Oeoel nice! Dat meen je!!! Super tofff! Wauw! Snap dat je er dan helemaal naar uitkijkt! Hihih echt leuk zeg! En ook zijn familie ontmoeten! Spannendddd! is je askim dan ook vrij die dagen ? Of ga je daar naar een appartamentje? :) echt super leuk voor je! Zal ook aan jou denken hoe je t zal hebben! en jij natuurlijk ook veel fotos maken he hahah!
hehe
nee hij heeft vrij gekregen van het hotel mega happy natuurlijk !
nu nog wat aan het chatten met hem ! hehe !
ik ga super veel fotoโs nemen haha !
nee , we gaan een nachtje in een hotel slapen en dan gaan we naar zijn huis
ik ben daarnet al een paar kadootjes gaan kopen voor zijn broertje
Ooww nog beter dat ie vrij heeft gekregen! Kunnen jullie extra genieten van elkaar! al helemaal zenuwachtig of valt t mee??
Ik kijk er ook zo naar uit om kadootjes voor askims familie mee te nemen! Ik wou dat daar in turkije doen, maar dat mocht absoluut niet want ik was al een kado hahah , maar nu kunnen ze me niet tegen houden haha! En zn zus was zo benieuwd naar onze kaas dus daar neem ik dan ook wat van mee!
Dames ik ga jullie even onderbreken, sorry daarvoor. Dit word een heel erg 1 op 1 gesprek in dit geval zeg ik voeg elkaar lekker toe op msn, want de klik is er zeker en dat is ook helemaal leuk en goed!! Maar andere moeten ook het gevoel hebben mee te kunnen/mogen kletsen. Natuurlijk kan je je ook altijd aansluiten bij tkl, zoals ik al eerder gezegd heb
Ik heb zelf in juni mijn vriend leren kennen in Gumbet-Bodrum en ben 24 juli tot vorige week weer terug geweest! Heb een top tijd gehad met hem daar en heb nu alweer mijn ticket geboekt voor 26 september om er 12 dagen heen te gaan.
Hij werkt in het animatieteam in het hotel palm garden, leuk dat je ook terug gaat rond de 26ste heb je al ticket geboekt of niet niet? ik blijf daar tot 11 oktober 15 daagjes is wat langer geworden hoe heb jij jou vriend leren kennen?