Ben ik nou helemaal gek geworden??

lang verhaal en heftig ook

tja, ik denk dat ook voor jou geldt wat velen hier op het forum zeggen: pas goed op maar als je gevoel het zegt, ga er gewoon heen en kijk hoe het echt klikt. tja het verhaal van zn tel uit en hij in het ziekenhuis vind ik erg vaag, dan zou bij mij meteen een belletje gaan rinkelen maar je kan nooit weten.
je kunt bedenken nee niks maar je kunt ook zoiets hebben van “ik ga gewoon”. misschien stoot je dan je neus maar heb je wel een goede ervaring voor mocht er weer zoiets gebeuren. en misschien is het ook een super tijd daar…
goed dat je heel nuchter blijft en ook naar de negatieve kanten kijkt. Ik ben soms best negatief (sorrie als het ook voor jou nu misschien zo over gaat komen) maar bedoel het niet zo hoor, probeer meer mensen een beetje op te laten letten en niet alleen met het hart te laten denken (en das best lastig als je verliefd bent)…
tja als je het niet vertrouwt, niet doen, je komt heus nog wel (of hier, of daar of heel ergens anders) iemand tegen met wie het net zo klikt en trouwens, dat weet je eigenlijk volgens mij pas echt of het super klikt als je elkaar langer kent en niet na een paar weekjes vakantie…

succes met wat je gaat beslissen

zo ik moet echt veeeeeelllll bij lezen zeg!! na 2 weken turkije. had geen zin om daar op internet te gaan dus word nu overdonderd met nu berichten!! hihi ach vind t niet erg…
ach, over dit onderwerp kunnen we wel door blijven praten want iedereen heeft zo zijn/haar eigen ervaringen. positief of negatief… maar t blijft een moeilijk onderwerp. laten we wel eerlijk zijn, dat dit ook in nederland of belgie kan gebeuren. ook dan kan ik alleen achter blijven na bedrog of leugens van mijn ned. vriend. ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik zelf ook soms nog denk: is hij wel eerlijk? is dit echte liefde? houd hij echt van mij? maar daar moet ik ook bij zeggen dat deze gevoelens niet komen omdat hij iets verdachts doet maar dat t komt door mijn eigen onzekerheid. dat ik eigenlijk altijd de eeuwige vrijgezel was en dat ik nooit gedacht had dat ik een vriend zou vinden (al helemaal niet in t buitenland) en dat er iemand is die echt bestemd is voor mij… en denk eens na wat je omgeving al niet kan doen om je twijfels nog groter te maken!! ik weet dat mijn vrienden en familie blij voor me zijn en me zo gelukkig zien maar toch zie ik soms dat ze een blik hebben van :‘meid wat doe je jezelf toch aan?’ dan denk ik echt: laat ze maar denken als ik maar gelukkig ben… en blijkt t toch niet de ware te zijn dan zijn t toch mooie maanden of jaren geweest en heb ik weer wat geleerd over t leven… waarom moeten we t toch zo moeilijk maken terwijl t ook makkelijk kan? onszelf zo onzeker maken doordat andere mensen op ons inpraten dat die jongens t alleen maar om geld of een visum doen. tuurlijk hebben ze t beste met ons voor, maar wat als blijkt dat t toch echte liefde is? dan hoor je ze niet zeggen: sorry dat ik je niet steunde. maar is t wel een ‘player’ en ben je gekwetst dan komen ze 1 voor 1: zie je nou wel? zeggen…

ik volg mijn hart en ik hoop dat mijn oprechte liefde wordt beantwoord met eerlijke liefde van de man die ik bemind…

dit moet toch wel duidelijk zijn? hihi
iedereen moet dit voor zichzelf beslissen en dit is een moeilijke keuze maar wie zegt dt liefde makkelijk is?

groeten myrna x

Hallo Myrna,

Wat jammer voor je dat er al weer een eind is gekomen aan het samenzijn met je vriend.
Laten we hopen dat het voor hem een beetje goede tijd wordt in het leger.
Fijn dat het allemaal goed is verlopen en dat jullie liefde wederzijds is.
Jij bent dan een van die voorbeelden van een relatie waar eerlijke en oprechte liefde de basis is. En dat is fijn om te horen.

Natuurlijk weten we met z’n allen dat er ook dingen mis kunnen gaan in een lange afstandsrelatie met een Turkse jongen/man.
Er gebeuren zeker dingen die niet oprecht en eerlijk bedoeld zijn.

Maar dan ben jij het zelf die moet bepalen hoe je daar mee om moet gaan en of je dat in je leven toelaat.

Veel strekte en wijsheid voor iedereen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

beste

kijk aub uit ik gun je het geluk hoor maar vaak genoeg is het alleen voor sex en geld of om turkije uit te gaan en nu is het winter en weet niet of hij nog werk heeft en zoniet dan is er ook geen geld dus pas op en als hij echt verliefd is kan hij ook op je wachten en vraagt hij jou geld te sturen stop dan direct een ervaren iemand k heb het net achter de rug
dus vrouwtje/meisje pas op
en laat me nog eens wat horen als het in de toekomst wat mag worden veel geluk
en de groetjes

@Melek dit is een topic uit november 2005!! dus denk niet meer van toepassing :wink:

hahaha ik zit vol bewondering te lezen hoeveel reacties er op een topic komt die nog maar net geplaatst is en bloem die al jaren lid is van ww… ik dacht huhhhh??? maar idd dit is een topic van 2005… denk dat we die beter kunnen laten rusten!!