hallo zoals misschien al al een paar mense hebben gelezen ben i9k een meisje van 17 bijna 18 met een vriend van 26 in tukrije. ik ben er 100 % zeker van dat wij met elkaar verder gaan. ik heb hem vorig jaar in turkije leren kennen en toen waren wij allebei heel erg verlegen en toen die tijd was ik ook met mijn vriend op vakantie :unsure:
maar iedereen in het hotel had wel door dat het wat zou worden en uit respect voo me vriend toen die tijd hebben we ook niets gedaan.
roen was de dag gekomen dat ik terug moets naar nederland ik was echt boos ik wilde niet weg ik wilde bij hem blijven :huh:
maar ja ik moest, in nederland ging alles fout ik miste huseyin van turkije en turkije zelf. ik kreeg alleen maar ruzie met mij vriend en werd depressief. toen is het uit gegaan tusen mij en mijn vriend.
huseyin was natuurlijk op de hoogte en was blij.
in het begin hielden we het alleen bij bellen en soms een email todat ik een webcam kreeg. nu zitten we elke avond op msn.
de eerst keer dat ik hem zag moest hij huilen en hij gel;oofde niet dat hij mij ooit zal zien en verklaarde zijn liefdenen vertelde dat zijn hele familie het wist.
ik moest ook huilen maar wat vertel ik mij ouders? mijn ouders zijn tegen buitenlanders. uitendelijk mag het wel maar liever niet.
ik heb de hele familie van zijn kant ontmoet via webcam en de telefoon.
maar nu mijn familie nog en hoe ga ik mijn ouders vertellen dat ik van de zomer een maand naar hem toe ga. en dat is ga trouwen voor de imam. en dat ik hopelijk zwanger raak van hem
ik ga namelijk mijn opleding afmaken en daarna verhuis ik naar turkije
maar vaak denk ik ik wil niet meer ik wil nu naar hem toe. en hij wil ook bij mij zijn maar wil niet naar nederland toe.
en ik wil zelf heel graag naar turkije ik weet dat het anders is dan hier maar daar kan ik mee leven dat weet ik zeker want ik heb me al helmaal aangepast aan het turkse leven. ik ben ook al moslim geworden.
en dan niet voor mij vriend in turkije maar voor mezelf want voordat ik hem kende was ik er al druk mee bezig.
maar het probleem is wat ik mijn ouders ga vertellen want ik heb al zo slecht gesprekken met hun. ( ik woon wel thuis bij ze)
maar ze hebben altijd al commentaar gehad en hoe moet het als ik strax zwanger ben???
wie heeft er een goed advies voor mij hoe ik het ze moet gaan vertelloen want praten met hun is het moeilijkste beslissing in mijn leven
ik wil zo graag bij mijn vriend zijn ik wil niks anders dan hem en ik wil zo graag naar turkije ik probeer zoveel mogelijk te gaan als ik kan maar ik red het niet meer ik ben uitgeput
uitgeput van het missen en van het vechten tegen mensen die zeggen dat ik krankzinnig ben om een geliefde te nemen in het buitenland.
help help help
maar ene licht puntje van de zomer ga ik 1 maand naar mijn vriend dan ben ik weer een maandje gelukkig :rolleyes:
:wub: so inlove