Oudere vrouwen met jonge Turkse mannen

onderwerp verwijderen

Hoi Marjogege,je bent bang om betrapt te worden zeg je dus ik neem aan dat je man het niet weet. Hoe zou jij het vinden als jouw man hetzelfde zou doen?? En wat zou hij er van vinden als hij het zou weten?? Wat is de reden dat je hem het niet verteld?? Noem mij maar ouderwets maar ik vind dat als je een relatie hebt en dus al helemaal als je getrouwd bent dat andere mannen dan verboden terrein zijn, maar goed dat is mijn mening. Je zegt dat je gelukkig getrouwd bent, hoe komt het dan dat je toch de behoefde hebt om vreemd te gaan? Begrijp me niet verkeerd, dit is puur mijn mening en mijn vragen zijn uit nieuwsgierigheid, het is niet bedoeld om je aan te vallen.

Groetjes Mootje

Hallo Mootje,

Ik vrees dat je een onderwerp aansnijd waar velen in het openbaar niet zullen durven over praten. Het is nochthans een gekend fenomeen hier in Turkije dat vooral oudere vrouwen uit zijn op een avontuurtje met een mooie jongere turk. Die ,zoals ik uit ervaring ook heel nare gevolgen kan hebben.
De vrouw word verliefd op die jongere man, die man is slim speelt het spelletje mee ,getrouwd of niet getrouwd, liegen doen ze allemaal over hun relaties hier.Uit de verhalen die ik hier hoor en meemaak blijven er toch velen echt in die liefde geloven en dan pas beginnen de problemen. Het zogezegde verliefde vriendje vraagt eerst alleen samen uit eten gaan, samen in bed ,en dan een gsm, hij moet toch met zijn liefje in contact kunnen blijven, dan later als ze thuis komt wil hij graag eens naar Belgie of Nederland komen. Je kan niet weten hoevelen zich al ingespannen hebben hun geliefde een visum te verschaffen. Daarna, begint het echt…ze hebben hier geen werk, en als die vrouw echt geld heeft begint het gevaar. Ze willen dat ze hier komt wonen en een huis kopen, liefst op zijn naam en sommigen geloven dan ook nog dat het niet kan op eigen naam. Daarna vragen ze een zaak te starten, ook op hun naam en eens ze dit alles hebben ???.. dan, bedankt schat,ik heb vrouw en kinderen, of ik moet trouwen van mijn familie met een jongere turkse vrouw en zo blijven de verhalen.
Velen zullen daar mischien hun verhaal in herkennen en er niet over durven praten, maar het is hier algemeen gekend. En voor die jongere mooie jongens speelt ouderdom echt geen rol zolang ze maar geld ruiken. Dus geniet van jullie jonge liefdes hier, maar aub. let op jullie centen. Na U, is er de week erna een andere prooi.
groetjes uit Kusadasi van iemand met slechte ervaringen,
Franka

Vind ik nu ook echt geen goed idee om er een vriendje in Turkije op na te houden terwijl je hier ‘gelukkig’? getrouwd bent…
Zelf ben ik nog jong, maar ik heb nog nooit mn vriendje bedrogen. Zelfs al had ik een vakantievriendje, dan nog zou ik nooit hier een andere relatie beginnen. Ik vind het gewoon niet eerlijk en ik doe geen dingen die ik tenslotte zelf niet graag zou hebben, nl bedrogen worden ! Nou, iedereen zijn eigen leven natuurlijk maar ik vind het niet zo slim…

Ik ben zelf nog erg jong, 22 (en niet 129 zoals je misschien zou denken) en heb ook geen ervaring hiermee, maar ik heb het wel gezien ja. in het hotel.

een jonge turkse jongen van 23/24, maakte hem allemaal niets uit hoe oud de vrouwen waren, als hij er maar overheen mocht.

17,42, 25, 47 en 33
geen probleem.
het draaide maar om een ding, sex, sex, sex, sex,
en vaak wist hij niet eens hoe ze heetten en de volgende dag al een ander, terwijl de dame in kwestie nog een week bleef.

Maar goed, als beide partijen dit weten is er niks aan de hand, maar zodra een van de twee verliefd, wordt, dan komt er alleen maar ellende van. Onge-acht hoe oud je bent.

Groot gelijk marjogege,

maar eventjes een gewetensvraag. Weet jouw man het???

en je hebt denk ik helemaal gelijk, er gaan zo veel vrouwen naar turkije, voor de Turkse mannen/ jongens, jonge grietjes, dus waarschijnlijk ook wel oudere dames. Maar of die allemaal ongebonden zijn, dat betwijfel ik.

En dat weten de Turken natuurlijk ook wel, dus zo gaat het maar door. Maar zo lang je er niemand mee schaadt, zwanger wordt of iets oploopt, kan het denk ik geen kwaad.

p.s. gaat jouw echtgenoot ook wel eens op vakantie naar Brazilie ofzo??:smiley:

hoi hier even een reactie van een oudere vrouw met een veel jongere turkse vriend. Ik ben niet gebonden en mijn vriend ook niet, ik ga over een tijdje naar daar om zijn familie te ontmoeten. Dat ik ouder ben maakt voor hem niets uit en hij weet ook dat ik beslist geen geld heb en er veel voor moet doen om daar heen te kunnen. Dus ik denk niet dat je iedereen over een kam kan scheren. Als hij alleen op geld uit was dan had hij beter iemand kunnen nemen die wel geld had. En als het alleen om de seks was dan kon hij beter een jong ding kunnen pakken. Maar als je al een half jaar zo veel contact met elkaar hebt dan gaat het dus ook niet alleen voor de fun. Zijn familie wil mij graag leren kennen en je nodigt niet iemand bij je thuis uit als je getrouwd bent. Maar mocht het blijken dat hij getrouwt is dan kap ik er natuurlijk meteen mee want voor is het niet denkbaar om een relatie erbij te hebben als je getrouwd bent.

groetjes

Ik hoop Lian dat jij een van de paar uitzonderingen zal zijn. zoals je zegt ik ken hier nog stellen die het al een paar jaar uithouden,maar dan gaat de vrouw meestal toch een paar maanden terug zodat de man dan een tijdje terug zijn vrijheid heeft. Dat hij je uitnodigd zijn familie te leren kennen zou ik zeker aannemen, maar dit betekend ook nog niets.Mijn vriend zijn familie heeft juist mijn vriend jaren geleden gedwongen mij te laten staan nadat ze eerst alles van mij gekregen hadden om met een jongere te trouwen.Ik kan er boeken over schrijven. Voor mij nooit geen turkse relatie meer.Ik hoop voor U het beste.
Franka

Lian, waar woont je vriend dan? En wat is het leeftijdsverschil??

hoi franka

Ik kan me voorstellen dat je enorm teleurgestelt bent en dat is nog maar zacht uitgedrukt denk ik. Als dat mij zou over komen dan zou ik me verschrikkelijk misbruikt voelen. Maar als hij om geld zou vragen dan zou ik het hem nog niets kunnen geven ben blij als ik een ticket bij elkaar gescharreld kan krijgen, en als dat niet lukt dan zou hij zich erbij neer moeten leggen dat ik later kom of zo, ik heb hier ook mijn verplichtingen. Maar ik hou mijn ogen en oren wel goed open, en als ik denk dat er iets niet klopt dan is de kous zo af .

hoi paloma

Het leeftijdsverschil is 14 jaar. Hij woont in een klein plaatje bij osmanie in de buurt. Maar waarom wil je weten waar hij woont denk je hem te kennen dan?

groetjes lian

Ben jij 14 jaar ouder of hij? En is osmanie bij Adana in de buurt??
Sorry dat ik zoveel vraag, maar is gewoon belangstelling.vraag me gewoon af hoe dat gaat, omdat ik ook ongeveer in die situatie zit.

sorry lian, ik zag in een vorige reactie dat jij ouder bent. Waar heb je hem leren kennen? In bodrum?

Leven en laten leven!!!

Maar ik vind dat dat alleen geld als beide partijen ongebonden zijn. Mocht 1 van de 2 in een relatie zitten vind ik het persoonlijk echt niet kunnen, ongeacht de leeftijd. Want zeg nou eerlijk leeftijd is maar een getal.
Zolang er geen harten worden gebroken, geniet ervan!

Liefs Linda

hoi paloma

Ik heb hem in bitez in paloma leren kennen, maar hij is naderhand in gumbet gaan werken. Maar de week dat ik daar was heeft hij ontslag genomen omdat hij van zijn baas geen vrije tijd kreeg. Na onze vakantie is hij terug gekeerd naar zijn woonplaats en ik naar nederland. Osmanie ligt ongeveer 80 kilometer van adana af, hij woont in duzig (weet niet hoe je precies schrijft) en dat is ongeveer nog 20 kilometer van osmanie af. Maar op wat voor een manier zit jij ongeveer in het zelfde schuitje wil je dat vertellen of liever niet. Ik vindt het wel fijn om met mensen te praten die er ongeveer het zelfde voorstaan, maar je moet dat zelf weten natuurlijk.

groetjes lian

lian, ik was dit jaar ook in Paloma bitez. 3 weken met vriendinnen. Misschien heb ik je vriend ook al eens gezien. WErkte hij aan de bar of housekeeper? De meeste met wie ik gesproken heb, kwamen uit Adana. Ik heb veel met Mehmet gesproken, maar hij kon niet zo goed engels, dus een beetje met handen en voeten. Ken je hem trouwens ook? Hij was housekeeper in ons appartement.Ik ken ook nog Cengiz, lucky, sukru, serhat en nog een aantal van het restaurant, maar ik weet niet goed de namen meer. Wanneer was jij er? Was je alleen? Als ik teveel vraag waar je niet op wilt antwoorden, ook ok. groetjes paloma

Ik was in mei met mijn moeder bij paloma en in augustus ben ik alleen terug gegaan toen zat ik niet in paloma maar was er met mijn vriend bijna dagelijks. Mehmet ken ik zeker het is een hele leuke jongen vind ik. Mijn vriend werkte in het rest. en heet serbulent in mei sprak hij maar heel erg weinig engels maar dat is heel snel veel beter geworden gelukkig. In paloma ken ik bijna iedereen maar ik ben niet goed in namen onthouden.Ik heb wel een paar foto’'s met mehmet en serbulent en ook van de jongen die aan de achterste bar werkte. (die kwam trouwens uit bitez zelf) Maar serbulent heeft bij paloma geloof ik tot julie of zo gewerkt, toen is hij naar gumbet gaan werken. Maar werkte jou vriend toevallig ook bij paloma en woont hij ook in de buurt van adana? Dat zou natuurlijk wel heel toevallig zijn. Wanneer was jij dan op vacantie??

groetjes lian

We moeten er erg mee uitkijken een oordeel te vellen over hoe iemand anders in het leven staat.
Het is al moeilijk genoeg als je, zowiezo, een dubbel leven aan het leiden bent en met jezelf geen raad weet.
Je kunt vaak bij niemand terecht met je problemen en men zal je vaak niet begrijpen.
Daarbij komt nog dat je grote liefde zover ver weg woont en vaak onbereikbaar is.
Ik wens meiden en vrouwen die in deze situatie terecht zijn gekomen heel veel sterkte en vooral veel wijsheid toe.
Je hoort en leest de nodige verhalen, mensen willen je helpen door je goede raad te geven.
Maar geloof me, de enige die het voor zichzelf moet uitvinden ben jijzelf.
Het kost veel kracht en energie, maar er uitkomen zal je, wat ook de uitkomst zal zijn.
Ik leef met jullie mee.

Groetjes, Fransijn:) :slight_smile: :slight_smile: