Een turks vriendje

Hey allemaal,

ik zal echt wel een van de velen zijn met een zelfde verhaal, maar ik zou toch wel graag mijn verhaal kwijt willen en willen weten wat jullie ervan denken. Ik ben van 2 tot en met 12 juli naar Marmaris geweest, en heb daar in de laatste 2 dagen een hele leuke turkse jongen leren kennen. Hij werkt bij een restaurant en daar heb ik hem mee uit gevraagd. Toen zijn we uit geweest en het was gewoon heel leuk samen. De volgende dag hebben we ook afgesproken, en 's avonds weer.
Ik had samen met een vriendin besloten dat we dat nacht voordat we weg gingen (we vertrokken om 6 uur) gingen doorhalen. Dus daar zaten we dan, in de lobby van ons appartementencomplex met de koffers te wachten, samen met met M. (die turkse jongen, namen mogen geloof ik genoemd worden) Hij is de hele tijd bij ons gebleven om samen te wachten en zodat we nog wat tijd samen konden doorbrengen, echt zo lief!
En nu ben ik dus verliefd op hem geworden, terwijl ik hem nog helemaal niet lang ken.
Maar ik heb er zeg maar wel een goed gevoel over.
Nou goed, nu terug in nederland smsen we redelijk veel. Hij stuurt allemaal hele lieve dingen, zoals dat hij me mist en of ik snel weer terug kom, waarop ik antwoorde dat hij misschien wel naar Nederland kon komen.
Dat vond hij wel een goed idee, ook al is het wel moeilijk voor hem om hier naartoe te komen, omdat ze hem niet zo maar toe laten.
Eigenlijk geloof ik wel wat hij zegt, maar aan de andere kant twijfel ik heel erg, omdat ik zo veel nare verhalen lees over meiden die bedrogen zijn door hun turkse vriend.
Maar aan de andere kant, 2 vriendinnen van mij waren nog in Marmaris zaterdag, en zij waren in het restaurant te eten waar hij werkt. Ze zeiden dat hij erg afwezig was en toen ze vroegen aan hem hoe dat kwam, dat hij zei dat het was omdat hij me miste.
Dus nou heb ik echt dubbele gevoelens, omdat ik echt niet weet wat hij daar in Marmaris allemaal doet.
Hij zegt wel dat hij me echt mist en zo, en dat hij ook verliefd op mij is.
Ik heb gisteren een prepaid sim kaart op internet gevonden, waar je goedkoop mee kunt smsen (9 cent) en bellen is ook goedkoop, en idem naar nederland. Dus ik heb voorgesteld aan hem om allebei zo’n sim kaart te bestellen, en hij vond dat een heel goed idee ( ‘u are my smart angel’ ), dus dat is dan toch ook weer goed, dat hij dat wil doen?

Help!

Alvast heel erg bedankt!
En als jullie meer willen weten, vraag maar raak :wink:

Liefs, Marlies

hmm… heb ik dit verhaal al niet eerder gehoord??? haha grapje!!
Ik heb het er al met je over gehad en ik vind het super schattig, het is alleen nog zo pril, maar als hij nu al zoveel contact blijft zoeke, zou je zeggen da het wel okee is, maar om het nog zo kort is is het voor afwachten!!!

nou ik zou niet weten waar je dit eerder gehoord hebt :wink:
Maar het is inderdaad nog heel pril en ik voel me hier ook echt een beetje een nieuwkomeling, omdat voor zover ik gelezen heb iedereen al best lang een turkse vriend heeft of heeft gehad hier…
Het is echt afwachten ja, maar ik hoop gewoon zo dat hij niet rare dingen doet daar en dat hij meent wat hij zegt :slight_smile:

Marlies bij welk restaurant werkt hij ??

Meid wij hopen allemaal dat onze vriendjes geen rare dingen doen daar maar je moet gewoon je gevoel volgen, vertrouwen hebben maar wel je ogen open houden. Je weet het maar nooit maar jezelf gek maken met van wat zou die allemaal wel niet doen etc helpt ook niet.

Kijk gewoon hoe je contact verloopt met hem, smst ie vaak, belt ie vaak etc.

Hoi XXMarlies

Je verhaal komt mij bekend voor. Ben ook verliefd geworden op een turkse man in Marmaris.
Ben nu 2 1/2 week thuis en we hebben dagelijks contact via sms en soms via msn en/of telefoon.
Elke morgen tussen 10.30 en 11.00 uur krijg ik een lief sms-je waarin hij zegt dat hij me mist en me een goede en fijne dag wenst.

Zelf heb ik met mijn reisgenote het erover om eind september terug te gaan naar marmaris om hem weer te zien, dan weet ik zeker of het oprecht is of niet. Denk er dan wel aan om tegen hem te zeggen dat ik kom maar dat ik dan bv zeg dat ik bv. 26 sept. kom maar dan een aantal dagen eerder voor zijn neus sta. Maar ja, ff afwachten heb het nu erg druk met mijn werk en straks ook weer school en stage naast mijn werk, maar een gaatje ervoor vrij maken ga ik zeker doen.

Als tip kan ik je maar 1 ding zeggen, kijk het gewoon ff aan, doe ik ook nog. Ik weet dat het erg vervelend is als je verliefd bent en je manneke zit 4000 km verder maar zo is het nu eenmaal.

Veel succes.

Gr. Ankie

Hij werkt bij Uno Momento, dat is schuin tegenover appartementencomplex Club Sediz…

eigenlijk als ik het zo lees ben ik dus degene die erg sneu is…
Met nooit smsjes krijgen :frowning: bellen heeft geen zin want dan versta ik hem niet en af en toe op msn.
Toch vertrouw ik die jongen!!! raaaaaar!!!

Uno Momento ??? Wie is het dan??? Maybe ken ik hem wel !!

Muhsin :wink:

Ik zou zeggen,volg gewoon je hart en kijken hoe het loopt…Wij hiero zijn ook allemaal zo begonnen.De onzekerheid blijft nog steeds,maar probeer je er niet gek door te laten maken.Houdt je oogjes wel goed open,maar als je denkt dat het goed voelt,gewoon er voor gaan!!mischien ga je op je neus,mischien wij ook wel,we weten het niet,maar probeer het gewoon…

Ik zou ook zeggen: wacht even af. Het zit namelijk zo dat turkse mannen vooral in de zomer hun geliefde tegenkomen. De dagen en weken erna hoor je hem vaak. Maar tegen dat het hoogseizoen gedaan, november, december enz, hoor je meestal weinig of niets meer van hem omdat ze dan gewoon minder geld verdienen. Meestal vergeten ze je dan. Belt hij je dan toch nog vaak, kan je het misschien wel als iets serieus beschouwen. Ik ben er zeker van dat er ook goeie jongens rondlopen, maar je moet gewoon een beetje voorzichtig zijn. Die jongens werken daar een heel jaar in een hotel en hebben bijna nooit vrijaf zodat ze gewoon geen tijd hebben om iemand te ontmoeten of een relatie op te bouwen. Dus wat doen er dan velen? Ze proberen elke week opnieuw in bed te belanden met toeristen in hun hotel, zo komen ze aan hun trekken. Klinkt misschien cru, maar zo is het vaak, het blijven immers mannen. En als jij op het vliegtuig zit, zitten ze vaak al een ander te verleiden. Maar zo zijn ze natuurlijk niet allemaal.
Ik ben nu sinds een jaar samen met een turkse animator. Momenteel werkt hij in Bodrum en ik ga hem deze zomer weer bezoeken. Wij hebben ook onze ups en downs in onze relatie gehad, ik heb iemand anders gehad ondertussen waardoor hij zich ook terug even liet gaan als animator (jullie begrijpen wel wat ik bedoel), maar uiteindelijk komen we toch steeds terug bij mekaar terecht. Het is gewoon niet altijd makkelijk met die afstand. Maar in dat jaar heeft hij me wel zo goed als dagelijks blijven bellen en smsen. En als je weet wat voor een klein loontje die mannen daar verdienen, weet ik dat hij me echt graag ziet. Het kost hem veel geld. Na dat jaar heb ik het soms nog steeds moelijk om hem te vetrouwen. Ik weet hoe het daar aan toe gaat en hoe animatoren kunnen zijn en ben ook niet naïef. Maar als ik hem ga bezoeken, weet heel het hotel ondertussen al dat ik kom, omdat hij al maanden op voorhand de oren van iedereen’s hoofd zit te zagen dat zijn vriendin gaat komen! Ik weet dat hij me graag ziet en ik hem en verder zien we wel…
Niet te veel over nadenken dus zou ik zeggen, maar gewoon even afwachten of hij je blijft contacteren. En ook op je gevoel vertrouwen, maar toch niet naïef proberen te zijn.

hoi ik herken het verhaal helemaal ik ben 28 juni 12 dagen in marmaris geweest en ik kende die jongen al van vorig jaar en het was gelijk weer liefde op het eerste gezicht maar het blijft idd moeilijk. Ik wil proberen in oktober er weer een weekje naartoe te gaan alleen zoek eigenlijk nog iemand die ook dan terug wil. weet niet of jij daar ook aan zit te denken? hoor het wel van je

x marinke

Hoi allemaal.
Ff update. Ben nu iets meer dan 4 weken thuis en nog steeds dagelijks contact met mijn sevgilim. Afgelopen zondag heb ik hem zelfs gebeld nadat ik zijn dagelijks sms-je had ontvangen, verdorie we missen elkaar, hij zat te snikken aan de telefoon.
Met hem afgesproken dat ik vannacht mijn laptop mee naar mijn werk neem zodat we elkaar kunnen zien op msn.
De plannen om terug te gaan in september worden steeds concreter, we zijn het er over eens dat we zeker terug gaan, nu nog ff kijken wanneer en een mooi prijsje uitzoeken. We willen wel naar hetzelfde hotel (Club Armar) gaan omdat H. daarlangs werkt en mijn reisgenote haar vriend ook in de buurt van het hotel rondhangt.

Ja ik zou heel graag terug willen, maar dat kan pas volgend jaar…
Hij gaat namelijk begin september weer weg uit marmaris om verder te gaan met zijn studie, en ik begin ook begin augustus met een nieuwe opleiding. Hij is wel van plan om in januari/februari naar nederland te komen, maar we moeten even kijken of dat lukt…

Eevy, ik krijg ook niet elke dag een smsje of telefoontje van mijn vriend hoor.:nod: Maar er zit misschien verschil in dat wij elkaar 6 jaar kennen. Vond het ook niet altijd leuk " maar zoals hij zegt,dat ik niet elke dag sms wil niet zeggen dat ik niet aan je denk" En dat doen we zeker wel aan elkaar.
Het vertrouwen is er voor 100% misschien een voordeel dat hij niet in de toeristische sector werkt. Ach en al zou hij daar wel werken,ik ken hem nu wel zo goed om te weten dat hij geen player of wat dan ook is.

XX Marlies, kijk het aan en wacht af, geniet van je verliefdheid en zie wat er van komt.Klinkt misschien bot (en heeft misschien ook niet op jouw betrekking) het feit dat hij elke dag smst of belt zegt helemaal niets.
Misschien omdat ik iets ouder ben, krijg ik vaak het vertrouwen van de jongens daar ( Alanya) en vertellen ze nog al eens het een en ander.:paranoid:

De tijd zal het uitwijzen! Een afstandsrelatie is zeker niet makkelijk…(sowieso duurt het langer voordat je iemand echt kent)