Wie wil contact met iemand die een liefde heeft in Turkije? En toekomstplannen heeft?

dat ga ik ook zeker doen! :smiley: duurt wel heeeeeel erg lang hoor. bijna 37 dagen wachten nog! Maar gelukkig kunnen we makkelijk contact onderhouden :slight_smile: hij is echt heel lief :wub:

heyy,

ik heb ook een turkse vriend. ik en hem van 2007 en ik was er 2x hij vond mij leuk maar ik wou niks omdat de meeste players zijn. in 2008 was ik er weer en ik het wat geworden we waren elke dag samen.

Hij heeft mij ook ten huwlijk gevraagt en ik had zoiets van jaja we zien wel
whahahhahah

Een turk wacht wel op een meid. als hij echt voor haar gaat en weet dat ze terug komt voor hem wachten ze wel.
je kan het nooit weten en zijn veeeeel negatieve verhalen maar net of de mannen hier in NL zo goed zijn!

succes

Hoi PriyaB :slight_smile:

Dat denk ik ook wel, dat ze echt wachten als het voor hen echte liefde is. Een player zal denk ik niet zo heel erg veel moeite doen en zó lang wachten. (waarom? als hij toch makkelijk een ā€œander grietjeā€ aan de haak kan slaan?)

Bovendien heb ikzelf eigenlijk tot nu toe meer positieve verhalen dan negatieve verhalen gehoord. Die zullen er ook gerust wel zijn! Maar hoor eigenlijk alleen maar goede berichten :wink:

heyyy

gelukkig ! dat geeft mij ook wat hoop whahah.
ik hoor ook veel slechte verhalen eingelijk meer dan goede verhalen. maar wat je zegt waarom zou die dan moeite doen. als het een turk is die je wilt gebruiken zou die je geld vragen dus dan kan je het ook zieN!

je moet gewoon op je gevoel afgaan.

groetjes

ik ben eind juli tot begin augustus naar Turgutreis (Bodrum) op reis geweest samen met mijn familie. De eerste dag dat we aan het zwembad lagen zag ik hem al, de fotograaf van het hotel. Wow wat een fantastische glimlach, totaal mijn type en totaal geen player zoals de andere van het hotel. Elke dag zeiden we hallo tegen elkaar, ik ben een enorm sociaal iemand maar bij iemand waar ik meer kan bij voelen ben ik oh zo verlegen. Tot op de dag dat ik een fotoreportage won met de avondanimatie. Ik ben een datum gaan regelen zodat heel de familie op fotoshoot kon. Die avond van de fotoshoot vroeg hij mij of ik samen met hem op de foto wou, mijn hart smeltte :o) en dan natuurlijk was mijn familie ā€˜kiss kiss kiss’ aan het roepen en hij lachte naar mij gelijk niemand anders dat kan en vroeg mij of hij mij mocht kussen, natuurlijk zei ik van ja en hij gaf mij een kus op de mond, sindsdien hebben we elke avond afgesproken met elkaar. Het was magisch romantisch en om nooit meer te vergeten. Hij zong turkse liedjes voor mij toen we op het strand waren enzo… Als hij aan het werken was belde hij mij terwijl hij met klanten bezig was en als ik hem 's avonds dan vroeg waarom hij mij belde zei hij mij dat hij in mijn ogen wou kijken, zodat onze blikken elkaar knn ontmoeten :o)
voor mijn vertrek heb ik hem een ketting met een half hartje gegeven, zowel hij als ik hebben zo’n half hartje. Hij zei me altijd dat ik zijn hart moest meenemen naar BelgiĆ« en ik zei hem dan dat ik het mijne ging achterlaten bij hem. Toen ik hem het half hartje gaf en het mijne aandeed zei ik hem dat ik er in geloof dat onze halve hartjes op een dag terug 1 zullen zijn.
En voila op 6 oktober ga ik terug naar daar en ik ben papieren in het orde aan het brengen om hem 3 maand hier te krijgen en zien wat het echte leven in petto heeft voor ons.
Ik geloof er in met heel mijn hart alsook mijn familie. Ik ben echt blij dat ze hem ook leren kennen hebben en dat ze er net als ik in geloven. elke dag sturen we een sms of bellen we eens. Mail is moeilijk want hij werkt elke dag van 10 tot half 1 's nachts dusja…
ik kijk uit naar de dag dat ik hem terug in mijn armen kan nemen en vooral naar de dag dat ik hem nooit meer moet loslaten.

groetjes
Kim

aaaaaaaaaaaaaa wat lief !
leuk dat je hem naar belgie wilt halen dan kunnen jullie echt zien hoe het is als je samen bent. Nu ben je natuurlijk niet 24 bijelkaar geweest. heel leuk dat je familie zo reageert !

kisss

nee inderdaad 24uur bij elkaar waren we niet, maar ik kijk er wel naar uit om dit te doen in mijn land, waar ik moet werken en stress heb om het zo te verwoorden, want daar ben ik op vakantie en moet ik mij om niets zorgen maken.
Maar ik geloof er echt wel in. Ik was bang voor negatieve commentaar te krijgen van vrienden en collega’s maar al bij al valt dat heel goed mee. sommige waarschuwen mij wel van wat als hij het doet om naar BelgiĆ« te komen, maar hij heeft mij gevraagd als het niet lukt of ik naar Turkije wil gaan wonen, waarom zou hij het dan doen voor BelgiĆ«. Ik ben al zo vaak bedrogen uitgekomen door Belgische jongens dus dat maakt mij geen verschil dan. En als ik hier sommigen hun verhalen lees merk ik dat het echt kan en dat het echt kan lukken. Tot zolang er liefde in onze harten zijn zullen we er het nodige aan doen om samen onze dagen te kunnen doorbrengen.
Elke jongen ik ook meenam naar huis, niemand was goed genoeg voor mijn papa om het zo cru te zeggen :slight_smile: en deze jongen ja daar hebben ze vertrouwen in. Ik moet wel eerlijk bekennen dat dat mij nog sterker maakt dan ik al ben.

groetjes
Kim

hey veel mensen hebben een negatief beeld maar dat komt ook dat er veel turken meiden gebruiken. jemoet gewoon zelf nadenken en jij kent hem beter dan die andere mensen en als hij al wilt dat jij naar turkije komt is het al heel anders. het kan natuurlijk altijd zo ziijn maar wat je zegt jongens in belgie kunnen dat ook doen. Hier in Nederland zijn ook genoeg meiden die door hun vriend gebruikt worden dus omdat het een turks is wilt nog niks zeggen !
ik heb het ook nooit aan veel mensen verteld omdat ik weet wat ze negatief gaan doen en daar heb ik geen zin in,
met mijn vriend is het uit want hij is te jaloers en daar kan ik niet mee omgaan en niet omdat hij slechte dingne deed of wat dan ook. hij behandelde me altijd zo goed en deed heel veel voor mij. Hij was vroeger wel een player en mensen zeiden ja kijk uit kijk uit, maar ik kende hem beter dan iedereen en zag dat hij niet meer zo was.
hij kwam altid na werk thuis op msn voor de cam.

ik ben echt blij voor je dat jullei zo in love zijn !
ik hoor dat het in belgie wel makkelijker is om iemand daar heen te krijgen. hier voor toeristen visum is het moeilijk ! zo kan hij ook zien hoe jij leeft

kis

Ik vind het hier in Belgiƫ al moeilijk om hem binnen te krijgen :s
Al die papieren die je hier en daar moet halen en daar een stempel, daar een handtekening, pff het is niet normaal. Maar ergens snap ik het wel.
Maar ik ben nu al bang voor het feit dat als het echt klikt, ik hem terug moet laten gaan en om hem voorgoed hier in Belgiƫ te krijgen wat ik daarvoor allemaal niet gaat moeten doen.