Ohhh ok ![]()
hey!
jah ik vertrouw L. ook wel hoor zeker maarjah soms is het ni makkelijk met al die meisjes die daar dan zo maar gwn in hun bikini voorbij de boot komen enz alejah ik weet da ik da nie moet doen want dan krijgk gewoon problemen me L. alejah hij wilt da ni da ik zo in de haven rond loop maarjah soms kijkt die wel naar die andere ze:)![]()
mjah aant kleopatra strand ist echt wel druk ik heb in grand zaman garden gelogeert als ik daar in mei was dan hebk L. leren kenne:)
Mijn lief is 1 jaar en 3 maanden jonger, ik ben 27, hij 26.
Priscilla, wat jy zegt ben ik het helemaal mee eens, de leeftijd maakt eigelijk helemaal niet uit als je maar egt van elkaar houd en je prettig en op je gemak bij elkaar voelt als dat echt zo is zou ik me niet zorgen maken om de leeftijd ik scheel met mijn vriend 8 jaar…soms is het best wel vervelend als mensen dan vragen hoe oud is je vriendje want je weet heel veel mensen hebben een voor oordeel over turken en als ze dan ook nog horen dat je 8 jaar verschilt met de leeftijd…
@Courtney ik vind dat leeftijdverschil niet zoveel uitmaakt, maar ja kan inderdaad best vervelend zijn, de vragen en oordelen van anderen mensen, maar goed zij zijn jullie niet en jullie moeten doen wat jullie gevoel ingeeft en niet het gevoel van iemand anders volgen met een vooroordeel.
Maar jullie schelen dus 8 jaar en hoe oud zijn jullie dan? Als ik vragen mag.
wij zijn 44 en 35 jaar
wij 23 en 21…
Nou…Ik weet het niet…het ligt gewoon aan mij dat weet ik…maar ik blijf het toch raar vinden als de vrouw ouder is…vraag me niet waarom want dat weet ik niet ! Sorry
@Travel83, ik ben 15 en mijn vriend is 23 maar toen we elkaar voor het eerst onmoeten, toen schatten hij mij ouder en ik hem jonger en toen we uit eindelijk de echte leeftijd van elkaar wistenn maakte het voor ons eigelijk ook niet meer zoveel uit.
hij ziet der eigelijk ook niet echt uit als 23, ik zal wel kijken of ik een foto kan oploaden alleen ik ben nog niet zo handig met deze site want zit er eigelijk niet zo vaak op!
liiefs.
Macy, denk dat jij daar nog aan moet wennen dat het tegenwoordig ook kan dat de vrouw ouder is dan de man en zeker op jouw leeftijd is het verschil nog groot meisjes van jouw leeftijd zijn vaak verder dan de jongens, dus denk het je het idee vanzelf minder raar gaat vinden.
Courtney dank je voor je antwoord. Als mijn vriend 's ochtends wakker wordt en nog niets in zijn haar heeft gedaan zou ik ook niet zeggen dat hij net als ik 25 is, haha.
De leeftijd maakt ook niet uit, het klikte al tussen jullie voordat je elkaars leeftijd wist. Dan is het ook zo wat om het op leeftijd af te kappen.
Kijk maar of het lukt om een foto te uploaden.
Heey ![]()
Ja ik denk dan wel dat ik er aan moet wennen ja…Maar goed…we zullen zien hoe ik er over ga denken he !
Maar ik heb dat ook hetzelfde als de vrouw groter is als de man dan vind ik dat ook zo raar…haha:p
Courtney, Waar zit die van jou dan ergens ?
X Macy
hoooi macy,
hahaa vind je dat raar als de vrouw ouder is dan de man en als de vrouw groter is dan de man hahaa diie vind ik wel grappiig:P
diie van mij woont in bodrum en werkt ook in een hotel in bodrum.
liiefs
heey courtney…in welk hotel werkt je askim in bodrum?
hoooi marieke,
hij werkt in het hotel club forever.
watdann?
liiefs
was gewoon nieuwsgierig haha…ben ook veel in bodrum/gumbet geweest dus vandaar!had mn askim daar ook maar is sinds deze zomer over…ken club forever wel,maar je askim niet hoor haha
hahaa keejj, ben je ook een keer in club forever geweest dan?
oohh wat jammer dat het over is gegaan, of vind je zelf dat het beter zo is?
liiefss
nee ben zelf nooit in forever geweest!
Is inderdaad wel jammer dat het over is gegaan,maar wou het zelf zo!kon er niet meer tegen tegen het gemis enz…ben er niet zo n juist persoon voor haha…n askim op afstand! heb nu n turkse askim hier in nl!
Courtney, ik vind het inderdaad wel raar ja…jullie niet dan???
haha
Ohww bodrum, hmm ben ik niet zo bekend bij…vroeer toen ik klein was ben ik daar s geweest en ik zat dicht bij het konijnen eiland als jullie daar van gehoord hebben ? zo’n mini maar dan ook echt mini eilandje en dat zit helemaaaaal vol met konijnen
ja haha…daar zijn we met de boot geweest!!
Is leuk he ! ![]()