Ben ik nou helemaal gek geworden??

Ben ik nou helemaal gek geworden??

Ik heb eventjes wat advies nodig van mensen die ietsje verder ervanaf staan.

Ben dit jaar 32 dagen in turkije geweest, in drie vakantie’s. Heel erg genoten, van de zon, zee en het fijne eten, enz enz en ook van de lokale bevolking. Ik zeg het eerlijk.

Geen vriendje opgeduikeld ofzo, maar goed. Laatste twee weken kon ik het erg goed, vriendschappelijk, vinden met een van die Turken die vlakbij het hotel werkte.
Niks gebeurd, en ik had ook niks van hem. Wel een stel foto’s. Laatste paar dagen begon ik hem wel erg leuk te vinden, maar durfde niet, aangezien we het zo goed konden vinden samen…
Drie weken thuis en zo’n heimwee, verschrikkelijk.

Via via heb ik mijn e-mail adres bij hem gekregen en hij reageerde meteen. Dat was donderdagavond. Sinds vrijdag heb ik elke vrije minuut van hem en mij met hem zitten msn-nen en e-mailen enzo. Sessie’s van 6 uur zijn al meerdere keren gebeurd.

Eerst casual en luchtig, maar al snel werd het wel erg heftig. Blijkt hij me ook leuk te vinden. Super natuurlijk. Maar al snel begon hij met, ik wil samen met je zijn, kom hierheen, dan gaan we samen wonen en samen leven enz, ik wil een serieuze realtie en niet voor een nacht, dat heb ik nu wel gehad, enz, enz.
De bedoeling is ook dat ik volgend jaar naar turkije ga, voor een langere tijd, dat had ik al eerder besloten, dus dat is geen probleem. Maar nu kom ik net uit een heftige relatie van 6 jaar, en ben nog helemaal niet toe aan weer zoiets vast, als wat hij wil. ik heb hem dit proberen duidelijk te maken, maar dan wordt hij boos of argwanend over mijn oprechtheid. terwijl ik juist aan de zijne twijfel.
Nu hebben we dit al “uitgepraat” maar nu begint hij met I love you en zo meer. ik weet niet waar dit naar toe zou moeten gaan, maar…
nu komt de clou van het hele verhaal. Ik vind dat we elkaar echt moeten zien, voor het zelfde geld is het fantastisch en weten we waar we het voor doen, maar misschien is het niks en dan weten we dat ook weer.

Het is niet onmogelijk voor hem om hierheen te komen, maar hij wil me graag voorstellen aan zijn ouders en vrienden en zijn thuis stad laten zien. Natuurlijk wil ik best nog wel een keertje naar Turkije toe.
ik hoef alleen maar een ticket te kopen en dan kan ik bij hem blijven enz. Ideaal zou je zeggen, doen!!

En ik wil dus echt niks liever, maar jeetje he. ik zou mezelf zelfs voor gek verklaren, afgezien dat ik het geld beter anders kan gebruiken, heb ik amper nog vrije dagen, en zou dit de 4e keer turkije worden in 6 maanden!!
Ben ik nou helemaal gek geworden, of moet ik er maar gewoon voor gaan en wel zien waar het schip strand??
Ik ken hem wel een beetje, maar toch echt niet zo goed, stel dat het in het echt toch niet zo klikt zoals via internet?? Of dat hij zich na twee dagen met mij bedenkt, dan sta ik daar…
ik ben bang dat hij zo graag een “echte” relatie wil, dat hij me meer voor het idee leuk vindt, dan echt om wie ikzelf ben.

Ik hoor graag wijze woorden, want ik weet het allemaal echt niet meer.

Nou Bloem, het is een heel verhaal dat je hier beschrijft.
Als het echt goed voelt zou ik er gewoon voor gaan.
Iedreen zal er weer een ander oordeel over hebben, maar luister vooral naar je hart.
Het moet natuurlijk wel allemaal kunnen, met je werk en financieel.
Doe wat je hart je ingeeft. Als jullie voor elkaar bestemd blijken te zijn dan zal de tijd dat leren.
Ik wens je heel veel wijsheid toe en hoop voor jou op een toekomst met veel liefde en geluk met je Turkse vriend.

Veel groetjes, Fransijn:) :slight_smile: :slight_smile:

Nou net zoals fransijn hierboven zegt: luister na je hart.
ikzelf denk dat je ervoor moet gaan…Nu weet je niet wat je moet denken en waar je aan toe bent…
Ik hoop dat je de goede keuze maakt voor jezelf!! succes ermee!!

groetjes yvonne

bloem…

ik zou naar hem toe gaan…lkkr een weekje samen, kijken hoe dat bevalt, als je dan weer thuis bent en je mist hem (zoals je nu waarschijnlijk al doet) weet je dat het goed zit, houden jullie contact, dan zit het helemaal goed!!
en tja die relatie van 6 jaar…als jij hier bent en hij daar, heb je toch heerlijk de tijd om overal rustig over na te denken.
ik zou er voor gaan als ik jou was…mag ik vargen hoe oud jij bent, en hoe oud hij is?

en gek ben je helemaal niet, je ebnt gewoon in love…en daar is helemaal NIKS mis mee…

liefs

filiz

ik ben 22 en hij ook, al ben ik 9 maanden ouder. Maar hij praat behoorlijk serious over vaste relatie, settelen enz, enz

ik heb al vrij gevraagt, ben benieuwd of het gaat lukken, is erg moeilijk deze tijd van het jaar.
ben benieuwd hoe ik dit mijn ouders moet gaan vertellen, hahahaha

Zou echt gaaf zijn als je zou kunnen gaan.:wink:
Kun je tenminste serieus onderzoeken of het om echte liefde gaat.

Veel geluk in ieder geval.

Groetjes, Fransijn:) :slight_smile: :slight_smile:

Natuurlijk ben je niet gek geworden, je staat allen in tweestrijd. En volgens mij ben je wel verliefd. Als je het voor elkaar kunt krijgen, ga er dan een week heen en laat het allemaal maar gebeuren. Misschien valt het wel erg tegen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij de liefde van je leven is!
Meid, ga ervoor, het koste je een berg geld en een week van je tijd, maar dan weet je in elk geval wel waar je aan toe bent, ik wens je heel veel succes en geluk!En hou ons op de hoogte he!!!

groeten, Marjan

@bloem: toch leuk als je die gevoelens hebt! ik zou als ik jou was gewoon gaan. zie t gewoon als een vakantie en maak er t beste van!! en kijk ondertussen gewoon hoe t tussen jullie zit… je gaat hoe dan ook lekker naar turkije toe!! velen van ons zijn jaloers!!

groeten myrna xx

wwwhhhhhhaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhoooooooooooeeeeeeee ee

zet me er maar bij op het lijstje

ik zit tussen 08-12 en 18-12 in turkije!!!

schaam, schaam voor de 4e keer dit jaar
weet nog niet wanneer ik ga, of het ankara of alanya wordt, maar ik heb in ieder geval vrij…!!!

Ben echt helemaal hyper, hhhaaaa
het ging erg slecht de afgelopen dagen…met mijn turkse lover…ik hem bellen, hij kon het niet geloven, hahahaaa, hij dacht dat ik een geintje maakte, ik zeg, nee echt, volgende maand zijn we samen…
hij kon het niet geloven!!!

Ben echt in de 7e hemel

wow bloem…!!

echt helemaal te gek voor je…!! alvast heel veel plezier…
maar dat zal vast lukken…
jeetje…wel jaloers…zou m ook nog graag ff willen zien voordat ie t leger is gaat…
naja meid…iig helemaal super!!:smiley:

liefs

filiz

zet mij er ook maar op!! :slight_smile: :slight_smile:
ik ga volgende week naar mijn schatje toe!! ik heb echt een zware k*t dag achter de rug maar, echt waar!!!, ik ga naar mijn schat toe!!!
mijn beste vriendin heeft gewoon echt alles voor mij over! nu besef ik ook pas dat ik ook zoveel van haar houd en dat we echt beste vriendinnen zijn!!
zonder haar hulp had ik niet kunnen gaan!!!

IK ZIE MIJN LIEVE SCHATJE WEER!!!

ik heb hem net nog gebeld. hij was net klaar met werken en we hadden vanmiddag al even gesproken ( 5 uurtjes!!!:wink: ) op msn en t daarover gehad maar hij kan t ook gewoon niet geloven dat ik volgende week bij hem ben…
ook ik sta ook nog niet te juichen, eerst zien en dan geloven maar t kriebelt echt al van binnen!!!
ik kan wel janken van geluk!!!

groeten myrna xxxx

Myrna, vertel, vertel…
hoe, wat, hoezo, ineens, wanneer enz enz enz.

Myrna, wat een ontzettend goed nieuws voor jullie. Gefeliciteerd.
Ik kan begrijpen dat je in de gloria bent.
Dit is pas echte vriendschap.

Liefs, Fransijn:TUNISIA: :NETHERLAN

ik moet vanavond ff met mijn baas praten wanneer ik kan gaan maar ik heb een 0 uren contract dus moet voor hun geen probleem zijn…
dus ik wil t liefste dinsdag gaan en dan voor 2 weken
dus 8 november tot 22 november
heb er helemaal zin in!!! en mijn schatje ook!!!

jullie horen t nog van mij!!!

groeten myrna

Ik zou zeggen meid volg je hart, doe wat jij denkt dat goed voor je is…
Je hebt gelijk als je zegt dat je elkaar het beste kunt zien, gevoelens komen via een beeldscherm niet echt goed over.

Liefs Linda

zoww hey :slight_smile: super!
ik had ook ongeveer hetzelfde probleem… maarja heb maar tegen mezelf gezegd “echte liefde overwint alles”… dus ook de afstand!
hoop dat jullie nog veel plezier met elkaar beleven! :wink:

hallo nou ten eerste je bent niet gek geworden. Ik heb zelfs nu ook sinds een paar weken ene vriendje in turkije en we smssen bellen elke dag en zitten ook regelmatig op de msn. Ik weet het is een lastige situatie maar ik zou zeggen ga er gewoon voor kijk waar het schip strand maar hou je ogen ten aller tijden wagen wijd open. Ik doe het namelijk ook op het moment heb ik zoiets van ik ga er voor en ik ga dan ook zeker in februari maart naar hem toe kan gewoon niet tot juli wachten maar mijn ogen blijven wel open, blijf realistisch
ik hoop dat je hier wat aan heb suc6

hallo allemaal!!!

ik vertrek aanstaande dinsdag ochtend om 10.30 u. naar turkije toe!!!
JIPPIE!!! en ik blijf 2 weken! maar goed dat ik al eerder voor deze baas heb gewerkt en dat de manager en ik zo goed met elkaar over weg kunnen! haha
hij vroeg vanavond nog aan me: woensdag ben je er toch ook myrna? haha nee dan ben ik al in turkije! oja, ok dan veel plezier!! haha
echt zo relax ik heb zelfs al een voorschot gekregen op mijn salaris!

en ik heb net ff mijn schatje gebeld, en hij is als ik er ben gewoon lekker vrij dus kunnen we gewoon lekker van elkaar genieten!!

ik houd jullie op de hoogte!!
groeten van myrna xx

wow myrna, super…
dinsdag al, jeetje, ik moet nog 32 dagen wachten en dan “maar” voor 9 dagen, maar ja, tis zeker goed zo.

ik zit nu met hem op msn, heb hem 4 dagen niet gesproken, dacht dat ik gek werd, wel heel de tijd lieve sms-jes over en weer, de schat

heel, heel, heel erg veel plezier, lol en geef hem nog een goeie knuffel, voordat ie het leger ingaat

Myrna dat meen je niet…Ben zooooo jaloers op je he!! Maak dr echt n superleuke tijd van!! Ik wou dat ik ook nog even naar mijn schatje toe zou kunnen gaan maar helaas gaat dat niet met wat meerdere redenen…
Maak dr echt een superleuke tijd van!!

groetjes yvonne