natuurlijk mag je ook wat achter laten ![]()
als je geen turks vriendje mag van familie laat dan ff weten waarom je dat niet mag. ![]()
later
hoi hoi,
ik heb een turkse vriendā¦een hele lieve ![]()
en mijn moeder is er zelfs heel erg blij mee ![]()
groetjes
linda
![]()
heb ik en we zijn nu bijna 1 jaar gelukkig getrouwd en volop bezig onze verdere toekomst op te bouwen :rolleyes:
heyz ik heb al 3jaar een turks vriendjeā¦
Real LOve NeVeR DieS!! ![]()
ik heb er ook eentje, alleen het probleem is ik weet niet of ik hem nog wel terug zie⦠misschien over een half jaar ofzo maar eerder niet. Zijn al die verhalen waar dat Turkse jongens allemaal van die playboys zijn?? :unsure:
Niet alle turkse jongens zijn players
. JE hebt er wel veel players in de toerist gebieden, maar sommige moeten het gewoon voor hun werk doen, om de meiden binnen te krijgen. Bijv in bars, cafes restaurants enz.
Maar je hebt er ook gewoon de normale jongens die in turkije wonen.
Maar weet je, je heb overal wel playboys/ players kijk maar als je naar Spanje gaat, Italie, Griekenland en onze eigen landje natuurlijk niet te vergeten!!!
Mijn ex vriend was dus wel playboy/player uit turkije. Daar kwam ik zelf achter. Mijn ex kwam uit alanya.
Groetjes besmile ![]()
Hey, ik had per ongeluk op de verkeerde poll gestemd dus ik laat maar eventjes wat achter.
Ik heb ook een vriendje in Turkije, nog niet zo heel lang 6 maanden en dat gaat harstikke goed. Wij zijn nu bezig met hem naar Nederland te halen voor 3 tot 4 weken met kerst. Op hoop van zegen. Dus we zien het wel. En anders gewoon volgend jaar weer Turkije!!! En wat miss mariska zegt real love never dies. Succes iedereen die een vriendje heeft in Turkije!!! ![]()
Ook ik heb al 2 en half jaar een relatie met een turkse jongen en zondag komt hij voor 3 maanden naar Nederland.
Het gaat nog steeds harstikke goed tussen ons , ik heb zelfs 5 maanden in turkije gewoond en gewerkt.
groetejs Sarah
Sarah20. klein vraagje heeft het je veel moeite gekost om hem naar nederland te halen? Of is ie al eens eerder geweest?
groetjes karason
hoi besmile,
mag ik vragen waar je ex vriend werkte in alanya en hoe lang t is geleden? ik heb namelijk afgelopen 6 maanden in alanya gewoond en gewerkt. ken dus redelijk wat jongens die daar in discoās werken. zelf geen turks vriendje overgehouden maar ga deze winter wel terug om een paar vrienden op te zoeken. de jongen die ik (helaas!) leuk vind is gewoon heel eerlijk tegen mij en dus weet ik gewoon dat ik geen turks vriendje moet nemen. hij zegt dat ie mij ook leuk vindt maar dat ie nu een duits vriendinnetje heeft. ik weet gewoon dat t een meisje is dat daar nu op vakantie is en dat ie volgende week gewoon weer met een ander in bed ligt⦠ik zie wel hoe t loopt. maar jullie weten allemaal wel dat ik in de winter niet āgewoonā een paar vrienden ga bezoeken!! haha⦠natuurlijk wil ik hem weer zien!!
ik hoop dat ik iets van je hoor besmile!
groetjes myrna :lol:
Hoi myrna
Mijn ex vriend werkte in greenbeach restaurant bar. Het is van hotel grand okan. Het lligt aan het strand van kleoptra.
Het is zo 2,5 jaar geleden dat ik in alanya ben geweest.
Hij zei dingen tegen mij, en ik dacht toen in mijn eigen kun je je dat wel al gelijk zeggen enz.
Maar ik heb geen contact gehouden met hem. Heb het gewoon it gemaakt, omdat gewoon 1 player was.
Maar ondansk dit gaat alles super met mij.
Maar ik heb een vraag wat voor werk heb jij gedaan,
Want ik ga misschien in 2006 voor 5 maanden stage lopen in Turkije voor my studie Toerisme. Ik ga volgend jaar namelijk aan de hostess vragen van de touropertor waar ik de reis heb geboekt, wat je allemaal moet regelen voor stage enz.
groetjes besmile
k heb een vriendje daarā¦naja noem t nu maar vriendjeā¦want daar lijkt t wel opā¦maar weet natuurlijk nooit wat ie verder uitspookt ![]()
maar had ook al iets met een turkse jongen in nederland dsu geen problemen mee⦠![]()
hey besmile,
ik heb daar als kids-entertainer in een hotel gewerkt. wel voor een ned. organisatie. ik wil zo snel mogelijk weer terug en gaan wonen en werken daar. nederland heb ik nu al weer gezien na een maand!!
misschien een tip voor jou: ga op internet alle reisorganisaties af en bel de mensen op of stuur ze een mail met de vraag wat je allemaal moet doen om bij hun stage te lopen. wil je wel weer naar alanya toe of wil je ergens anders heen?
ik hoor t wel
doei myrna ![]()
hey myrna,
ik wil misschien in marmaris of richting de turkse riviera stage lopen.
Mijn school helpt ook mee om stage plek te zoeken.
ik moet vanaf september 2005 al brieven gaan schrijven naar ned to.
Ik ga zekers ook vanaf september 2005 ook een paar sites in de gaten houden, want sommige beginnen vanaf januari 2005 al met selecteren.
groetjs besmile
ik heb al een turks vriendje k ben nu bijna 1 jaar samen met hem en van de zomer gaan we beginnen aan het huwelijk en ik ga naar turkije toe for ever in 2006 een dan hoop ik dat ik gelukkig word met mijn man en mijn kind :lol:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
turkse jongen the best choise
Misschien een vakantievriendje als ik geen relatie zou hebben gehad. Zijn erg charmante jongens en er lopen een aantal erg aantrekkelijke tussen maar meer dan een vakantieliefde zou het denk ik niet worden. Wel een egoboost trouwens, zoān weekje Turkije ![]()
Groetjes, Diamond
ja diamond, t zijn zeer zeker charmante jongens die turken!!! ![]()
hey turkije_fan,
ik heb ff een vraagje want ik lees net je berichtje⦠echt super dat t goed gaat tussen jullie, maar hoeveel maanden van dat ene jaar dat jullie bij elkaar zijn ben je ook daadwerkelijk bij hem geweest? dat vroeg ik me gewoon ff af want ik weet niet hoe oud je bent enzo. en misschien maakt dat ook helemaal niets uit maar ik hoop wel dat je er heel goed over nadenkt voor dat je met hem in t huwelijksbootje stapt⦠hebben jullie bijvoorbeeld al besloten dat als jullie kinderen krijgen met welk geloof zij op worden gevoed. dat zijn toch dingen die heel belangrijk zijn⦠en bijv. ook of jij zijn geloof aan neemtā¦
ik hoop iig dat t allemaal goed gaat en dat jullie een geweldige toekomst te wachten staat!!!
veel geluk samen!!!
groetjes myrna
ik heb een relatie gehad met een turkse jongen.
en ja, als hij me nu terug zou willen, zou ik zo weer een relatie met hem beginnen. het is uit gegaan door omstandigheden, maar we houden allebei nog heel veel vna elkaar. alleen nu is het beter dat we geen relatie hebben, en misschien zullen we ook nooit meer een relatie krijgen, dat weet ik niet. en als dat het geval zal zijn en ik kom weer een turkse jongen tegen, dan zou ik er voor de zelfde volle 100% voor gaan als dat met emin het geval was. voor nog meer dan 100% want bij emin heb ik me in de eerste 1,5 jaar heel erg door mijn ouders laten leiden, en die waren er flink tegen, maar ik heb nu zoveel erdoor geleerd dat ik vind dat mijn eigen keuze het meest belangrijk is.
Ik ben ook voor een turkse jongen gevallen afgelopen zomer. We hebben nog wel contact, maar meer eigenlijk ook niet. Ik hoop hem deze zomer weer te zien. Hopelijk kan hij in mei ook naar Alanya komen (hij was daar vorig jaar net als ik op vakantie), maar ik zie wel hoe het looptā¦
Maar als we toch een relatie zouden krijgen, zou ik er zeker voor de volle 200% voor gaan!!!
Groetjes Rieneke
liefde kent geen grenzen ![]()