Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Wow Egwene naar Side dat is nog eens een leuke plaatsing :). Word wel erg nieuwsgierig naar Side nu er zoveel dames naartoe gaan en hun hart er hebben verloren :). Veel plezier bij de uitreiking en lekker aftellen naar 8 oktober!

Isa meis ik snap je verwarring en goede gesprekken en mooie woorden zijn leuk ala ze overeenstemmen met zijn gedrag en volgens mij is dat niet zo. Ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt. Je verdient wen man die je met respect en liefdevol behandeld.

Deniz kizi wat raar…moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat ik ervan moet denken en merk bij mezelf dat ik dat gevoel vaker heb bij deze man van ik weet het niet…meis waarom bespreek je het niet met hem? Je kunt toch aan geven dat je ondanks de super fijne tijd verbaasd was dat dit stukje uitbleef en dat je benieuwd bent naar de reden?

Tam jammer he van maandag was echt een beetje teleurgesteld dat onze les niet door ging. Over 2 weken ben ik er bij!

Summie de weersvoorspellingen zijn heel wisselend ene keer heb ik 5 dagen regen en de andere keer 1…nou ja gaan het wel zien…hoop dat de weergoden ons goedgezind zijn :).

Ladyside: sterkte meis met weer op starten hier. We leven soms echt in twee werelden en in beiden mis je iets en vindr je iets. Kies voor de plek die jou het gelukkigst maakt!

Miloutjuh jij maakt wat mee ;)…gelukkig eind goed al goed…

Bianca die onzekerheid is normaal hoor volgens mij kunnen we er allemaal over meepraten…ben blij dat je zo een lief berichtje van hem had dat doet weer goed. Ik had gisteren een mooi liedje van mijn aşkım toegestuurd gekregen was ik ook zo blij mee. Speciaal voor mij zei hij had een hele mooie tekst. Gelijk op mijn telefoon gezet…hoop dat ie t blijft doen mijn telefoon alleen voor de liedjes wil ik m al niet missen… :wink:

Hier wat kofferstress en gedoe met mijn telefoon hij laadt helemaal niet meer op. …heb dus zo een probleem. Vanavond vlieg ik naar Bodrum kom daar 1 uur aan en heb dan een tranfer naar Marmaris. Lange zit nog maar omboeken zou me 75% kosten. Aşkım wacht me in het hotel op. Hij moet helaas nog een paar dagen werken ivm ontslag van een collega en een scooterongeluk van een andere. …zie ook wel op tegen verveling en als ik straks geen telefoon meee heb :frowning:

Fijne dag meiden!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

@Delali, Goede reis en veel plezier bij je askim! :slight_smile:

Dankjewel Ladyside :slight_smile:

Delali: hele goede reis, succes met je telefoon en veel plezier met je askim!!! Zooo jammer dat ik nu de 1e les alleen moet gaan.

Kardelene: Jij ook heel veel plezier met je askim en gefeliciteerd met je verjaardag

Via Wereldwijzer app

Delali hele goeie reis toegewenst, hoop dat je telefoon toch nog in gang schiet!!

Egwene: super voor je!!!

Grtjes verder

Via Wereldwijzer app

Delali.hele fijne reis en geniet.

Via Wereldwijzer app

Tam ja jammer he baalde er best van afgelopen maandag. Maar misschien kun je naast Corrie zitten zij is ook alleen ;)…week erna ben ik er gezellig bij!

Dankjewel Turkije lover en Isa :).

@delali goede reis en een fijne tijd.

Via Wereldwijzer app

@delali hele fijn reis en geniet ervan. Heel veel plezier:):):slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Dankjewel Miloutjuh en Marije!! :slight_smile:

Effe vlug: Delali…als wij in Turkije zijn…dan gaat vast de zon spontaan schijnen omdat wij er zijn :wink: He meid heel veel plezier met je askim! Geniet maar lekker van elkaar :wink: Ik hoop dat dit jullie laatste afscheid zal zijn en dat jullie snel samen een leven kunnen op bouwen… liefss

Via Wereldwijzer app

Dankjewel Summie ja dat denk ik ook hoor…we trekken alle zonnestralen naar ons toe :*…ja meis dat hoop ik ook wat klinkt dat goed zeg een laatste keer afscheid :D…jij ook alvast een hele fijne tijd maar ik kom hier vast nog wel als mijn telefoon meewerkt :wink:

Delali je moet je telefoon laten repareren in Turkije! Ze zijn heel snel en goedkoop! :slight_smile: ik had hetzelfde probleem met mijn telefoon! 40 tl en een uur later was die weer zo goed als nieuw! Wel je askim meenemen als je hem gaat laten repareren is altijd goedkoper en sneller haha! Heel veel plezier en succes meid :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

zoals ik al dacht kwam de man wat later dan verwacht maar rond half 11 had hij mijn kamer open en kon ik gelukkig in mn eigen bed slapen hahahaha.

@Bianca, ik denk dat de meeste van ons de onzekerheid wel kennen. zeker in het begin van je relatie. Dat is altijd al lastig nu heb je ook nog eens de afstand en vaak ook opmerkingen van andere die je liever niet wilt horen.
Gelukkig heb je wel weer een lief berichtje van hem gehad.

@Egwene super leuk dat je naar Side gaat.
Hahaha ik had dat een tijdje terug ook met mijn askim. Ik had zo iets van ik kijk wel hoe het komt en ga nu iets doen wat ik leuk vind (terug hier heen) En askim had zo iets ga plannen maken voor de toekomst.
Hoeveel ik begrijp vind ik lastig te zeggen, soms gaat het goed soms minder. Vandaag op school begreep ik er niks van maar toen ik gebeld werd over het pakketje dat askim had opgestuurd ging het aan de telefoon heel goed. Kon alleen niet op het Turks voor 34 komen dus heb ik dat een van de kids laten zeggen.

@Ladyside die momenten blijven lastig, voor het eerst weer wakker worden alleen in een koud bed. Gelukkig heb je meteen afleiding.

@xlovato o in april al klaar met school dat schiet al lekker op. Tijd gaat snel al bijna oktober.

@Littleone benieuwd naar je verhaal. geniet meid!

@Deniz kizi, een knuffel voor jou, het is nooit leuk om afgewezen te worden. Ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Enige manier om er achter te komen is praten maar dat is in jullie geval volgens mij erg lastig. Hij spreekt volgens mij erg weinig engels?
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

@LBDSS ja zelfgemaakte baklava vind ik nog veel lekkerder hahaha. Heb vandaag laatste stukje op. Zal er nu wel weer even op moeten wachten, oma is naar Nederland.

@Isa knuffel meid. Blijft een lastige situatie, ik hoop dat je er voor jezelf uit komt. Inmiddels al iets van hem gehoord?

@Summie wanneer vertrek jij ook al weer? ook bijna toch?

Weinig te melden eigenlijk alles gaat lekker hier.
Volgende week vrijdag komt mn moeder al lekker een weekje langs dus hoop dat het lekker weer blijft.
Het is de laatste dagen wel erg bewolkt, maar dan ondertussen ook heel benauwd niet echt fijn weer.

fijne avond meiden.

17-10 canim24 :turkey: Alanya 23 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 31 Nachtjes

******BACK AT

Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
xLovato 03-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

• Updated - - -

Zo het lijstje ook weer eens opgezocht.
Klopt vast niet meer dus laat weten als ik er iets in moet veranderen/toevoegen.
Ga proberen het weer bij te houden. Aftellen blijft leuk :slight_smile:

@miloutjuhhh mag ik op je lijstje? Ik ga 14 t/m 26 oktober naar kusadasi. Ik ben jarig op 5 januari en ben samen met mijn vriend sinds 16-10-2013

Via Wereldwijzer app

Ladyside: Welkom thuis meid. Dikke knuffel voor jou. Hoe is het om weer thuis te zijn? Kan jij je draai wat vinden? Oooh dat pannekoeken restaurant wat een super idee!!! Als je personeel nodig hebt hoor ik het graag :wink: Haha en ik denk echt dat het een gat in de markt is met al die Nederlandse meiden die in Side verliefd worden :-p

Delali: Welkom in het mooie Turkije. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je lekker geniet!!! Ik heb gewoon all-inclusive inclusief zon geboekt :-p terwijl als ik op weeronline zie twijfel ik…haha…we zullen zien…

Egwene: Je moet inderdaad het vertrouwen weer in je voet krijgen en als je veel pijn hebt gehad is dat soms lastig. Gefeliciteerd met je baan. Wat ga je precies doen voor werk? Animatiewerk? Jij en je askim dat weerzien was volgens mij 1 groot misverstand en miscommunicatie. Ik hoop gewoon heel erg dat als je hem weer ziet dat het dan heel goed zal gaan. Je hebt het echt verdiend want wat ben je dapper, sterk en moedig!!!

Miloutjuhhh: Ooh wat jammer dat hij nu ander werk heeft, was namelijk wel leuk geweest dat hij in Antalya zou werken. Het zou inderdaad wel super zijn als je askim deze winter jou komt opzoeken. Ooh en Turks is en blijft een lastige taal en begrijpelijk dat het dan intensief is om te volgen. Wat een stunt trouwens met dat slot. Ik vertrek zondag en ik heb all-iclusive inclusief zon besteld dus bereid je maar voor op volgende week mooi weer :-p. Ach ik doe es gek…je mag mij wel in het lijstje zetten…zondag vertrek ik en zondag 5-10 kom ik terug… bestemming is Belek…

Lbdss: Wat hebben jij en je askim een leuke toekomstdroom om een kroeg te beginnen. Dromen kunnen als je wilt op den duur misschien wel werkelijkheid worden :wink: Veel succes met verhuizen.

Deniz: Uuh een Turk die niks probeert inderdaad zoals hier gezegd erg bijzonder, getrouwd of erg traditioneel. Maar waarom er niet met hem over proberen te spreken? Wij kunnen hier alleen maar gissen, hij kan je misschien antwoorden geven op je vragen. Desondanks hoop ik dat je een fijne tijd hebt met je askim!!! Geniet er van!

Isa: Ik wil jouw heel veel sterkte en wijsheid toewensen. Persoonlijk denk ik dat jij heel veel hebt om over na te denken. Begrijp me goed, ik gun iedereen de liefde en geluk, maar ik heb in jouw verhaal grote twijfels of dit je gelukkig gaat maken! Jij verdiend het om respectvol en liefdevol behandeld te worden en persoonlijk vind ik dat hij dat niet heeft gedaan. Sterkte meid pas goed op jezelf!!!

X-lovato: auw akelige verstandskiezen ook. Wat weleens helpen kan is op de achterkant van een lepeltje te bijten, dit zorgt er voor dat je tandvlees wat ruimte krijgt :wink: En jij kunt inderdaad ook beginnen met aftellen. Heerlijk vooruitzicht met alle drukte die je hebt :wink:

Bianca; In het begin is alles nieuw. Elk begin van een nieuwe relatie is spannend. En dit is ook nog es een relatie wat nog pittiger is. Je hebt namelijk nog es te maken met een extra moeilijke obstakel de afstand. In het begin is alles nieuw en wennen maar als het goed is ga jullie gaande weg hierin je weg vinden :wink:

Tam: zwaait effe uitbundig naar Tam… jaaa ik vergeet je niet :wink:

Civic: Pittig vrouwtje hihi. Jouw reactie schudde me wel wakker. Je hebt gelijk dat ik het recht heb om mijn eigen gang te gaan.

Update
Thanks voor jullie lieve reacties en jullie adviezen over pipo. Het heeft me in laten zien dat ik voor mezelf kies, mijn eigen gang ga. Ach en woonde hij bij mij in het dorp waren we elkaar misschien in het dagelijks leven ook wel tegen gekomen. Zelf ben ik niet zo’n ‘pittig’ type. Ik zal altijd proberen op een respectvolle manier als een volwassen vrouw met iemand om te gaan, dus ook met hem. Terwijl ik soms weleens wat teveel van een ander accepteer. Hij heeft dan niet voor een toekomst met mij gekozen, maar ik heb wel een bijzondere tijd met hem gehad, ik hrb mooie herinneringen en hij heeft veel voor me betekent. Dat hij niet voor onze relatie wilde gaan hoeft nog niet te zeggen dat hij nu opeens mijn vijand is. Natuurlijk zal het vreemd zijn, maar wat bereik ik met ruzie of ellende maken, dat zorgt alleen maar voor negatieve energie en dat wil ik eigenlijk vermijden.
Nog 1.5 dagen aan de bak en dan vakantie…heerlijk idee…de chocoladeletters en pepernoten heb ik inmiddels in huis :slight_smile:

Miloutjuhh je mag mij voor de verandering ook weleens in het lijstje zetten…:smiley: ik vertrek 28-9 en kom terug 5-10 thank youuuuuuu

Via Wereldwijzer app

1 like

Summie wat een wijze woorden geef je jezelf haha! Je hoeft hem ook niet te haten, hoeft ook niet met hem af te spreken je bent tot niks verplicht en als je m tegen komt gewoon laten zien dat je gelukkig bent :slight_smile: en ooohhhhhhhhhh pepernoten, chocoladeletters AAARRGHHH de dingen die ik mis :cry:
En jaa we zitten vol toekomstplannen en gaan er ook zeker hard aan werken deze werkelijkheid te maken! Gelukkig heb ik met mijn opleiding veel ervaring om zulke dingen te starten dus ik vrees niet dat ik zo’n “ik vertrek” verhaal word van mensen die maar gewoon iets doen omdat ze toevallig het geld ervoor hadden haha!!

Vandaag een pakje weer binnen gehad! Me badkamermeubel! NIET wat ik besteld had! In de hoogte is die groter in de breedte en diepte veel kleiner! Ga ik m opzoeken op de website deze kost 65 TL ik heb 140TL betaald!! Askim geprobeert het uit te leggen via de telefoon die begreep me natuurlijk niet tegen elkaar geschreeuwd opgehangen (met een botte I love you van beide kanten haha!) Tien minuten later meneer weer aan de telefoon “sorry askim we talk tonight maybe then i understand you sorryyyyy” :')

Via Wereldwijzer app

@bianca1984 wat leuk dat je een lief berichtje hebt gehad van je askim!

@denizkizi wat fijn dat je het zo leuk heb samen met je askim! Wel jammer dat het communiceren niet zo lukt, het is ook lastig! Mijn askim kan ook niet zo goed Engels maar wel Duits en ik juist geen Duits haha hij praat alles Door elkaar maar nu weet ik meestal precies wat die bedoelt haha maar dat was in het begin ook heel moeilijk hoor. Wel raar dat je askim je heeft afgewezen en je niet weet waarom… Probeer het er over te hebben meid

@littleone blij dat het goed met je gaat meid! Ben benieuwd naar je verhalen!

@ladyside we kennen het gevoel hier allemaal denk ik wel, ik hoop dat je snel weer ‘went’ in Nederland, jaa ik denk ook veel na over de toekomst en het Idd lastig welke keuze je moet maken in elk land moet je wel iets missen,

@isafazli jaa ik heb geluk met m’n stage! Haha jaa over 1 maandje ben ik samen met askim! Ik kan niet wachten om hem te zien! Laat het eerst even allemaal bezinken meid! Ik hoop dat je eruit komt! Jij verdient een man die jouw met respect en liefde behandeld, Wel echt jammer dat je ouders zo doen… Dikke knuffel meid!

@egwene jeej kei leuk dat je naar Side gaat en gelukkig blijft je voet de goede kant op te gaan!

@delali heel veel plezier bij je askim! Geniet ervan meid!

@miloutjuhh haha jaa Turkse tijd haha maar gelukkig kon je je kamer weer in haha, jaa de tijd schiet gelukkig op nog een paar maandjes school volhouden. Wat leuk dat je moeder al snel komt! Ik ben 20 december jarig en ik kom 4 november terug hihi als je dat even kunt veranderen op het lijstje.

@summie ooh haha zou het eens uitproberen! Doet echt vreselijk veel pijn morgen naar de tandarts kijken wat die zegt! Jaa het aftellen kan nu echt gaan beginnen! Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt. Zoals LBDSS zegt wijze woorden meid! Je hoeft hem idd niet te haten en geniet gewoon lekker van je tijd in Turkije!

@LBDSS wat leuke toekomstplannen! Hoop dat jullie het kunnen waarmaken! Maar met wat sparen zal jullie dit zeker lukken! Pff wat stom dat ze de verkeerde hebben gestuurd! Hoop dat je het straks aan je askim kunt uitleggen en dat die het nu wel begrijpt!

Zo weer alles bijgelezen haha lees steeds wel mee maar heb soms geen tijd om op iedereen te reageren… Heb nog steeds last van m’n verstandskies heb vandaag ook koorts gehad dus morgen maar eens naar de tandarts! Met askim en mij gaat het wel goed, over precies een maand zit ik nu bij askim! Kan niet wachten om hem eindelijk weer te zien naar 2 jaar!! Hoop dat de tijd voorbij vliegt maar dat komt wel goed heb het nog steeds druk en leuke dingen gepland!

Fijne avond allemaal! Xx

Via Wereldwijzer app

28-09 Summie :turkey: Belek 2 nachtjes
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 18 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 21 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 29 Nachtjes

******BACK AT

Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
canim24 05-10
MarijeNdv 26-10
xLovato 04-11