Gewoon een vakantieliefde of toch meer?

Hey iedereen,

ik ben net terug uit Turkije (Kusadasi) en
heb daar een ontzettend leuke jongen leren kennen.
In de drie weken dat ik daar ben geweest hebben we
een heerlijke tijd gehad, ookal moest hij erg veel werken.
Op dit moment hebben we geen contact, dat had hij van
te voren al gezegd omdat hij zoveel moet werken…
Als ik hier puur nuchter over na denk is dit natuurlijk een
perfecte smoes om me af te poeieren maar zoiets rijmt
eigenlijk niet met de tijd die we hebben gehad.
Want ik heb niet alleen leuke dingen gedaan met hem, maar
ben ook voorgesteld aan z’n ouders, broers, oom en neef…
dat is volgens mij niet iets dat je zomaar doet, zeker niet in
Turkije!

Kunnen jullie me misschien vertellen of dit lijkt op een
standaard vakantieliefde (met weinig betekenis voor hem) of
dat het toch meer is (geweest)?

ik hoop dat jullie willen reageren op deze nieuweling op het
forum, als ik kan zal ik ook zeker mee willen praten over jullie
belevenissen want één ding is zeker… Turkije is echt de plek
voor mij!

groetjes,
K.

tja
dat is moeilijk om te zeggen. wij waren er niet bij…
alleen jij en hij weten wat er gebeurd is en alleen hij kan je vertellen wat hij echt voor je voelt…

ik snap dat je dit niet wilt horen, maar dat is wel hoe het is.
Ikzelf zou eerlijk gezegd niet zoveel waarde hechten aan het voorstellen aan de familie. Voor velen betekend het idd erg veel, maar voor anderen net zo weinig. Je hoort van mensen die verloofd zijn en de familie ontmoet hebben en nr 3 in de rij van vriendinnetjes zijn.

heb je zijn mailadres en zijn telefoonnummer? hoe is het contact nu je weer terug bent in NL. Heb je plannen om hem weer op te zoeken? Hoe reageert hij daarop? Heb je zijn naam al gegoogeld? duikt hij vaker op in verhalen op internet…? Ik weet het, het zegt niets, maar dat zijn toch aanknopingspunten

igg heel veel succes met hem en in de liefde
en welkom op het forum!

welkom bij de club
Ben hier ook nieuw en heb ook iemand leren kennen in Kusadasi.
Mag ik vragen waar je hem heb leren kennen, en in welk hotel je zat. Ik ga in oktober weer terug naar Ephesia Holiday Beach Club.
Misschien kan ik je dan helpen.

Allereest welkom op dit forum,

Moelijk om uit te vinden of dit inderdaad een vakantieliefde is, of om dat het serieus gemeend is. Dat is in het begin altijd moeilijk om er achter te komen.
Meerdere mensen hier hebben met dezelfde vraag geworsteld, nadat ze verliefd teruggekeerd waren van Turkije.
als je vriend echt pure gevoelens voor je heeft, dan zoekt hij snel contact met je denk ik . Al is het alleen maar een lief smsje dat ie je mist of iets.
Als jullie e-mail adressen hebben uitgewisseld, maakt hij vast wel tijd vrij om met je te chatten, ondanks dat hij veel moet werken. Maar dan moet je er zef ook iets voor over hebben natuurlijk.
Ik hoop voor je dat hij het inderdaad serieus met je meent.

Succes ermee!

Groetjes rachel

nouja, lijkt me een moeilijke situatie…
die jongens zien heel veel meisjes natuurlijk
en ja het feit dat hij je heeft voorgesteld aan familie heeft misschien wel wat te zeggen, of niet… ik ben ook voorgesteld aan zijn neefjes
maarja wat verwacht je er zelf van dan?
Heeft hij het echt zoo druk om een smsje te sturen?
Was het iemand uit de barstraat?

Dames, wees alsjeblieft voorzichtig. ik ken twee verhalen;

Turkse jongen die brommertjes verhuurde en het ene na het nadere meisje stoer aan zijn familie en vriendjes liet zien

Mijn (turkse) buurjongen tijdens mijn studie. Met zijn hele familie in turkije… die verhalen van hem :-), kwam er weer een vleigtuig vol… en een lol dat ze hadden tussendoor… ik zag de lol er wel van in.

Ook die lieten de dames aan elkaar zien, alleen wel elke week (1,2,3) een ander…

Ik zou het erg moeilijk vinden om een man te vertrouwen die je tijdens je vakantie ontmoet hebt. Nu ben ik zelf een nogal achterdochtig persoon, toegegeven, maar het lijkt me erg moeilijk om een vakantieliefde serieus te nemen. Ik zie hier op de site vele meiden bij wie het wel gelukt is en bij wie het goede relaties zijn geworden, maar toch denk ik dat er maar weinig jongens, die in turkije achter de bar staan of op een andere manier in het toerisme werken, te vertrouwen zijn. Ik heb tijdens mijn vakantie veel verhalen gehoord van mijn vriend en vrienden over de Noord europese vrouwen (en dan werken zij nog niet eens in het toerisme). Ik wil hiermee alleen zeggen dat ik niet zomaar voor mooie woorden zou vallen, die zijn nl erg makkelijk gezegd.

welkom op dit forum!
het is moeilijk te zeggen of dit een standaard vakantie liefde is, wij weten niet hoe de 3 weken waren die jullie 2 samen hebben doorgebracht.
maar heb je verder geen telefoon nr of email adres van hem?
hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

xxxjes mariska

heyhey bedankt voor jullie reacties! Sorry
voor de late reactie, maar ik moest werken werken werken…
want, ik ga misschien in oktober terug (en er moet wel een ticket worden betaald).
Alleen, ik moet het hem nog vertellen. Ik weet alleen echt niet hoe ik
dat moet doen en hoe hij het zal vinden. Het bellen gaat nu niet omdat hij
gewoon 0,0 geld op z’n telefoon heeft. Dat had hij al bij het afscheid
gezegd, maar door alle drama van die avond was ik dat eventjes
vergeten. MSN doet hij ook niet omdat hij gemiddeld minimaal 15
uur per dag werkt.

Ik word langzaam aan steeds ongeruster, niet over of hij het meende
in die drie weken… want ik weet gewoon dat het goed zat. Ik ben gewoon
benieuwd hoe het de tweede keer wordt dat ik daar ben. zijn er ook nog andere meiden die binnenkort voor het eerst terug gaan om hun vriend te gaan zien? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

groetjes! xxx

Oh ja, ik begrijp dat jullie willen weten over wie ik het nou heb, maar omdat sommigen van jullie hem misschien goed kennen zeg ik liever z’n naam niet omdat hem niet in een positie wil dwingen waar hij van alles moet uitleggen ofzo. Er waren aardig wat mensen in kusadasi die me waarschuwden voor hem vanwege dingen die hij zo’n 7 jaar geleden gedaan heeft. Binnen no time wist bijna iedereen die ik daar ken dat ik een relatie met hem had. En om nu z’n naam zo open en bloot op het internet te zetten is misschien iets als olie bij het vuur doen ben ik bang:smile: Ik ben in ieder geval z’n naam niet tegen gekomen in verhalen met andere meiden, dat is genoeg voor mij.

Ik heb zelf ervaring met protugese meisjes… die hadden ook elke week een ander, en ik maar hopen op een brief uit portugal :slight_smile: was toen 17 schoot me ineens te binnen… dus ook de dames kunnen er wat van in vakantie landen…

Nou chica,

Ik ga in oktober ook terug voor het eerst naar me vriend en ik heb ook sinds juni geen contact meer omdat ik zijn nummer en email niet heb.
Ik ga naar Ephesia Holiday Beach Club terug en jij??

Maar is toch leuk als je opeens voor hem staat zo doe ik het ook. En vind hij het niet leuk dan bekijkt hij het maar.

Goh Chrissie, sinds juni geen contact en hem toch op gaan zoeken. Mag ik vragen of je daar speciaal voor hem heen gaat? En zo ja, vind je het niet moeilijk om iemand op te gaan zoeken waar je geen contact mee hebt?

ik vind toch als je een relatie hebt dat je wat vaker contact zou moeten hebben, en dat heb je sinds juni al niet meer?? hou houd je dat vol?
ik zou dat echt niet kunnen…

ik z0u dat 0ok niet kunnen, als ik hem 1 dag niet heb gesproken ben ik al verdrietig:(

En weet hij wel dat jj nog terug komt dan, want miss is hij er zelf dan niet eens meer, ik weet het niet h0or ik wil niet vervelend doen, ik hoop voor jj dat hij er dan nog steeds werkt en dat jj gewoon een leuke vakantie samen met jj lievjj k an hebben daar,

xx desi

Chica,het zegt natuurlijk niks als je zijn naam nergens tegen komt,maar zoals je zelf al zegt er zijn mensen die je al gewaarschuwd hebben,dus hou je ogen en oren goed open.Wel leuk dat je hem weer gaat opzoeken en jij weet zelf het beste hoe het voelt.

Ik kan alleen maar zeggen dat je er zelf achter moet komen of het alleen een vakantieliefde was of toch meer. Je gevoel zegt meestal al genoeg en meestal zegt de tweede keer elkaar zien zoveel meer, dus wil je echt meer zekerheid dan raad ik je aan elkaar weer te ontmoeten en dan maar zien hoe het verder gaat…
Ik hoop voor je dat het lukt om in oktober weer terug te gaan en dat je ook maar wat meer contact met elkaar mag hebben. Mijn vriend werkt ook ongeveer 13 a 14 uur per dag, maar hij stuurd me dagelijks smsjes, hij belt me en we spreken 3 a 4 keer per week af op msn, dus het kan echt wel.

Even voor de duidelijkheid. Ik ga terug met me moeder dus als hij er niet meer werkt of wil me niet zien. Dan ben ik niet alleen en ik ben wel realistisch dat alles anders kan zijn.
Maar zoals Dece zegt je weet alles beter als je hem weer ziet, misschien is het gevoel wel weg ofzo en zit ik me anders gek te maken toch.

Gewoon lekker gaan en er een top tijd van maken. Het zou leuk zijn als hij er nog steeds werkt en het gevoel nog steeds daar is, maar zoals je zelf al schrijft mocht het niet zo zijn er toch een leuke tijd van maken samen met je moeder.
Nog even wachten en je gaat het meemaken. Die tweede keer zegt heel veel meer, ik blijf het herhalen, maar het is echt zo.
Ik ga voor je duimen en ik ben uiteraard erg benieuwd hoe het gaat aflopen.

0hwww, m0oi dat jj niet alleen bent dan, Als het een beetje tegenvalt heb jj altijd jj moeder nog bij jj…
Ik hoop dat het Natuurlijk helemaal niet tegenvalt en gewoon super leuk is voor jj,

Jj moet wel ff verslag uitbrengen h0or als jj terug bent,

xx

hey allemaal ik ben nieuw hier,

heb wel al heel erg veel meegekeken hier en ik ben zelf ook een enorme turkije fan. Ik ben al 4 keer in turkije geweest istanbul, kusadasi izmir en alanya, 3 weken terug was ik in alanya nu had ik een vraagje kent iemand hier het hotel develi aan kleopatra beach?? ik vond het er supper en er werkte ook een hele leuke jongen izzet 23 jaar en supper leuk en lekker. nu ben ik niet verliefd ofzo mar wou toch even vragen of iemand hier hem of t hotel kent. Verder werkt er ook een super leuke man jakob hij is lachen gieren brullen. nou k denk dat k nu ook maar vaker ga reageren haha

groetjes cindy