LBDSS: Zeker! Had gisteren wel de pech om net te gaan shoppen op zijn vrije dag, waardoor ik hem niet gezien heb… Maar het gaat nu allemaal makkelijker voor mij. Ik wacht niet meer elke dag of hij wel of niet online komt. Zo ja: heel fijn. Zo nee: ach, morgen weer een dag. Het geeft veel meer rust. En nu hij dus opeens ook gebruik maakt van audioberichten om lieve woordjes te zeggen… het doet wel wat met me
En wat goed dat jouw askim helemaal niet gedronken heeft! Braaf haha.
Delali: Ben heel benieuwd naar je eerste Turkse les! En leuk dat jij ook langzaam kan gaan inpakken.
Isa: Hoe hou je het vol daar?? Ik snap dat je veel om hem geeft en dat je het niet wil loslaten, maar ohh… ik heb het met je te doen! Sommigen hier weten mijn periode met ex-askim nog en hoe moeilijk het was om daar los van te komen. Maar ik denk dat jij binnenkort ook over een soort lijn heen gaat en er klaar mee bent. Wij kunnen je alleen maar goede raad geven, maar uiteindelijk zul jij de beslissingen nemen. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om voor jouzelf te kiezen.
Summie: Het lijkt langzaam nu eindelijk beter te gaan met mijn voet. Traplopen doet geen pijn meer. Ik ben nu aan het proberen om zonder tape rond mijn enkel te leven. Even kijken of dat goed gaat, anders is het er ook zo weer omheen gebonden. En zeker blijven askim en ik een heel bijzonder verhaal. Ongelofelijk. Kan je je januari nog herinneren? Toen hij me enorm liet zitten en echt onredelijk was? Nou, ik heb het idee dat hij er van geleerd heeft. Of het echt waar is, ga ik pas in februari merken, maar hij lijkt volwassener dan eerst in ieder geval. En dat is sowieso een vooruitgang, of hij nou met mij blijft of niet. Over talen: ik ben voornamelijk bezig met Duits en Italiaans, maar af en toe maak ik ook een uitstapje naar Turks en Spaans haha. Ik ben nou eenmaal gek op talen. Frans ben ik ook heel lang mee bezig geweest, toen ik nog dacht dat ik naar Frankrijk zou gaan deze zomer. Dit ben ik nu alleen aan het bijhouden, geen leerfase nu.
En, ik zie dat je naar Belek gaat… Wanneer ga je ook al weer? In oktober?
Milou: Zoals ik bij Summie al schreef: voornamelijk Duits en Italiaans. Verder soms Turks, Spaans en Frans ben ik aan het bijhouden. Een hele waslijst. Jij vermaakt je zo te lezen wel rond het zwembad haha. Heerlijk.
Lovato: Volgens mij nog 128 te gaan nu. Maar ik raak soms de precieze dagen kwijt. Moet toch wachten tot februari haha. En ja, heerlijk die spraakberichten. Soms met heel veel ruis en gekraak, maar het gaat om het idee. Hij doet toch de moeite om net iets meer te doen dan alleen snel appen. Fijn dat jij zo lang met je askim kon skypen! Dat is echt heel erg fijn. Was het nog gezellig gisteravond?
Tam: Leuk dat je bij het Gardameer zat! Ben daar heel wat weken geweest deze zomer en het is echt een prachtige omgeving. Jammer van de terugreis en het raampje… En wow, die gekke Turk wil dus toch wel meer van jou? Ik ben heel benieuwd hoe dat verhaal nou verder nog gaat lopen. Dus LadySide… schrijven! Echt nieuwsgierig hoe dat gegaan is.
Deniz: Wat een ontzettend leuke verrassing! Geniet van jullie tijd samen.
Gisteren met mijn moeder naar Utrecht gegaan om een jurk te kopen voor donderdag, mijn bachelor uitreiking. En we zijn geslaagd. Het is een totaal ander type jurk geworden dan ik in eerste instantie in mijn hoofd had, maar hij staat me super en dat is het belangrijkste. Voor de mensen die me op FB hebben: er zal waarschijnlijk die dag of iets later wel een foto verschijnen haha. Askim en ik hebben elkaar gisteren de hele tijd misgelopen, maar ach. Dat kan gebeuren. Verder vraagt hij elke week wel een paar keer waar ik denk te gaan werken. Ja, weet ik veel! Ik ken nauwelijks hotels daar… Hoe moet ik nou weten waar ik precies werken moet? Diepe zucht. Maar wel lief dat hij zich daar zo mee bezig houdt. Net als dat hij zich verheugd om samen met mij te leven. Het is lief van hem. Soms kan ik hem nog steeds wel wurgen, maar ik heb het idee dat ik dat gevoel altijd bij hem zal blijven houden haha!