Hoelang hebben jullie een relatie en waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Ik heb precies hetzelfde probleem, er is maar 1 vriendin, die me echt begrijpt en bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. De rest zegt er weinig over en doet net of het een bevlieging is ofzoiets. Mijn ouders doen echt hun best,maar ik merk dat ze het er toch wel moeilijk mee hebben. Gelukkig zijn ze niet negatief. Die vooroordelen daar trek ik me tegenwoordig niks meer van aan, ze denken maar… Gelukkig bestaan er speciale forums waar meerdere meiden in dezelfde situatie zitten, want zij begrijpen toch het beste hoe het is en je kan je ervaringen delen met meiden die dit ook kennen. Uiteindelijk gaat het toch om hoe jij je voelt en waar jij gelukkig van wordt! Geniet lekker van je gevoel!

Hoi

Ik ben al meer dan twee jaar samen met mijn inmiddels man!
WE zijn 1 jaar en 2 maanden geleden getrouwd.
Alles ging vrij vlug… maar het voelde goed…

Mijn man werkte als animator in een hotel… Ik kwam daar werken…
Eerst waren we gewoon goede vrienden … en daarna is de vonk overgeslagen…

En Gioi mag ik dan vragen je bent nu getrouwd en je bent toen gewoon in turkije (zo te zien Izmir) gaan wonen. hoe is het voor jou om je familie en vrienden in nederland te laten en daar te wonen. en hoe stonden zij tegen over jou keuze. heb je daar ook nieuwe vrienden gemaakt, en voelt dat als een soort van zelfde vriendschap als je met je nederlandse vrienden hebt? of hoe voelt dat. ik ken nu mensen in izmir en marmaris. en ik kan er zeker goed mee opschieten maar er is echt maar een turks meisje die me echt begrijpt. want toen ik in turkije was had ik het zeer zeker naar mijn zin. maar er was natuurlijk een taalkloof. ik weet nog lang niet alles. maar ik geloof dat vriendschappen daar anders zijn ofzo. ik weet niet.
iniedergeval ben ik erg benieuwd hoe je het ervaart om daar te leven. want als ik het goed begrijp woon je daar. en woon je dan bij de ouders van je man of samen met je man?
alvast bedankt.
liefs, anne

4jr! Leren kennen tijdens een vakantie en dacht, ach leuk zo’n vakantie liefde… Tja inmiddels weet ik wel beter… Vakantie liefdes…

Ik ook al bijna 2 jaar samen met mijn mannetje… Trouwen doen we nog maar niet… al was mijn gedachte daar eerst anders over!!

Weet hoe je je voelt, mensen hebben snel hun oordeel klaar… Heb ook maar 1 vriendin die het echt begrijpt. Mijn ouders zijn niet echt negatief, maar zeker niet positief!!!

x

Hoi meiden,

Ik heb mij liefje 3 jr geleden leren kennen in Marmaris. Voor ons was het allebei liefde op het 1e gezicht. Jammer dat we toen allebei geen stappen durfde te ondernemen en onze gevoelens tegen elkaar te zeggen… Tot de laatste avond. We hadden telefoonnummers uitgewisseld en 3 uur voor ik weer ik naar Nederland zou vertrekken belde hij mij…
Samen heerlijk koffie gedronken en onze gevoelens tegen elkaar opgebiecht…
Dit is nu 3 jaar geleden en we zijn nog steeds totally in Love…
Nog 7 weken te gaan voor ik hem weer in mijn armen kan sluiten

Gr Rachel

hey rachel,
waar ergens in marmaris heb je je vriend leren kennen?
ik heb mijn geliefde ook in marmaris ontmoet:slywink:

heey missmariska01

Mijn liefje werkt bij Dost. Dat is een restaurant aan het strand vlakbij Cousins. Misschien ken je hem wel.
Waar heb jij je vriend leren kennen als ik vragen mag?

Gr Rachel

Voor mij nog maar 3 weken!!! :wub:

hey rachel,
ik heb hem ontmoet bij hotel lidya…

Ik ben 5 jaar samen waarvan anderhalf jaar getrouwd.
Ik heb mijn man in Gumbet leren kennen en ondertussen hebben we een dochtertje.

woon je in turkije of wonen jullie hier?

groetjes

filiz

heey missmariska01,

Hotel Lydia ken ik wel. 2 jaar geleden werkte er iemand bij Hotel Balim die bij Lydia had gewerkt. Ik geloof dat Hotel Lydia van zijn neef was. Zijn naam was Murat en volgens mij heeft hij er best wel lang gewerkt.

Ga jij trouwens dit jaar nog naa Marmaris toe. Ik vertrek volgende maand voor 154 dagen!!

Gr Rachel

154 dagen?!:biggrin: zo dat is lang!!
ga je er werken?

hey allemaal,

Ik en mijn vriend zijn momenteel 10 maanden samen… We hebben elkaar vorige zomer in Turgutreis ontmoet (ligt vlak bij Bodrum)… Vorige zomer heb ik 10 weken op een boot gewerkt en hij werkte op een andere boot… dus zodoende liepen we elkaar tegen het lijf… en we worden elke dag verliefder :slight_smile:

ik en mijn man zijn bijna 2 jaar samen.Heb hem ontmoet in een Hotel in Side.Hij werkte daar als ober in het restaurant.We zijn inmiddels getrouwd en wonen nu in België!

hey brenda,
wat leuk dat jullie nu samen wonen in belgie:slywink:

Ik en mijn lover zijn nu 9 maanden gelukkig, maar helaas nog niet bij elkaar. Ben wel al 3 keer bij hem en zijn familie geweest!

@t Missmariska01,

orry een beetje later reactie maar was helaas een typfout. Hahahaha ik ging voor 15 dagen. Is inmiddels achter de rug :crybaby:.

Groetjes Rachel