Wow Egwene naar Side dat is nog eens een leuke plaatsing :). Word wel erg nieuwsgierig naar Side nu er zoveel dames naartoe gaan en hun hart er hebben verloren :). Veel plezier bij de uitreiking en lekker aftellen naar 8 oktober!
Isa meis ik snap je verwarring en goede gesprekken en mooie woorden zijn leuk ala ze overeenstemmen met zijn gedrag en volgens mij is dat niet zo. Ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt. Je verdient wen man die je met respect en liefdevol behandeld.
Deniz kizi wat raar…moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat ik ervan moet denken en merk bij mezelf dat ik dat gevoel vaker heb bij deze man van ik weet het niet…meis waarom bespreek je het niet met hem? Je kunt toch aan geven dat je ondanks de super fijne tijd verbaasd was dat dit stukje uitbleef en dat je benieuwd bent naar de reden?
Tam jammer he van maandag was echt een beetje teleurgesteld dat onze les niet door ging. Over 2 weken ben ik er bij!
Summie de weersvoorspellingen zijn heel wisselend ene keer heb ik 5 dagen regen en de andere keer 1…nou ja gaan het wel zien…hoop dat de weergoden ons goedgezind zijn :).
Ladyside: sterkte meis met weer op starten hier. We leven soms echt in twee werelden en in beiden mis je iets en vindr je iets. Kies voor de plek die jou het gelukkigst maakt!
Miloutjuh jij maakt wat mee ;)…gelukkig eind goed al goed…
Bianca die onzekerheid is normaal hoor volgens mij kunnen we er allemaal over meepraten…ben blij dat je zo een lief berichtje van hem had dat doet weer goed. Ik had gisteren een mooi liedje van mijn aşkım toegestuurd gekregen was ik ook zo blij mee. Speciaal voor mij zei hij had een hele mooie tekst. Gelijk op mijn telefoon gezet…hoop dat ie t blijft doen mijn telefoon alleen voor de liedjes wil ik m al niet missen… ![]()
Hier wat kofferstress en gedoe met mijn telefoon hij laadt helemaal niet meer op. …heb dus zo een probleem. Vanavond vlieg ik naar Bodrum kom daar 1 uur aan en heb dan een tranfer naar Marmaris. Lange zit nog maar omboeken zou me 75% kosten. Aşkım wacht me in het hotel op. Hij moet helaas nog een paar dagen werken ivm ontslag van een collega en een scooterongeluk van een andere. …zie ook wel op tegen verveling en als ik straks geen telefoon meee heb ![]()
Fijne dag meiden!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer