rachel1976:haha ok!
onze relatie heeft tot 01-07-07 geduurd. vandaag zouden we 3 jaar samen zijn.
Dat klinkt niet goed turkije-fan, sterkte
Ik hoop dat je gister toch je gedachtes nog op iets anders hebt kunnen zetten turkije-fan. Jammer dat het zo moest lopen bij jullie, maar je komt er wel. Sterkte meis!
turkije fan : ik wil je veel sterkte wensen!
@ Turkije fan: heel veel sterkte.
Mag ik vragen waarom het stuk is gelopen?
Groetjes Kim
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik vroeg me af of dat er ook mensen hier zijn die hun turkse vriend(in) op een andere wijze hebben leren kennen dan tijdens de vakantie? Ik heb nu sinds 3 maanden een turkse vriend, we hebben elkaar leren kennen tijdens een uitwisseling voor studie in Italie.
Ik in ieder geval niet Roma25, dus ik kan je niet verder helpen. Ik heb mijn vriend heel standaard tijdens een vakantie leren kennen
I
Leuk om dit te lezen!
Ik ben van 19 mei tot 1 juli op vakantie geweest en heb daar mijn vriend in het hotel ontmoet. In Icmeler (naast marmaris)
Veel zeggen hier inderdaad, vakantie liefde…gaat toch zo weer over etc.
Maar wij praten er samen echt heel anders over.
Ben jij zo lang op vakantie geweest?? Wat ben jij een geluksvogel.
Ja echt heerlijk!
En ga nu naar een vriendin toe om te bespreken wanneer en welk hotel voor augustus of oktober!!!
Word er al helemaal happy van en heb hem nog niks vertelt…
Jeetje, hoe kan het dat jij zo vaak en lang op vakantie kunt gaan??
Zo lang was gewoon voor een keer! Heerlijk uitrusten!
Maar waarschijnlijk gaat het nu wel vaker worden, heb nu mijn vriend daar.
Vriendin vroeg nu of ik mee ging, want ze was ook met mij mee geweest.
Alleen haar moeder wou toch nog wel gaan.
Alleen haar moeder wilt waarschijnlijk zelf een plaats uitkiezen, ik heb al gezegd tegen m’n vriendin, als we niet naar icmeler of marmaris gaan, ga ik gewoon alleen. Je wilt dan toch wel als je in Turkije bent je vriend zien, toch?
Of ben ik veeleisend…
Nee daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Of je moet net als mij gewoon alleen gaan hihi
Ja daarom!
Ik vind het leuk om met m’n vriendin weer op vakantie te gaan, ze vroeg of ik mee ging zodat ze nog gezelligheid van mij erbij had.
Maarja, ik stel wel 1 grote eis, kies de plaats ![]()
@turkijefan: Zo plots? gingen jullie niet verloven? In ieder geval veel sterkte in deze moeilijke periode. Het klinkt heel cliche maar: na regen komt zonneschijn. En dat is echt waar hoor!
Ik vind je niet veeleisend, als t voor niemand verder uitmaakt, waarom dan niet net daar waar jouw hart ligt?? Als je vriendin en je moeder t niet vervelend vinden dat ze jou ook nog moeten delen?? ha ha.
Geniet van t leven…
groetjes
Hey allemaal,
Ik vond dit een leuk topic om te lezen, zo leuk , dat ik me heb aangemeld om te kunnen reageren. Ik ben dus nieuw hier en heb mijn man leren kennen op 17 jarige leeftijd , gewoon op het werk in Nederland .(Vandaar de quote) Inmiddels ben ik 35 en zijn we twee jongens en twee katten verder en nog altijd erg blij met elkaar .Uiteraard is hij turks en komt uit het zwarte zee gebied. Niet alles is even soepel verlopen maar in welke relatie gebeurd dat wel? Nare reacties heb ik nog nooit gehad . Nou ja mijn moeder had wat moeite heel in het begin maar daar kon ik niks mee , mijn leven mijn keuze en een hele goede keuze ook, zo is gebleken!Daar was zij ook vrij snel achter.
Ik wens alle meiden hier dan ook erg veel geluk met hun (toekomstige) partner! Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust .
Groetjes van Mandy
Goed bezig zeg, zijn hier nog volwassen mensen ook,???
Boxs, Verbeter de wereld en begin met jezelf,
zoas gewoonlijk sla je de plank weer volledig mis…