Leeftijdsverschil

precies ! stel je s voor iedereen is precies t zelfde met dezelfde gedachtes en gevoelens… sh*t hey wat zou dat saaaaaaaaaaaaaaaaaaii zijn ! :smiley:

hier hetzelfde he meidj :wink: ook 8 jaartjes
dikke kus

bij ons een verschil van 3 jaar:smile:

nou als ie echt van je houd maakt het niet uit vindt ik maar ik zou niet zomaar geloven of ie van me houd of dat ie een nederlandse paspoort wil hebben…maar zelf wil ik liever geen groot verschil van leeftijd maar het aller belangrijkste is dat ie van je houd

Ja, kijk ik vind 10 jaar verschil vind ik wel oke, behalve met mijn leeftijd dan ik ben 14 [ bijna 15 ] en ik heb n vriend van 24 dat zou ik niet goed vinde maar als je nou 23 bent en je hebt ene van 33 zou ik het wel goed vinde :slight_smile: dussss :slight_smile:

Helemaal mee eens Macy!

Yeahhhh !! hahaha:p

ik zelf ben 10 jaar ouder dan hij en super verliefd

Ja, dat is wat ieder voor zich moet weten, ik weet niet waarom maar ik vind het altijd raar als de vrouw/meisje ouder is als de man/jongen. Maar heb ik ook met de lengte, vind het dan ook raar als de vrouw/meisje langer is als de man/jongen. Maar zo heeft ieder zn eigen mening he :smiley:

bij ons zijn het 3jaartjes hij 22 en ik 19.

Niet veel verschil :slight_smile: en goede leeftijden :smiley:

jah idd:) juist is het soms zo moeilijk dat hij in turkije is en ik in belgie heb echt zin om gewoon alles achter te laten.mss dat ik in mei terug vertrek maar dan voor 3maandjes,maar da bespreken we wel nog eens:)

Ja is ook moeilijk! heb ik zelf ook alhoewel ik dan n stuk jonger ben… ik ben 15 en E. is 19. E. zit in Alanya, en ik zie hem ook pas volgend jaar, in de meivakantie ga ik pas dus…had ook liever langer willen blijven als 8 a 10 dagen maarja,dat gaat niet he,mn ouders willen niet en met school gaat het niet en financieel ook niet echt… Maarja voor 3 maandjes is het heerlijk! Ja, n leven in turkije… zou t wel willen niet alleen door E. hoor:p maar ook gewoon zo.

jah L. woont ook in alanya hij werkt in de haven mjah kweet wel hoe sommige denken over jongen uit de haven maar toch,zij weten ni hoe het is tussen ons en dan trek ik mij daar niets van aan hoor.ik blijf natuurlijk wel met de voetjes op de grond maar ik zie een leven in turkije ook wel zitte hoor:p ik heb altijd gezegt dat ik niet in belgie blijf gelijk hoe:)
en mjah financieel kank wel 3 maand naar turkije want ik kan bij zijn ouders blijven.ochjah ik zou gwn liefst van al gwn daar gaan wonen maarjah dat zien we nog wel alles op zijn tijd.

Ik ben 2 jaar jonger dan mijn vriend.

2jaar is goed e:) alejah leeftijd maakt gwn niet uit als je maar gelukkig bent

Ja 2 jaar is goed :wink:
Oh je komt van belgie:) Ik vind dat jullie altijd die leuke woorden hebben en ben ze aan het over nemen, zoals plezant en amaii en ale en zot pataaf enz. meer weet ik nog niet haha;)
Wat maakt dat dan uit dat die bij de haven werkt!! Ik bedoel al komt die veel van die meisies tegen… hij kan toch nog altijd n ander persoon zijn! De mijne werkt in een hotel als ober. Dat hotel heeft het kleopatra stand aan de overkant van de straat liggen dus hij zit ook in t drukke toerisme gebied. ik vertrouw heb gewoon dus ik zie het dan wel…:wink:

Miijn vriend studeert in IST.

Eigenlijk ben ik 2,5 jaar jonger!!.

Is toch niet erg :wink: mag ik weten hoe oud je bent ?

ik ben 22.