Nou het is bij mij ook gebeurd…helemaal verliefd terug uit Marmaris!!
Vorig jaar ben ik in Marmaris geweest, toffe vakantie gehad. De hele week dat ik er was zag ik altijd met het stappen een gozer die mij heel leuk vond en ik hem. Maar ik wilde niets met hem want ik had een vriend. Dus dat was het, ook verder geen contact met hem. Maar hij bleef op de een of andere manier wel in mijn hoofd zitten.
Nu ben ik dit jaar weer naar Marmaris geweest (single nu). De eerste avond stond ik aan de bar, ik kletste met iemand. Ik keek op en daar stond HIJ precies tegenover me. Hij zag mij ook precies op hetzelfde moment, stak zijn armen uit, ik in zijn armen en vanaf dat moment zijn we de hele week bij elkaar geweest. Zo leuk just like in the movies lijkt het wel haha. En apart want vorig jaar kwam hij nooit in de bar waar ik hem nu had gezien en ik ook nooit. Voelde net alsof het zo moest zijn.
Nou ben dus nu 2 weken terug en helemaal in love…!! We bellen en smssen elke dag. Nu zou ik sowieso in september weer naar Marmaris gaan maar zolang kan ik echt niet wachten om hem te zien dus ga ik in juli weer !! Nog 6 weekjes wachten en dan zie ik hem eindelijk weer!!
Voor jullie misschien allemaal al bekende koek maar voor mij is het nieuw, ik heb me nog nooit zo gevoeld, echt heel raar, zo intens!
leuk verhaal hoor!
Vindt het altijd erg leuk om zulke verhaaltjes te lezen.
Ik ben zelf ook net 2 dagen terug van askim en voel me echt super verdrietig…elke x weer wordt het steeds moeilijker om elkaar te laten gaan vind ik.
Normaal is mijn bedoeling om eind september samen met mijn ouders terug te gaan,maar ik kan echt niet zo lang wachten,dan word ik echt gek!ben ook van alles aan het verzinnen om eerder te kunnen gaan…
Wat leuk voor je zeg!
Ik heb zelf ook een turkse vriend nu drie en een half jaar.
Over drie weken vertrek ik voor een jaar naar turkije om bij me vriend te zijn.
Ik hoop dat die zes weken voor jou ook zo omvliegen!!
Ben zelf nu drie en een half jaar met mijn vriend. Hij komt ook uit turkije.
Ik begrijp je precies voor mij werd het ook iedere keer erger als ik weer moest gaan.
Nu ga ik over drie weken een jaar heen.
Hoop dat jij ook snel weer heen kan!
Ik herken het! Ik ben net terug uit Marmaris… nog geen 1,5 week… en mja ik heb daar dus ook een jongen leren kennen, maar ik hield hem op afstand… hij was cute maar ik heb een vriend thuis dacht ik… Ik bedoel ik ben niet iemand die vreemdgaat… En gek genoeg blijf hij maar steeds trug komen naar me als hij me zag van kom we gaan wat doen en ik maar nee blijven zeggen. Eenmaal thuis gekomen… gaat ie me bellen en smsen dat ik online moet komen… nou praten we al 1,5 week met elkaar op msn…
Het klinkt misschien heel raar maar mijn vriend en ik hadden geen super relatie maar k bleef wel trouw… Nu net is het uit met mijn vriend… maar die jongen van Turkije zit ook nog in me hoofd… gelukkig spreek ik hem vaak… en hij is helemaal weg van me… maar ja… het is soms een beetje raar je leven…!!
Wat fijn voor je zeg dat je een jaar kan gaan!echt helemaal super!
Die gedachten zitten er bij ons ook,maar bij ons zit er nog iets in de weg en dat is dat hij begin volgend jaar het leger nog in moet.Dus dat houdt alles een beetje tegen.
Ben nu aan het proberen om er werk te krijgen voor een aantal maanden.Wie weet lukt het…
Ga jij daar ook werken?en waar ga je precies wonen?erg spannend allemaal!Maar ik wens je alvast alle geluk van de wereld toe samen!!
Hallo dames,ik ben jullie verhaal aan het lezen en mij is hetzelfde overkomen alleen niet met een happy end.Ik heb 2 jaar geleden een jongen leren kennen die in een lederzaak werkte.Hij wilde met me uit maar ik hield de boot af,ik dacht dat is toch alleen voor de vakantie.Toch heb ik een praatje met hem gemaakt en hij gaf mij zijn nummer.Thuis was ik de foto’s in aan het plakken en kwam zijn nummer tegen.Ik stuurde hem een smsje en kreeg er een terug.We stuurden elkaar af en toe een smsje of email maar meer niet.Plots kreeg ik een telefoontje dat hij in het leger zat en sindsdien belden we elkaar heel vaak.Ik begon hem steeds leuker te vinden en hij mij.In december vroeg hij me of ik in februari naar hem toe kwam voor 2 weken,hij was dan uit het leger.Dus ik met het vliegtuig naar Izmir en hij kwam me halen met de taxi.We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht in Kusadasi in een huis.Terug in Holland miste ik hem zo erg en we hielden contact.Tot afgelopen woensdag:hij zei per msn dat hij voorlopig geen contact wilde:hij had het moeilijk,moest veel werken,was ziek en had veel zorgen.Er is een site die alle turkse mannen moneyhunters noemt en die zeggen dat hij al lang weer een ander heeft.Ik weet nu niet goed wat ik moet doen of denken.In augustus ga ik met vriendinnen voor 2 weken en ik weet het echt ff niet meer
Ja, en nu ga ik dat zeker doen… kijke wat er gebeurd… Ik hoop dat het wordt wat ik wil, maar dat zien we dan wel weer… tot nu toe is het nog leuk…
Chrizzie18 * :
Wat vervelend voor je dat je zown smsje krijgt… Ik weet hoe rot dat kan overkomen… en dat je niet meer weet wat je moet doen. Maar vergeet niet turkije is een arm land… waar nog veel problemen zijn. Ik bedoel wij Nederlanders hebben echt niet te klagen…
Dus hij kan egt wel de waarheid spreken… misschien doet hij het niet misschien doet hij het wel… dat kan altijd de vraag blijven… maar vertrouw je hem?? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen…
Ja dat stomme leger ook altijd! Mijn vriend moest ook nog, maar die heeft het afbetaalt gelukkig.
Ja ik hoop ook voor je daar werk vind voor een aantal maanden!
Mijn vriend heeft een eigen restaurant en ik ga werken als gids.
Ik zit in kemer.
En waar zit jij precies? en hoevaak ga jij heen?
Wat vervelend zo een smsje.
Wat ik zou doen is hem bellen en goed met hem praten. Gewoon vragen en zeggen wat er door je hoofd heen gaat.
In ieder geval succes!!
Ik heb toch een aantal vragen hierover… Hoe heb je al die dingen kunnen regelen om daar een jaar heen te gaan… Mijn beste vriendin en ik willen ook een aantal maanden naar Turkije gaan om te werken… misschien wel 8 maanden ofsow… Maar je moet een hoop dingen regelen… Ik zou graag wat meer dingen van je willen weten als je het niet erg vindt tenminste…
Nou ik heb niet echt veel moeten regelen. Ik heb een visum voor een jaar aangevraagd bij het turks consulaat in rotterdam. En ik kom al drie en half jaar om de zes e zeven weken in kemer vanwege mijn vriend natuurlijk, dus ik heb nu best al wat vrienden en vriendinnen daar. Ik ga ook bij een vriendin van me werken. Verder de extra bagage wat ik nodig heb laat ik gewoon via de ptt opsturen.
Een jaar visum hoef je trouwens niet te doen want het is best wel prijzig.
Je kan ook wanneer je in turkije komt koop je gewoon voor 10 euro een visum voor drie maanden op het vliegveld. Voordat de drie maanden omzijn ga jen aar het politie bureau en zedg je dat je weer de visum wilt verlengen voor die maanden dan moet je als het goed is weer naar het vliegveld voor een nieuw visum.
Maar als ik jou was zou ik het turks consulaat in totterdam even bellen daar kun je alles vragen en dan kunnen zij je wat duidelijke adviezen geven.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes
Heel erg bedankt voor je reactie terug… Ik had namelijk gelezen dat je een werkvergunning moet aanvragen in Turkije om daar te mogen werken. Maar ik neem anders wel contact op met het Turks Consulaat in Rotterdam. Dan kan ik vragen hoe en wat. Ik wil natuurlijk geen problemen krijgen haha…
Ja ik ken nu ook al wat mensen daar, ik ging precies op vakantie in Turkije terwijl er bijna geen jonge toeristen waren dus dan ben je al sneller op de bevolking zelf aangewezen, het was gelukkig een goede ervaring en heb het super naar me zin gehad dus vandaar dat mijn beste vriendin en ik ook naar Turkije willen om daar te gaan werken… We hebben namelijk een top vakantie gehad…
Maar die drie weken wachten duren zeker wel lang voor je weg kan gaan uit NL??
Leuk joh! Jullie moeten daar echt gaan werken is toch geweldig samen met je vriendin!
Nou die drie weken vliegen zo om ik ben blij dat ik nu nog ff met me vrienden en me familie ben! Ook als komen die heel erg vaak op bezoek als ik daar zit.
Ik heb er wel heel erg veel zin in! Lekker werken mooi weer samen met mijn vriend zijn heerlijk!
Ja dat is ook wel weer zo… Ja we gaan het ook zeker doen… Ik kijk er al heel erg naar uit… en zij heeft daar ook een jongen leren kenne en ik ook dussuh we willen ene kant ook wel weer trug om hun te zien maar ook omdat we het zo leuk vonden daar… We willen het gewoon nog een keer mee maken maar dan langer haha…
Nou ik hoop dat je nog 3 leuke weken hier hebt… en dan een heel leuk jaar in turkije… Ben stiekem wel een beetjj jaloers…jij mag in het heerlijke warme weer werken… en lekker bij de jongen zijn waar je van houdt… hehe… en lekker bruin worden… Hier in Nl kan je dat niet zegge haha…
O leuk dat jullie allebei een jongen hebben ontmoet!
haha nou jullie moeten ook gewoon heen gaan!
Over welke plaats in Turkije gaat het eigenlijk waar jullie heen zouden willen gaan?
Ik zit in Kemer.
Het gaat om Marmaris… Heb er egt een top vakantie gehad… en ik ga er zeker trug…
Zo mooi daar… en zo vriendelijke alles was gewoon zoals k me leven wil hebben…gewoon relaxed… geen gehaast… haha…
Ik ben altijd in bodrum/gumbet te vinden.Ben 1x bij zn ouders in Diyarbakir geweest wat ook heel leuk was en waar ik aan het eind van dit jaar weer naar toe zal gaan.Ik ga zo om de 2 a 3 maanden.Alleen deze x zou het dus eigenlijk 3 en een halve maand zijn.Daarom wil ik er echt gaan werken.Heb eerder al iets gevonden waar ik ook kon komen werken maar heb toen besloten om het toch niet te doen omdat we dan nog redelijk ver van elkaar af zouden zitten(ong 45 min)en dat vind ik toch iets te ver.Ik bedoel hoef hem dan niet perse elke dag te zien maar wil wel zo vaak mogelijk natuurlijk.Vorig jaar werkte hij in een bar en an was het allemaal veel makkelijker geweest als hij daar nu nog werkte,dan had ik gewoon bij m in het appartement gegaan maar nu werkt hij in een hotel en dan gaat dat niet…
ik heb nu trouwens wel een paar sites gekregen van een turkse vriendin van me.Waar ze mensen zoeken in turkije.1 site is ook engels gelukkig,de andere is alleen maar turks maar ik heb hulp…dus heb al een paar mailtjes weg gedaan.