Verliefd !!!!!!!!

Wat superleuk om al die romantische verhalen te horen en dat er zoveel zijn die ong. hetzelfde meemaken !

Toch raar dat een liefde uit Turkije zoveel meer toeslaat en heftiger is dan met iemand hier in NL !

Ik hoop in ieder geval dat iedereen gelukkig wordt met de liefde die ze hebben gevonden !

Leuk joh!
Hey wat grappig dat zijn ouders uit diyarbakir komen! Mijn schoonouders ook ben er ook al een aantal keren geweest.
Nou ik hoop dat je iets vind bij je vriend in de buurt. Maar anders moet je vriend ook ff rondvragen voor je misschien dat dat helpt!
Ik hoop dat je reactie krijgt op je mailtjes die je hebt verstuurd!

Groetjes Floortje

Ja vind het ook een leuke stad diyarbakir allowel ik er niet zou willen wonen denk ik…daar is het cultuurverschil nog groter als aan de badplaatsten.Maar heb er wel een onwijs leuke en mooie tijd gehad.En hou ook super veel van zn ouders…
Ik hoop ook dat het gaat lukken met vinden naar werk!heb nog geen reactie maar zal ook niet zo ongeduldig moeten zijn want ja de turken zijn niet zo heel snel he ahhahaah…

dat werk komt wel goed :wink: hotels zat die graag een nl’se in n animatie team ofzo willen…!!
ik kreeg n week van te voren te horen dat ik kon gaan…binnen n week was alles geregeld…:wink:

verder vind ik het ook leuk om te lezen dat er steeds meer meiden bijkomen met hun lover in tr…wens iedereen natuurlijk al t geluk…!!

hallo meiden,
ik zit net jullie verhalen te lezen…
mij is het ook overkomen, ik heb 4jaar geleden een jongen in marmaris leren kennen en toen ook meteen met hem gezoen…ik had een jaar geen contact en de zomer erna had ik een vriend maar ben wel samen met mijn moeder terug gegaan en hemniet gezien…hij zat in het leger op dat moment dat vond ik heel jammer maar ja ik had wel een vriend in nederland…het jaar na die vakantie heb heel veel cntact met hem gehad via mail en msn…ik had het uit gemaakt met mijn vriend in nederland en ging afgelopen zomer terug gegaan met 2 vriendinnen en had een heeeeele fijne zomer et hem gehad…ik heb hem na die zomer niet meer gezien alleen via webcam en via mail en msn gesproken… toen ging het mis hij nam bezit van mij ik mocht vrij weinig meer en hij zat dehele tijd stom te doen enzo…toen dacht ik DOEII zoek het lkkr uit ik had geen zin om elke keer domme gesprekken met hem te hebben waarin hij alleen maar dingen zat te verbieden tegenover mij… ik heb nu een super lieve nederlandse vriend en hoef me nergens meer zorgen over te maken…ik ga dit jaar ook lkkr naar alanya met een vriendin…
hiermee wil ik zeggen meiden kijk uit dat je niet je leven laat leiden door die jongens want je gaat er echt stuk aan…zodra je weg bent uit turkije…je weet niet wat ze doen als zij nog aan het werk zijn…(de meeste jongens kom je tegen in een discotheek of restaurant/strandtent)…tuurlijk zijn ze lief als je daar bent…maar ik wil wel dat jullie uitkijken…

lieve kusjes!! en sterkte voor de meiden die hun ventje missen… :slight_smile:

ps die foto is van gelopen zomer…toen ik met hem was.

@ eenelfje en dscjanssen: ik heb ook een vriend in marmaris. Waar hebben jullie je vriendjes leren kennen? De mijne werkt in een tapijtenzaak en hij sprak mij aan toen we langs liepen. Wij zijn nu al bijna 2 jaar bij elkaar en ben ook al vaker bij zijn ouders in aksaray geweest. Helaas moet hij heel veel werken en ik spreek hem dus bijna nooit via msn, alleen bellen we elke dag. Dus een duur grapje.

Ik woon sinds acht jaar in Marmaris maar als je je visum wilt verlengen moet je toch echt het land voor 1 dag verlaten. In Marmaris ga je een dagje naar Rhodos en koopt bij terugkeer Turkije weer een nieuw 90 dagen visum.Het is geen drie maanden meer dus let daar op, want als je de 91ste dag pas gaat kun je Turkije 3 jaar niet meer in!! Een werkvergunning is eigenlijk wel verplicht en sinds dit jaar (april 2008) zijn er al veel controles geweest. Werk je zonder vergunning en je word gepakt dan sturen ze je voor vijf jaar het land uit!!:dag:

@kimbo80

Heb al ruim een jaar een vriend ook turk en woont in Marmaris, en in de winter in Diyarbakir en istanbul… Zag dat je de opmerking maakte dat het duur bellen was, i know…
Tip van de week: Simkaart van lebara echt heel goedkoop bellen…:smiley:

Scheelt heel veel geld, en dat kun je weer besparen om naar je askim te gaan :wink:

Greetz

Zijn er ook nlse dames die dit jaar rond antalya/side zullen zijn ??

ik zit in de buurt van antalya!

ow echt ! , ik ga voor ongeveer 4 maanden naar club grand side in Tilkiler Mevkii - Çolaklı - Manavgat - Antalya / TURKİYE , gaa daar werken als au-pair voor de manager van het hotel, trouwens had gelezen dat jij nog werk zocht en ze zoeken daar nog animators/en mischien nog een receptionist, mischien iets voor jou ??

Ik heb werk ik ga als gids werken in kemer! Bij me vriend.
Maar leuk joh wat jij gaat doen!

ik begrijp het niet helemaal ??, gaf jij die jongen geld dan ofzo of hoe zit het ?, turkse jongeren hebben het wel erg moeilijk in tr, zonder diploma moeilijk werk vinden en ook vindt je een baan krijg je maar rond de 400 lira, echt om niet van te leven plus zijn ouders kunnen ook tegen jullie relatie zijn ?

stuur je dit bericht nou naar mij?
Of ik die jongen geld geef?
Of is het bericht voor een ander bedoeld?

ahahah nee het is een reactie op het berichtje van **chrizzie18 **

o haha ik snapte het al niet…

@leeila…ik ga over 25 dagen in manavgat wonen…:smiley:

Ow echt ? ! wat spannend voor altijd? en in je eentje of ?, mischien kunnen we een x afspreken anders voel ik me zo alleen daar ken helemaal niemand :slight_smile:

ja…hopelijk voor altijd…of er moet iets goed mis gaan…
ik ga bij mn vriend wonen, maar ik ga alleen ja…:wink:

lijkt me leuk om n keer af te spreken…!!