Hoelang hebben jullie een relatie en waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Ik zou graag je motivatie horen om deze vraag te stellen?

Dan kan ik je op beschaafde wijze antwoorden.Nu zijn er slechts 2 antwoorden mogelijk. Ja en nee.

Dat vind ik een beetje kort door de bocht, dus als je nou eens een leuke motivatie toevoegd dan kan ik jouw vraag iets uitgebreider beantwoorden.

Groetjes Mandy

Gewoon negeren!

@ SD fotografie: en heb je al geboekt? Ga je nou met je vriendin mee of toch maar alleen??

Nog niet geboekt…

Haar moeder wilt nogsteeds hotel kiezen, ik ben benieuwd.
Ik wil écht alleen naar Icmeler of Marmaris…
Hij wilt ook wel dat ik alleen kom zodat hij gewoon vakantie met mij kan houden en samen kunnen zijn.

SDfotografie,dan ga je toch lekker naar Marmaris,lekker samen met je vriend vakantie houden.Hoeft hij niet te werken dan?

Jewel, hij zal vast wel moeten werken, maar ik kan mezelf ook wel prima vermaken mocht dat moeten.
Misschien dat ik ook wel alleen ga.

Moeilijk…

Het lijkt eng, alleen op vakantie gaan, maar als je het een keer gedaan hebt word het de normaalste zaak van de wereld.
Ik ben in oktober ook alleen gegaan, mijn vriend moest toen ook werken, maar ben de hele dag bij hem in de zaak geweest en met iedereen verteld of buiten van de zon genieten en de tijd vliegt dan voorbij.
Succes met je keuze…

Mandy welkom!!

Boxs: :disgust:

Ik wil misschien ook binnenkort voor het eerst alleen een paar dagen naar Turkije gaan… Lijkt me leuk maar ook wel eng!!

x

Cyn,dacht dat je al eens alleen was geweest.Is niet eng hoor om alleen te gaan,alleen in het vliegtuig kan het soms wat saai zijn.

Ben ook wel eens alleen geweest,mijn vriend moest toen wel de hele dag werken,dus zagen we elkaar maar weinig,wat ik wel jammer vond(hij ook) ga er toch heen voor hem.

Is niet eng, en wanneer ben je echt alleen???
Ging vaak alleen op vakantie, even geen kinderstemmen aan mijn hoofd!!
Ook naar Turkije hoor!!

groetjes

Thanx :thumbsup:

De laatste jaren ga ik altijd alleen naar Side. M’n vriend werkt overdag tot 's avonds 10 uur.
Je leert vanzelf meer emnsen kennen waar je wat leuks mee kunt doen.
En als E overdag niet druk is gaan we even snel samen wat leuks doen.

hoi
nou ik ben dan nog een beginneling haha
ken hem net een jaartje
maar gaat nog steeds goed
al zeg ik het zelf
groetjes

charissa001: leuk dat het zo goed tussen jou en je vriend gaat!!:smile:
sommige houden het niet eens een jaar vol,
dus een jaar is al heel wat hoor:slywink: hopen dat het zo door blijft gaan!
wanneer zien jullie elkaar weer?

xjes mariska

ja ik heb hem net pas weer gezien
ben net een week terug
en daarvoor was het een maand geleden
maar hoop hem nu in oktober weer te zien

dat is wel fijn dat je in een korte tijd er al 2x bent geweest:smile:

jazeker
en nu weer ff gedult hebben
maar scheelt we spreken elkaar elke dag haha

Alleen reizen,… ik doe het ook altijd!!

En zoals TurkijeLover zegt… In het vliegtuig is het wat saai, maar ja even de oogjes dicht,…muziekje…denken aan de geweldige tijd die je gaat krijgen is het zo voorbij!!..

En alleen daar naar toe…
als je dat 1 keer doet… wil je niet anders meer!!!:wink:

precies
alleen gaan doe ik ook
heenweg vol vlinders in je buik dat de reis zo lang duurt
en terug reis de hele reis brullen dat het zo kort duurde de vakantie

ja indd!!!
Dan is het wel minder dat je niemand bij je hebt!!!

Dat afscheid,… i hate it…

Meestal doen askim en ik het maar heel snel…
Eerst even lekker knuffelen… probren traantjes in te houden!!!
En dan als de tijd daar is… Kusje…even kijken nog naar elkaar…en dan allebei andere kant op… en niet meer omkijken!!..

maar het doet zooooooo een pijn!!
en iedereen zit je dan zooo aan te kijken!!
als je daar brullend over het vliegveld loopt…helemaal te trillen en niet wetend waar je nou ook al weer heen moet!
Door paspoortcontrol met bevende handjes… of je paspoort niet meer kunnen vinden…en je loopt daar als een kip zonder kop…

denkende aan 1 ding… NEEEEEEEEEEEEEEEEEE… ik wil niet…
zal ik terug rennen…??? Nee dat kan niet… MAAR ik kan hem toch niet weer missen…!!

Pooeehhh… zo erg is dat…
dan is het toch wel fijn als je iemand bij je zou hebben!!..hehe