@Ladyside Vriendin zit er zelf niet maar kennissen van haar. Weet niet precies waar.
Maar gelukkig kun je lekker op je strandbedje liggen. Ben best jaloers hoor ![]()
Via Wereldwijzer app
@Ladyside Vriendin zit er zelf niet maar kennissen van haar. Weet niet precies waar.
Maar gelukkig kun je lekker op je strandbedje liggen. Ben best jaloers hoor ![]()
Via Wereldwijzer app
Summie good for you!! Geniet meid!!
Deniz kizi ook voor jou goeie reis, ook voor de anderen een goeie reis!!
Via Wereldwijzer app
Hey Summie Top Top Top dat je hebt doorgezet! Groot gelijk meis je leeft maar 1x dus geniet van elke dag!! Mijn collega zegt altijd het leven is een groot feest maar je moet zelf de slingers ophangen ;)⦠bij deze⦠Heerlijk meisā¦lekker aftellen en koffertje op je gemakje inpakken. Waar gaat de reis naartoe?
Deniz Kizi meid jij ook een hele fijne reis ga er van genieten. Ook jij zet door en hoeft achteraf niet te denken what ifā¦volg je hart meis hopelijk heb je een mooie tijd daar!
Ladyside geniet van je laatste dagen met je lief. Fijn te horen dat jullie het gezellig hebben samen
Hier niet zoveel te melden ben erg druk met mijn werk o.a. en ga zachtjesaan ook met mijn koffer beginnen :). Maandag nog de eerste les turks, zin in. Gezellig ook met Tam198 :D. Oh ja en ik heb de eerste post voor aÅkım op mijn adres ontvangen ;)ā¦
Gezellig weekend allemaal!!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Dag meiden,
Even een egotrip van mij
Eergisteren bij de familie geslapen, waren amper toegekomen en zijne vriend had hulp nodig, ging uurtje wegblijven, is er 5 weggebleven.toen ik wandelingetje wou maken, omdat ik het zat was, heeft mama de broer opgebeld. Ik was amper om de hoek als die arriveerde. Goeie babbel gehad met hem in gebroken engels en Turks. Alles van mijn hart gesmeten, van de nicht tot andere ergernissen. Toen belde hij zijn broer op. Zijn dan naar restaurantje gegaan, wij 2, romantisch zou je zeggen⦠Heeft me daar een half uur alleen laten zitten, gsm was plat en ging die ff gaan opladen, ik ben het dan afgetrapt, ja een andere ober had het gezien en riep hem, hij zijn excuses maken, en of ik weer mee wilde gaan want zijn ouders waren gearriveerd, das ja ik terug mee voor mama en papa. Gsm lag bij mij, vroeg er de ganse tijd om en tot groot jolijt van de papa zei ik altijd nee en werd hij altijd maar meer geïrriteerd.
Later die avond was hij dan de ganse tijd in de weer met zijn kiekens en met een andere vriend van hem, ondertussen wist de ganse familie al van de nichtā¦
Ja gisteren dan mocht ik zijn gsm lenen voor facebook enzo terwijl hij naar cami ging, stelde dit zelf voor!!! Ik op fb, heb dan ook gezien in zijn logbestanden hoeveel hij belt en smst naar dieje nicht en de onmogelijke uren, om 2u30enzo,heb dus ook per toeval een foto gevonden van hem die hij naar haar gestuurd heeft
Hem ermee geconfronteerd, was voor een vriend etc etc⦠Zegt dat hij nu met haar niet meer praat owv mij⦠'S avonds cafeetje met live muziek gedaan, hij gans de avond op fb, berichten enzo maar twas niet naar haar, twas naar zijn vriend. Mocht zelfs even kijken. Leuk is anders.
Heb nu juist in zijne gsm gekeken, hij heeft gewoon haar nummer onder zijne vriend zijne naam geschreven! Voor mij is dit de druppel⦠Hij liegt gewoon in mijn gezicht, terwijl hij weet dat ik al belogen en bedrogen ben geweestā¦
Via Wereldwijzer app
Isa: Ach meissie een hele dikke knuffel voor jou!!! Jij bent een hele bijzondere, lieve en zorgzame vrouw met zo te horen engelen geduld. Ik ben dan ook van mening dat jij verdiend om liefdevol en respectvol behandeld te worden en ik vind wat er nu gebeurt zo onrespectvol en onfatsoenlijk tegenover jou!!! Heb je door dat er met je gespeeld word?? Ik zie het als een kat en muis spel. Jij de muis en hij en zijn familie de kat. Ze geven je de ruimte maar als je dreigt te ontsnappen is daar toch weer een kat die zijn prooi niet laat ontsnappen. Eigenlijk heeft je askim dus alle touwtjes in handen, hij bepaald wat er gebeurt en hij gaat zijn eigen gang en houd totaal niet rekening met jou! Het zal misschien heel veel pijn en verdriet doen maar ik hoop echt dat je voor jezelf tot de conclusie komt dat je beter af bent zonder hem want dit gaat je niet gelukkig maken! Sterkte en pas op jezelf!
Delali: Dat zal wel een bijzonder moment voor je geweest zijn dat er post bezorgd werd voor je askim. Heerlijk meid dat je hem binnenkort weer op gaat zoeken. Succes met de voorbereidingen.
Deniz: Meid ik wil jouw een goede reis en een goede tijd bij je askim toewensen, maar hou je ogen wel open ![]()
LadySide: Lieverd ik hoop dat jij nog vele mooie momenten gaat krijgen met je askim. Persoonlijk denk ik dat je voor jezelf wederom heel wat hebt overwonnen. Zie je wel hoe sterk je bent? Heb je voor jezelf ook de balans wat op kunnen maken? Nou meid geniet er nog maar lekker effe van. Pfffff de weersvoorspellingen over 1.5 week zijn wel heel slecht ![]()
Lbdss: Ooh jij bent dus net als ik een held op sokken als het om onweer gaat. Ik vind het ook echt niks. Hoe is het verder met je en je gezondheid?
Egwene: Ach meisie ik vind het zo balen voor je. Ik hoop dat het snel beter met je voet gaat. Het is en blijft bijzonder jullie verhaal. Mooi om te horen dat het contact alsmaar beter lijkt te worden. Veel beterschap meid! Enne wat voor taal leer je nu? Turks?
Miloutjuhhh: Aah meid wat ontzettend jammer dat je niet naar je askim kan. Had het je zo gegund. Ga je nu wel leuke dingen doen met de moeder en haar zus? Fijn om te lezen dat de buurt waarin je nu woont prettiger voor je is. Hoe is het trouwens met de kids? Waren ze helemaal blij toen ze jou weer zagen?
Aapje: Ach meid wat naar om te lezen dat āde liefdeā je zoveel pijn en verdriet in je leven heeft bezorgd. Hoop dat je snel weer kan ervaren dat de liefde ook iets moois is. Dikke knuffel voor jou!
Bianca: Meid welkom op dit forum. Leuk om je verhaal te lezen. De veroordelen vanuit mensen in je omgeving zijn inderdaad lastig. Maar ik denk dat het grotendeels ontstaat door onwetendheid. Daarom is dit forum zo bijzonder. Allemaal meiden in hetzelfde schuitje of die in hetzelfde schuitje hebben gezeten. ![]()
Tam: Welkom thuis meid. Haha dus als ik het goede voorbeeld geef ga jij ook? Ik denk dat het voor jou de enige manier is om duidelijkheid te vinden! Je weet het hĆØ dat word dus samen op avontuur naar Mersin haha Geintje :-p Pas op jezelf meid!
X-lovato: Leuk om te horen dat je askim je motiveert om naar school te gaan!
Yildiz, kardelen en turkije lover: Ik zag jullie ook effe voorbij komen hoe is het met jullie???
Updatevan mij:
Thanks voor de hele lieve reacties!!! Voor mezelf is het heel goed om effe er tussen uit te gaan. Hopelijk even bijtanken, ik merk dat ik alweer in mijn resereves zit. En voor de rest ik probeer er blanco naar toe te gaan, met een open blik en zonder grote verwachtingen. Ik wacht het rustig af waar het me brengt.
Fijn weekend meiden!!!
Via Wereldwijzer app
@Isafazli Wat verschrikkelijk om te lezen. Ik denk net als summie dat je beter af bent zonder hem. Veel sterkte met alles
@Summie idd fijn dat dit forum er is.
Via Wereldwijzer app
Jeetje Isa wat erg om dit te lezen. Je hebt hem het voordeel van de twijfel gegeven maar hij is je zo niet waard. Ook zijn familie lijkt dit spel volledig mee te spelen. Ze spelen een heel vuil spelletje. Ik vond het al zo raar dat die vader zo snel āomā was. En weetje meis al was het niet die nicht dan nog is hij respectloos naar jou. Jou 5 uur alleen laten zitten en jou āmee uitā nemen en vervolgens de hele avond te gaan facebooken. Al was het zijn vriend dit gedrag is niet normaal. Hij is gewetenloos en egocentrisch dus laat die nicht hem lekker houden. Jij bent beter af zonder hem. Wat ik nog wel eng vind is dat je daar nog zit en alleen bent. Stel je maakt het nu uit gaat zijn familie zich dan bemoeien en je mogelijk onder druk zetten? Ik wil je niet bang maken, maar als het niet veilig voelt dan zou je kunnen wachten tot je weer thuis bent. Kies voor jezelf en voor je veiligheid meid! Sterkte!
@Summie ja was heel bijzonder om zijn naam te zien staan op de enveloppe :).
Ja had ook gelezen dat het weer wat storingen gaat krijgen de komende tijd. Dat is wel minder. Ga jij terug naar dezelfde plek als eerst of ga je naar een ander plaatsje?
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Isa ook ik wil niet paniek zaaien maar ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Delaliā¦pas op jezelf!!!
Delali: Heb je er ook een foto van gemaakt? Dat had ik geloof ik gedaan als ik zoān brief op de deurmat zag liggen. Wanneer vertrek jij en waar ga je naartoe? Ik ga wederom naar Belek. En ja pffff er word gewoon dagen met 33mm regen voorspeld ![]()
Hebben jullie trouwens van de week ook Liefs uit gezien? Ik vond het verhaal mooi gefilmd, dat het niet zo makkelijk is dan als het lijkt. En een mooi statement tegen de vooroordelen die er zijn. Maar ik had wel wat moeite met die meid.
Hallo dames,
@xlovato wat lief van je askim dat hij je probeert te motiveren om naar school te gaan. Ik ging ook altijd veel liever naar stage, daar ben je tenminste lekker bezig.
@Bianca, naam van hotel is als je dat zelf wilt wel toegestaan hoor, naam van je vriend alleen niet.
Mooi verhaal!
Het weer is in deze periode een beetje afwachten. Vandaag waait het hier in Antalya bijvoorbeeld behoorlijk hard maar gisteren was het super warm.
twee jaar terug is mijn moeder hier de eerste week van november geweest en hebben toen ook heel mooi weer gehad. Geen strand weer maar wel een ruime 20 graden. Wat dan al een enorm verschil is met Nederland.
Vooroordelen hebben mensen idd vaak, vervelend maar gelukkig is dat hier op het forum niet het geval.
@Tam samen echt vrij geen idee, maar als hij gewoon zijn normale uren werkt zou ik er wel heen gaan. Geen probleem om een tijdje alleen te zijn maar nu draait hij bijna een dubbele dienst.
Soms best frustrerend maar wist ik natuurlijk wel vooraf. 500 km is niet een afstand die je ff snel aflegt om elkaar even te zien.
@LBDSS je eerste meubels al binnen
wil het een beetje lukken met inpakken? Wij zijn in twee dagen overgegaan maar nog steeds is niet alles opgeruimd en op zijn plek. Een moeder met 3 kids hebben heeeeeeel veel spullen hahahahaha.
Hoop dat alles vlot en soepel zal gaan meid.
@Egwene wat voor talen ben je mee bezig?
Langzaam komt februari 2015 dichterbij ![]()
@Isa ik sluit me aan bij de andere meiden. Voor mij lijkt het er echt op dat er door de hele familie een vies spelletje met je gespeeld word. Pas goed op je zelf meid!
@summie, ik heb ook gekeken naar Liefs uit, Vind dat ze heel mooi laten zien in dat programma dat het niet zo simpel is. Maar ik had het zelfde met die meid. Ik vond het bijvoorbeeld best wel erg dat ze zijn dansen wilde verbieden. Waarom mag hij niet proberen of hij iets kan in Nederland met dansen.
Hier dus een weekend zonder de kids. Maar wel met de neefjes hun moeder en au pair. Het water is in hun huis afgesloten omdat de vorige huurder de meter heeft laten verwijderen. Lekker handig in het weekend.
Zo lekker een duik nemen in het zwembad.
Net even samen met een van de kids met askim geskyped. Als ik iets in het Nederlands zei ging hij meteen voor askim naar het Turks vertalen.
Soms lees ik wel eens wat mee, maar ik vond liefs uit dus wel vol vooroordelen, vooral de familie zelf met die eeuwige hoofddoeken, kennen zeker geen moderne Turkse vrouwen, zie je anders toch genoeg op tv of in de tijdschriften of gewoon buiten en haar vond ik idd vreselijk, ze wil hem helemaal kneden, maar goed hij wil toch trouwen.
isa is het niet zān vrouw, die worden wel meer als nicht voorgesteld. Wie heeft eigenlijk bedacht, dat je hem ging opzoeken?
vreselijke situatie, zou de eer aan mezelf houden en hem uit je leven schrappen.
vind jullie allemaal sterke meiden, die er lustig op los reizen, vind het allemaal heel knap, mijn Turk gewoon in Nederland ontmoet is toch wel een stuk makkelijker.
@Torun die familie had inderdaad wel vooroordelen. Maar die vader vond het ook wel heel belangrijk dat die jongen zijn eigen cultuur zou behouden. vond wat hij zei toen hij vroeg of hij met zijn dochter mocht bellen wel heel lief.
Dat meisje probeerde hem inderdaad helemaal naar haar hand te zetten. En ze was ook niet echt snel tevreden, toen hij werk had was het nog niet goed.
@miloutjuhh jammer meid dat je niet naar je askim kon gaan! Hoop dat snel naar hem kunt gaan! Jaa ik heb idd ook liever stage! Maar gelukkig nog een paar maandjes en dan heb ik mijn diploma!
@summie heerlijk meid! Lekker een weekje Turkije, je hebt het echt verdient meid! Genieten van het weer en gezellig vrienden opzoeken!
@denizkizi ik weet niet precies wanneer je ging of dat je er al bent maar heel veel plezier meid en pas goed op jezelf!!
@delali wanneer ging jij Ookal weer?
En wat leuk dat je samen met tam198 Turkse les hebt!
@egwene wat fijn dat het nu zo goed gaat met jou en je askim, nog een paar maanden volhouden en jullie kunnen elkaar weer zien! Heerlijk he spraak berichten! Zo iets kleins is snel heel bijzonder en leuk!
@isafazli allereerst een hele dikke knuffel meid! Pff ik ben het met de andere meiden eens, hij en zān familie spelen een spelletje met je⦠ik vind dat je nu echt voor jezelf moet gaan kiezen meid, iemand die je zo behandeld is jouw niet waard meid! En zoals delali zei pas goed op jezelf!
Zo alles weer bij gelezen!
Weer 2 dagen school gehad, we moeten nu ons gaan verdiepen in een cultuur bij een vak en ik heb natuurlijk Turkije gekozen haha! Verder ben ik eindelijk naar een lange tijd weer een heel weekend vrij! Afgelopen nacht naar het ziekenhuis geweest samen met mijn zus en neefje van 2 jaar het ging echt niet goed met hem bleek een longontsteking te hebben, gelukkig slaan de medicijnen nu wel aan en word die al weer wat vrolijker! Verder heb ik niet zo veel te melden haha, askim was vandaag een dagje vrij en ik ook dus heerlijk lang met elkaar kunnen Skype! Vanavond komt mijn beste vriendin dus word ook weer gezellig!
Fijne avond allemaal! Xx
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
Ik ben weer terug in Nl ![]()
Ben ik een heel verhaal aan het schrijven, doe ik nu zelf iets verkeerds, haha.
Dus nog een poging.
Helaas bleek mijn laptop verkeerd gediagnostiseerd te zijn en is die dus weeeer kapot.
Dus ga maar weer in stukjes updaten.
Xlovato: wat leuk dat je je voor school mag gaan verdiepen in de Turkse cultuur. Kan je askim je vast goed bij helpen ![]()
En heel leuk dat jullie lekker lang konden skypen ![]()
Wel beter trouwens dat je wat meer rust voor jezelf hebt kunnen inbouwen. Anders ga je teveel over je grenzen en dat is niet goed!!!
Wat schrikken zeg van je neefje!!! Hij is wel gewoon lekker thuis? Hoop dat hij snel opknapt!!
Isa: he bah, wat vind ik hem toch een nare man!!! Dat hij met jou durft om te gaan!!!
En dan keihard liegen en gewoon doorgaan met fb, appen etcā¦
Ik weet niet hoe het daar in elkaar zit bij die familie, maar ik denk dat de andere meiden weleens heel erg gelijk kunnen hebben en dat je idd beter thuis kunt zeggen dat je niet met hem verder gaat!!
En ook ik hoop dat je goed op jezelf let!! Knufff
Via Wereldwijzer app
En daar ging weer mijn verhaal!!! Stomme app!!!
Wordt er ondertussen wel moe van om al mn updates dubbel of soms 3 dubbel te schrijven!!!
Summie: hihi. Jij moet eerst terugkomen op je roze wolk. Daarna ga ik boeken ![]()
En jaaaa we gaan zeker samen naar Mersin
![]()
Ohhh en die 33mm regen valt snachts hoor. Speciaal voor jou "D
Via Wereldwijzer app
Milou: dan heeft het heel weinig nut om te gaan als hij dubbele diensten draait. Hoop dat je hem snel kan zien!!
Hoelang is het reizen? Je hebt het volgens mij weleebs verteld⦠en in Turkije zegt de afstand natuurlijk niet zoveel over de reistijd
Via Wereldwijzer app
Even over de liefs uit aflevering! Ik vond haar wel erg veeleisend hoor! En vond t raar dat haar askim niet naar de sportschool mocht!! Moet die de hele dag banen zoeken en nl leren? Beetje ontspanning moet ook toch! En ze nam echt alles van m af en dan had die een baan en weer niet goed pff lastig vrouwtje! Vond dat hij wel goed deed allemaal en t aanzoek was cute!!
Oohh en hoe grappig dat hij in Sinterklaas geloofde eerst hahaha!!
Via Wereldwijzer app
Moet net als tam in delen updaten anders gaat t fout haha!
Tam welkom thuis in nl hihi! Hoe was je vakantie?? Lekker kunnen relaxen ![]()
Isa ik sluit me aan bij delali en summie pas aub goed op jezelf je bent echt veel meer waard!
Lovato jeeeetje zeg wat zielig zoān klein mannetje een longonsteking!! Gelukkig slaan de medicijnen aan zeg! Ik vind t altijd zo erg als kinderen iets hebben denk dan altijd geef t maar aan mij!! En wat een leuk onderwerp voor je schoolproject hihi!
Via Wereldwijzer app
Nu vast mijn update. De rest ga ik daarna teruglezen.
Gisteren van Italiƫ terug naar nl gereden en dat was nog een hele belevenis!!!
We gingen tanken in Italiƫ en ik moest naar de wc, dus netjes het knopje van de autodeur naar beneden gedaan en de deur dichtgedaan.
Vriendin ging tanken en betalen.
Toen ik terugkwam stond ze naast de auto.
En ze zei āwe hebben een probleemā
Wat bleek. Ze had ook haar deur dichtgedaan, maar⦠de sleutel zat nog in de autoā¦oepsā¦
Uiteindelijk heeft een man met een hamer het achterraam ingeslagen
en het afgeplakt met karton en tape. En zo zijn we dus naar NL gereden!!
Verder gibg de reis gelumkig wel goed!!! En ze kan dinsdag pas een nieuw raam krijgen!!!
Verder is het nog wel leuk geweest in Italiƫ.
Vooral bij het gardameer. Is echt een prachtige omgeving met aardige mensen.
Ook nog een dagje naar een natuurpark geweest met allemaal watervallen. Was echt supermooi!!!
en zwaar!!! 3,5 km bergen en trappen grotendeels!! Wel een heel leuk avontuur ![]()
Verder helaas elke dag geprikt door muggen en andere beestjes. Dus slecht geslapen!! Leuk allergisch zijn voor due beesten ![]()
En heb ook teveel nagedacht over mijn gekke Turk.
Bijzondere is dat LadySide hem toevallig zag bij zijn werk (hij heeft ander werk, dus ik wist niet waar hij werkte) en ze is met hem gaan praten
en hij heeft haar zelfs gevraagd of ze de dag erna terug wilde komen om over mij re praten ![]()
Vond ik erg leuk, haha.
En LadySide is zo lief geweest om dat ook te doen
![]()
Als LadySide volgende week thuis is en ze mocht zich toevallig vervelen, wil ze het misschien wel hier vertellen hoop ik haha.
Maar hij heeft haar wel heeel duidelijk gemaakt dat hij me niet wilt breken en geen pijn wilt doen.
En zei dat ik een goede vrouw ben en we het altijd leuk hadden samen.
En hij wilt graag dat ik in december naar hem toekom.
ohhh en LadySide heeft hem gevraagd of ze een foto van hem mocht maken om mij te verrassen (hij weet niet dat we ondertussen al besproken hadden wat ze wel en niet zou zeggen en dat ik zelf om een foto vroeg, haha)
Ohhh maar die fotoās. .smelt⦠daar zie ik eindelijk weer de man in waar ik voor gevallen ben.
Dus hij heeft wel punten gescoord met zijn actie ![]()
En ook omdat hij mij ruimte geeft om na te denken over of ik hem nog terug wil.
Afgesproken om vannacht na zijn werk te bellen.
En ik ben erg benieuwd hoe hij zich gaat opstellen naar mij toe en of die echt probeert om te veranderen (vooral mij toelaten!!)
Via Wereldwijzer app
Mijn update!
Vandaag met askim een hoop ingepakt! Ben net ontwaakt van een diepe slaap! Gezondheid gaat op en neer merk wel veel last te hebben van me cvs! Balen!!
Askim ging gister naar een mannenbar met ze baas en n vriend! En die twee zijn erg grote zuiplappen (staan veel dronke op t werk) askim was al eerder met hun weg geweest naar de mannen bar toen hij er net werkte en was toen dronken thuis gekomen! En dronke askim is niet leuk!! Ik was bang dat die weer dronke thuis zou komen en vertelde hem ook gewoon dat ik wou dat die oppaste met drinken en geen shots zou nemen! Nee askim zei ik neem 1 biertje! Nou prima toch ze zouden ook maar 30 minuutjes gaan! Nou boven al mijn verwachtingen gingen ze idd maar een half uur!! (Ja dat is wonderlijk jullie kennen vast de turkse minuten wel haha!) En toen askim me een kus gaf rook ik vreemd genoeg geen alcohol! Had meneer braaf aan de cola gezeten! Al mijn zenuwen in een keer weg en was echt heel trots op askim, hoorde die vriend toen askim belde dat die naar huis ging en die was behoorlijk aan het lallen op de achtergrond!
Moest ik toch even kwijt hihi zo zien jullie maar het is belangrijk alles bespreekbaar te kunnen maken met je geliefde ![]()
Via Wereldwijzer app
LBDS: Heb mn vakantie net verteld, haha.
Echt erg vervelend zeg van je gezondheid. Probeer idd voldoende rust te nemen!!!
En je gaat bijna verhuizen
dus zeker druk met inpakken!!
Is het een groot appartement?
Moest wel lachen om je verhaal over de mannenbar, haha. Wat heb je je askim toch goed opgevoed ![]()
En over liefs uit.
Kreeg de indruk dat die meid gewoon onzeker was en soms te doelgericht dacht. Maar had het idee dat ze dat zelf ook wel doorhad. Al heeft ze het hem nieg makkelijk gemaakt⦠en zijn aanzoek was zeker ontzettend lief.
Ik vond het wel mooi van haar vader. Hoe open hij stond voor de cultuur!!
Via Wereldwijzer app