ik ben bijna 50 en al 3 jaar een relatie met iemand in turkije.

Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb al 3 jaar een relatie met een hele lieve Turkse man in Turkije. Ik zou het allerliefst voorgoed naar Turkije vertrekken, maar ik heb nog kinderen thuis wonen. En mijn vriend heeft een dochter in Turkije. Het is zo moelijk nu. Hoe trekken jullie dit allemaal? Het duurt nog zeker een aantal jaren voordat mijn kinderen de deur uit zijn. Erg he, dat ik zo denk. Maar ik wil zo graag bij hem zijn. Ik vlieg nu regelmatig voor een paar dagen naar Turkije als mijn kinderen bij hun vader zijn. Dit is echt de liefde van mijn leven en ik heb er alles voor over. Zelfs nog jaren wachten. Maar ik heb even wat steun van jullie nodig om het vol te houden.
Zijn hier alleen maar jonge meiden op dit forum, of zijn er meer 40 plussers die in dit liefdesschuitje zitten?

Ik hoop reacties van jullie te krijgen.
Alvast erg bedankt.
Ik vind het trouwens geweldig om allemaal te lezen en kan er veel informatie uithalen.

hallo welkom hier :slight_smile:

mooi verhaal, en op een dag zijn jullie voor altijd samen! hopelijk kan het natuurlijk binnen een korte tijd! je bent op het juiste adres voor steun haha :smiley: er zitten hier dames van alle leeftijden! ook zelfs nog die geen askim meer hebben… er is een topic TLK, kom daar gezellig mee kletsen :slight_smile: daar delen we elke dag lief en leed! dus ook de normale dagelijkse dingen en daar vind je ook vast een hoop steun…

suc6 iig

groetjes :dag:

Dankjewel voor je snelle reactie. Ik ga eens kijken of ik die topic kan vinden.

Keur: Welkom en wat een mooi verhaal. Ikzelf ben ook een 40 plusser. Ik weet hoe je je voelt al heb ikzelf nu geen askim meer sinds juni. Net zoals Dynphna zegt kom gezellig meekletsen op het turkse liefdes kletstopic.

Ik zie trouwens dat je uit Roermond komt. Ik woon niet ver bij je vandaan.

Dan woon ik ook dicht bij jullie hihi :slight_smile:

Keur: Jij dus ook een Limburgse. In welke plaats heb je je askim leren kennen als ik vragen mag? Mijn ex askim heb ik leren kennen in Kumköy/Side.

Hoioi,
Ben niet echt een limburgse,maar zo neergestreken lang geleden. Ik heb mijn askim in Bodrum leren kennen. En jullie?

Hoi Keur,

Ik ben een Nederlandse 40 plusser en woon in Bodrum. Ook ik vloog vaak op en neer. Het zou leuk zijn eens een keer samen een koffietje te drinken als weer eens in Bodrum bent

hallo daar allemaal
sinds een jaar een relatie ben net weer terug een paar dagen geweest
geweldig was het weer en nu weer wachten tot maart
ben 50 maar de liefde blijft mooi maar wel lastig op deze manier

Hallo Alicia en Trudy,

Graag zou ik persoonlijk met jullie willen mailen. mijn email is [EMAIL=“weerbaar@hotmail.com”]weerbaar@hotmail.com
Ik hoop wat van jullie te horen

Hallo dames!!

Ik ben ook nieuw hier,en eerst mijn complimenten over de site,ziet er erg gezellig uit allemaal.En we hebben de steun zo af en toe nodig van mensen die in hetzelfde schuitje zitten,want heb gemerkt dat in mijn omgeving niet iedereen het begrijpt,en vaak vragen:Waar begin je aan?Waarom neem je geen askim gewoon in Nederland?Tja,ik zeg dan,je neemt het niet,maar de liefde overkomt je,en ja mij askim woont ook in Turkije.>>>

Ik heb mijn askim in mei 2011 leren kennen in Bodrum,maar is verhuisd naar Izmir voor een beter betaalde baan,ik ben al enkele keren aardig wat op en neer geweest naar Turkije,in deze korte tijd,zo verliefd zijn we,het zelfs al houden van.De afstand is idd soms verschrikkelijk,het liefste wil je iedere dag gewoon lekker samen zijn,maar zodra ik hem weer zie,en het maakt niet uit waar of wat voor weer het is,dan verdwijnen alle zorgen als sneeuw voor de zon.IK ben trouwens 34 en H is 29.
Nou dit was even mijn introductie,hoop een hoop leuke mensen hier te leren kennen.En dat we wat steun aan elkaar hebben.:turkey: