Gewoon een vakantieliefde of toch meer?

hoi cindy welkom hier op dit forum!:biggrin:

Hey iedereen, (ook nieuw)

Heb nu ook een vriendje in Turkije… Marmaris dan…
Het real relationship idee kwam van zijn kant. Hij werkt ook iedere dag. Eerst van 12.00 tot 18.00 en dan van 20.00 tot sluit (03.00) Maar ondanks dat spreek ik hem iedere dag op msn, gemiddeld een uurtje en smst hij me iedere dag…

Ik weet ook niet of hij te vertrouwen is. Je weet hoe dat gaat volop meiden… en het is makkelijk om zo iemand het bed in te krijgen. Maar vertrouw erop! Hij heeft me gezegd me trouw te blijven dus daar ga ik vanuit. Sommige denken misschien een beetje naïef, maar ik zie het allemaal wel. Ik ben smoorverliefd en ga in oktober voor twee weken terug. Hij vroeg me of ik wilde komen als het seizoen af was zodat we dat tijd met elkaar konden doorbrengen. Ik kon natuurlijk geen Nee zeggen haha!

Ik zie allemaal wel hoe het loopt! Ik weet het als je verliefd bent denk je niet meer helder maar dat moet je wel blijven doen. Je moet wel nadenken, want als je er echt voor wilt gaan zul je een paar keer per jaar die kant op moeten reizen om hem te zien. Naar Nederland komen is echt zoooo lastig! Dus sparen allemaal!

Wens iedereen veel geluk in de liefde!!

xx

Faithful, wat spannend om in oktober weer terug te gaan! Heerlijk toch!! Genieten! En welkom!

Cindy: jij ook welkom!

faithful: welkom hier!

@ Faithful: waar heb je hem ontmoet in Marmaris? En waar werkt hij?

@Kimbo80,

Hoi,

Heb hem ontmoet in het restaurant waar hij werkt… Villa Söl.
Ik was er twee jaar terug ookal geweest en toen vond ik hem al helemaal geweldig.
Ik kwam dit jaar terug en hij herkende me meteen. Dat vond ik wel heel schattig.

En hoe zit het met jou?

Ook een vriendje in Turkije en waar komt hij vandaan?

XxX
Krystel

Ook een vriendje die in Marmaris werkt maar dan in een tapijtenshop.
Hebben al wat sinds vorig jaar oktober en ben daarna nog 2 maal geweest, 1 keer naar zijn ouders in de winterperiode en eind mei ben ik een week in Marmaris geweest, wil nu in November weer naar zijn ouders gaan (die wonen in Aksaray).

Groetjes Kim

Helemaal leuk!

Het is altijd lastig als je vriendje zo ver weg woont. Maar als het echt wat is dan komt het wel goed. Vind Marmaris gewoon lastig… er is zoveel verleiding voor de mannen. Maar als je geen vertrouwen hebt kan je er beter meteen mee kappen, maar het neemt niet weg dat het erg lastig is!

Ik ga over 7 weken weer :teeth:
Ben net twee weekjes terug maar het lijkt wel een eeuwigheid.

Als alles goed gaat dan ga ik weer heen met de kerst. Het nadeel is gewoon dat je a. maar vrij moet krijgen van je baas en b. het gewoon een hoop kost elke keer.

Je moet echt opletten op je bijv de kosten van je ticket. Als ik naar Dalaman vlieg koste het me 450 euries en als ik naar Izmir vlieg scheelt het me 200 euro. :tssk: Het is even ver rijden van Marmaris… En toevallig komt Izmir wel goed uit… Zijn familie woont in Aydin en dat is een half uurtje rijden vanaf Izmir. :dope: dus komt helemaal goed!

Ga 28 oktober weg en kom de 11e terufg. Seizoen is dan afgelopen dus zal er dood zijn. Maar ik ga voor hem :unibrow: en dan hebben we tenminste volop de tijd samen.

xx

Via wie heb je geboekt?? En dus alleen maar een ticket!
Ik ga 02 november en kom 16 november terug, maar ik heb wat langer moeten wachten, ben de laatste keer eind mei geweest dus.
Wel fijn dat je alweer zo snel gaat en dan met de kerst weer, man man wat heb jij een vrij of een lieve baas hihi.
Ik ga nu in November en we zijn bezig voor een toeristisch visum en hopenlijk kan hij dan in december of januari komen, als dat niet lukt kan ik pas weer in april ongeveer gaan.

Aydin!! Daar woont mijn vriend ook!! Woont hij echt in Aydin zelf, of in en dorpje in de buurt?:wub:

Hey,

Ik heb geboekt via Cheaptickets… De dag dat ik terug was meteen al HAHA.
Jah ik heb genoeg vakantiedagen en ben verplicht ze op te nemen. Ik zou het niet kunnen om hem niet zo vaak te zien. Als dat niet kan weet ik niet of ik het trek. Ik zou als alles goed gaat ook willen vragen of hij naar Nederland wil komen voor een maandje, maar heb gezien wat daar voor nodig is. Ben je wel ff zoet mee dus! Hele waslijsten met papieren alleen maar voor een vakantie :S het is belachelijk!

Maar jij gaat dus binnenkort ook!! LEUK! Ik kan niet wachten. Het duurt nog maar 7 weken maar het lijkt een eeuwigheid. Gelukkig msnen en smsen we elke dag, anders zou ik gek worden!

Vraag mezelf ook dagelijks af waarom ik nou net iemand moet treffen die in Turkije woont… haha

Via wat heb jij geboekt dan? Hoorde dat het veel goedkoper kan! Heb alleen een ticket geboekt en hij regelt daar een appartement voor een aantal dagen. Zullen ook bij zijn familie op bezoek gaan… Auto huren en rondtrekken :smiley: Kan niet wachten.

Alvast veel plezier in November.

xx

Hey Cynthia,

nee hij woont echt in Aydin. In de zomermaanden werkt hij in Marmaris en in de winter is hij in Aydin. Zijn familie woont daar. Ben daar nog nooit geweest maar begreep dat het een grote stad is…

Leuk dat je vriend daar ook woont! Wanneer ga jij hem weer opzoeken?

xx

Aydin schijnt inderdaad een grote stad te zijn!! Mijn vriend woont buiten Aydin… namelijk in Kocarli… Ook daar ben ik nooit geweest!

Ik ga hem volgende week zondag (23 sept) weer zien!! Hij werkt trouwens in Bodrum… En dan misschien ook eindelijk (na 2.5 jaar) richting Aydin… Elke keer kwam er iets tussen… dan kon hij weer geen vrij krijgen… maar we hopen dat we nu wel kunnen gaan!

Heel veel plezier!!! Ik hoop Aydin aanstaande maand zeker te zien! Wil wel graag weten waar hij woont enz… De reden dat ik pas eind oktober ga is omdat dan het seizoen afgelopen is. Als ik eerder ga dan werkt hij heel de dag en savonds. Heb ik niet echt de kans om tijd met hem door te brengen. Hopelijk kan jou vriend vrij krijgen. Zou leuk zijn als je ook eens wat anders ziet van Turkije… Helemaal waar hij woont!

Veel plezier.

xx

Nou, ik heb nog niks geboekt, we waren al een hele tijd aan het kijken wanneer het kon, we hebben nu definitief besloten 2 november. Heb mijn baas gevraagd of het mogelijk is om dan vrij te nemen, heeft vandaag vrij dus hoor ik morgen pas! Ik boek via mijn reisbureau, ik had zelf gekeken en via k*mfly was in principe het goedkoopste die hebben geen SGR en ANVR of hoe heet dat, dus is een beetje link want als ze failliet gaan krijg ik mijn geld niet terug. Heb al via het reisbureau nagevraagd en die hebben zelfs nog een goedkoper ticket gevonden, via dusseldorf, is voor mij wel te doen want woon in het zuiden van het land! Dus als ik morgen bevestiging krijg van mijn baas kan ik boeken. Maar 250 is best redelijk goedkoop hoor…

Ik heb een enkeltje geboekt bij condor.com voor €129,- van Amsterdam naar Izmir

Van mij is een retourtje…
Een enkeltje had ook wel gekund… maar als ik toch al weet dat ik terug moet voor me werk kan ik het net zo goed meteen regelen!

Ben nu aan het kijken voor appartement, maar dat kost ook geen drol in oktober/november! :smiley:

xx

Ik weet nog niet van waar ik terug ga dus daarom een enkeltje genomen,zal waarschijnlijk istanbul zijn

allereerst @ cindy en Faithful, welkom hier!

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen, over hoe het
is om hem weer terug te zien… hou me dus maar goed
op de hoogte! Ik heb zelf waarschijnlijk ook aardig wat
te posten binnenkort want… ik ga terug!!:smiley:
Vlak voor het weekend heb ik hem eindelijk weer gesproken
en het gesprek bevestigde eigenlijk alles wat ik al vermoed had,
over het geld en de tijd enzo. Hij was zo blij me weer te spreken
na al die tijd dat we meteen hardstikke lang hebben zitten kletsen over
alles wat er in de tijd is gebeurd dat we zonder mekaar waren…
toen we bijna gingen ophangen was ik nog helemaal vergeten te zeggen
dat ik misschien terug zou komen dus ik flapte het er echt op 't nippertje
uit, hij hing op… dus ik dacht shit, dat was het dan… maar binnen drie
seconden belde hij terug:: WAT ZEI JE NOU??
Nou goed, om een lang verhaal kort te maken hij was dolblij dat
hij me weer kon zien en hij bleek zelf al op zoek te zijn geweest voor
een ticket naar nederland in de winter… dus hopelijk komt hij ook
nog hierheen:wub:

Duss meide, i’ll keep you posted on more news…

xxx

Fijn voor je dat je toch weer wat gehoord hebt! Dus nu kun je ook met een goed gevoel gaan! Erg fijn voor je! Leuk om te zien dat er steeds meer nieuwe meiden komen met een Turkse liefde! Heel erg leuk ook om ieders verhaal te lezen xxx