hallo allemaal,
hoelang hebben jullie een relatie, en in welke plaats hebben jullie elkaar ontmoet??was het liefde op het eerste gezicht?![]()
ikzelf in juli 6 jaar een relatie, en in marmaris hebben we elkaar ontmoet.
hallo allemaal,
hoelang hebben jullie een relatie, en in welke plaats hebben jullie elkaar ontmoet??was het liefde op het eerste gezicht?![]()
ikzelf in juli 6 jaar een relatie, en in marmaris hebben we elkaar ontmoet.
Ik heb een relatie van 7 maanden ongeveer, heb hem ontmoet in Turgutreis hij werkte in het hotel waar ik was, was nog niet direct liefde op het eerste gezicht, maar een vonkje was er zeker wel… ![]()
Ik over 1 maand ook 2 jaar… Leerde hem kennen in hotel in Gümbet, en bij mij ook zeker geen liefde op het eerste gezicht!!!
x
in juli heb ik een relatie van 3 jaar
heb hem ontmoet in Kusadasi
leuk!, dat jullie zo lang bij elkaar blijven!![]()
In april ken ik mijn vriend 3 jaar,ik heb hem in een hotel in kusadasi leren kennen.
Ik heb sinds 7 juli vorig jaar een relatie met mijn vriend.
Ik heb hem leren kennen in een bar in Kusadasi en voor mij was het ook zeker geen liefde op het eerste gezicht.
leuk dat er toch een stel meiden zijn die een relatie hebben met een jongen uit turkije en die het zo lang vol houden, want zo n relatie op zo n afstand is soms zo moeilijk, en mensen die niet weten hoe het is , hebben altijd meteen hun oordeel klaar.
[real love never dies]
xxx
Ik heb mijn vriend 5,5 jaar geleden leren kennen en we zijn 4 jaar samen.
hai hai…
Ik heb mijn vriend in augustus 2005 leren kennen… in de barstreet van Bodrum en sinds augustus 2006 zijn we samen… dus net iets meer dan een half jaartje
Ken E :wub: nu alweer 3 1/2 jaar en heb hem ontmoet in een hotel in Side waar hij werkt.
We hebben zo onze ups en downs gehad, maar hebben het steeds op kunnen lossen. Heb altijd veel steun gekregen van z’n familie.
ik heb mn vriend anderhalf jaar geleden leren kennen in side…
xx
leuk dat er zoveel meisjes zijn :biggrin:
Heb mijn ex leren kennen in Kemer, nov 2004.
Tot voor kort een zeer stormachtige relatie gehad.
Kon niet meer inloggen:
m.irene is dus geworden mirene :slywink:
Ik heb acht maanden een relatie. En ik zou erg graag in contact willen komen met andere meiden die ook een relatie op afstand hebben.
Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen als Sevgilim.
Ik denk dat de meeste meiden hier een relatie op afstand hebben, dus je zit hier zeker op het goede adres.:slywink:
dank jullie wel voor jullie reactie. ik heb er vooral behoefte aan omdat er in mijn omgeving niet erg positief op gereageerd word omdat het een best grote afstand is. ik kan er met niemand echt over praten en iedereen heeft meteen zijn/haar oordeel klaar.