Oudere vrouwen met jonge Turkse mannen

lian, ik was er eind mei een week en 3 weken in juli en augustus met vriendinnen. Misschien dat ik je vriend ken. Zou je me de foto’s eens kunnen mailen aub, want ik zou ook graag die foto van Mehmet willen zien. Wij wilden de laatste dag voor vertrek nog fotos maken, maar hebben hem misgelopen, wat ik zelf wel jammer vond. Ik heb geen vriend in Paloma. Maar wel goed contact met iemand anders in Bitez (ook jonger). Zou je me de fotos willen sturen, zou je echt dankbaar zijn. bij voorbaat dank Paloma

paloma, het is toevallig maar ik was er ook de laatste week van mei, misschien kennen we elkaar wel van gezicht. Maar ik zou ook een foto van serbulent en mij sturen misschien herken je me wel. Ik kan alleen niet meteen de foto’s omdat mijn computer de kuren heeft, maar ik stuur ze zo snel mogelijk oke. De jongen die jij hebt leren kennen woont die ook in de buurt van osmanie of adana. Mag ik vragen hoeveel jij schilt met die jongen als je het niet kwijt wilt is ook oke voor mij. Hoe reageren bij jou de mensen op het leeftijdsverschil, en heb jij er moeite mee dat je ouder bent als hij?je hoort zo snel mogelijk van mij oke. groetjes lilian

lian, ik heb je geprobeerd terug te mailen, maar op de een of andere manier lukt het niet. Ik ben 35. Ik wil de fotos graag hebben. Ga even kijken of ik een ander email adres kan vinden. Laat ik je dat weten via de mail.OK?
Mag ik vragen waar jij woont, ik woon in zuid limburg. En diegene waarmee ik contact heb, woont in adana. Zit even in een moeilijke situatie, vertel je later meer ok? Veel liefs Paloma

Hai, het gaat hier over oudere vrouwen met jonge turkse mannen.
Nou ik ben 48 jaar, en heb een trkse vriend van 28 jaar, dit gaat wel heel goed, dus… ik snap al die drukte niet, ware liefde overwint!!:kus:

Birdie: ik denk niet dat iemand dit nog leest… Kijk even naar de datum :wink: Wel super dat het zo goed gaat tussen jullie!

>>>:kus:

.

Post weer verkeerd…haha

.