Wie wil contact met iemand die een liefde heeft in Turkije? En toekomstplannen heeft?

hey hallo.ik ben in aug op vakantie geweest in marmaris en ben daar verliefd geworden op een turkse jongen.hetwas een leuk e vakantie eenmaal in nederland mistte ik hem vreselijk.ik ben ik oktober trg gegaan en heb daar egt een leuke vakantie met hem gehaden zijn moeder ontmoet.ik heb plannen om as zomer 3 maanden naar marmaris te gaan.ik wil graag in contakt komen met mensen die het zelfde hebben,of hebben meegemaakt.want je hoord alleen maar negatieve verhalen
Sweet_girl82@live.nl:wub:

hoi, als het goed is heb ik je toegevoegd op msn!

Hoi Kimcetinkaya1 ik heb je oproep gelezen, wat leuk dat je in oktober bent teruggeweest en het zo leuk was.
Er zijn niet alleen maar negatieve verhalen, ik heb ook al een halfjaar perfect contact met mijn ‘vakantieliefde’ ontmoet in Alanya.Maar je zal vaker een negatief verhaal horen omdat men je wilt beschermen en zij deze negatieve verhalen eerder onthouden dan de positieve.
Je kan op dit forum ook de verhalen van tlk topic (Turkse liefde kletstopic) lezen dan zul je merken dat er toch best veel positieve verhalen zijn.
Succes!

@kimcetinkaya1 : Je vind op dit forum genoeg meiden die een relatie hebben met Turkse jongens. je kan idd gewoon meekletsen bij het topic dat Travel je gegeven heb , is supergezellig

@Travel : wat heb je weer mooi gesproken:dope:

ik ben 14 jaar en ik heb ook een vriend uit turkije,
ik ken hem via msn maar heb hem een maand geleden ontmoet.
vragen? @ yvonnestrik@msn.com

ok, dan ook hier even mijn verhaal :wink:

mensen ik vind het zoooo spannend. Ik heb er onwijs veel zin in maar ben toch ook wel een beetje op mijn hoede. Ik heb in mei tijdens mijn vakantie een hele leuke duikinstructeur leren kennen. Hij vond mij ook wel erg leuk en we zijn uit geweest 1 keer. Toen is er niets gebeurd omdat ik niet wilde maar de aantrekkingskracht is echt enorm!! Sinds ik weer thuis ben heb ik dagelijks contact met hem via sms, telefoon en msn met webcam. Ik vind hem helemaal geweldig en ga daarom begin augustus dit jaar, weer terug voor 15 dagen! Hij werkt als instructeur maar kan wel regelen dat hij die dagen vrij heeft zegt hij.

Ik ben wel een ondernemend typje, en vind nieuwe uitdagingen geweldig. Gezien daar nog geen Nederlanders werken maar er wel veel Nederlanders op vakantie komen en komen duiken, kwam hij met het idee om bij de duikschool te komen werken. Ik vind duiken ook geweldig en vind het dus wel een aantrekkelijk plan! Natuurlijk moet ik een hoop leren maar ik zal daar geen problemen mee hebben, met dat werk. Ik leer snel, vooral als ik het leuk vind.

Als ik er ga werken, dan zal dat voor een jaartje zijn. Voor dat zover is, wil ik ook graag nog een keertje voor 1,5 a 2 maanden er naar toe om de mensen te leren kennen e.d. Het enige waar ik me druk om maak is dat ik hem dus eigenlijk verder niet ken. Ik heb hem 4 dagen gezien en gesproken en verder alleen via tel, sms, msn, webcam. Ik ben altijd verschrikkelijk nuchter geweest… maar kan dat nu gewoon niet meer zijn. I completely lost my mind!

Hij weet me goed om zijn vinger te winden met zijn praatjes. Ik ben alleen bang dat ik hem zó leuk vind dat er straks niets van waar blijkt te zijn en ik dat gewoon niet heb gezien. Bang om bedrogen te worden!!

Maar hij is eeeecht verschrikkelijk leuk. Echt een vrouwenmagneet. Dat absoluut. Dus daarom ben ik ook wel op mijn hoede… Nu mijn vraag… Wat zou jij doen?

Zelf vind ik me er wel goed aan doen om nu gewoon 2 weekjes te gaan en daarna nog een keer maar langer. Zo krijg ik ook te kans om hem te leren kennen.

Dat ik vooral zo op mijn hoede ben, is nog wat anders namelijk… Ik zit een beetje te klooien met het visum. Heb er wel het e.e.a. over uitgezocht en weet nu dus dat de werkgever voor mijn werkvisum moet zorgen. En als ik er gewoon een jaar wil blijven, dan moet ik ook genoeg op de rekening hebben staan om mijzelf te kunnen onderhouden. Daar was ik met mijn askim over aan het praten… ik zei voor de grap (hij weet dat ik geen geld heb, dus dat het echt een grap was) ik koop gewoon een huis! Dan krijg ik meteen een visum voor 5 jaar. Toen zat hij vrij geheimzinnig te doen en kwam het hoge woord eruit… Hij wilde wel met me trouwen omdat dat het makkelijker zou maken en vooral omdat hij ZO gek op me is…

En dáár wringt het hem bij mij. Ik amuseerde me absoluut en heb m voor gek verklaard. Wat denkt ie wel niet. Maar dat hij op dat idee komt, daar gaan bij mij de alarmbellen wel door rinkelen. Hij was echt serieus!!

Nu hoor ik nl. wel verhalen over Turken die op die manier Europa binnen willen komen… Nu komt hij echt niet over als zo’n persoon… (hij zei zelf dat hij lekker in Turkije wil blijven. Mooi weer, mooie omgeving, goed werk, so why leave) maar dan nog…

Sorry voor mijn geraas… maar weet echt ff niet meer of ik er nu nog wel goed aan doe om er heen te gaan voor 2 weken… Hoe smoorverliefd ik ook op hem ben… ik moet natuurlijk wel verstandig blijven. Hij is overigens 31, en ik 24. Voor het geval je dat wil weten

Ik ben overigens wel bereid om een leven met hem op te bouwen. Maar dit gaat wel heel snel natuurlijk. We spreken elkaar echt gigantisch vaak. En mijn gevoel zegt me ook dat ik héél graag bij hem wil zijn en blijven. Maar ik weet uit ervaring ook dat iedereen op een gegeven moment veranderd. Dus dat kan ook na een paar jaar anders zijn… (nog niet zo heel lang geleden heb ik mijn eigen relatie verbroken van 6 jaar… dus weet er echt alles van!!)

ikzelf heb een jongen leren kennen. gewoon lopen geinen. keertje wat wezen drinken, keertje wat gegeten. 3 weken nadat ik thuis was, zaten we ineens op Msn en klepten we de oren van elkaar hoofd.
Daarna was het ‘aan’ zonder elkaar ooit gezoend te hebben of zelfs maar een handje vastgehouden te hebben.

Je leert elkaar bovendien erg goed kennen. Online dating kan ook werken.
Dus daar zou ik me niet druk om maken.

tweede punt. je visum. alle werkgevers zeggen een werkvisum te kunnen regelen maar ik ken er geen 1 die dat ook gekregen heeft. Als je zelf je visum regelt, dan mag je nog niet werken want dan ‘koop’ je een verblijfsvergunning.
Dat is de officiele manier. Je kunt ook gewoon elke 3 mnd over de grens gaan. dat doen er zovelen.

derde punt. bang om gekwetst te worden.
Je bent vrij nuchter. Je denkt al aan die mogelijkheid en het 1e waar je aan denkt bij zo’n ‘huwelijks’ aanzoek is niet, owh wat romantisch maar je denkt: is ie nu helemaal mal!!
Dus volgens mij ben je nuchter genoeg om daar doorheen te prikken. En verliefd genoeg om een leuke tijd te hebben.

Ik zou zeggen, cker vooral gaan. Wie weet maak je hem daar in reallife mee, en is ie toch niet zo leuk, grappig, oprecht en eerlijk als op msn. dat kan. of hij is het helemaal en dan ga je met een zekerder gevoel voor langere tijd.

Ik zou zeggen, gewoon doen! Het ergste wat je kan gebeuren is een gebroken hart,. maar die loop je in NL ook te pas en te onpas op. Verbrand gewoon niet al je schepen hier. Zorg dat je een plek hebt om op terug te vallen, neem evt een half jaar onbetaald verlof van je werk (indien mogelijk) Bijna nergens in turkije heb je 12 mnd lang werk. een lang seizoen duurt hooguit van eind maart tot begin nov.
zorg dat je altijd genoeg geld hebt voor een vliegticket terug naar NL.

Maak hem heel duidelijk dat trouwen not an option is en geniet van elkaar en het land.
wat de toekomst dan brengt, dat bekijk je dag voor dag.

succes en veel plezier (en laat even weten hoe het was, wat het gaat worden!!)

Sin , ik zou gewoon eens aankijken hoe die twee weken zijn … je kan daarna altijd nog een beslissing nemen en dan heb je elkaar ook wat langer gezien … En net wat bloem zegt het kan je een gebroken hart opleveren , maar daar kom je dan ook wel weer overheen …

hoi, sin ik ben het met de andere eens. Ik zou eerst eens kijken hoe de 2 weken samen zijn en dan kijken of je er misschien langer heen kan gaan. Wat je denk ik niet moet doen is gaan werken zonder een werkvergunning in turkije want als ze zien dat je dan aan het werk bent kan het gebeuren dat je 5 jaar turkije niet meer in mag! met een visum die je krijgt als je het land binnenkomt mag je niet werken. Ook is het zo dat ze in turkije bijna geen werkvergunningen maar afgeven omdat er ook veel werkeloosheid heerst onder de turken. Pas als turkse mensen die baan niet kunnen doen zou je in aanmerking komen voor een werkvergunning. Ook zal ik als ik jou was niet te snel gaan trouwen. Ik zou eerst lekker van elkaar genieten en kijken hoe het gaat als je wat langer bij elkaar bent. Maar ik zou zeker lekker 2 weken naar hem toe gaan en kijken hoe het dan gaat.veel succes ermee en geniet er lekker van!

Nou trouwen begin ik voorlopig ècht niet aan haha.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Heb hier nog helemaal geen ervaring mee dus weer af en toe gewoon echt niet wat ik kan verwachten.

Zojuist mijn tickets gekocht dus nu is het officieel :smiley:
Heb er heel veel zin in!

Hoi Sin,

ik zag je berichtjes op het forum. En wil graag zeggen dat je inderdaad gewoon moet genieten van je vakantie, en je hollandse nuchterheid echt moet behouden.

Ik zelf heb ook een turkse vriend, En ben dol gelukkig met hem, a.s zondag zie ik hem gelukkig weer.

Ik wil je alleen meegeven dat je je ogen echt moet openhouden… Want ik weet er alles van: die lieve woordjes en je makkelijk om de vinger draaien…
Daar zijn ze op getraint (hahaha).

Ik kan alleen zeggen dat als jij na deze vakantie nog steeds het gevoel hebt dat hij het is. om vooral nog heel veel vakanties te gaan maken, voor dat je een beslissing neemt om met hem te gaan werken, wonen of trouwen!!!

Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar ik spreek uit ervaring als je te overhaast beslissingen neemt. En het loopt natuurlijk niet altijd slecht af. Bij mij kwam alles op zijn pootjes terecht. Maar ik heb er wel van geleerd om alles goed te doordenken, En niet meer alles door de roze bril te bekijken.

Ik ken mijn turkje nu 7 jaar, en hadden 3 jaar een relatie, met een tussen pauze en konden uiteindelijk niet zonder elkaar…

Dus neem de tijd, geniet, en blijf zoals je nu bent dan komt het wel goed!!!

groetjes Melanie

Ik ben via een andere site in contact gekomen, met een aantal meiden die ook een relatie hebben met een man in/uit Turkije.

Hi Melanie,

Dat ga ik ook zeker wel doen hoor. Lekker genieten van mijn vakantie en van zijn aanwezigheid. We hebben het er niet meer over gehad over zijn gekke trouwplannen. Ik denk dat hij mij wel begrepen heeft haha.

Dat zal nog wel moeilijk worden, om steeds maar weer terug naar NL te gaan als je liefde nog daar zit. Heb veel respect voor de mannen en vrouwen die het lukt om een dergelijke relatie in stand te houden zolang ze niet volledig bij elkaar kunnen zijn. Bij mij is zo’n vaste relatie nog niet aan de orde maar het gemis wordt er niet minder om natuurlijk, wanneer ik weer terug zal gaan naar NL. Dan zal ik hem nog meer missen dan ik nu doe.

Maar ik zie wel hoe het allemaal loopt. We hebben nu veel contact en dat maakt het wachten tot ik in augustus weer naar hem toe kan dragelijker. En dáárna zien we wel weer verder.

Mijn ogen zal ik ook zeker wel open houden, en mijn nuchterheid zal ik niet zo snel verliezen. Wat dat betreft ben ik echt Nederlandse :wink:

Groetjes, Gee

HI sweetie,

Als je hem mist? mis je dan holland? zo ja !!heb je dubbel probleem)))
dan moet je niet gaan naar hem maar…
mis je holland niet en wil je soms event erug per charter naar NL
GA… en pak je spullen !!!en bouw je toekomst met die jongen op,wat verlies je hier met 600.000 werklozen in NL in 2010

ik rot ook op uit de shit hier,!!
ik luister naar mezelf en zoek alles uit,
TIP !!! zoek mensen die ermee bezig zijn en geen DREAMERS die lopen er genoeg rond en weten alles beter)))) gelukkig maar anders is nl echt leeg binnen 5 jaar)) hahahaha

hoor je terug!!!
ik heb tips genoeg voo rje en de mensen hier ook denk ik.
succes met je plannen!!!

grote koffer in antalya vor 22 eurie hier 125!!! ik bedoel maar !!

succes en twijfel niet een turk wacht niet op 1 meid!!! geloof me!!!
zeker niet daaro!!!

frank

frank, ik wil toch even zeggen dat ik je laatste zin vrij dom vindt, een turk wacht niet op 1 meid! geloof me. Beetje raar zeggen! dat is wat ik even kwijt wil net of alle turken hetzelfde zijn!

Mee eens girly86. Je kan niet een hele bevolkingsgroep over een kam scheren als er een aantal rotte appels tussen zitten.

de mijne heeft 2 ja gewacht…
dus wat je zegt klopt idd niet helemaal

@Frankmichel , Beetje jammer die laatste zin van dit soort opmerking zijn wij hier niet gediend … Blijf aub respectvol naar een ander toe …

Hallo Sin…

Mijn verhaal is ongeveer zoiets als jou. Heb mijn vriend in 2006 leren kennen.
5 dagen gefeest laatste dag gekust.
Terug in nederland constant op msn en bellen en smsen

Ben nu net 2 dagen terug van een vakantie van 2 weken met hem.
Heb ook heel veel hollandse nuchterheid in me maar me hart ging steeds sneller kloppen als ik hem zag op de webcamp.

Ik heb het zo gedaan. Vakantie geboekt hem erbij geboekt. Alles in eigenbeheer.
Voor het geval dat hij niet op kwam dagen, of de bus een lekke band had enz enz
(vertrouw mannen ook niet)

Hij was er hoor, 2 heerlijke weken gehad en in september gaan ik weer een weekje.
Geen woord over trouwen of kinderen.
Gewoon elkaar beter leren kennen.

En ik had zoo gehoopt dat ik hem na 2 dagen uit me appartement zou schoppen omdat hij me irriteerde of niet leuk was. Want ik zit ook niet op z’n lastige relatie te wachten.

Maar het was 2 weken geweldig. Zoo lief voor me.
Dit moet dus wel echte liefde zijn. Dus we gaan er voor.

Als ik jou was Sin. Zou ik lekker eerst ff samen vakantie vieren en dan leer je iemand echt wel goed kennen hoor als je 24 uur op elkaars lip zit.

En daarna GO WITH THE FLOW
Als je gevoel goed is, is er niemand die je tegenhoud.

Heel veel succes
Sunshine

Kijk en dot soort verhalen lees ik graag … Sunshine bedankt voor je verhaal