Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Bianca ook hier is Side Star Beach bekend! Ik woon er vlakbij haha :slight_smile:

Ladyside afscheid nemen is nooit leuk en zal zwaar blijven veel sterkte ermee!!

Via Wereldwijzer app

Ik ben heeel erg vergeetachtig de laatste dagen, veel moeite met schrijven etcccc!!

Gister weer even een dipje zo’n moment dat je denkt wat doe ik hier?!! Tsjaa me hele huis was schoon, spullen bijna alles ingepakt ik had gewoon NIKS te doen! En als ik niks te doen heb ga ik teveel denken en dat is nooit goed haha! Gelukkig vandaag weer nieuwe spullen gekocht die ik in een doos kan proppen en de cavias wassen haha!!

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ga letterlijk zo’n vijf minuten rijden van me oude appartementje wonen haha! Twee straten oversteken en ik ben er! :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Hier maken we ook weer wat mee. De kids waren stiekem in mijn kamer vanmiddag om met mn iPad te spellen, maar ze hebben ook met het slot gespeeld. Toen ik ze er uit gezet heb hen ik de deur achter me dichtgetrokken. Gevolg iedereen is buiten de kamer maar de deur is op slot :frowning: opzoek naar de technische dienst of ze het open kunnen krijgen.

Via Wereldwijzer app

Omg Milouuu hoe is t afgelopen? Toch wel grappig wat kinderen soms voor elkaar krijgen haha!!

Ik heb trouwens n kilo baklava gekocht vandaag omdat het kan haha! Liepen langs n bakkertje en ik zag baklava en keek askim aan met grote puppy ogen en toen dacht hij ik koop gelijk n kilo voor dr haha!! Hier ben ik wel even zoet mee :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Ik wacht nog steeds tot ik mn kamer weer in kan. Als het goed is komt de technische dienst van de site om 21.45. Maar het is Turkije dus ik reken op iets later hahahaha.
Heeerlijk een kilo baklava. Doet me er aan herinneren dat wij ook gekregen hebben zaterdag door de oma van de kids gemaakt: )

Via Wereldwijzer app

@tam198 jaa daar kan askim me goed bij helpen haha, jaa ik vind het heerlijk dat ik het nu wat rustiger heb het werd toch te veel, met mijn neefje gaat het nu weer een stuk beter hij is gewoon lekker thuis gelukkig! Fijn om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Haha wat een gedoe op de terugweg zeg! Later kunnen jullie er om lachen, Ooh wat leuk dat ladyside met je gekke Turk heeft gesproken! En dat je nu weer contact met hem hebt!

@LBDSS haha ik vind het idd een leuk onderwerp! Het gaat nu weer beter met hem gelukkig, jaa dat dacht ik ook! Heb het liever zelf dan zo klein mannetje! Haha zo te lezen heb je je askim goed opgevoed hihi, balen dat je een dip dagje had meid

@denizkizi fijn dat je goed bent aangekomen meid, en wat leuk dat je askim je stond op te wachten!! Geniet van de tijd samen meid!

@egwene jaa spraakberichten zijn idd leuker dan even snel een appje!
Heb een hele gezellige avond gehad met mijn vriendin! En wat super dat je mooie jurk hebt gevonden, wel lief dat je askim steeds vraagt waar je nou gaat werken hihi

@miloutjuhh het is idd een leuk onderwerp haha! Ik ben als het goed is in april klaar! Met m’n neefje gaat het gelukkig al een stuk beter. Wat leuk dat je de jurk van de tante hebt gepast dan zal het idd wel wat beginnen te kriebelen hihi. En hoe is het nog afgelopen kon je ā€˜snel’ je kamer weer in?

@kardelen heel veel plezier bij je askim! Geniet ervan meid!!

@summie jaa het gaat alweer een stuk beter met m’n neefje! En het is idd een leuk onderwerp voor school! Ik ga 25 oktober dus heb begint al wat op te schieten! Je moet je leven idd niet laten bepalen door Pipo meid!! Gewoon lekker genieten straks in Turkije me je vrienden! En als je Pipo tegen komt gewoon je middelvinger opsteken zoals Civic zegt haha!

@bianca1984 jaa askim kan me goed helpen voor mijn opdracht haha! Geen idee hoe dat werkt met het internet? En de onzekerheid ik snap je helemaal meid dat had ik eerst ook.

@ladyside ik hoop dat je een goede vlucht terug hebt gehad, afscheid nemen is idd nooit leuk maar het hoort er helaas wel bij… Knuffel voor jou meid!

Heb niet zo veel nieuws te melden nu eigenlijk haha, heb vandaag weer een dagje stage gehad was weer een leuk dagje! Pff der komt volgens mij een verstandskies door want heb al de hele dag pijn in m’n mond auw. Morgen een dagje vrij!

Welterusten allemaal! X

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen,

Nou vanochtend een heel lief berichtje gekregen van askim :slight_smile:

@LBDSS Dan woon je best in een mooie omgeving. Bevalt het goed daar? Alvast succes met oververhuizen.

@LadySide Welkom terug in NL. Zal wel erg omschakelen zijn qua temperatuur.

@Egwene Al een mailtje gehad waar je naar toe mag?

@xLovato Altijd fijn die verstandskiezen…

Verder eigenlijk geen nieuws.

Fijne dag allemaal

Hier snel een sms ben nu in marmaris dus heb even internet leg het hele verhaal na zaterdag wel uit wou gewoon even laten weten dat hier alles ok is

Via Wereldwijzer app

3 likes

@Tam: wat een verhaal over de auto. Op dat moment ff lastig, maar zeker super grappig om later te vertellen :slight_smile:

@Lbdss: ohhhhh baklava!! Mijn god, jij brengt me om een super idee! Ga zo maar eens in het dorp een poging doen om lekkere dingen te halen. ā€˜Poging’ zeg ik erbij aangezien niemand hier Engels spreekt

@Bianca1984: Ik snap die onzekerheid maar al te goed! Dat had ik eerst ook. Ben blij te lezen dat je eindelijk een lief berichtje heb gehad van je aşkım

Derest heb ik even niet goed onthouden, sorry!

Hier gaat het goed! Aşkims daden laten me zien dat het goed zit en dat is voor mij voldoende voor nu. De communicatie is alleen wel erg frustrerend! Hij liet me weten graag met me te willen praten. Maar hij vertelde me er niet bij Hoe haha. Ik vroeg hem via translate of er iets speciaals was wat hij wilde bespreken en of er soms iets is? Hij zei dat er niks aan de hand is en dat hij gewoon graag wilt kletsen met me. Ook vroeg hij mij of mijn familie van hem af wist. Ik weet niet wat het betekend dat hij wilt praten en zijn vraag naar of mijn familie van hem afweet, maar het lijkt me niet een negatief aangezien hij het niet zo vragen als het hem niet geïnteresseerd had. De eerste dag was ik in het hotel gebleven. Wat een moeilijke dag was dat. Ik verveelde me dood hier. Gelukkig is aşkım sowieso elke avond na zijn werk bij me in het hotel en slapen we elke dag samen. Ff tussendoor onder ons meiden: er ge er niks in bed, wat betekend dat? Niet dat ik wil hoor, maar vroeg het me wel af. Gisteren met hem meegeweest op de boot. Was leuk en askim was lief voor me. Vandaag ga ik niet met aşkims boot mee omdat ik niet elke dag mee wilde. Maar ja, wat nu? Haha. Ik ben bang voor verveling en zit nu te verzinnen wat ik allemaal kan gaan doen. Nadeel van in een niet toeristisch klein dorpje zitten is dat het niet echt bruisend is en vol zit met dingen om te doen. Iemand een idee? Hihi.
Ik ga maar eens kijken of ik wat lekkers kan halen bij een winkel. Ow ja, ik wil ook nog een leuk kade kopen voor aşkım, maar weet niet wat…hellup?!

Fijne dag meiden! xXx

Deniz kizi ,je kan naar de dierentuin in izmir gaan of gewoon izmir zelf.dagje kusadasi is ook leuk.
Bijzonder dat je naast een Turkse man ligt die niks probeert,misschien is hij ergens bang voor.

Via Wereldwijzer app

Wakker geworden in het verkeerde bed vandaag :frowning: Zo voelt het echt…
Ik weet dat afscheid nemen moeilijk is, dat viel me nog 100% mee trouwens. Maar gewoon weer het thuis zijn, stilte in bed, alleen wakker worden…zoooo raar!
Aan de ene kant heeel blij weer mijn eigen dingetjes om me heen te hebben, en vooral mijn eigen comfortabele bank en badkamer, aan de andere kant het gevoel dat ik hier niet hoor.
Maar toen ik in Side was, wist ik niet of het wel mijn toekomst zou zijn en of ik daar wel zou kunnen wennen. Zooooo dubbel!!
Gelukkig vanmiddag eerst een vergadering v/h werk met aansluitend een gezellig uitje. Het eerste deel gaan we (jaja) Jeu de boules spelen whahahaa! (ik werk met voornamelijk mannen boven de 60 :wink: ) en daarna lekker wokken.

@DenizKizi, blij dat het goed zit tussen jullie! Maar wel apart dat jullie samen slapen, en er niets gebeurd. Is hij misschien 1 van de weinige turken in het toerisme die geen sex voor het huwelijk wil??

@Littleone, goed iets van je te lezen en te zien dat alles goed gaat daar!

@Bianca, Thnx! Het is idd nogal omschakelen qua temperatuur! Stond gisteravond op mijn slippertjes en een simpel sweatvest op het station te rillen van de kou haha!
Fijn dat je een lief berichtje weer hebt gehad :slight_smile:

@Miloutjuhh, hahaha wat een toestanden! Is het uiteindelijk nog goedgekomen, of sta je nog steeds te wachten :wink:

@LBDSS, een kilo baklava??!??! WOw! Ik hou niet van het spul, maar jij blijkbaar wel hahaha! Geniet ervan, het is je gegund!
En wat jij daar doet?? Samenwonen met je lieve man! En straks verhuizen naar een geweldig appartement mƩt je eigen uitgezochte spulletjes!!
Niet teveel nadenken dame, is niet goed voor je. WOrdt je te snel oud van :stuck_out_tongue: Maar ik snap je wel hoor! Eerst even weer aan je eigen gezondheid denken en we blijven hier met zijn allen met je mee hopen dat ook jij weer aan het werk kunt gaan daar. Ik kom wel daar wonen, en met de andere Sidegangers van hier gaan we gewoon een bedrijfje opstarten! Een pannenkoekenrestaurantje!
Dan zijn we met meer, hoeven we niet allemaal belachelijk veel te werken, Ć©n hebben we iets te doen! De mannen verdienen het ā€œechteā€ geld wel!

Het verhaal van Tam haar man komt zo snel mogelijk hoor! Ik moet eerst ff eten nu, en ben op zoek naar een laptop… en als ik weer iets in mijn hoofd zit gaat dat er niet meer uit helaas :frowning: Deze is op, en is aan vervanging toe. Gelukkig had ik afgelopen tijd gespaard en krijg ik binnenkort weer een jaarlijks extraatje :smiley: Dussssss een vliegticket kan ook nog geboekt worden!

Fijne dag meiden!

@Ladyside Ik kan snappen dat het heel raar voelt zo alleen wakker worden. Maar het leven daar is idd zo anders dan hier. Je bent ook meer op jezelf gericht daar.

Veel plezier met jeu de boulen.

Enne goed verhaaltje van het pannenkoekrestaurant :).

Groetjes

Via Wereldwijzer app

@LBDSS Af en toe een dipje kan ik snappen. Is ook zo anders daar. Maar kop op. Komt wel goed. Helemaal als je straks je eigen spullen hebt.

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Ladyside ik denk dat we allemaal wel snappen hoe je je voelt je went heel snel aan iemand die naast je ligt maar alleen slapen weer is dan zo moeilijk sterkte!! En over dat pannekoekenrestaurant ik heb het er de laatste tijd veel over met askim om een Hollandse kroeg te starten! Ik heb de administratie en bedrijfs en promotieskills en askim natuurlijk bergen horeca ervaring en de turkse taal :slight_smile: (daarnaast is askim vriendjes met de burgemeester die ook onze nieuwe buurman word!) Op papier is het heel realistisch voor ons om zoiets op te zetten en ook echt wel onze droom! We hopen dat ik volgend jaar kan werken zodat we financieel kunnen sparen om onze droom werkelijkheid te maken hihi :slight_smile:

Milou wanneer kon je je kamer in uiteindelijk? Hihi! En zelfgemaakte baklava van een turkse oma hmmmmmmmmmmm

Lovato ben soms erg streng voor askim en pak hem aan als een klein kind maar met het gewenste resultaat haha :slight_smile:

Bianca het bevalt hier heel goed lekker relaxte sweer maar me nieuwe huisje zal nog beter worden haha!!

Littleone fijn dat alles goed gaat benieuwd naar je verhaal :slight_smile:

Deniz wat rot dat de communicatie niet zo lekker loopt met je askim en dat je in een dorpje achteraf woont, maar idd probeer anders lekker dagjes naar andere grotere steden dichtbij te nemen :slight_smile: en het kan zijn dat je askim niks probeert omdat die wacht tot jij initiatief neemt? Mijn askim heeft mij de eerste dagen niet eens een kus gegeven omdat die bang was mij te beledigen! (En dan heb ik het over een simpele kus op de wang he!)

Via Wereldwijzer app

@ Deniz kizi fijn dat het goed gaat. Over dat ene ding dat kan in mijn ogen 2 dingen betekenen: Of hij behandelt je als een echte man met veel respect en wacht hiermee tot na het huwelijk zoals het ook hoort in zijn cultuur OF meneer is niet gescheiden en doet niks omdat overspel in het huwelijk een vreselijke zonde is. Ik hoop op het eerste!

Dag meiden allemaal,

Even een poging doen om terug mee te schrijven

Miloutjuuh ik hoop dat je niet al te lang meer hebt moeten wachten om in je kamer te kunnen, kinderen e!! Kan geloven dat het kriebelde toen je het trouwstukje paste. Jammer dat je naar je aşkım niet kon, maar 500 km is idd een heel stuk dichter.

Lbdss hoop dat je je ondertussen al beter voelt, maar met een kilo baklava zal dat wel lukken, lekker toch!! Leuk dat je nieuwe spulletjes al beginnen toe te komen! Veel verhuisgenot!

Deniz kizi: fijn dat je het zo leuk stelt, en dat hij moeite voor je doet! Geniet ervan meid!!!

Bianca: welkom hier, leuk dat je je aşkım hebt gehoord, al verdere plannen om terug te gaan? Hotel ken ik niet! Side is wel een leuke plaats!

Ladyside: sucked e om terug thuis te zijn… Maar ben wel blij in jouw plaats dat je zo een leuke tijd hebt gehad en dat je je roze wolk terug hebt. Knuffel

Summie: groot gelijk heb je dat je terug gaat, zal idd wel even slikken zijn als je hem terug ziet, maar toon hem maar eens goed wat hij moet missen. Doe jij maar lekker je eigen ding, denk dat hij de laatste is die je nu raad moet geven. Geniet ervan, je hebt je reisje en je ontspanning heel dik verdiend!!

Xlovato: je neefje, blij dat hij het al beter stelt, verschieten! Leuk dat je het zo goed stelt op je stage, en weet niet of je het hebt gemerkt maar de maand september loopt op zijn laatste pootjes…:wink:

Egwene: blij te horen dat je voet wat beter gaat, zal idd raar zijn zonder tape, maar mss moet je idd doseren, bij zware belasting mss intapen. Ether is goed voor lijmresten. Hoop dat je goed nieuws krijgt via mail en je lekker naar side kan. Fijn dat je aşkım zo een stuk serieuzer wordt!!! Proficiat met je uitslag!!!

Kardelen ik wens je een hele goeie reis en geniet ervan, ook een heel gelukkige verjaardag toegewenst!!! Amuseer je

Tam198 fijn dat je terug praat met je gekke turk en dat alles wat vlotter verloopt, hoop dat jullie eruit komen!!! Leuk dat je in december mss kan gaan!!
Autoruit in italie is idd grappig verhaal achteraf, moment zelf niet zo leuk. Heb het zelf ook eens meegemaakt;) fijn dat je een leuke periode hebt gehad, zal je wel deugd hebben gedaan!!!

Littleone leuk dat alles goed met je gaat, benieuwd naar je verhalen!!

Delali wat zal die post wel speciaal aanvoelen, ga jij niet binnenkort naar ginder toe?

Torun jou ken ik nog niet maar dank je voor je bezorgdheid, geen idee of het zijn vrouw is, maar hij is en was wel heel erg met haar bezig, zelfs die avond dat hij naar zijn vriend berichtte, bleek dus gewoon naar haar te zijn, hij had gewoon haar naam veranderd… Ze draagt dezelfde familienaam en zou getrouwd zijn en drie kinderen hebben. Heb wel eens op hare facebook gezien, maar vind niet veel terug, kan natuurlijk zeggen wat hij wilt…

Civic denk dat iedereen wel een klein beetje een gemeen kantje heeft;) hoeft je daar niet voor te verontschuldigen!!

Turkijelover leuk je nog eens te zien passeren, hoe is het nog met je?

Hier alles goed, ben van gisterenavond thuis.
Hebben zaterdag nog een goed gesprek gehad, zaterdag en zondag zijn ook redelijk verlopen. Maar heb geen idee hoe of wat ik nu ga aanvangen ermee. Zal eerst alles goed laten bezinken. Hadden normaal plannen om in november elkaar nog eens te zien maar weet het eerlijk gezegd nog niet.
Heb vandaag ook nog niks gestuurd, wacht op een zet van hem, hij zit al de halve dag online, maar nog niks gehoord! Wel al goed kunnen praten met mijn beste vriend en tante. Ben ook bij mij ouders langs geweest, maar die doen alsof ik nooit ben weggeweest en vragen me ook helemaal niks.

Wil jullie wel nog eens allemaal bedanken voor jullie bezorgdheid!!!
Knuffel en grtjes allemaal

Via Wereldwijzer app

Even kort…

Internet Sucks en het is midden in de nacht.
Ik kan dus niet slapen omdat ik ging testen, naja niet testen maar kijken of Lissabon gelijk zou kunnen hebben met het nemen van initiatief. Maar meneer weigerde zelfs. Niet onbelangrijk om te weten…het is de vorige keer al een keer gebeurd dikke maand terug, dus dat wachten na huwelijk geloof ik al niet meer. Ik heb hem gevraagd wat er aan de hand is omdat ik het niet begreep en er nog wel mee zit, maar hij zegt alleen maar dat ik speciaal voor hem bent en dat er niks is. Hierdoor zit ik nu nog wakker. Snap er niks van. Alles, maar dan ook echt alles is perfect hier nu, behalve dit dingetje dan

• Updated - - -

Mijn telefoon typte zomaar Lissabon zie ik nu, maar ik bedoelde dus Lbdss

Dag deniz tis niet leuk om af gewezen te worden. Misschien gewoon niet op doorgaan, en hem uit zichzelf laten komen? Kan natuurlijk ook gewoon moe zijn van werk enzo…
Grtjes

Via Wereldwijzer app

@Isafazli: ik zal ook niet meer het initiatief nemen nee. Maar We hadden de meest romantische en perfecte relax avondje gehad, dus moe van zijn werk was niet de reden helaas
Snap er werkelijk niks van :frowning:

Even snel een berichtje. 8 oktober vlieg ik naar… Side! Jep, ze hebben me er geplaatst. 28 oktober vlieg ik dan weer terug. Met mijn voeten lijkt het de goede kant op te blijven gaan. Morgen heb ik mijn bachelor diploma uitreiking. Daar heb ik veel zin in. Vrijdag een training om me voor te bereiden op mijn nieuwe baan. Dus de komende tijd ben ik nog druk :slight_smile:

Via Wereldwijzer app