ik ben Tonny en ik lees deze site altijd met veel plezier.
Ik ben ook "verslaafd"aan Turkije,maar wat mij opvalt dat het toch vrijwel allemaal jonge meiden zijn die hier berichtjes achterlaten.
En ik weet toch zeker dat er heel veel (vrijgezelle) vrouwen van rond de veertig op vakantie in Turkije gaan en/of daar ook een vriend hebben.
En hoewel ik merk aan de verhalen dat leeftijd geen rol speelt,zou ik het ook leuk vinden om met die vrouwen in contact te komen en eens te horen hoe hun beleving is.
Dus ouwere meiden ha ha als jullie deze site ook lezen,laat eens wat horen…
Hoi hoi nou…ik ben dus van de oudere meiden ahahahhaah Ik ben 39 en heb een turkse vriend hier gewoon in nederland! Ik heb 10 jaar een relatie met hem en het gaat nog steeds goed, zaterdag vertrek ik naar istanbul (heb ik kado gekregen van hem) samen met mijn vriendin !!! Dus…het wordt kerstshoppen in istanbul.Mijn vriend kan zelf niet meegaan ivm werk (vrachtwagenchauffeur) . Nou ik hoop dat er nog meer reacties komen want das zeker leuk!!! Veel groetjes
Ik ben er ook zo eentje die valt op Turkije, ben 50 geworden.
Door een internetwedstrijd te winnen ging ik drie weken naar Sandikli, en kreeg er tegelijkertijd een gezondheidskuur aangeboden ! Door die kuur kon ik daar weer 1 km lopen, FANTASTISCH gevoel was dat.
Leerde daar verschillende mensen kennen, waardoor ik tal van uitnodigingen kreeg om op visite te komen. Zodus, eind augustus een tweede keer voor drie weken naar Tr, nu Antalya, Afyon en Sandikli, Dinar en Denizle . Werd daar geweldig ontvangen en vermits ze al wisten dat ik weduwe was, waren ook al een paar huwelijkskandidaten present !!!
Ben echter alleen terug gekomen, lol, maar krijg practisch alle dagen smsjes van aanbidders.
Hopelijk kan ik genoeg sparen voor een ticket, dan laat ik ze alle vier tesamen komen en kan ik uitkiezen lol. Echt hoor ze zijn allen zo schattig, galant, beleefd en voorkomend,zal moeilijke keuze worden.
Zo zie je maar, je hoeft niet jong te zijn om aanbidders te hebben.
Op ieder potje past een dekseltje, toch?
Ben alvast alles aan het uitzoeken om voorgoed naar daar te verhuizen, alleen word ik gedwarsboomd door de wetgeving ivm verblijf in het buitenland voor mindervaliden
Dus laat me gerust een berichtje indien jullie me daaromtrent wat meer inlichtingen of tips kunnen verschaffen?
Veel liefs aan iedereen en tot chats of mails
Roosje
En ja,ik heb ook meerdere aanbidders,maar het probleem is dat ze mij jonger schatten en ik…sorry daar de mannen toch meestal ouder schat en is er meestal een voor mij te groot leeftijdsverschil.
hebben jullie dat ook?
ik zit er ook aan te denken om voorgoed in Turkije te gaan wonen,maar ik wacht totdat mijn dochter klaar is met haar opleiding en dan wil ik pas beslissen.
dus helaas moet ik het voorlopig alleen met de vakanties doen.
Ik wil begin mei voor een weekje en in de zomer in ieder geval minimaal drie weken.
heerlijk zeg…een weekje Istanbul.
Zelf ben ik er nog niet geweest,maar een vriendin wel,die vond het waanzinnig.
Heel veel plezier Scheila!
Zelf ben ik 32 en “mijn vriend” is 48. Ja inderdaad dacht dat hij zelfs nog ouder was. Maar wat doet leeftijd er dan toch eigenlijk toe. Ik ben als een blok voor hem gevallen zonder dat ik uberhaupt wist hoe oud hij was. Hij schaamde zich er nogal voor en dacht dat dit me zou tegenhouden. Nu 1,5 jaar geleden elkaar ontmoet. In eerste instantie vond ik het een arrogante zak, maar al snel kon ik zijn veleidelijke blikken en … niet meer ontwijken. Gezwicht. Dubbel moeilijk dus ver weg en een behoorlijk leeftijdsverschil. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en wil er voor de volle 100% voor gaan.
Leeftijdsverschil zou ook niet uit moeten maken,ikzelf heb geen moeite met een oudere man, maar mannen die 15 jaar jonger zijn…
die willen ook nog graag kinderen en dat heb ik wel gehad.
Zelf zeggen ze er geen probleem mee te hebben,maar dat heb ik wel.
Afgelopen oktober heb ik ook een jongen ontmoet van 29,die gaat iedere dag naar het internetcafe en daar zit ik dan zo drie uur mee te msn- en…en iedere keer wordt hij boos als ik over het leeftijdsverschil begin en zegt hij dat ik me jong gedraag en er jong uitzie en dat hij er geen probleem mee heeft…maar ja
Ik heb jouw romantische verhaal gelezen op de site,zo lief!
Ik wens je echt alle geluk.
Zou je ook voorgoed daar naar toe willen?
hij wil zelf niet in Turkije wonen. Hij is ook meer Westers dan moslim. Streeft het geloof ook niet meer na. Hij woont 's winters in Engeland. Het zou mij niets uitmaken waar ik ga wonen. Op het moment houdt alleen mijn werk me in Ned. Hou maar op over de romantiek die ik met hem beleef want dan krijg ik al weer een brok in mijn keel. Afgelopen x heerlijk met zijn 2-en langs de kustlijn op zijn scooter. Heuveltje op, heuveltje af. En dan de motor af en heerlijk met zijn tweeen naar beneden glijden met alleen wij 2. Dan wat drinken in een knus strandtentje…heerlijk. Nee wat mij betreft maakt het me niets uit waar ik kom te wonen. En ja dan kinderen. Ik heb nog geen kinderen en zou er dolgraag willen…van hem. Hij wil ook nog wel kinderen maar dan wel op het juiste moment en niet zoals onze situatie er nu voor staat. We zullen zien.
Beste leefdtijdsgenoten,
Ben volgend jaar 55 jaar en woon dan bijna 8 jaar in Turkije. Ben ook reeds lang weduwe.Roosje, alles goed met je, velen van jullie willen hier komen wonen, maar zoals allen het zeggen,het is niet makkelijk.Ik heb geluk, heb mijn eigen zaak in Kusadasi en nu ook in Side waar ik deze winter veel zal verblijven.Gelukkig heb ik hier ook mijn weduwe pensioen en vind het leven hier fantastisch. Alleen ik heb geen trukse vriend meer, maar een nederlandse die me nu en dan eens komt bezoeken.Leef wel tusen de turkse mannenwereld,daar mijn venoten allemaal turkse mannen zijn.We zijn zeker niet alleen op onze leefdtijd die op Turkije vallen.
Groetjes uit Kusadasi
Franka
Nou, ik ben dus de jongste. Ben dit jaar 40 geworden.
Gewoon getrouwd met een nederlandse man(45), en een jaar of 15 terug Turkije ontdekt(perongeluk mijn man zag het in de last-minuts staan).
Gaan zo’n 2 keer per jaar die kant op, meestal in het voorjaar en aan het eind van het seizoen. Zaalig.
Zijn in Kusadsi, Alanya en Marmsris geweest(ook dit is de volgorde van voorkeur).
Het vaakst in Alanya geweest dan marmaris, en pas net(4 keer) Kusadsi, maar we vinden het er nog steeds erg leuk.
Gaan sinds een jaar of 4 met een autootje het achterland in, en das nog mooier!!
Nou jullie zien dus maar, het zijn niet allemaal van die bakvissen, en ze zijn dus ook niet allemaal met een vakantievriendje.
Veel plezier op alle vlakken dames
Groetjes
Beppie(Annemiek)