Mijn askim

Leuk dat je kan aftellen en dat je je askim snel gaat zien :slight_smile: hij zal vast heel erg blij Zzijn met die horloge :slight_smile: leuk cadeau ik ben ook naar een.cadeau aan.het zoeken :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Boo het is een mooie tattoo, maar ik zie dat je hem 2 september ontmoet heb, dus 3 mnd later gooi je al een tatoeage op je rug voor hem. Tuurlijk er staat geen naam bij, maar je weet dat je het met hem in je gedachten hebt laten zetten. Ik moet zeggen dat ik ondanks dat ik hem prachtig vind het echt super snel vind!
Dan koop je gelijk een super duur cadeau voor hem, weet dat mensen nooit minder meer verwachten na die tijd. Maar goed ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar ik zag de goedkoopste voor 60 euro staan…

Waarschijnlijk denk je waar bemoei je je mee… en het gaat me ook geen donder aan, maar wilde wel ff reageren :slight_smile:

Tip voor andere meiden die naar hun askim gaan voor de eerste keer, koop niet een te duur cadeau, je kent je vriend nog niet goed en je weet niet hoe de relatie zal lopen (kan je nooit weten, maar toch) Neem iets liefs mee en kijk of hij dit kan waarderen.

Ik heb mijn askim een armband gekocht als ik de eerste keer naar hem ging Omdat ik eerder verjaard was en een bos bloemen Had gekregen whii en toen mijn beste vriend naar zijn familie ging in.Turkey kwam hij af met een cadeautje voor mij van mijn askim die ik toen enkel kende via fb en nog mijn askim niet was ik ben dan eind die maand zelf naar Turkey gegaan en vond het nogal vreemd om zonder iets aan te komen :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ja dat denk ik wel een beetje inderdaad. Als ik negatieve reacties wil ga ik wel naar mijn nichten toe haha. Maar natuurlijk je mag je mening geven. Mijn nichten zeggen bij voorbaat al dat hij misbruik van mij maakt en dat hij toch wel met andere meiden gaat daar. En ze weten helemaal niks van hem. Ik ben toch echt degene die elke dag contact met hem heeft en hij heeft me nog nooit om iets gevraagd. Dus negatieve reacties gaan het ene oor in en het andere oor weer uit. De enige die wel naar mij luisteren als ik mijn verhaal kwijt wil zijn mijn moeder en mijn tante.

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Mijn nichten hebben nog niet 1 keer gezegd dat ze het leuk voor me vinden dat ik de liefde heb gevonden en dat ik gelukkig ben. Misschien zijn ze een beetje jaloers…

Boo,je nichten hoeven niet jaloers te zijn omdat ze negatief zijn,maar liefde maakt blind … Ik ben het persoonlijk wel met Mutlu eens.

Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen voor mij gaan denken. Ik heb dat zelf ook allemaal allang bedacht. Maar met hen praat ik er al niet meer over omdat alles wat er uit hun mond komt toch negatief is.

Boo: leuk dat je je askim in Kusadasi hebt leren kennen… :slight_smile: Mijn ex komt daar ook vandaan… Spannend hoor straks naar zijn ouders! Wonen die ook in de omgeving van Kusadasi?

Ik vind je tattoo ook mooi, maar ook erg snel, maar het is jouw lichaam en je hoeft je daar absoluut niet over te verdedigen! Maar pas inderdaad wel op met je kadootjes, ook ik kocht direct vanaf het begin dure kado’s en uiteindelijk was mijn ex dus niet al te eerlijk (om het netjes te houden). Dus hoe lief en leuk hij ook is, hou wel altijd je ogen op meid!

Maar verder gewoon lekker genieten van het verliefd zijn!

Tuurlijk bo moet je genieten van alles wat je overkomt ik heb alleen mijn mening gegeven. Ik denk niet bij voorbaat negatief over turken, ik heb net sinds 3 weken mijn turk in Nederland en ben allang op dit forum net als Turkije lover en cyn. Uiteraard moet je doen wat je zelf wilt en lekker genieten. Dat je nichten niet reageren hoeft idd niet met jaloezie te maken te hebben kan ook zijn dat ze bang zijn je kwijt te raken aan Turkije, stel dat je daar zou gaan wonen etc.
Fijn dat je met je tante erover kunt praten.

hoi, ik ben voor het eerst hier op het forum. Ik weet nog niet goed waar ik mijn verhaal zal neerzetten. Moet ik dan een nieuwe topic plaatsen?

Leuk Boo om je verhaal te lezen. ik herken je gevoel…

Ik ben zelf afgelopen zomer in marmaris ook verliefd geworden op een turkse jongen. Ik ben zelf geen type hiervoor maar het is me overkomen…hij heeft me veroverd… … mijn askim heeft 4 jaar in nederland gewoond en praat redelijk goed nederlands. alleen ik moet hem nog goed leren kennen. het communiceren over facebook gaat niet goed. slechte verbinding, prepaid kaart gekocht om goedkoper te bellen maar ik wil niet steeds het initiatief nemen
…ik ga dus 28 december ook naar turkije, fethiye, waar hij woont, om hem beter te leren kennen… vind het allemaal heel spannend. Wat kan ik verwachten. Is het verstandig om een relatie te beginnen met een turkse jongen, moet ik wel beginnen aan een afstand relatie? hoe denkt hij over de toekomst…is hij toch niet iemand dat hij alleen maar een nederlandse vriendin wilt voor het geld of om weer in nederland te kunnen wonen. allemaal vragen die ik straks gelukkig kan vragen en mijn twijfels aan hem voor kan leggen…

dus ik snap je gevoel… ik wil jou veel plezier en geluk wensen!!

p.s. mijn askim is 21 januari jarig…ik wil ook graag een cadeau kopen maar weet niet goed wat…Heeft iemand een idee?

welkom ursularemie,

Ik wil je adviseren om mee te kletsen op TLK daar zitten allemaal verliefde meiden of meiden die verliefd geweest zijn, maar iig sommige met veel, sommige met weinig ervaring, we zijn daar om naar elkaar te luisteren te steunen en waar nodig te adviseren!

Hoi bedankt voor je bericht. Ik heb alleen nog n vraag over mijn profiel naam.kan ik die nog veranderen of moet ik dan weer opnieuw aanmelden…ik wil namelijk voor familie etc niet zichtbaar zijn .kwam er iets te laat achter dat mijn naam ook mijn profiel naam werd.kunnen ze hier op de site komen en lezen als ze mijn naam googelen? Alvast bedankt!

Sent from my GT-I9105P using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Stuur even een bericht naar Beppie1 zij is de hoofd moderator en kan je precies vertellen naar wie je een bericht moet sturen.