Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 100!!!!!!!!! :-)

Hallo meiden,

Wat is het hier nog stil vandaag!

@Summie hahaha inclusief zon geboekt Ik hoop het meid. Mijn moeder komt als jij weer bijna weg gaat (3-10) Dus ik hoop dat je een extra weekje zon geregeld hebt hahahah :wink:
Je staat in het lijstje :slight_smile:

@LBDSS wat vervelend dat ze het verkeerde hebben bezorgd. En dan ook nog eens iets dat veel goedkoper is.
Is het nog gelukt om het aan je askim uit te leggen?

@xlovato aangepast :slight_smile:
Ja Turkse tijd ben ik al wel aan gewend hoor hahaha. als askim zegt wacht ff 5 minuten en ik bel je terug reken ik op minstens 10 hahaha. en hier ook als we weg gaan ofzo.
Wat vervelend van je verstandskies. Koorts omdat er een kies door komt is niet zo gek, hebben kinderen ook vaak last van als ze tandjes krijgen.
Spannend dat je je askim weer gaat zien na 2 jaar!

Lijstje alweer wat voller :slight_smile:
Zo de oudste twee kids weer ophalen.
Dan snel huiswerk maken dan hebben we het weekend daar geen omkijken meer naar en tijd voor leuke dingen :slight_smile:

fijne dag meiden.

Dag meiden allemaal

Summie ik wil je een geweldige reis toewensrn, maak er een leuke tijd van. Je hebt gelijk dat je niet gaat om ruzie of zo te maken, je hebt tenslotte ook mooie tijden gehad met je pipo!! Daar heb je helemaal gelijk in! Geniet en doe waar jij je goed bij voelt!!

Lbdss balen dat het verkeerde werd geleverd, hoop dat je aşkım het begrepen heeft en het geregeld krijgt!! Nog een paar dagen!!

Miloutjuuh toch nog een tijdje moeten wachten dan… Turkse tijden, is aanpassen!! Fijn weekend, ben je dan vrij?

Xlovato ja een maandje, gaat zo snel… Voor je het weet sta je op de luchthaven!! Ja met die overstap in istanbul, kheb het maar meteen hier en daar gevraagd, maar het ging vlotjes!! Hoop dat je kies zich wat koest houdt.

Ladyside hoe ist met jou?

Hier alles rustig, kmis hem verschrikkelijk, hij beseft niet dat ik me zo voel, hij denkt dat alles ok is na ons gesprek van zaterdag. Hıj zegt ook dat hij met die nicht niet meer spreekt owv mij, maar dat geloof ik niet… İedereen zegt me dat ik hem moet loslaten, en ik moet iedereen ook wel een stuk gelijk geven maar toch… Normaal zou ik in november teruggaan, en ergens wil ik dat nog steeds doen, maar dan terug op hotel!! Hij blijft ook maar praten over trouwen, terwijl dat nu juist het laatste van mijn gedachten is!!

Gisteren heb ik hem redelijk veel gehoord, eergisteren niet, had gebeld en hij was aan het pokeren en dat stoorde hem. Heb dan wel eens laten vallen dat hij wat meer moeite mocht doen! Vandaag redelijk contact, maar komt altijd van mijn kant uit! Moet ook steeds denken aan die nicht! Voel me echt een jaloerse bitch/zaag, terwijl ik dat normaal echt niet ben!!!
Zal het nog wat tijd geven, zondag terug werken, zal deugd doen!!

Grtjes allemaal!!

Via Wereldwijzer app

Summie: vertrek je morgen of was het zondag??? In ieder geval alvast heeeeeel erg veel plezier! Geniet! ’

@Egwene, wow je gaat gewoon werken in SIde! Had je op FB al gefeliciteerd, maar hier ook nog eeens zeggen dat het super is dat je daar geplaatst werd. Had je het als verzoek ingediend? Nu maar hopen dat ze na de herfstvakantie ook nog iets voor je hebben zodat je kunt blijven!
Hopen dat je voet je geen problemen meer geeft, en je volop kunt genieten. Heeft je askim nog een korte vakantie, zodat jullie elkaar nog even kunnen zien? Of moet je cht wachten tot het jaar erop zit?

@Isafazli, Welkom terug! Lastig waar je mee zit. Ik kan je verder niet adviseren, want net als je al zovaak hebt gehoord zou ik wegrennen, je verdiend zooooveel beter. Maar ja, als je van die jongen houdt gaat het wegrennen niet zo makkelijk. Ik kan je dan alleen maar de tip geven om heeeeeeel goed op je centen te passen, en hem niets meer te sturen. En goed om jezelf denken!

@miloutjuh, Goed dat je alsnog je kamer weer terug in kon. Beter laat dan nooit :wink:

@LBDSS, pfff hoe belachelijk zeg dat ze de verkeerde spullen sturen! Is het ondertussen opgelost? Nog een paar daagjes en dan zit je in je mooie huisje!! Spannend!

Pfff ik weet niet zoveel meer wat er is geschreven… ben er nog niet helemaal bij.
Het gaat hier dan op zich ook rustig zijn gangetje. Heeeeel weinig contact, hij heeft niet eens het fatsoen gehad om mij te bedanken voor het fotoboekje die ik onder zijn kussen had gelegd met een briefje er bij. BElachelijk! Mijn moeder had hem een bedank berichtje gestuurd via Facebook voor de cadeautjes die hij mij had meegegven voor hun, ook antwoord hij haar niet. Mijn moeder heeft momenteel niet een heel hoge dunk van hem, omdat het voor de vakantie niet zo goed ging tussen hem en mij. Dat had ik haar verteld, en zij snapt er niets van… ook dat ie niks meer liked van mij en zo. Ik snap het ook niet, maar laat het maar rusten. Helpt toch niet om me er druk om te maken. Maar dat ie niet ff bedankt voor iets wat ik leuk vond, vind ik heel apart. Had ie dan liever een echt cadeautje gehad vanuit NL? Andere mensen namen wel cadeautjes mee zei ie. Hij weet dat ik dat niet snel doe, omdat ik het cadeautje al ben, en ik de dure reis betaal etc… Volgende keer zal ik es kijken of ik geld over heb voor een cadeautje voor hem, en dan kijken hoe ie reageert.
Nog steeds veel aan het nadenken of dit het allemaal nou echt is, of ik dit wel aan kan wbt afstand en zo, en ondertussen nog elke ochtend het gevoel hebben dat ik in het verkeerde bed ben wakker geworden. PFfff! Kan iemand ff mijn hersentjes uitzetten of eruit halen??
Ik ga zo maar weer eens mijn bed in.

FIjn weekend allemaal!!

28-09 Summie :turkey: Belek 1 nachtje
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 17 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 20 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 28 Nachtjes

******BACK AT

Littleone 27-09
Kardelen1 29-09
canim24 05-10
MarijeNdv 26-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
MarijeNvd : 16 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Canim24 : 09 juni 2014

Via Wereldwijzer app

Delali: Ik snap dat je nieuwsgierig wordt naar Side. Gewoon eens er heen gaan haha. Heb je het naar je zin (gehad) in Bodrum? Daar ben ik dus nog nooit geweest en ben ook wel benieuwd hoe het daar is.

Summie: Alvast een hele goede reis gewenst en ik hoop dat je enorm gaat genieten van je vakantie. Je hebt het verdiend! Ik ga weer animatiewerk doen die twee weekjes. Ik ga werken voor Kids&Co van Corendon, dus ik zal me alleen bezig houden met de Nederlandse (kleine) gasten. Bedankt voor jouw lieve woorden! Ik hoop ook heel erg dat het weerzien beter zal gaan dan vorige keer. Maar he, slechter kan ook bijna niet :wink:

Milou: Fijn dat je ontsnapt bent uit de kamer haha! Volgens mij heb ik je dit al eerder geschreven, maar ik vind het echt goed dat je je best doet om in het Turks te spreken. Dat je dan even niet meer weet wat 34 is… maakt niet uit. Tellen is ook lastig in een andere taal. Grappig dat jouw askim ook een moment had dat hij ongeduldig werd over plannen maken. Leuk dat je moeder langs komt!

Lovato: Hoe gaat het nu met je kies? Heb je je askim 2 jaar niet gezien?? En dan zit ik te zeuren dat ik de mijne een jaar niet zal zien! Poeh, fijn dat je nu dan een datum hebt om naar toe te leven.

Isafazli: Het missen is in het begin altijd het ergste. En ik heb nog steeds enorme twijfels bij jouw verhaal, maar wie ben ik om jou een richting op te sturen… Uiteindelijk zal je zelf beslissen of je hier mee verder wil of niet. Ik weet het gewoon niet zo zeker, of hij jóu als persoon wil. En dat verdien je absoluut wel. Maar opnieuw: daar ga je zelf wel uitkomen. Sterkte met het missen.

LadySide: Nogmaals bedankt voor je berichtje! Ik had inderdaad een voorkeur ingediend en toevallig konden ze daar wat mee doen. Had niet zo hoeven zijn, dus ik ben wel tevreden. Zover ik weet gaat askim niet komen… heb het wel gezegd/gevraagd, maar je weet zelf hoe vaag Turkse mannen soms zijn. Over jouw update: wat asociaal om niet even te bedanken!! Echt hoor! Het is zo’n kleine moeite om even ‘dank je wel’ te zeggen. En wie het kleine niet eert… Je kent het gezegde. Ik vind ook dat je niet met een kado hoort aan te komen. Jij bent het kado. Jij betaalt veel geld om naar hem toe te gaan. Moet je dan echt nóg meer meebrengen? Ik verwijs opnieuw naar het gezegde. Zelf zou ik de moeite dan niet nemen.

Zo, nu even updaten over de afgelopen dagen. Donderdag had ik mijn bachelor uitreiking op school. Ik denk dat de meeste de foto’s wel gezien hebben op FB (als je me niet op FB hebt en dit wel wil: stuur me even een berichtje). Ik heb nogal wat leuke reacties gehad op mijn outfit. Veel docenten zijn ook naar me toe gekomen om me te feliciteren met mijn afstuderen. Het is leuk om te horen dat ik bij best veel docenten toch indruk heb gemaakt en dat ze dit ook wilden laten weten aan mijn familie, die mee was.

De middag begon met een toespraak van de directeur, gevolgd door de uitreiking van prijzen voor sommige studenten die net wat meer hebben gedaan voor de opleiding of hele goede cijfers hebben gehaald. En ik werd opeens naar voren geroepen. Blijkbaar ware mijn cijfers zo goed, dat ik een extra titel mag voeren op mijn diploma: ‘Met genoegen’. Dit houdt in dat ik mijn opleiding binnen 4 jaar heb voltooid, nooit lager dan een 6 heb gehaald en dat mijn gemiddelde een 7,5 of hoger is. Nou, ik was blij! Heb nu een boekenbon van 25 euro naast me liggen hierdoor. Daarna gingen we in groepjes uiteen en werden we toegesproken door een docent, in mijn geval mijn studieloopbaanbegeleider. Hij zei best leuke dingen. Te veel om nu op te schrijven. Ook mijn moeder en mijn broer werden gevraagd kort wat over mij te zeggen. Kort gezegd: ik heb enorm veel zelfdiscipline en volg mijn hart in plaats van te doen wat mensen vinden dat ik eigenlijk zou moeten doen. En dat ze trots op me zijn. Ik heb een traantje weggepinkt… Tenslotte diploma ondertekend, foto’s gemaakt en uit eten gegaan met mijn familie.

Gisteren een bijeenkomst gehad voor Kids&Co. Was heel gezellig. Om half 8 's avonds was ik weer thuis. Doodop. Zere enkels. Maar dat verbaast me niks… Heb op de uitreiking uren op hoge hakken moeten rondlopen. Dus heb nu wel een terugval helaas, maar ik hoop dat het een deel spierpijn is. Vandaag lekker uitrusten.

Oh, Milou? Kan je mij in het lijstje zetten? Side: 10 oktober t/m 28 oktober

1 like

28-09 Summie :turkey: Belek Vandaag! Veel plezier!
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 16 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 19 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 27 Nachtjes

******BACK AT

Kardelen1 29-09
canim24 05-10
MarijeNdv 26-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

Lieve Summie…Iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler :D…meis ik wil je een super fijne tijd toewensen!!! Meis deel 100 en je gaat gewoon lekker vandaag. You did it girl :)…gisteren en eergisteren regenachtige dagen gehad vandaag nog wat wind en bewolking en de rest van de week alleen maar negens en tienen met volop zonneschijn komt dus helemaal goed met je all inclusive ;)…haal er alles uit wat er in zit meis geniet van elk moment en sterk van je hoe je tegen de situatie met pipo aankijkt. Ik geloof daar ook sterk in iemand pijn willen doen omdat hij jou heeft gekwetst helpt je niet verder en je kunt beter de mooie herinneringen vasthouden. Geniet meis!!!

@Ladyside moeilijk he meis weer terug zijn na een fijne tijd het gemis en lastig als je aşkım dan niets laat horen op je cadeautje. Ik weet van mijn aşkım als ik terug ga dat hij zich een dag of twee ‘terug trekt’ omdat hij het dan moeilijk heeft met het afscheid dan hoor ik m ook minder dan ik zou willen. Inmiddels weet ik het maar vind het soms wel lastig. Hoop dat je aşkım inmiddels is bjjgedraaid en je samen kunt nagenieten van jullie mooie tijd samen en veel skypen vanaf je nieuwe laptop ;).

@Egwene ja je hebt gelijk ik zet Side erbij op mijn wensenlijstje :). Woww wat een mooie toespraken op je uitreiking gefeliciteerd meis je mag trots zijn op jezelf en wat heerlijk dat ze rekening hebben gehouden met je wens om naar Side te gaan. Het kersje op de taart :).

Isa meis ik snap dat je het moeilijk hebt ondanks alles hou je van hem. Alleen jij kunt besluiten wat je met je leven wil doen. Ik hoop alleen niet dat de liefde die je voor hem voelt je verblind. Luister naar je hart en je verstand meis. Sterkte met de beslissing.

Deniz kizi meis. We hebben je niet meer gehoord. Ik hoop dat alles goed gaat daar. Of hebben jullie het te druk ;)… weet niet wanneer he terug komt. Hoop dat je een fijne tijd hebt/ hebt gehad en we je snel weer horen.

@Miloutjuh zie allemaal gezellige foto’s van jou voorbij komen. volgens mij heb je t helemaal naar je zin met de kids :). Nu je aşkım nog hopelijk zien jullie elkaar snel weer.

Xvolato hoeveel nachtjes slapen nog? Moet wel heel spannend zijn na twee jaar. Hoop dat de klik er weer is zodra je elkaar ziet en dat jullie een fantastische tijd zullen hebben samen.

@Lbdss hoe staat het met de verhuizing? Wat een sufferds he dat ze je de verkeerde meubels toe sturen. Beetje lastig dan de taal om dat uit te leggen. Maar is vast helemaal goed gekomen. Wel leuk jullie huisje zo helemaal inrichten en mooie toekomstplannen in het verschiet. Hoop dat jullie dromen uitkomen meis. Nog bedankt voor de gouden tip :). Bleek bij mij in de oplader te zitten heb nu een nieuwe en hij doet t geweldig. Volgens mij zijn de samsung laders van hier beter dan in NL en idd helemaal niet duur ;).

@ Tam meis heel veel plezier morgen bij onze eerste les ;). Ben er helaas niet bij maar zal wel aan jullie denken. Mijn aşkıms neef zijn vrouw heet Corrie misschien doen jullie een voorstelrondje. Ik ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen dus hoor het graag terug van je :).

Hier erg aan het genieten voor het eerst hebben we een hotel echt aan het strand. Zo heerlijk. Elke ochtend maken we lange strand wandelingen onder de sterrenhemel (Woww) en wachten we tot de zon op komt. Super mooi en romantisch. Geniet echt weer zo van het bij aşkım zijn. Voelt zo goed. Ondanks dat hij nog wel aan het werk is genieten we van elk moment samen. Hopelijk mag hij gauw stoppen met werken. Dan willen we een auto huren en er lekker samen op uit trekken, maar moet zeggen tot nu toe valt het mee met de verveling. Had gisteren even ee dipje zaterdag avond lag ik om 20.30 op bed maar kon totaal niet slapen van de muziek dus ben opgestaan me lekker opgetut en ben naar aşkım zijn werk gegaan. Hij mocht gelukkig snel mee naar huis :). Wel wat regen gehad naar na vandaag alleen nog maar zonneschijn :).

Fijne zondag meiden!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Hallo meiden,

@Summie, je bent er misschien al wel maar toch nog even een hele fijne tijd meid!
Geniet van het mooie weer dat als het goed is morgen weer helemaal terug is!

@Littleone, als het goed is ben jij weer terug thuis? Ik ben heel benieuwd naar hoe je het gehad hebt en hoe jullie dag is geweest :slight_smile:

@Isa ja het aanpassen aan de turkse tijden ben ik gelukkig wel gewend :slight_smile:
Ik snap dat je hem mist. En alle mensen om je heen willen je beschermen, maar natuurlijk ben je enorm gek op die jongen en kan je dat niet zomaar opgeven. Maar meid luister niet alleen naar je hart maar ook naar je verstand.
Alleen jij weet wat het beste is voor jou! Wij niet en de mensen om je heen ook niet.

@Ladyside vind het nogal stom van hem dat hij niet eens bedankt heeft gezegd voor het cadeautje. En volgende keer een echt cadeautje mee nemen zou ik dus echt niet doen! Jij geeft in korte tijd heel veel geld uit aan tickets om hem te bezoeken en dan verwacht hij cadeautjes.
Knuffel meid.

@Egwene ja tellen vind ik soms erg lastig in het Turks.
Dat moment heeft mn askim soms nog steeds hahahaha. Hij vind nog steeds niet helemaal geweldig dat ik dit werk doe, vind dat ik te weinig verdien.
heb mooie foto’s van je diploma uitreiking voorbij zien komen op fb :slight_smile:
En mooie complimenten gehad super meid :slight_smile:
Zie nu je vraag van het lijstje pas, voeg je morgen even toe :slight_smile:

@Delali ja heb het hier weer heerlijk met de kids :slight_smile: Tot ik askim weer zie is hoop ik nog 3 weken, vrijdag komt mn moeder een weekje, ze gaat dus pas vrijdag avond weer naar huis. Denk dus dat ik pas het weekend daarna naar askim kan.
Heerlijk dat je zo aan het genieten bent :slight_smile:
Romantisch die strandwandelingen met opkomende zon :slight_smile:

Hier dit weekend niet echt weer om over naar huis te schrijven. Sinds gisteren enorm veel wind. 's avonds regen en enorme harde klappen onweer. Gelukkig was dat snel over. Vandaag waai je hier bijna van het balkon. Ben verder niet buiten geweest heerlijke middag op de bank met mn haakwerk :slight_smile:
Laatste dagen weer veel discussies met askim :frowning:
Hoop echt dat dat snel gaat veranderen want baal er echt enorm van.

Fijne avond meiden.

Hallo meiden!

Uiteindelijk kon ik gister mijn mond niet meer houden, en heb hem ermee geconfronteerd… Hij vond het wel leuk dat ik een cadeautje had achter gelaten, moest me geen geen zorgen maken. Maar geen bedankje dus in het antwoord.
Heb nu maar eens een bericht gestuurd dat ik graag weer eens wil skypen en dat ik het echt niet meer leuk vind die afstand. Dus ik ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren, anders maar weer eens gewoon bellen.
@Delali, ik weet niet of hij er ook zo mee zit dat ik weer weg ben. Hij heeft natuurlijk afleiding genoeg met die idioot lange werkdagen, dus minder tijd om aan mij te denken. En volgens mij is hij niet zo van het sip zijn. Ik hoop ook dat ik veeeel uren op skype ga doorbrengen met mijn nieuwe laptop :slight_smile:
Jouw tijd daar klinkt heerlijk! Geniet er nog maar volop van! En hoe romantisch, die strandwandelingen snachts!!

@miloutjuhh, aaah zo slecht weer? Bah! Hopen dat het snel weer beter gaat worden!
Balen dat je weer discussies hebt met je askim :frowning: Dat het maar snel over is, en jullie elkaar weer kunnen zien.
Ik ga ook geen dure cadeaus meenemen de volgende keer. Hooguit weer iets kleins, net als nu. Maar ik vind ook hoor dat ik al genoeg spendeer door elke keer die kant op te gaan.

Hier snel ff iets te eten maken, want het is alweeeeer laat. Vanmiddag gewerkt, en nu weer heerlijk op de bank met kaarsjes aan :slight_smile:
Ben benieuwd naar de verhalen van meiden die terug zijn, of die daar nog zitten! Littleone, de getrouwde dame, hoe is het??
Fijne avond allemaal!

Ik ben er weer ben gister avond aangekomen een vreselijke dag eerst afscheid van de familie dan van askim en dan het 2 de vliegtuig.gemist :frowning: al bij al waren de 2 weken super al was het erg spannend papieren bleken niet in orde te zijn askim Had bijna de man geslagen zo boos was hij en ik ben in tranen uit gebarsten papieren naar het hotel gestuurd waar askim werkt en in marmaris waren de papieren wel ok maar omdat het een dag voor het feest was konden we niet meer gaan… Hebben toen men mama en men nicht opgehaald… en zijn na het feest en na dat men mama vertrokken wae met de bus naar marmaris geweest Pff om dan te horen te krijgen dat de papieren niet ok waren maar gelukkig is alles toch in orde gekomen en zijn we toch kunnen trouwen het feest was een grote verrassing maar super leuk

Via Wereldwijzer app

Sorry dat ik zo afwezig ben, elke keer als ik update crashed de app ik word gek!

Ben er weer aan toe! WEER ziek, helse pijn, steken in me buik en ribben die me wakker houden. Het gevoel van honger maar als ik 1 hap neem gelijk misselijk. Ben erg teleurgesteld in mezelf, me lichaam alles! Het weerhoud mij er van om hier een fatsoenlijk leven op te bouwen met een baan! Gelukkig heb ik wel ondanks dat vrienden gemaakt hier die ook langskomen, ookal heb ik daar de laatste week geen behoefte aan!

Askim is radeloos en gefrustreerd, ik heb weer iets en hij weet niet wat hij met me aan moet! Hoe kan hij de pijn wegnemen, wat moet hij voor me doen en hoe ga ik om met de pijn die me vriendin heeft allemaal vragen die hij steeds hardop tegen zichzelf zegt! Heb hem de instructie gegeven gewoon lief te blijven, kusjes en zachte knuffels te geven en als ik wat vraag me gewoon even te helpen. Gelukkig is askim erg zorgzaam en hoef ik onderhand me glas niet vast te houden als ik wil drinken (haha hij gaat net n stapje te ver !! :stuck_out_tongue: )

Toch erg gezegend met een man zoals hij aan me zij die ondanks dit alles bij me blijft! Ik weet zeker dat er mannen zijn die al hadden gezegt rot op ik zoek wel iemand die gezond is!!

Gaan nu een drukke week in, verhuizen, adressverandering, ziekenhuisbezoek vanalles! Ik ben er niet klaar voor totaal niet!! Maar askim kent al wat nieuwe buren van ons die beloven ons te helpen met sjouwen van de dozen! Geweldig!

Ik slaap nu erg veel en als ik wakker ben lig ik krampachtig op me bed te huilen van de pijn. Ik blijf meelezen maar zal schrijven als het weer beter gaat! Ik doe dit nu even snel nu ik een goed momentje heb zodat jullie op de hoogte zijn!

Via Wereldwijzer app

Hallo lieve meiden,

@ Summie: Heeel veel plezier daar mop! Het is je hartstikke gegund en ben benieuwd naar jouw verslag.

Derest moet ik nog even bijleren.

Ik ben vannacht terug gekomen na een uur huilen is aşkims armen op het Turkse vliegtuig, een uur wachter op mn koffer om vervolgens door de Nederlandse douane er uit gepikt worden om mijn hele koffer leeg te halen. Zucht.
Eerste wat ik deed toen ik wakker werd vandaag was huilen. Om de pijn die ik letterlijk in mijn hart voel. Niet alleen ben ik erachter gekomen dat askim en ik stapel gek zijn op elkaar en we klikten samen alsof het niet anders kon. Wetend dat hij vanaf volgende maand 14 maanden in dienst is. Het afscheid was dus ook hartverscheurend kan ik zeggen.
Dat over het samen “slapen” moet ik ook even rechtzetten. Hij wilde mij laten weten dat ik speciaal voor hem ben, dus vandaar dat hij terughoudend was, maar dat is daarna meer dan goed gemaakt hihi :wink:
Maar waar het om gaat is dat We nu zeker weten dat wij niet zonder elkaar kunnen en de wanhoop en frustratie Was duidelijk voelbaar en te zien. Maar we weten nu niet anders te doen dan vanaf nu 15 maanden te wachten en sterk te blijven om daarna naar Turkije te emigreren en te trouwen. Dat is nu de bedoeling. Maar wat doet dat pijn!
Stiekem hoop ik dat ik hem nog binnen een maand af kan kopen zodat hij niet in dienst hoeft. Maar moet zeggen dat ik daar op dit moment nog iets te weinig van af weet. De mogelijkheden hierin wil ik dus nog even uitzoeken. Weet iemand toevallig hier iets over qua info?
Ik heb in iedere geval een ge-wel-dige mooie liefdevolle week gehad daar en alles ging beter dan ik durfde te verwachten! Ik was zoooo gelukkig!! Het is dat ik de kleine heb, anders Was ik er al gebleven.

Even nog iets anders: wie was er hier nou afgelopen donderdag begonnen met Turks 1 in Rotterdam?

Ik zal morgen derest even bijlezen

xXx

Ik merk dat mijn telefoon heel veel eigen woorden had ingevuld. Zucht
Zo bedoelde ik met vliegtuig = vliegveld. Zitten nog meer fouten in, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoelde :slight_smile: xXx

Goeiemorgen allemaal

Littleone: allereerst een dikke proficiat met jullie huwelijk, blij te horen dat alles toch in orde is geraakt. Leuk dat je moeder er bij was!! Zal nu wel ongelooflijk rot zijn om terug thuis te zijn!! Benieuwd naar wat nu komen gaat!! Hele warme knuffel meid!!

Lbdss heel veel beterschap, probeer toch veel te rusten in deze hectische week die komen zal. Kan me inbeelden dat je je helemaal niet lekker voelt. Fijn dat je aşkım zo goed voor je zorgt!!

Deniz kizi: ben heel blij en opgelucht voor je dat alles prima verlopen is voor jullie en dat jullie op je roze wolk zitten. Terugkomen is idd niet fijn, afscheid nemen sucks. Hoop dat je een antwoord vindt op je vraag ivm de legerdienst, kan je daar helaas niet bij helpen. Probeer ook niet al te hard van stapel te lopen met het afkopen.

Ladyside idd niet mooi dat je geen dank je kreeg, en je hebt gelijk als je zegt dat jij het grootste kado zijt.
Wie het kleine niet eert…
Hoop dat je vlug kan skypen!!

Delalie blij dat je het daar zo goed stelt, geniet ervan!!!

Miloutjuuuh jammer die discussies, hoop dat ze snel opgelost geraken! Hoop ook dat jullie elkaar vlug kunnen zien! En je moeder komt? Leuk!!!
Ben je iets speciaals aan het haken?

Egwene dikke proficiat met je bachelor en wat leuk om zo een commentaren te mogen horen!! Tof dat je naar side kan!!

Dieselbiker ben jij al terug?

Hier niks nieuws te melden
Terug aan het werk
Knuffel allemaal
Grtjes

Via Wereldwijzer app

Littleone gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Deniz kizi,welkom terug. Jij hebt al grootse plannen…Maar je hebt je askim toch pas 3 keer een week ofzo gezien? Zou je niet eerst een echte langere periode samen zijn en dan pas trouwen,je hebt tenslotte ook met je dochtertje te doen. Weet niet of zij erkend is door de vader,maar als je dan wilt emigreren heb je ook toestemming van de vader nodig. Weet ook niet hoe oud je dochtertje is en of ze al naar school gaat,maar ga je haar dan zomaar wegtrekken uit haar vertrouwde omgeving,terwijl ze je askim nog nooit ontmoet heeft?
Legerdienst afkopen in turkije is niet mogelijk voor zover ik weet,alleen voor turken die in het buitenland wonen kan dit.

delali,geniet van jullie tijd samen.

Miloutjuuh,jij weer helemaal gewend in turkije,heb je nu ook je zus nog in de buurt?

Sorry voor de afwezigheid. Druk weekend gehad hier haha.

Littleone gefeliciteerd met je huwelijk. Heel veel liefde en geluk gewenst.

Deniz kizi fijn dat je zo’n leuke tijd hebt gehad. Nu voel je je wel wat zekerder over hem. Wel heel vervelend dat hij nu zo lang weggaat. Maar als jullie echt bij elkaar willen zijn dan komen die 14 maanden ook wel goed:)

Summie hele fijne vakantie…geniet ervan!

Bij mij weinig bijzonders…ben de dagen aan het aftellen totdat.ik naar turkije ga. Nog maar 15 nachtjes slapen:):slight_smile: hihi. Nog elke dag veel contact met hem en gisteren een heel.leuk skypegesprek gehad. Hoorde ook dat hij in oktober maar.4 dagen hoeft te werken, dus kan ik ook veel.tijd met hem doorbrengen overdag:)

Via Wereldwijzer app

@Turkijelover: Dat klopt, ik heb hem 3 keer een week gezien, maar het voelt zooo goed!! Maar of ik hem weken of jaren, op een dag zou ik toch sowieso emigreren en moet mijn dochtertje ook mee, dus of dat volgend jaar is of over 5 jaar maakt dan toch niet zoveel uit? Het gebeurd toch wel, snap je wat ik bedoel? Wat had je anders voor optie voor me? Hihi
Mijn dochtertje is niet erkend door de vader, dus dat zal heen probleem leveren. Oké misschien lijkt het alsof ik te hard van stapel loop, maar op dit moment voelt het zoo goed en weet ik het zeker en ik ben ook al 31 hè ; -)

Zelfs op je 31e kan je veel te snel gaan Deniz. Ik zou als ik jou was écht even afremmen. Je wil zoveel en ook meteen vandaag al als het kon. Ik weet zeker dat jij ook beseft dat het zo niet werkt. Wat turkije lover zegt, sluit ik me bij aan. Het komt op mij over dat je niet aan je dochtertje denkt. Natuurlijk voelt het nu allemaal fantastisch. Je zweeft nog op je roze wolkje, net terug weer thuis. Maar denk even heel goed na voor je allemaal impulsieve dingen doet! Duizenden euros uit willen geven aan iemand bij wie je pas drie weken geweest bent als het mogelijk was geweest hem af te kopen. Het mag nog zo goed voelen, maar het is enorm onverantwoordelijk. Dit klinkt heel hard, en dat is het ook, maar je hebt dit even nodig. Je slaat echt op hol. Je denkt hier veel te licht over

Via Wereldwijzer app

1 like

10-10 Egwene :turkey: Side 11 nachtjes
14-10 MarijeNdv :turkey: Kusadasi 15 nachtjes
17-10 canim24 :turkey: Alanya 18 nachtjes
25-10 xLovato :turkey: Manavgat 26 Nachtjes

******BACK AT

Kardelen1 Vandaag, welkom thuis meid :slight_smile:
canim24 05-10
MarijeNdv 26-10
xLovato 04-11
canim24 03-11

***- BIRTHDAY’S.

06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
05-01 MarijeNdv
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
03-06 Canim24
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu

Hallo meiden,

@Ladyside ja het weer was niet al te best van het weekend. Nu is het wel weer warm maar soms nog steeds heel harde wind.
Ja het is toch ook helemaal niet nodig om iedere keer cadeautjes mee te nemen. Mijn askim vond het al super als ik stroopwafels en drop voor hem mee nam.

@Littleone gefeliciteerd meid met jullie huwelijk!
Wat moet dat een rot dag geweest zijn gisteren, afscheid nemen en dan ook nog je vliegtuig missen. gelukkig ben je weer veilig thuis gekomen. Hoe is de sfeer nu in huis?
Wat een gedoe met die papieren, gelukkig konden jullie als nog trouwen. Was het een mooi feest? Traditioneel turks?

@LBDSS meid wat balen dat je weer zo slecht voelt. Zou dit niet enorm te maken kunnen hebben met wat stress zo vlak voor jullie verhuizing?
Ik hoop dat je je snel beter voelt als jullie straks jullie eigen plekje hebben met je eigen spulletjes om je heen.

@Deniz kizi zo te lezen zweef je nog aardig rond op een roze wolk. Heerlijk meid, maar ik sluit me wel een beetje bij de andere meiden voor me aan. Je askim en je dochtertje kennen elkaar nog helemaal niet toch? Dan zou ik eerst dat maar eens rustig opbouwen is voor alle twee heel wat. Je askim krijgt ook ineens een kind erbij. Genoeg mannen die er geen problemen mee hebben, maar zeker Turkse mannen zijn daar niet altijd makkelijk in hoor!
Daarnaast vind ik iets nogal vreemd, je schrijft over 15 maanden dienst maar dat is voor zover ik weet al een tijdje terug terug gebracht naar 12. Gek als je askim dit niet zou weten.
Afkopen kan voor zover ik weet ook alleen als je buiten Turkije woont en kost enorm veel geld.
Leeftijd heeft hier denk ik totaal niet mee te maken. 31 of 21 iedereen kan verblind door liefde snelle beslissingen nemen.

@Isa jaa vrijdag komt mn moeder, kijk er enorm naar uit :slight_smile:
Ik ben een bolero vestje voor mezelf aan het haken.
Werkse :slight_smile:

@Turkijelover mijn zusje woont in Side, niet zo heel ver hier vandaan. Elkaar nog niet gezien. Als het goed is zondag dat is haar vrije dag.

@Marije, lekker aan het aftellen. Wat heerlijk dat hij maar zo weinig hoeft te werken, al denk ik wel dat je er een beetje rekening mee moet houden dat dit altijd kan veranderen. Het is en blijft turkije :wink: ik hoop het weekend van 18 oktober naar Kusadasi te kunnen :slight_smile:

@Egwene je staat in het lijstje meid :slight_smile:

Zo alle kids op school dus ff tijd voor mezelf. Dat gaat alleen heel snel voorbij die 1,5 uur hahahaha.
Weer is alweer aan het opknappen, best wel weer warm maar nog altijd wind.
Samen met de kids dagen aan het aftellen tot mn moeder komt. Ze zijn gek op haar.
En dan zaterdag offerfeest, gaat mn moeder dat ook eens meemaken :slight_smile: