Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Günaydin lieve meiden,

Helaas heb ik ‘liefs uit’ gemist. Is het de moeite waard om terug te kijken?

Hier in Izmir is het kouder geworden, maar word wel 29 graden.
Gisteren om 00.00 kwam ik de aankomsthal uitgelopen en daar stond mijn Aşkim die mijn onverwachts als verassing op kwam halen na 2 uur daar op me gewacht te hebben. Hij bracht ons naar het hotel die hij geregeld haf om vervolgens samen in slaap te vallen. Het begint al goed in ieder geval. Ik zal vaker kunnen meestrijden.
Fijne dag meiden!

xXx

Deniz kizi: ahhh super meid. Qat een heerlijk begin van jullie samenzijn :smiley: Nu heerlijk genieten met je askim en van Izmir :wink:

Via Wereldwijzer app

Owja. Heb een heel fijn gesprek gehad met mijn gekke Turk.
En uhmmm ik heb gezegd dat ik 1 December naar hem kom…
Summie heeft gelijk, het is echt nodig!!!
En hij blijft maar zeggen “then we speak and fix everythink” en ik heb gezegd dat ik dat goed vind, maar dat ik tot 1 December minimaal 1 keer per week een goed, serieus gesprek wil voeren en niet met alles tot 1 December ga wachten. Dat vindt hij ook een goed idee.
Verder zei die “I speak with your friend, she tell you everything” haha, lekker makkelijk :stuck_out_tongue:
Maar verder gewoon gezellig gepraat. Owja, hij vroeg hoe ik het in Italië heb gehad en wat ik allemaal gedaan heb :slight_smile: :slight_smile:
Punt 1, je moet interesse tonen in mij en wat ik doe is schijnbaar aangekomen :wink:
Nu afwachten of hij het gaat volhouden…

Fijne dag meiden.
Vandaag gelijk weer reading. Pfff, ben moe!!

Via Wereldwijzer app

LBDSS: Zeker! Had gisteren wel de pech om net te gaan shoppen op zijn vrije dag, waardoor ik hem niet gezien heb… Maar het gaat nu allemaal makkelijker voor mij. Ik wacht niet meer elke dag of hij wel of niet online komt. Zo ja: heel fijn. Zo nee: ach, morgen weer een dag. Het geeft veel meer rust. En nu hij dus opeens ook gebruik maakt van audioberichten om lieve woordjes te zeggen… het doet wel wat met me :slight_smile: En wat goed dat jouw askim helemaal niet gedronken heeft! Braaf haha.

Delali: Ben heel benieuwd naar je eerste Turkse les! En leuk dat jij ook langzaam kan gaan inpakken.

Isa: Hoe hou je het vol daar?? Ik snap dat je veel om hem geeft en dat je het niet wil loslaten, maar ohh… ik heb het met je te doen! Sommigen hier weten mijn periode met ex-askim nog en hoe moeilijk het was om daar los van te komen. Maar ik denk dat jij binnenkort ook over een soort lijn heen gaat en er klaar mee bent. Wij kunnen je alleen maar goede raad geven, maar uiteindelijk zul jij de beslissingen nemen. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om voor jouzelf te kiezen.

Summie: Het lijkt langzaam nu eindelijk beter te gaan met mijn voet. Traplopen doet geen pijn meer. Ik ben nu aan het proberen om zonder tape rond mijn enkel te leven. Even kijken of dat goed gaat, anders is het er ook zo weer omheen gebonden. En zeker blijven askim en ik een heel bijzonder verhaal. Ongelofelijk. Kan je je januari nog herinneren? Toen hij me enorm liet zitten en echt onredelijk was? Nou, ik heb het idee dat hij er van geleerd heeft. Of het echt waar is, ga ik pas in februari merken, maar hij lijkt volwassener dan eerst in ieder geval. En dat is sowieso een vooruitgang, of hij nou met mij blijft of niet. Over talen: ik ben voornamelijk bezig met Duits en Italiaans, maar af en toe maak ik ook een uitstapje naar Turks en Spaans haha. Ik ben nou eenmaal gek op talen. Frans ben ik ook heel lang mee bezig geweest, toen ik nog dacht dat ik naar Frankrijk zou gaan deze zomer. Dit ben ik nu alleen aan het bijhouden, geen leerfase nu.
En, ik zie dat je naar Belek gaat… Wanneer ga je ook al weer? In oktober?

Milou: Zoals ik bij Summie al schreef: voornamelijk Duits en Italiaans. Verder soms Turks, Spaans en Frans ben ik aan het bijhouden. Een hele waslijst. Jij vermaakt je zo te lezen wel rond het zwembad haha. Heerlijk.

Lovato: Volgens mij nog 128 te gaan nu. Maar ik raak soms de precieze dagen kwijt. Moet toch wachten tot februari haha. En ja, heerlijk die spraakberichten. Soms met heel veel ruis en gekraak, maar het gaat om het idee. Hij doet toch de moeite om net iets meer te doen dan alleen snel appen. Fijn dat jij zo lang met je askim kon skypen! Dat is echt heel erg fijn. Was het nog gezellig gisteravond?

Tam: Leuk dat je bij het Gardameer zat! Ben daar heel wat weken geweest deze zomer en het is echt een prachtige omgeving. Jammer van de terugreis en het raampje… En wow, die gekke Turk wil dus toch wel meer van jou? Ik ben heel benieuwd hoe dat verhaal nou verder nog gaat lopen. Dus LadySide… schrijven! Echt nieuwsgierig hoe dat gegaan is.

Deniz: Wat een ontzettend leuke verrassing! Geniet van jullie tijd samen.

Gisteren met mijn moeder naar Utrecht gegaan om een jurk te kopen voor donderdag, mijn bachelor uitreiking. En we zijn geslaagd. Het is een totaal ander type jurk geworden dan ik in eerste instantie in mijn hoofd had, maar hij staat me super en dat is het belangrijkste. Voor de mensen die me op FB hebben: er zal waarschijnlijk die dag of iets later wel een foto verschijnen haha. Askim en ik hebben elkaar gisteren de hele tijd misgelopen, maar ach. Dat kan gebeuren. Verder vraagt hij elke week wel een paar keer waar ik denk te gaan werken. Ja, weet ik veel! Ik ken nauwelijks hotels daar… Hoe moet ik nou weten waar ik precies werken moet? Diepe zucht. Maar wel lief dat hij zich daar zo mee bezig houdt. Net als dat hij zich verheugd om samen met mij te leven. Het is lief van hem. Soms kan ik hem nog steeds wel wurgen, maar ik heb het idee dat ik dat gevoel altijd bij hem zal blijven houden haha!

Hallo meiden,

@xlovato leuk onderwerp voor je project op school :slight_smile: Ben je dit jaar klaar met je opleiding?
Wat zielig voor je neefje! ik hoop dat hij snel weer helemaal opgeknapt is, gelukkig zijn de medicijnen al aangeslagen.

@Tam wat een avontuur met die auto sleutels. Gelukkig is het opgelost, niet ideaal maar jullie konden wel verder rijden.
Het is ongeveer 6 en half uur vanaf hier naar askim.
Ik hoop dat de veranderingen bij je turk positief blijven. Wel enorm leuk dat hij met ladyside heeft gesproken.
Dusss ladyside benieuwd naar je verhaal hahahahaha.

@LBDSS fijn dat je askim zich aan de afspraken gehouden heeft. en zelfs helemaal niks gedronken :slight_smile:

@Deniz kizi wat fijn dat hij je stond op te wachten. Verblijven jullie nu in Izmir?
Ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben samen, maar houd wel je ogen en oren open meid want het is natuurlijk niet netjes dat hij er eerst wel op inging!

@Egwene, Zo jij bent met een hoop talen tegelijk bezig. Waar leer je dat via internet of met boeken?
Ja vermaak me prima, jammer genoeg is dit volgens mij het laatste weekend dat het zwembad open is.
Ben benieuwd naar je jurk meid.
Ik denk dat werk in Turkije zoeken het makkelijkste gaat als je er bent.
Gaan jullie al samen leven als zijn dienst erop zit? Zoveel tijd hadden jullie toch nog niet met elkaar doorgebracht?

Wij gisteren avond naar oude straat geweest. Oma van de kids is vanmorgen vertrokken dus die gingen we even gedag zeggen.
En zoals sommige al op de fb groep hebben kunnen zien heb ik een super mooie henna jurk aangehad.
Van de tante van mijn kids. Ze past er zelf niet meer in. Ook de bovenkant van haar trouwjurk gepast. Dan krijg ik echt wel de kriebels hahahah maar gaat nog wel een tijdje duren voor askim en ik gaan trouwen. Ik wil een mooi feest en dat is duur dus eerst flink sparen.
Voor vandaag eigenlijk weinig plannen. misschien wel gewoon lekker dagje thuis hangen.

Milou: Jammer dat je niet naar je askim kon. Maar er zullen vast nog wel meer weekenden komen waarin je vrij bent toch? En 500 kilometer afstand is al een stuk beter dan 2000 km :wink:

Ladyside: Meid jij gaat bijna weer naar huis. Heb je een fijne tijd gehad? En een beetje de balans kunnen opmaken hoe het nu tussen jou en je askim zit en verder gaat? Hopelijk zet de roze wolk door en kunnen je als je thuis bent ook weer lekker genieten van je askim!

Summie: Meid super dat je weer naar Turkije gaat! Heb je verdient. Lekker een weekje er tussen uit en zien wat het je brengt! En je weet het he: 3x is scheepsrecht :wink: Ga je in het hotel waar die jongen werkt? Of in een ander hotel? Ben je niet bang dat je pipo tegen het lijf loopt?

Egwene: Ahhh wat leuk dat je askim zoveel audioberichten stuurt. Hij heeft zijn telefoon dus toch wel mogen behouden? Fijn! Jij telt de dagen echt af tot je askim uit het leger is. Ben daar zelf iets minder mee bezig, maar dat komt misschien ook doordat askim en ik elkaar tussen door kunnen zien.

Isa: Ik denk dat de andere meiden al genoeg gezegd hebben. Deze jongen is jou zo niet waard! Hij bedonderd je waar je bij staat. Zo als je alles beschrijft, vind ik hem echt heel respectloos tegenover jou!

Tam: Och wat een verhaal met die autosleutel! Haha dat is iets waar ik ook altijd bang voor ben. Maar gelukkig is mijn auto op zulk soort acties voorbereid en kan je de bestuurdersdeur niet met het knopje op slot doen. En ik vind het echt bijzonder dat jij en die gekke Turk elkaar maar niet kunnen loslaten. Betekent misschien dat jullie toch wel bij elkaar horen!

Deniz kizi: Fijn dat je askim je op kwam halen! Zo hoort het ook. Ben benieuwd hoe je het gaat hebben.

Heb ook liefs uit gekeken en vond ook dat zij hem probeerde te veranderen in iets wat hij niet was. En inderdaad het was niet snel goed voor dr. Als hij werkte was het niet goed en als hij thuis zat ook niet. Denk dat zij gewoon te veel verwachtingen had ofzo. Maar vond wel dat haar ouders er goed mee om gingen, vooral haar vader! Je hoort zo vaak dat juist vaders sceptisch zijn.

Hier een weekend met vooroordelen gehad. Was vrijdag op een verjaardag van een vriendin en raakte met haar broer in gesprek over askim. En gelijk dingen als: Straks moet je hoofddoek gaan dragen. Gelukkig kan ik tegenwoordig heel goed met zulk soort opmerkingen om gaan en daar op een goede manier op reageren. Zulk soort mensen denken gewoon niet na. Net ook weer op Facebook bij een van mijn vrienden een hele discussie over Marokkanen: Kutvolk dit, dat. Kan daar zo niet tegen, mensen die dat soort opmerkingen maken!

Morgen ga ik naar askim! Koffertje is al ingepakt dus ik ben klaar om te gaan. Kom wel pas rond half 12 's avonds aan. Dus dat is wel echt een rottijd, voordat we dan in het hotel zijn enzo. Mja het was niet anders. Gisteren me verjaardag gevierd voor vriendinnen en dan vandaag voor familie en dinsdag samen met askim! :smiley:

Miloutjuh: Stiekem inwendig dus trouwkriebels hihi. En toch heerlijk om daar over te dromen :wink: Die afstand valt dan ook nog wel mee. Ik had gedacht dat je veel langer moest reizen. En vandaag nog leuke dingen gedaan of heerlijk genoten bij het zwembad? Ik vroeg me af komt jouw askim deze winter ook weer naar Antalya te werken? Hij werkte vorig jaar in de winter toch in Antalya?

Egwene:Dat zal wel wennen zijn zeker zonder tape? Gaat het wat goed? Je kan er ook voor kiezen op momenten dat jij je voet extra gaat balasten om hem dan effe in te tapen. Ooh en jouw belevenissen met je askim in januari staat mij nog helder op het netvlies. Vandaar dat ik het juist zo bijzonder dat je volgehouden hebt en dat het nu zo goed met jullie gaat ;-( Ik had namelijk in jouw situatie allang de handdoek allang in de ring gegooid. Ja dat hij nu steeds vraagt waar je gaat werken is misschien wel een een maniet van bevestiging krijgrn voor hem. Dat hij weet dat je serieus van plan bent om te komen. Hebben jullie trouwens al een exacte datum waarop hij uit dienst komt? Ik ga volgende week zondag naar Belek.

Tam: uuuuhhh meid wat heb ik toch een invloed op je :-p verstandig dat je hem wilt opzoeken. Ik ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. En verder probeer gewoon samen lol te hebben, niet teveel de nadruk leggen op moeilijke en serieuze onderwerpen en grote moeilijke dingen. En ja tis belangrijk om je behoeftes en grenzen aangeven (wat heb jij nodig?) Juist door dat goed en helder aan te geven kan er stabiliteit ontstaan :wink: En ja verder gewoon go with te flow en zien waar het jullie brengt. :wink: sorry t klinkt misschien wat warrig van mij… En ja of ik daadwerkelijk op een roze wolk weer ga komen, volgens mij heb jij daar wel vertrouwen in haha, maar ik ben het type relaxt rustig niet te vlug, voorkomen dat het me overweldigd dus ik wacht gewoon rustig af.

Deniz: Ooh meid ik hoop dat je heerlijk gaat genieten en wat super leuk dat hij je stond op te wachten op het vliegveld!!!

Lbdss: Jouw askim word volwassen en super dat hij leert klok lezen :wink: Ik heb daar trouwens nog nooit problemem mee gehad met Turken en klok lezen. Veel succes met je verhuizing. Het zal wel druk, druk, druk voor je zijn. Pas goed op jezelf.

Xlovato: Hoe is het met je neefje? Mocht hij weer mee naar huis of ligt hij in het ziekenhuis? Fijn dat je lekker met je askim hebt kunnen skypen. En ideaal dat jij je werkstuk kunt maken over Turkije. Dan heb je tenminste een onderwerp wat je interreseert :wink: Wanneer ging jij ook al weer naar Turkije?

Even over de aflevering liefs uit: Ik vond het juist mooi dat die vooroordelen benoemd werden. Want wees eerlijk die vooroordelen, grotendeels vanuit onwetendheid, leven hier wel. En ik vond het juist mooi om te zien hoe die vader open ging staan voor die jongen, dat hij zijn afkomst nooit mag vergeten en dat hij ook echt blij was met zijn schoonzoon.

Update van mij: Ik heb niet zoveel nieuws te melden eigenlijk.

Via Wereldwijzer app

Kardelen: meid ik wil je een hele goede reis wensen!! Geniet van het samen zijn met je askim!!! En ik ben nu alweer benieuwd naar je verhalen.

Ik ga inderdaad naar hetzelfde hotel. Dit was ook echt mijn grootste moeilijkheid. Aan de ene kant meerdere mensen die me heel graag weer willen zien, aan de andere kant de confrontatie met pipo. Ik heb er heel lang over nagedacht, tis inderdaad heel vlot allemaal en dat besef ik ook echt. Helaas heb ik tot volgend jaar geen andere mogelijkheid om te gaan en ja het zal misschien ook wel lastig en confrontetend worden.

Maar weet je ik heb iets van pipo heeft me wekenlang aan mijn lot overgelaten, hij heeft onze breuk gewoon geaccepteerd, zonder een verklaring, iets van duidelijkheid of toch nog iets van een goed gevoel te geven, laat staan te vechten. Hij heeft een tijdje geleden toegegeven dat het voor hem echt goed zo is. Hij heeft zijn vrijheid terug.

Juist daardoor heb ik ook iets van wil ik mijn leven laten bepalen door hem? Door niet naar dit hotel te gaan, waar ik graag naar toe wil, waar ik vrienden heb die blij zullen zijn om mij weer te zien omdat ik dan misschien Pipo tegenkom? Nee, ik voel juist een behoefte om er tegen te vechten, ik wil onafhankelijk zijn gaan en staan waar ik wil en mijn eigen weg gaan.

En ja misschien ben ik nu wel heel egoistisch. Houd ik te weinig rekening met hem. Maar heeft hij rekening met mij gehouden? Vele mensen zullen misschien een oordeel over me hebben en misschien doe ik het ook wel heel erg fout en misschien kom ik mezelf ook wel heel erg tegen. Maar hier word altijd gezegd liever spijt hebben van iets wat je doet, dan spijt van wat je niet hebt gedaan.

Desondanks is hij wel op de hoogte dat ik kom en hij weet ook dat ik vriendschap heb met een andere man. Hij reageerde erg luchtig op dit alles. Hij gaf wel aan dat ik goed om mezelf moet denken. Juist omdat ik een gebroken hart heb en omdat in zijn ogen die andere man nooit mijn type kan zijn en ik dus een grote vergissing maak.

En ja ik vind het zelf ook heel lastig. Ik kom hierin mezelf ook echt wel tegen. Daarom probeer ik er ook zonder verwachtingen er naar toe te gaan. Ik heb 2 lieve reisgenoten bij me en ik ken daar lieve mensen dus ik ben niet alleen. En ik zie wel…

Fijne zondag meiden.

Ladyside: Wanneer ga je richting huis? Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat? Ik heb al gehoord dat je voor Dr Love hebt gespeeld voor Tam. Goede reis terug

Via Wereldwijzer app

Oh wat is er veel geschreven, heb aldoor wel alles gelezen maar doordat die stomme app crashed, ga ik vanaf morgen als ik weer een laptop heb, weer actief meeschrijven en reageren.
Hier is het uiteindelijk goed gegaan, geen hotel nodig gehad. Al vond en vind ik het wel heel moeilijk dat hij zoveel werkt. We hebben 1 middag van de 14 iets samen gedaan. Behalve dan elke dag ff half uurtje zwemmen in zijn breaktime.
Hij wil absoluut niet dat ik ga, en het liefst heeft ie als ik dan toch moet gaan dat ik volgende weekbweer terug kom.
Zelf vind ik fijn om weer naar huis te gaan, maar ook weer niet.
Bah!! Kan wel janken!! En dat heb ik toch al een aantal dagen niet meer hoeven doen.
Morgen om half 9 in de ochtend is de pickup en om 12h30 vlieg ik…
Dan is het weer voorbij :frowning:

@Kardelen, veel plezier!!!

Via Wereldwijzer app

@ Summie ik moet je helemaal gelijk geven. Pipo boeit het schijnbaar allemaal niet meer zo dus duw hem lekker een dikke middelvinger in zijn gezicht en ga lekker je eigen weg. Het is zijn pech dat hij je kwijt is en je verdient dan ook een jongen die wel helemaal voor je gaat. En het zou leuk zien als dat nu allemaal voor zijn neus zou gebeuren. ( Sorry soms kan ik wel een beetje gemeen zijn :wink: )

Milou: Duits heb ik een cursus via Laudius. Italiaans leer ik online via Duolingo en ik schrijf af en toe met de vrienden die ik gemaakt heb deze zomer. Turks en de rest is op een… creatieve manier op de computer beland :wink: Ik zeg ook al iedere keer tegen askim: het is nog veel te vroeg om nu al een plekje te vinden voor de zomer. Maar moet het toch proberen van hem. Nou, dat komt later wel. En over dat samen leven… Dat is iets wat hij ontzettend graag wil. Hij wil dat ik in zijn huisje samen kom leven. Dus niet dat ik in een hotel ga, maar echt bij hem samen bij hem thuis in Manavgat. Ik heb nog enigszins mijn twijfels hierover, omdat we inderdaad nog helemaal niet zoveel tijd samen hebben gehad. En ik weet wel dat hij verandert is, maar die twijfels hou ik toch door wat er eerder dit jaar gebeurd is. Dus of ik het uiteindelijk ga doen? Misschien.

Kardelen: Ja, hij heeft zijn mobiel mogen houden! Geen idee hoe dat komt, maar ik ben er blij mee. En echt bezig zijn met aftellen… valt op zich wel mee. Uiteindelijk moet ik toch wachten tot februari, maar het is af en toe fijn om te zien dat de dagen minder worden. Jij ontzettend veel plezier bij je askim! Doe hem de groeten van me :wink: Hij weet vast nog wel wie ik ben haha. Geniet ervan.

Summie: Het is inderdaad wennen. Het voelt opeens zo wankel ofzo. Alsof het iedereen moment fout kan gaan. Het slaat nergens op, want het kan best wel weer een stootje hebben… Maar het is de angst die toch opgebouwd is. Het is de eerste dag zonder tape, dus ik kijk het nog even aan. Het lijkt nu ietsje gevoeliger, maar niet heel pijnlijk. Over januari… toen had ik het ook wel echt gehad. Ik was zo boos en teleurgesteld!! Maar ergens zag ik wel hoe hij kon worden. De ‘goedheid’ in hem? En dat lijkt nu meer naar boven te komen. Misschien word ik alsnog heel erg teleurgesteld en heb ik een jaar voor niks gewacht, maar ik wil hem die kans geven op de een of andere rare manier. 29 januari 2015 is zijn laatste dag in het leger. En rond 10 februari hopen we elkaar dan te zien in Manavgat. En over Pipo: Hij weet dat je komt. Hij weet dat je met iemand anders dan bent. Laat hem maar lekker kijken. Niks van aantrekken. Hij heeft zoveel kansen gehad en ze niet gegrepen. Dan moet hij je nu ook los laten.

Lady Side: Goede reis terug! Het zal heel moeilijk zijn om weer weg te moeten gaan… dus ook heel veel sterkte gewenst.

Hier verder geen update. Askim heel kort gesproken via de app, maar hij was niet in een praat-stemming. Alleen dat ik bij een bepaald hotel het echt moest proberen om een baan te vinden. Jaja… Morgen krijg ik waarschijnlijk te horen waar ik deze herfstvakantie zal werken. Spannend! Het zou zomaar in Side kunnen zijn.

@Kardelen die weekenden gaan er zeker komen :slight_smile: Kids gaan waarschijnlijk best wel regelmatig naar hun vader dus dat gaat vast goed komen. En inderdaad 500km is al veel beter.
Balen he al die vooroordelen, ik zag inderdaad voorbij komen op fb dat je op dat bericht van die Marokkanen. Ik kan daar ook zo slecht tegen en dan stond het bericht ook nog vol met scheldwoorden.
Goede reis meid en een heel fijne tijd samen met je askim. Heerlijk om je verjaardag met hem te kunnen vieren.

@Summie, ja die kriebels zijn er zeker wel hoor hahaha.
Vandaag hadden we een huis vol viste dus verder niet meer weggeweest.
Askim komt deze winter niet naar Antalya, hij werkt nu voor een ander bedrijf.
We hebben wel de wens om deze winter of dit voorjaar naar Nederland op vakantie te gaan.
En wie weet als het hotel waar hij werkt 2 maanden dicht gaat dat hij wel bij ons op bezoek kan komen voor een week/ twee weken. Maar hij wil eigenlijk niet zo lang bij ons in huis verblijven dus dat word overhalen.
Wel lastig dat pipo in dat zelfde hotel werkt. Maar ik denk dat je op deze manier wel laat zien hoe sterk je bent.
Nou dat hij zegt hij kan je type niet zijn en het is een vergissing klinkt mij heel bekend.
ik heb ex askim ook ooit ver voor ik een relatie kreeg verteld dat ik contact had met askim. (was in de periode dat ik heel veel contact had met ex askim) Hij verklaarde me voor gek. En zie nu :wink: hahahah

@Ladyside goede reis en sterkte met afscheid nemen meid.

@Egwene hahaha op een creatieve manier op de computer beland hahahaha.
Volgens mij zijn ze op dit moment nog helemaal niet bezig met volgend seizoen, eerst dit seizoen maar eens afsluiten.
Ga je nu met een andere organisatie weg in de herfstvakantie?

Zoals ik bij summie al schreef een huis vol visite gehad. Collega’s van de mama van de kids dus gelukkig sprak (bijna) iedereen Nederlands.
Toch word er dan heel veel Turks gepraat en ik probeer echt zoveel mogelijk te volgen. Enorm intensief en was dan ook best wel moe toen iedereen weg ging.
Nu nog lekker op het balkon laptopje er bij heerlijk nog hier :slight_smile:

Hey meiden,

Wat schrijven jullie vlot door :).

@summie: Jaa ik heb gelijk een foto gemaakt vind het wel speciaal en naar aşkım gestuurd. You got your first letter :)…can I open it ;)…hij moest wel lachen zo raar zijn naam ineens zo te zien staan. Ik vertrek woensdag en ga naar Marmaris voor 12 dagen. Ik kom zondag morgen vroeg terug dan vertrekt mijn moeder haha samen met mijn tante die kan ik nog net ff gedag zeggen :).
Groot gelijk hoor meis niks egocentrisch je pipo heeft je zo laten zitten zonder een normaal woord van uitleg dus je hoeft nu ook echt geen rekening met hem te houden…ben wel benieuwd of je goede vriend iemand zou zijn waar je met de tijd voor zou kunnen vallen ;). Het is de beste basis zeggen ze: vriendschap :). Maar ga er lekker open in. In het slechtste geval heb je een toptijd met vrienden :). Gaat er nog iemand mee dat je zegt 2 reisgenoten?

@Deniz kizi wat fijn meis dat je werd opgewacht en het gevoel fijn was hoop dat jullie een mooie tijd hebben samen. En ja liefs uit wel terug kijken. Ik vond het een mooie aflevering al stoorde ik me ook wel aan het meisje…ik vond de jongen wel superlief voor haar.

@Egwene fijn dat het contact steeds meer wordt en kan me voorstellen dat een audio bericht nig meer zegt kun je hem horen wanneer je wilt ;). Sterkte met je voet.

@Isa morgen lekker naar huis klopt dat? Hoop dat je het daar kunt afsluiten en je snel weer veilig thuis bent.

@Tam morgen onze eerste les ben benieuwd :D…Leuk dat je je gekke turk hebt gesproken en het erop lijkt dat jij meer zijn best wil doen. December joh tegen die tijd spreek je vloeiend turks haha :slight_smile:

@Ladyside super dat je toch een hele fijne tijd hebt gehad samen. Afscheid nemen is dan weer blehh. Geniet nog even van elkaar.

@Kardelen hele fijne reis en veel plezier met je askim!

@Lbdss goed te horen dat je aşkım jouw advies heeft opgevolgd :)…

Ik ga nu Echt beginnen met mijn koffer aiii… moet tot aan mijn vertrek nog werken…doeiiii

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

@egwene wat fijn die audioberichten. Toch altijd weer fijn om zijn stem te horen. De tijd kan voor jou niet snel genoeg gaan tot feb 2015.

@delali succes met de turkse les morgen samen met tam198.

@xLovato wat leuk zeg dat je voor school je kunt verdiepen in Turkije. Worden dus extra lange gesprekken met je aşkim.

@tam198 welkom terug

Via Wereldwijzer app

@tam198 wat een verhaal van de auto. Blijft altijd een leuk verhaal voor later hihi. Gardameer is idd een mooie omgeving. Muggen zitten er idd genoeg helaas. Ben ook altijd de pineut.
Wat leuk dat LadySide een foto heeft gemaakt. Wat lief ook wat hij allemaal tegen haar heeft gezegd.

@LBDS fijn zo’n betrouwbare man. Waar ga je heen verhuizen?

@Kardelen1 blijft irritant al die vooroordelen. Heel veel plezier bij je aşkim en een hele goede reis gewenst.

Via Wereldwijzer app

@summie goed dat je weer terug gaat. Ik zou ook geen rekening houden met hem en is dus totaal niet egoïstich.

@LadySide fijn dat jullie het goed gehad hebben samen. Maar idd die werktijden…

Via Wereldwijzer app

Pfoe zeg, je mist toch wel veel als je het een paar dagen niet hebt bijgehouden.

Hier even een update van mij.

Mijn aşkim werkt bij Side Star Beach hotel. Misschien wel bekent onder de Side gangers.
Ik merk wel dat ik erg onzeker wordt over het hele gebeuren. Wil hij mij wel echt enz. Ik ben vaak degene die als eerste een berichtje stuurt. Nu zegt hij dat hij problemen heeft met zijn internet. Heeft nu een kredietkaart daarvoor. Geen idee of dit kan daar???
Volgende maand is zijn internet weer goed en kan hij veel schrijven zoals hij dat zegt. Nu kan hij af en toe schrijven.

De keren dat we contact hebben vraagt hij wel wanneer ik kom en zegt hij dat ie me mist en heel veel van mij houd.
Op de vraag wanneer ik kom heb ik gezegd dat het afhankelijk is van het contact.

Heb mezelf voorgenomen dat ik hem vooropig maar even geen berichtje stuur. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik een berichtje krijg. Heb nu inmiddels 2 dagen niks gestuurd en hij ook nog niet :frowning:
Ik denk dan, waarom kun je wel facebooken en niet mij een berichtje sturen…
Of zie ik alles zo zwart wit???

Gelukkig ben ik geen onzeker type van mezelf…, wel dus :wink:

Verder heb ik gister meegedaan met de damloop by night. Wat een belevenis. Echt super gaaf. Nu alleen wel een pijntje opgelopen aan bovenbeen. Rustig aan doen dan maar.
Morgen bhv herhaling ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Sorry voor de lap tekst hihi. Zo maareens proberen te gaan slapen.

Liefs Bianca

Via Wereldwijzer app

Milou: Zoals Kardelen al tegen je zei: 500 km is al een héél stuk dichterbij haha. Het zou geweldig zijn als hij af en toe langs kon komen en andersom. En nee, hotels zijn nu echt nog niet bezig daarmee, hoe erg hij ook beweerd van wel. Dus ik ben verstandig en wacht rustig af. Het heeft allemaal geen haast. Het lijkt wel alsof ik opeens Turks ben geworden (het komt wel goed, rustig aan) en hij Nederlands (schiet op, regel nou wat). Ja, ik ga met een andere organisatie dan de zomer. In het voorseizoen heb ik gewerkt voor een bepaalde organisatie en zij hebben ook een internationale afdeling. Ze zochten nog mensen en dus mag ik heerlijk weer naar het buitenland. Hopelijk krijg ik vandaag te horen waar ik heen ga. Wel goed dat jij zo je best doet om al het Turks te volgen! Hoeveel kan je er ongeveer van begrijpen?

Delali: Dank je wel voor je lieve wens. En ja, hij stuurt ze niet heel vaak, maar als hij ze stuurt… heerlijk. Succes met je koffer inpakken haha.

Bianca: Zeker kan de tijd niet snel genoeg gaan! Ik begin langzamerhand wel ongeduldig te worden. Het komt steeds dichterbij, ook al is het nog wel dik 4,5 maand. En zeker weten dat ik Side Star Beach Hotel ken!! Ik heb in het hotel ernaast gezeten in januari (Side Star Park). Ze waren toen dat andere hotel aan het verbouwen. Super dat je mee hebt gedaan met de Damloop by night. Succes vandaag bij de BHV-training.

Vandaag wordt het wachten op een e-mail, hopelijk. Ik ben echt heel erg benieuwd. Alle plekken waar ik naar toe kan gaan zijn prima, al heb ik wel een bepaalde voorkeur voor een plek (Side). Verder weinig plannen. Veel rusten. Ik merk dat mijn enkel toch geïrriteerd is door de shopsessie van zaterdag en de nogal ruwe methode om alle lijmresten van mijn voet en benen af te krijgen (mijn vader: wasbenzine is het beste!.. Ik heb het geweten).

@bianca, hier is star beach ook zeker bekend :slight_smile: heb me er 2 weken geleden af laten zetten met de transfer. Askim werkt om de hoek aan de boulevard.
Het onzekere ken ik hoor! Weet zo niet of ze ook aparte internetkrediet kaarten hebben. Balen dat hij dan ook niks laat horen… komt vast goed!

@Egwene, ik hoop dat je een leuk plekje gaat krijgen in de herfst. En het internationaal kan echt overal zijn? Of hebben ze bepaalde landen?

Hier ondertussen op het vliegveld, afscheid was ok. Hij wil niet dat ik verdrietig ben, maar blij ben dat ik er was en dat ik hopelijk snel weer kan komen. Maar ondertussen vonden we het allebei niet leuk :frowning: maar ja afscheid nemen hoort erbij… elke keer maar weer.
Zoals jullie begrijpen heb ik het niet beëindigd, maar gaan we gewoon gezellig door en zien wel hoe het zal gaan.
Nog 2 uur en dan hang ik in de lucht… op naar het koude NL!

Via Wereldwijzer app

@ ladyside wat ik weet is dat askim vroeger elke maand ik geloof 1GB tot zijn beschikking had en als dat op was moest hij wachten tot de volgende maand dan kreeg hij weer 1GB dus het klopt wel