Wie heeft er allemaal een Turks vriendje

hey,

Ik wil graag weten wie er allemaal een turks vriendje in Turkije heeft. Ikzelf heb ook een turks vriendje in Turkije en ik ben 17 jaar.
Willen jullie reageren als jullie een turks vriendje hebben, dat zal ik heel leuk vinden.

Ik wacht op jullie reacties :smiley:

hey,

mijn vriendje woont in een klein dorpje vlakbij Buharkent dat ligt vlakbij Denizli. Als je naar Pamukkale bent geweest dan ligt dat vlakbij Buharkent.
mijn vriendje is ober en is 19 jaar

Ik heb ook een vriendje in turkije in Gümbet. Hij is 23 jaar en werkt in het wow bodrum resort in gümbet in het animatieteam.
Moet wel zeggen dat het moeilijk is als iemand zover woont.
groetjes karason

heyz ik heb ook een vriend in turkije al 3 jaar.alleen ik heb hem dit jaar nog helemaal niet gezien,da is wel heel erg jammer…
hij heet cahit en is 20 jaar hij werkt in marmaris bij magic house…
zelf ben k 17…

Hoe kan je iemand je vriend noemen als je hem haast nooit ziet???

Als je iemand weinig ziet dan kan het wel een vriend zijn toch?Als je spreekt van ik heb en relatie, en je ziet hem/haar bijna nooit, dan hou jij je zelf voor de gek denk ik.

Ik denk niet dat je jezelf voor de gek houd maar inderdaad moet je wel realistisch blijven en met beide benen op de grond blijven.
Maar ik vind wel dat je een relatie kan hebben met iemand die ver weg woont als je er beide zeker van bent.
Ik heb als voorbeeld me oom die is verliefd geworden op iemand in mexico en zij woont nu al 5 jaar hier en ze gaan al 6 jaar met mekaar, dus het is best mogelijk als je echt wil.
Ik moet zeggen dat meeste hier wel lange realties hebben 2, 3 jaar dus neem aan dat je dan wel over liefde kan spreken.
groetjes

Hallo lieve meiden,

Is jullie nooit verteld dat de meeste Turkse jongens gewoon al verloofd zijn met een meisje uit hun geboortedorp? Vaak is het een seizoensbaantje wat ze hebben en zeg nou eerlijk welke jongen zou het nou niet doen: een leuk meisje op vakantie die snel te verleiden zijn. 2 weken plezier zonder verdere verplichtingen. Ze zeggen dan dat ze helemaal gek op je zijn en met je willen trouwen… nou beter wordt je snel wakker en zoek een vriendje in NL zelf. Het zijn players!!Hoe ik dit weet?: Ik heb 4 goede turkse vriendinnen uit Istanbul, ben al 8 keer naar Turkije geweest. En de neven en broers van die vriendinnen beschouw ik als broers en die laten ook nog wel eens wat los… en ik ben net terug uit Kusadasi en wederom Istanbul ik ben met mijn vriend, broertje en ouders geweest. De verhalen die je hoort van de obers, ik heb me rot gelachen! Mijn moeder vond het zielig en schandalig. De dag dat je op het vliegtuig stapt zijn ze alweer bezig een ander meisje te versieren. Dit is een vrijblijvende waarschuwing voor ieder jong meisje die naar Turkije gaat. Hou je hoofd erbij zie het als 2 weken vakantieplezier, geniet er op dat moment van sta weer met beide benen op de grond als je terug ben in NL. Wees niet naief!!

Succes ! En groetjes

Ik heb mijn vriendje deze zomer leren kennen.
Op de laatste dag vroeg hij of we bij zijn plek kwamen eten. Dat hebben we gedaan.
Toen m’n familie even weg was vroeg hij wanneer ik weer terugkwam. Ik antwoordde 2/3 jaar omdat ik misschien niet meer mee mocht met m’n ouders omdat ik daar al een beetje oud voor was. Mijn antwoord vond hij niet leuk dat kon ik aan hem zien.
Toen we afscheid gingen nemen vroeg hij nog of we van de winter bij hem thuis kwamen.
Een aantal weken later toen ik hem belde vroeg hij of ik in oktober terug wilde komen, maar dat weet ik nog niet.
ik ben 16 en m’n vriend is 19.
Hebben jullie meer vragen: je mag ze gerust vragen hoor.

gr.

hoi hoi

ik heb ook een vriend in turkije

volgende week zie ik hem weer :smiley: …
ik verblijf in het hotel waar hij werkt, en in de tijd dat ik er ben heeft hij ook een aantal dagen vrij… :smiley:
en die tijd gebruiken we om naar zijn familie te gaan. (spannend)
wij zijn trouwens beiden 24 jaar.

groetjes linda

He Turkije-fan,
Schattig hoor!

Hallo allemaal,

ik vind dit een moeilijk onderwerp hoor! Ik heb zelf geen vakantievriendje in Turkije, maar wel ‘vrienden’ waar ik nog regelmatig contact mee heb. Mijn vriendin heeft daar wel een vakantievriendje zitten en ze smsen elkaar iedere dag. Toch heeft ze ook haar twijfels, omdat ze totaal niet weet waar hij mee bezig is. Maar hij smst wel iedere dag en dat moet voor hem aardig duur zijn. Het liefst zou hem laten bespioneren… We gaan in oktober samen een weekje terug en dan zal ze hem weer zien, dan ziet ze wel verder.
Toch blijft het lastig, ze hebben allemaal van die mooie praatjes, maar of het nou waar is???

hay Anja,

Ja het is zeker schattig.
Maar helaas hoor je ook dat hij aandacht aan andere meisjes geeft.
Ik heb nu 1 positief bericht over hem en 1 negatief bericht.
Natuurlijk hoop ik dat hij echt gek van my is. Maar voor my lijkt het wel dat hij echt gek van me is want hij is nog steeds lief tegen my.
Hij smst niet elke dag maar dat hoeft van my ook niet.
Ik ga zeker terug naar Turkije. :smiley:

Ik hoop dat je nog even reageert. :smiley:

gr.

Tuurlijk het blijft lastig. Maar blijf gewoon realistisch en dan zie je het wel. Je weet het nooit. En of je nou een relatie hebt in Nederland of in Turkije, de meeste mannen gaan toch vreemd dus (niet alle mannen natuurlijk)!! Heb ik gelijk of niet? Ik denk dat je er niet teveel over na moet denken wat gebeurt daar enz ik bedoel hij zal dat ook wel hebben zij zit in nederland enz Komt van beide kanten. Ik denk eerder dat het het moeilijkst is als je echt verliefd bent, dat je gekwest wordt en dat maakt op dat moment dan niet of het met vreemdgaan is of met iets anders. Twijfels blijven er altijd wel iemand volledig vertrouwen is altijd moeilijk!!!

Ik weet wel dat ik eind sept terug ga en dat ik daar heel blij om ben en ik zie het wel als ik daar ben, wacht het rustig af ik heb nog een heel leven voor me.
groetjes

Hoi Turkije-fan,
Jij hoopt dat hij verliefd is op jouw, je moet niet teveel verwachten maar geniet er op dit moment van. het is toch heerlijk om een beetje weg te zwijmelen als je weer een leuk sms-berichtje van hem hebt gehad.

lenster:

Ik vind je reactie totaal ONGEPAST!!
Hoe kan je nu oordelen over iemands relatie?? Het is wel juist om mensen in de mate van het mogelijke te waarschuwen maar je kan gewoon niet iedereen over 1 kam scheren!!

Ik zelf ben bijna 1 jaar getrouwd met mijn vakantievriendje uit Turkije en dit is het bewijs dat er Turkse jongens zijn dit het wel menen!!!

Mijn man is afkomstig uit een stad en niet uit een dorp misschien is daar een verschil in en ik ben heel goed aanvaard door mijn schoonfamilie!!!

Ik zelf heb 1 jaar onder hun dak geleefd en vond het zalig!!

Dus lenster goed voor je waarschuwing maar een beetje ongepast want de meeste meiden kennen de gevaren wel hoor!!

by the way, ik heb een site over Turkije en waar gepraat wordt over vakantieliefjes en alle problemen erbij

kom eens een kijkje nemen en word lid http://groups.msn.com/turkijegumbet

kijk inderdaad eens op de site van Miss Benian, leuke site en als het toch blijkt dat het op niks uitgelopen is om wat van reden dan ook, wordt je echt gesteund door de mensen die lid zijn van die site. En laat ieder in hun waarde, je mag mensen waarschuwen maar wees niet te negatief over iets waar je niet echt over kunt oordelen. wij kennen de vriend van Turkije-fan helemaal niet, misschien is hij echt verliefd op haar. dat kan zomaar hoor.

Inderdaad ben het er helemaal mee eens tijd zal het leren.
En er zijn zoals miss benian zijn er nog veel meer meiden die of een lange relatie hebben of getrouwd zijn met een turkse jongen alles is mogelijk in de liefde. Miss benian ben je in Turkije of Nederland getrouwd als ik mag vragen?? Ik ga ook even op die site kijken.
Voor mij nog drie weken en dan zie ik me vriend ook weer en dat geeft een heerlijk gevoel.
groetjes

Hoi Allemaal!

Ik heb ook een Turkse vriend en we zijn sinds afgelopen zomer verloofd! We willen binnen 3 jaar trouwen en we zijn vreselijk gelukkig! Ik heb zijn ouders en andere familieleden ook al ontmoet en die zijn ook hartstikke aardig en gelukkig vinden ze mij ook aardig! Ze hebben mij ook gewoon geaccepteerd! Ik weet ook wel dat er jongens zijn die anders zijn en bijvoorbeeld al verloofd zijn maar mijn verloofde is dat niet en hij is niet zo, ik weet dat want ik ken hem door en door en ik zie hem ook regelmatig! Hij komt deze winter ook weer 6 weken hierheen voor de tweede keer!

Groetjes STacey

ik ben in Turkije getrouwd en mijn man zit nu in het leger, nog 6 maanden en dan komt hij naar België…

ik heb vast werk hier enz en eerst wil ik hier proberen te wonen maar later ga ik zeker en vast daar wonen…