@tam198 We kennen elkaar sinds deze zomer. Augustus. Dus nog heel pril allemaal.
En idd, wie niet waagt, die niet wint.
@miloutjuhh Balen zeg.
Via Wereldwijzer app
@tam198 We kennen elkaar sinds deze zomer. Augustus. Dus nog heel pril allemaal.
En idd, wie niet waagt, die niet wint.
@miloutjuhh Balen zeg.
Via Wereldwijzer app
Wel leuk trouwens dat er idd meer side gangers zijn ![]()
Via Wereldwijzer app
Milou: wat ontzettend jammer dat je hem nu niet kunt zien ![]()
Weet je al wanneer jullie weer samen vrij zijn?
Lijkt me best frustrerend, ben je in Turkije, kun je elkaar nog miet zien ![]()
verder alles goed gegaan met de verhuizing geloof ik (sorry, moet nog even wat bijlezen)
Aapje: kan me wel voorstellen dat je niet meer in eeuwige liefde gelooft, zeker als je ouders gescheiden zijn en jezelf bedrogen bent.
Denk ook niet dat iemand zegt denkt dat je afkeurend bent over alle (turkse) liefdes.
Het gaat er meer om dat je aangeeft dat je het zielig vindt als iemand een test wilt doen.
Want we zijn hier open, eerlijk en direct naar elkaar, maar wel heel respectvol en het kan best lullig overkomen als je die woorden gebruikt.
Nu zou ik zelf niet snel op die manier iemand testen, maar ik snap wel dat sommige mensen dat nodig kunnen hebben.
En ik hoop dat jij alsnog echte liefde vind, een man die jou last zien dat het wel bestaat
Via Wereldwijzer app
Uuh meiden sorry effe een ego-bericht van mij tussendoor…
Ik heb de hele tijd geroepen in deel 100 ga ik naar Turkije. En ja meiden het gaat echt gebeuren. Ik heb er echt een lange tijd over nagedacht en hier word altijd gezegd liever spijt van iets hebben van wat je hebt gedaan dan spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan. Daarom toch besloten een vakantie naar Turkije te boeken. En als ik wat wilde kon ik ivm verplichtingen niet te lang meer wachten. Met wat gepuzzel is het mij dan ook gelukt dat ik volgende week zondag weer op Turkse bodem zal zijn. Ik denk dat het goed voor me is om effe de boel de boel te laten. Ik merk dat het tempo op dit moment toch effe wat te hoog voor me ligt. Daarnaast heb ik wat zekerheidjes voor mezelf ingebouwd, jaaa ik hou niet van risico’s. En ja ik wil positief denken en vertrouwen hebben dus ik ga voor effe een lekkere weekje ontspannen, vrienden weer opzoeken en hopelijk genieten van stralend mooi weer…
Later reageer ik effe uitgebreider op jullie verhalen.
Tam: goed voorbeeld doet volgen :-p :-p
Via Wereldwijzer app
Woehoeeeeee Summie!! You go girl!!! Ik ben blij voor je dat je het toch aandurft! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen, dat je een geweldige tijd daar gaat hebben en wie weet kom je ondersteboven van verliefdheid terugzweven ![]()
Dames vergeten jullie vanavond Liefs uit… niet?? Ned-Turkije is weer eens aan de beurt ![]()
Via Wereldwijzer app
@ Summie heeeel veeeell plezier en ik wens je een onwijs gave tijd met vooral veel (opbloeiende) liefde!
Summieeeee yaaaaaaayyyy wat super super leuk voor je !!! Het is je van harte gegunt natuurlijk om lekker even te relaxen op vakantie!!
Aapje ik vind het jammer dat je zo denk, kan het wel begrijpen als je zoveel naars hebt meegemaakt ook met je ouders! Wou je toch even zeggen mijn opas en omas zijn vanaf hun 18e/20ste bij elkaar nu allemaal rond de 80 en nogsteeds zooooooooo verliefd!! En ook mijn ouders zijn al meer dan 30 jaar samen en gaan nog voor elkaar door het vuur! Ik wil je alleen even zeggen eeuwige liefde is zeker mogelijk ik zie het zelf in mijn familie! Dont give up hope!
Ik kreeg opeens onverwachts al me eerste lading van me meubelbestelling binnen vandaag! Jaa twee weken voor vertrek gaat alles langzaam binnenkomen! Ga tussen de dozen leven haha!
Ooh en Ladyside er stonden nog schoenen op het balkon dus ja had ze voor je verstopt hahahaha!
Via Wereldwijzer app
Summie: joehoe, ben zo trots op jou!!! Als jij er nu een superweek van maakt, wie weet volg ik je voorbeeld dan wel ![]()
Vind het zoooo leuk en spannend voor je!!!
En ja roze wolken zien hier weer heeeel erg welkom ![]()
Ik had nog meer geupdate, maar had weer eens internetissues hier…
Via Wereldwijzer app
Yeeyy Summier!!! Wat super leuk!!!
Goed zo meid!! İk gun je echt een geweldige top tijd! En moge er iets heeel moois uit voortleven hihi! Maar vooral; genieten!!! Je heb het meer dan verdiend!!! ![]()
Voortleven=voortbloeien
Mijn nieuwe telefoon eist nu al een eigen leven blijkbaar :-S
Summie mooi vooruitzicht… lekker aftellen nu…
Via Wereldwijzer app
Ik vlieg morgen naar Izmir dames! Ben zooo zenuwachtig, maar heb er onwijs veel zin in! ![]()
Summie, heel veel plezier. Geniet er van! En jij ook Deniz. Hopelijk komen jullie allebei met mooie verhalen terug ![]()
Hier geen update. Ben druk op zoek nog een leuk jurkje voor mijn diploma uitreiking. Ik leer nog steeds talen (je moet wat doen als je niet veel bewegen nog mag…) en ik wacht nog steeds op februari 2015. Nog 131 dagen dienstplicht. Het wordt elke dag minder. Askim doet de laatste tijd meer audioberichten ipv alleen maar appen. Heerlijk om af en toe zijn stem te horen, al is het maar 10 seconde. Al met al gaat het hier dus wel aardig.
Via Wereldwijzer app
Veel plezier Deniz. Lekker gaan genieten daar.
Via Wereldwijzer app
Veel plezier deniz.
Via Wereldwijzer app
Deniz veel plezier en pas goed op jezelf ![]()
Egwene wat lief dat je nu meer ze stem hoort! Elke seconde is kostbaar als je zo verweg bent en elkaar al zo lang niet gezien hebt!
Hier WEER onweer op komst! Eerste flitsen al gezien ik zit weer met tranen in me ogen wil niet dat t weer uitbreekt ik haat onweer en het is me grootste angst en zit weer alleen! Waarom komt de onweer steeds alleen als askim niet thuis is!! Dan maar weer caviaknuffelen oohhhhh ![]()
Via Wereldwijzer app
Deniz alvast een goede reis en heel veel plezier.
@summie heerlijk dat je er lekker een weekje tussen uit gaat. En wie weet wat er van komt.
Later meer nu lekker zwemmen
Via Wereldwijzer app
@Deniz kizi hele fijne reis en heel veel plezier. Geniet ervan!
Via Wereldwijzer app
@LBDSS Onweer is niet fijn nee als je alleen bent. Gelukkig heb je je cavia nog. Ik hoorde al van een vriendin dat het niet zo goed weer is in Turkije.
Via Wereldwijzer app
Gelukkig heeft het onweer niet doorgezet LBDSS
ik lag heerlijk op mijn strandbedje te slapen toen het opeens wel heel donker werd! Gelukkig nu weer blauwe lucht en kun je weer rustig ademhalen.
@Bianca, waar zit die vriendin van je dan? Hier in Turkije is het heeeeerlijk hoor!
die paar druppen die net zijn gevallen en eeergister ook de regen en avond ervoor een uurtje, maar ik heb elke dag op een bloedheet strand gelegen ![]()
@Denizkizi, heel veel plezier meid, goede vlucht en doe vooral wat je hart je ingeeft! En doe voorzichtig!
Via Wereldwijzer app