Bij ons zit er een leeftijdsverschil van 9 jaar (ik ben ouder)! Wij vinden het allebei niet erg.
Het grappige is dat hier in NL ik iedereen onder 34 veeel te jong vond, maar nu, nu maakt het me niets uit!
Zit er bij jou en je Turkse vriend ook een groot leeftijdsverschil? Ben je met de tijd al tegen hindernissen aangelopen door het leeftijdsverschil of merk je er helemaal niets van en gaat het nog steeds helemaal goed?
Kijk nu zijn we nog helemaal in love en doet leeftijd er niet toe, maar soms ben ik wel bang dat stel je voor hij komt hier en alles gaat goed en dat je dan toch er tegenaan loopt…of moet ik me daar geen zorgen om maken…het loopt zoals het loopt hoe oud je ook bent??
bij ons scheelt het ook ruim 7 jaar.En ook ik moet zeggen dat ik er niks van merk!Alleen soms heb ik wel ns mn twijfels omdat hij pas 21 is en dus nog in de bloei van zn leven(ik ook wel natuurlijk)maar dat ze dan nog zo veranderlijk kunnen zijn…
bij mij scheelt het maar 4 jaar maar ik ken een vrouw die 13 jaar scheelt met een turkse jongen, zij is in de 40 en hij is net 30 en het gaat heel goed, dus leeftijd maakt niet uit zolang je je maar goed voelt bij elkaar.
Grappig dat de vrouwen meestal ouder zijn dan turkse jongens.
ik vind het toch altijd moeilijk zo’n groot leeftijdsverschil. Je zit toch allebei in een heel andere periode van je leven. En dan kan de een nog zo volwassen zijn, het zijn toch 20 jaar ervaringen die je op iemand voor of achter loopt. Merk je daar dan niets van Hanife? Hij staat nog echt aan het ‘begin’ (overdreven) van zijn volwassen en serieuze leven terwijl jij al zo veel meer mee hebt gemaakt. Misschien een zeer brutale vraag, en als je geen antwoord wil geven begrijp ik dan, maar hoe kijken jullie tegen kinderen aan? en waar wonen jullie? Samen in NL of in TR?
hy heeft ook al veel meegemaakt
hy heeft 2 kinderen
1 van 13
1 van 4
ik zelf 2 kinderen
hy woont in turkye
ik probeer een visa te krygen voor hem
zo niet dan ga ik naar turkye
Hoe groot is je kans dat je een voor hem krijgt? En wat als je naar Turkije gaat, wat zou je daar dan gaan doen? Hoe zit het nu dan bij jullie? Hij in Turkije en jij in NL of samen daar?
Ik ben 24 en mijn vriend is 18 (bijna 19). Ik merk nu weinig verschil maar we kennen elkaar nog niet lang… Als je hem ziet zou je ook niet zeggen dat hij pas 18 is. Ik had hem een jaar of 28 geschat. Hij is gelukkig ook heel zelfstandig en woont alleen. Hij komt snel naar Nederland en dan zullen we het wel zien…
Dan mag het tussen ons maar 3 maanden schelen, maar toch denk ik niet dat het moet uitmaken als je bijvoorbeeld wel 10 jaar scheelt. De ene persoon is nou eenmaal heel anders dan de andere. Eigenlijk maar gelukkig dat we allemaal anders zijn