Verliefd op een Turkse man

Hallo iedereen,

Ik kwam onlangs op deze forum terecht en vind het wel interessant bepaalde zaken te lezen, en te weten dat er hier mensen zijn die niets hebben tegen een relatie met Turkse mannen.

Ik ben een belgische vrouw die verliefd is op een Turkse man. Ik dacht van dit gebeurt mij nooit, mja… zeg nooit nooit. Ondertussen hebben we al 1 jaar een relatie. Soms is het wel moeilijk, hij in Turkije, ik in België, maar we zijn steeds met elkaar in contact via gsm, telefoneren, sms en msn.
Mijn familie is kwaad op mij en begrijpen niet dat ik verliefd werd op die man.
Iedereen vind me dom dat ik verliefd werd op hem, ze zeggen mij dat ik hem moet laten vallen, maar dit kan ik echt niet. Hij zit in mijn hart en ik hou zielsveel van hem.
Er is een leeftijdsverschil tussen ons van 5 jaar, ik ben 5 jaar ouder. Onlangs zei er mij iemand dat Turkse mannen nooit trouwen met oudere vrouwen, wat ik dus niet wil geloven. Dit is voor mij weer een poging om mijn relatie te kunnen beëindigen.
Vrienden en familie kennen hem niet, ze willen hem niet kennen, en proberen er alles aan te doen om hem zwart te maken, wat mij dan weer boos maakt.
Alleszins ga ik mijn hart volgen en ik ga voor mijn relatie met mijn turkse vriend, ik geloof in hem en vertrouw hem. Tenslotte leef ik niet mijn leven met mijn ouders en vrienden.

Verder hoop ik hier nog veel goeie zaken te lezen en indien nodig info te vinden die mij kunnen helpen bij mijn verdere stappen die ik in de toekomst zal zetten.

welkom soinlove!!

Je bent op het juiste adres terecht gekomen, allemaal meiden die een relatie hebben of hadden, familie’s en vrienden die tegen zijn of er mee eens zijn!!! Ik zou zeggen neem eens een kijkje op tlk want daar zit een vaste groep, waar nieuwe altijd welkom zijn en daar kan je heerlijk kletsen over dagenlijkse dingen maar ook over je liefde en je wordt gehoord, gesnapt en tegen gesproken als mensen het er niet mee eens zijn, je wordt getroost als het nodig is en moed in gesproken als je het even niet ziet zitten!!!

mag ik nog even vragen hoe oud je bent? Je hebt het erover dat je 5 jaar ouder bent, dat ben ik ook dan mijn askim en tot nu toe staat het niet in de weg met onze toekomst plannen!!!

je bent welkom in ons midden!!!

groetjes mutlu

Hey Mutlu,

Dank je wel voor je antwoord.
Om je vraag te beantwoorden hoe oud ik ben, ik ben 39 jaar.
Ik ben nu al een beetje gerust gesteld om te horen dat ook jij ouder bent dan je vriend.
Ik ben alleszins tevreden dat ik deze site vond, want eerlijk gezegd voelde ik me een uitzondering. Maar ik ben blij om te lezen dat er nog anderen zijn die een relatie hebben met een Turkse man en/of reeds getrouwd zijn.

Groetjes

SoInLove

Soinlove, ook namens mij welkom! Ik ben zelf een paar maandjes ouder, dus dat telt niet echt. Maar hey, wat is 5 jaar op een mensenleven? :slight_smile:

Geniet van het verliefd zijn!

so in love,

ik denk dat vele mensen denken dat ze de enige zijn in deze situatie, dus het is natuurlijk geweldig om ineens te lezen dat er een heleboel dames in dezelfde situatie zitten. Enne hahaha ik kon niet goed tellen er zit 6jaar en 4 mnd tussen mij en mijn askim :wink:

ik lees in je eerste post dat veel mensen jou gek vinden, verwijs ze maar eens hier heen, zitten nog veel meer gekken :smiley:
Jij weet waarvoor je het doet, dat kunnen je vrienden en familie niet weten, overigens natuurlijk wel heel vervelend, want ik neem aan dat je ook weleens lekker over hem wilt kletsen en wat je allemaal meemaakt en als ze je dan al aankijken van oooh hou op zeg puber, dan is dat niet leuk, lijkt me heel eenzaam, vandaar dat ik zeg kijk rustig rond en als je vragen
hebt kan je ze altijd stellen!!

Hier nog 1 die ouder is dan haar askim 3 jaar en 2 maanden :slight_smile: En wij zijn nog weliswaar niet getrouwd maar wel twee kindjes samen en we wonen samen in Turkije dus helemaal niet onmogelijk hoor :wink: Welkom bij de club gekken :wink:

Ikke 2 jaar en 4 maanden ouder :slight_smile:

je ziet je bent echt niet de enige :wink:

Het doet me goed te weten dat ik niet alleen gek ben.
Dank jullie allemaal voor jullie reacties. Het betekend heel veel voor mij.

Groetjes,

SoInLove

Halloo,
na veel verhalen te lezen, heb ik ook besloten mij te registreren!
Heb hier al veel minder goede,maar ook heel veel superpositieve verhalen gelezen.
ik dacht; nu is het mijn beurt om iedereen eens lastig te vallen :stuck_out_tongue:
Ik kan er namelijk niet echt met iemand over praten,daarom wou ik het nu gewoon eens van mij afschrijven :slight_smile:

Een weekje turkije,mijn 5e keer al,kijk er weer enorm naar uit! ben echt zoo verliefd op het land,en heb het 2 jaar moeten missen.
Stap uit het vliegtuig en denk; eindelijk terug.
Wat zenuwen over het hotel(je weet immers nooit) maar dit bleek tip top in orde.
in midden van de week,2 knappe obers opgemerkt in het restaurant, 1 kwam naar me toe,en we raakte aan de praat,hij gaf me een paar mindgames en het ijs was gebroken! na wat gezever,facebook van mij en men vriendin doorgegeven en gaan slapen.
's anderdaags; toegevoegd op facebook,en een negerende ober!
had er een raar gevoel bij,maar dacht bij mezelf: jouw probleem dan maar!
na 2 dagen hem toch aangesproken en het ‘bijgelegd’
diezelfde avond staat hij terug bij die andere knappe ober,en ik vraag hem of hy naar barstreet denkt te gaan, andere knappe ober lacht en knipoogt naar de ene dat ze dat juist van plan waren. nummers uitgewisselt en hupla,uurtje erna waren we onder ons 4 op stap.
het werd al duidelijk dat de eerste ober geinteresseerd was in mijn vriendin,en ik met de ‘nieuweling’ zat ‘opgescheept’. We begonnen te praten en bleek een leuke jongen te zijn! Eens in barstreet nam hij me vast,en zij hij dat het moest omdat het gevaarlijk anders was(ik kon niet meer van het lachen,en we zaten allebei met de slappe lach)
in een bar,gezellig gezeten,gedronken,en hy kwam steeds dichterbij. m’n vriendin maakte er mij attent op dat hij me wou kussen…ik hield de boot af,maar heb uiteindelijk toch toegegeven.
om een lang verhaal kort te maken,we hadden nog een zeer fijne avond,'s anderdaags moest ik naar huis,snel nog facebook uitgewisseld en afscheid genomen.
eenmaal in belgie dacht ik nooit nog iets te horen,maar ja hoor, een chatvenstertje op facebook opende,het was hy,hij verteld me nu al een week lang dat hij me mist en dat ik terug moet komen! ook met de andere ober heb ik nog contact,en hy zegt dat hij hoopt dat het goedkomt tusse mij en hem,omdat ik een lief meisje ben,en de andere mij zeker niet mag kwetsen.
ikzelf ben al enkele jaren alleen,en oké,het doet mij wel iets,alleen ben ik in het verleden erg wantrouwig geworden wat mannen betreft… ook turkse jongens zijn mij niet vreemd…
momenteel weet ik echter niet wat te doen,hem geloven dat ik speciaal ben? of mijn wantrouwige-ik vertrouwen en denken dat ik niet de enige ben…

sorry voor mijn lange verhaal,maar ik moest het gewoon kwijt,hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk! :slight_smile:
groetjes!

Hey Elien, het zal vast deugd gedaan hebben van het even van je af te kunnen schrijven.

Laat het gewoon komen zoals het komt en geef hem een kans, de zomer is nog lang en je merkt vast wel mettertijd of hij het echt met je meent.

Hoe oud ben je? Gewoon om te weten of je zelf kan beslissen om eventueel terug te gaan of niet… En als het lekker loopt, waarom niet? En indien niet heb je toch een leuke vakantie achter de rug en een goed verhaal om te vertellen :smiley:

Als je mee wil kletsen ben je welkom op de TLK-topic waar we met andere dames over dit onderwerp en nog een heleboel andere dagelijks tetteren :wink:

grts

heyheey!
dankje voor je reactie :wink:
ja,inderdaad,het zal afwachten worden… hij vraagt wel continu of ik terugkom,en misschien ga ik ook in september terug,gewoon om te zien hoe het dan is,zonder al te veel verwachtingen…
ik ben momenteel 21,aan het werk,dus ik kan zeker terug gaan als ik wil :wink:

ik heb hem daarstraks nog gesproken,had hem verteld dat het misschien beter is dat hij iemand anders zoekt,maar hij bleef zeggen dat ik het ben die hij graag heeft enzo… dusja,echt wel een sweety :wink:
en ja,ik had het forum al gezien,maar ik had het gevoel dat die meiden onder elkaar al echt een verhaal en een band hebben,als ik er dan als nieuweling zo tussenkom… :stuck_out_tongue:

groetjes

Elien: Je bent van harte welkom op TLK om mee te komen kletsen we zijn tenslotte allemaal ooit als nieuweling daar gekomen en je zult snel merken dat je gewoon in de groep wordt opgenomen.

welkom ellen,

ik snap je twijfels, zou het gewoon zoals liesje al zegt nog een tijdje aankijken, kijken of hij nog steeds moeite blijft nemen, zo ja lekker die kant opgaan en zien wat er gaat gebeuren!!

en wat betreft tlk we zijn hecht en voor je het weet ben je net zo hecht! we verwelkomen altijd nieuwe meiden en als je lekker mee kletst zit je er zo in!!

dus wie weet zien we je daar wel!! kan je ook gewoon je verhaal vertellen want je schrijft dat je het niet bij veel mensen kwijt kan, nou bij ons wel hoor!!!

liefde is zoveel sterker dan afstand

niet los laten! er voor gaan :slight_smile: het leven is te kort!

Mooie uitspraak liefde is zoveel sterker dan afstand dat is zeer zeker waar :slight_smile:

ik heb men hart verloren in turkije :slight_smile:

Hallo elien, ik las je berichtje. Het enige wat ik je kan zeggen is ga ervoor!!!

Mijn hart is in Turkije en behoort daar aan één man toe, mijn Adem. Ik mis hem enorm, maar morgen zien we mekaar op msn, hopelijk heeft hij goed nieuws. Ik kijk er al naar uit!!!
Momenteel op zoek naar vast werk, zodat ik kan sparen om bij hem te gaan en bij hem te blijven wonen.
Ik mis mijn askim zo hard, maar op een dag zijn we samen voor altijd en daar kijken we beide enorm naar uit!!!

Ik geef de moed nooit op, ook al is het soms zo hard. En geloof mij ik ben heel blij dat ik deze site gevonden heb.
Thx iedereen hier op het forum.

Groetjes
SoInLove :wub:

heyheey!

dankjewel! maar het is zo moeilijk,ivm vertrouwen enzo,pff! maarja,we zien wel!
en ooh,zo lief hoe je dat zegt! :wink: keileuk dat je iets hebt om naar uit te kijken morgen! :wink:
en amai,dat is wel lief dat hij zoveel voor je voorover heeft!
en inderdaad,deze site is echt wel een hart onder de riem,zo ervaar ik het ook! :slight_smile:

groetjes