bloem, even een paar reacties van mijn kant, na jouw berichtje gelezen te hebben ben ik minder positief dan de rest hoop dat ik het fout heb hoor, maar beter gewaarschuwd zijn dan niet zeg ik altijd maar…
en ik ben tegenwoordig redelijk negatief over dit soort dingen. heb genoeg gezien in de periode dat ik daar zat… ik vertrouw in elk geval niemand zo snel meer.
Nu hebben we dit al “uitgepraat” maar nu begint hij met I love you en zo meer. ik weet niet waar dit naar toe zou moeten gaan, maar…
jullie kennen elkaar amper, je zegt zelf eerder in je stukje, niets mee gehad, vriendschappelijk, alleen een paar foto’s.
toen je terug was, had je toen heimwee naar hem of naar Turkije. Gelukkig lees ik dat je zelf je kop er bij houdt en ook tegen hem gezegd hebt dat je niks wilt. Toch begint hij dan meteen weer met “I love you” enz… Die gozer heeft dan volgens mij een bord voor zijn kop.
maar dan wordt hij boos of argwanend over mijn oprechtheid. terwijl ik juist aan de zijne twijfel.
goed dat je twijfelt (naar mijns inziens, je (de rest ook) mag het met me oneens zijn, graag zelf) maar kom op zeg. Iemand die je echt leuk vindt doet zoiets niet. Die probeert je voor je te winnen en dan helpt boos zijn echt niet hoor. Je hebt duidelijk tegen hem gezegd dat je daar geen zin in hebt, dat moet hij accepteren hoe leuk hij jouw vindt en hoe leuk jij hem ook vind.
Je kent hem net, hij kent jou net, dan heb je het toch helemaal niet over samen leven. (tja het is een Turk, maar dan toch)
ik wil het nu niet meteen helemaal afkraken hoor don’t worry.
Tuurlijk moet je er, als je hem echt heel leuk vind, erheen gaan en kijken hoe het is. Er is altijd kans op meer, maar inderdaad ook op minder. Neem ook niet zomaar meteen alles van hem aan en laat hem ook maar gewoon zijn best doen hoor. En misschien kom je daar en dan vind hij je niks (wat ik me uit jouw berichten niet kan voorstellen want dat hij je wilt is wel duidelijk, ik vraag me alleen af hoe… )
Maar er is toch ook gewoon de kans dat als jij daar komt jij hem uiteindelijk niet echt zo leuk blijkt te vinden als je dacht? (best wel grappig, of niet, maar ik lees dat echt zo vaak he, van dat meiden bang zijn dat hij hun niet leuk vindt maar het kan toch ook andersom, nu draaf ik weer ff door hoor)
en helemaal omdat het daar niet meer is geworden dan alleen vriendschap.
ga er gewoon met een open “blik” (of hoe je het ook noemt) heen en ga gewoon ff aftasten. Zou zeker niet meteen naar hem alleen toegaan samen ergens maar boek gewoon je eigen accomodatie zodat je tenminste nog ergens zelf op terug kunt vallen als het niks wordt.
naja ik ben redelijk positief gebleven. hoop dat je er wel iets aan hebt en of je er nu naar luistert of niet, dat laat ik verder aan jou over
succes ermee