig contact, niet dagelijks. Maar voor dat ik terug ga, wil ik wel eerst kijken hoe het contact blijft lopen.
Hij vraagt wel steeds wanneer ik kom, maar ja, ik zit ook met mijn werk.
Elke keer als ik onze foto zie, of een foto van hem, dan wordt ik echt helemaal warm van binnen :slight_smile:

Het is alleen een beetje jammer dat mensen gelijk een oordeel over iemand hebben. Maar ja, gelukkig kan ik heel goed voor mezelf opkomen en volg ik toch mijn eigen kop.

@MarijeNdv Wat een fijn nieuws! Lekker genieten dus met je askim

Liefs Bianca

@LadySide Veel plezier daar. De financiën laten het sowieso wel toe om op korte termijn terug te gaan. Eerder het weer houd met tegen haha. Ik ben daar dan wel alleen en als het de hele dag regent… :wink:

Bianca: welkom hier!! Zeker leuk weer een Sideganger erbij!!
En ontzettend leuk verhaal!! Hoelang kennen jullie elkaar nu?
Zou zeggen “gewoon proberen terug te gaan zodra het kan” :wink:

Via Wereldwijzer app

Ik had het ook over de mannen in het algemeen en niet alleen de Turkse, ik denk dat een gemiddelde Nederlandse man vaker vreemd gaat als in Turkije. In echte liefde die voor altijd zal bestaan geloof ik daarom ook niet in, misschien ook omdat mijn ouders gescheiden zijn maar dat is weer een ander verhaal. Ladyside, ja ook als je dat in NL moet doen vind ik het nog zielig. Tuurlijk gebeurt het en soms weet je het ook niet, maar als je dat gevoel al hebt tsja dat zegt meestal wel genoeg. En soms hoef je dat gevoel niet eens te hebben en denk je dat alles goed zit, in dat schuitje heb ik ook gezeten. Ik heb zelf ook een paar vriendinnen die nu nog steeds samen zijn met hun Turkse vriend, dus mij hoor je daar ook zeker niet slecht over praten ik had het alleen over degene die nu deze dingen als punt hebben en over de rest hoor je mij niet negatief praten.

Niet naar askim dit weekend: ( hij moet extra werken omdat er een bruiloft in het hotel is. Dan kan ik beter nog even wachten. Kost me toch 100 tl om er te komen

Via Wereldwijzer app